NO VIDEO :o(

Nuri Alço'nun heykeli yapıldı!

2 299
416
 
YORUMLAR
Engin Demirtaş
Engin Demirtaş - 3 gün önce
Gözümden yaş geldi yemin ederim 😂😂😂
Bülent Bolat
Bülent Bolat - 4 gün önce
Nuri Alçoyu dünya biliyor😂
Arslan Büle
Arslan Büle - 5 gün önce
Adama bi daha hayran kaldım...çok beyfendi birisi baştan sona haklı adam...kral 🤗Gülmekten karnıma kramp girdi😃😃
Doktor
Doktor - 12 gün önce
yıllardır bu kadar güldüğümü hatılamıyorum
Furkan Emre Kuzu
Furkan Emre Kuzu - 12 gün önce
Ömrü boyunca 35 sinema filminde oynamış ( Ki dizileri hesaba katmıyorum) birine sen kimsin diyebilen arkadaşlara gülüyorum. Profesyonel voleybolcu aynı zamanda başarılı bir sinema oyuncusu. Bu ego değil. Aynısı size yapılsa vereceğiniz tepkileri düşünemiyorum ki yılların Yeşilçam oyuncusu olarak gayet sakin ve profesyonelce tepki vermiş. İnsanları oynadığı sinema rolüne göre kefeye koyamazsınız.
Brous gam unlu
Brous gam unlu - 13 gün önce
Bence yapmacik Boyle program la....
psycho social
psycho social - 13 gün önce
Beton yetmez ki
NDNG ALİ akbas
NDNG ALİ akbas - 14 gün önce
Yani coşkum
Mete Yaman
Mete Yaman - 15 gün önce
İst kavacık gizlilik güven ve 05357987222
Son IQ Bükücü İlber Ortaylı
Beton yetmiş mi?



Gazoza...
Emrah Erdoğan
Emrah Erdoğan - 23 gün önce
Nuri Alço Demet Akbağı görünce nasıl şaşırdı
Super Woman
Super Woman - 24 gün önce
adam sonuna kadar haklı dogru söylüyor
Cesur ORDULU
Cesur ORDULU - 25 gün önce
Demet akbağ az kala elden gidiyordu. 🤣🤣🤣😂😂😂
Ocosman Al
Ocosman Al - 25 gün önce
GÜZEL HAZIRLANMIŞ HERKESDE MESLEĞİ GEREĞİ GÜZEL OYNAMIŞ
Cengiz Başoğlu
Cengiz Başoğlu - 25 gün önce
Uri alço olsa daha bir kopartırdı mukemmel 😂😂😁😁
kirli hryy
kirli hryy - 26 gün önce
Gariban Emrahın annesini ben senin amcanım amca baba yarısı diye diye inlete inlete sktin diye dünyamı tanıcak senı
KIRMIZI NOKTA
KIRMIZI NOKTA - 26 gün önce
Bence çok ama çok ayıp bu yapılmaz
Krtzi Krtrzi
Krtzi Krtrzi - 26 gün önce
Nuri Alço'ya hakaret eden açık açık salaktır.. Bu adamın filmlerindeki rolleri sayesinde kızlar, kötü niyetli erkeklerin pis emellerinden kurtuldu bir nebze de olsa.. Nuri Alço candır..
Baris Metin
Baris Metin - 27 gün önce
Koskoca adamı madara etmişler
Bahri ZORLU
Bahri ZORLU - 28 gün önce
Her izlediğimde gülme krizine giriyorum.
Muhammed Öztürk
Muhammed Öztürk - Aylar önce
Bu adam işkence ile idam edilse 100 bin dolar yatırım gelip çekirdek citlatark seyredebilmek için
Onurkan Ozturk
Onurkan Ozturk - Aylar önce
Arkadaslar tabikide nuri beyin haberi var bundan ben eskisehirliyim kendisi komsum olur cok mukemmel bir insan bunlar hep kurulmus anlasilmis seyler kendisi hic bir zaman ego yapmaz gercek hayatda bunlar yalan dolan inanmayin her gorup duydugunuza onunda haberi var oda onlarla dalga geciyor beni Tum dunya taniyor diyerekten program tutsun katki yapiyor.
Fahrettin Altundaş
Fahrettin Altundaş - Aylar önce
En son nuri Alço havali korna izliyordum buraya nereden geldim amk🤣🤣
Karlos Yaren
Karlos Yaren - Aylar önce
Onura yönelik şaka yapılmaz Demet KARAbağ ; )👎
Nazim Topcu
Nazim Topcu - Aylar önce
Sıkıyorsa mehmet ali elbire yapsanızya bence nuri olço sizden daha iyi bir sanatcıdır
Deniz Gezmiş Gezmiş
Deniz Gezmiş Gezmiş - Aylar önce
Varya tek kelime ile mükemmel ya valla bak gülme krizine girdim
Burhan Çaçan Fan
Burhan Çaçan Fan - Aylar önce
Ayıp etmişler , Nuri Alço çok mütevazi ve vefakar bir insandır, bu kadar yıl sinemaya emek vermiş ama hak ettiği yeri alamamıştır.
NEŞELİ BARBİE DÜNYAM Güngör
Çok kibar kültürlü sabırlı ve mütevazı bir insan olduğunu görüp bir kez daha çok sevdim nuri abimizi
NEŞELİ BARBİE DÜNYAM Güngör
Çok gereksiz bir şaka İzlerken duygulandım ve gerçek ten yapılmalıdır sanatçılarımızın heykeli yaşarken !
AYTEN ERİSMİS
AYTEN ERİSMİS - Aylar önce
Nuri alco vafali insan
Ercan Erbay
Ercan Erbay - Aylar önce
Adam haklı tabi herkes tanıyor mk
Polo Gti
Polo Gti - Aylar önce
Bu adamı sevmezdim videoyu izleyim belki beyefendiliği ile fikrimi değiştirir dedim ama fikrim değişmedi
Harun Kaplan
Harun Kaplan - Aylar önce
Ulen yazık adam kızardı sinirden...
dadaş dadaş
dadaş dadaş - Aylar önce
Nuri alçı hiç düşünmedimi bukadarmı sazan insan bir düşünür lan ben tecavüzcü rolu oynamışım kötü bir karekter neden caddeye ismimi versinler neden heykelimi dikmişler harbi kekoymuş
Burak Çelik
Burak Çelik - Aylar önce
Nuri abi ne zamandan beri Hollyvoold yıldızı oldu mk 😕😂
Gökhan Nvvbjbjbj
Gökhan Nvvbjbjbj - Aylar önce
Bu nasıl bir şakadır yaa. İnsanı şaka için yerin dibine sokmuşsunuz.
m taha inci
m taha inci - Aylar önce
Tecavüz sahneleriyle merdiven altı oyunculuk yapmış şahsiyetsiz "oyuncu", bir de sanatçı diyor kendine. Ahlaksızlık ne zaman sanatçılık oldu?
Vaqif Zülfüqarov
Vaqif Zülfüqarov - Aylar önce
Heykel içerde filimindeki komisere benziyor
İLHAN GÜMÜŞ
İLHAN GÜMÜŞ - Aylar önce
gzoz olma efsane ol ama bu şaka değil ahlaksızlık
seher Gurel
seher Gurel - Aylar önce
Nasilda dikkate almiiisss
seher Gurel
seher Gurel - Aylar önce
Acciiiiiii
seher Gurel
seher Gurel - Aylar önce
Bu ilmasa iyidi rolunu kelime kelime yillarca ezberlemis bi insaan
seher Gurel
seher Gurel - Aylar önce
Yyyyaaaaaa
seher Gurel
seher Gurel - Aylar önce
Aaaaayyyyyy
ruhsuz hatun
ruhsuz hatun - Aylar önce
Öldüm gülmekten
Baris Maral
Baris Maral - Aylar önce
İnşallah intikam almaz
Qas Qas
Qas Qas - Aylar önce
Nuri EGOÇO. Ego tavan )))))
Emrah Buran
Emrah Buran - Aylar önce
Harbi iyi olmuş 😂😂😂
Ozan Ekici
Ozan Ekici - Aylar önce
Adam rakı masasında dublesini yarıda bırakmış gelmiş sizin yaptığınıza bak 😀 bu arada mimikler harika
SBNMification
SBNMification - Aylar önce
Canım Nuri Alço yaa... :)))
SBNMification
SBNMification - Aylar önce
Ay yarıldım yaa... Mideme ağrılar kramplar girdi tv'de izlerken gülmekten... En komik bölümü buydu!!
sonsuzummm
sonsuzummm - Aylar önce
sanatcıya hakaret eden dangalaklar hayatta olan olayları sinemaya aktarmış bu tür tuzaklara düşmeyin diye ama bunu anlayacak kapasite yok hakaret eden kişilerde ve adam orda bulunan halka saygılı davranıp ceketinin düğmesini ilikliyor sanatcıya hakaret edenlere sozüm acaba kendiniz sinema oyuncusu olsaydınız bu tür rollerde ben oynamammı diyecektiniz dangalaklar insanlara hakaret etmeden önce dinleyin adamı "Nuri Alço" Belgeseli izleyin belki fikriniz degişir. hakaret edenler
Hasan Kayhan
Hasan Kayhan - Aylar önce
aslında sadece heykeli hatalı yapacaklardı, bu abartı olmuş, hakkaten ilkokul öğrencisi bilir :D
Ilhan Öz
Ilhan Öz - Aylar önce
Kültür falan diyo danasıl bi kültür acaba kendi?gazoza ilaç sonra fak fuk kültürümü?
Sirlar Dünyasi
Sirlar Dünyasi - Aylar önce
Hiç bu programa bu kadar gülmediğdim
Sirlar Dünyasi
Sirlar Dünyasi - Aylar önce
Ayyy yaaa Nuri Alçı ne yaaa yerdeyim 😂😂😂😂😂😂😂🤪 adamda çok yakışıklı ya yıkılıyooo
Ibrahim Dilbaz
Ibrahim Dilbaz - Aylar önce
çokkk iyi olmuş yaaa :D egolu falan yazan gevşekler olmuş sana nuri basqan kusurlarına bakma sen onların.. bilmiyorlarrrr.. tanımıyorlar uleeeennnn..
jess t
jess t - Aylar önce
SENÍN GÍBÍ PÍSLÍK BÍR HERÍFÍN HEYKELÍ MERMERDENMÍ YAPILACAKTI ? ALÇI BÍLE SANA ÇOK.DÜNYA TANIYORMUS,YALANA BAK. GÜZEL BÍR SPÍKERDE KOYAMADINIZMI BU ÇÍRKÍN KOCAKARININ YERÍNE.BOKTAN BÍR PROGRAM.
Buse Duman
Buse Duman - Aylar önce
Ya bilmiyorum ben mi çok fakirim ama böyle bişey bana falan yapılsa güler geçerim???
Seviye TÜRKSOY
Seviye TÜRKSOY - Aylar önce
Nuri Alço kim diyenlere yazıklar olsun adam gelmiş geçmiş Yeşilcam sanatçısı rolün hakkını vermiş aradan geçmiş kaç yıl hala gazozu ilacı konuşuluyor o kadar iyi oynamışki sokakta görüp korkanlar var egosu falan yok kim olsa aynısını yapar hatta fazlasını tam tersi mütevazı bir insan 👏👏
Abram Urfanni
Abram Urfanni - Aylar önce
Başkanımızın heykel konusundaki maharetinin de güzel reklamı olmuş :)
emirhan kuzu
emirhan kuzu - Aylar önce
Bu ne egoistlik sanki Amerikan president presidentesi adam
Aytac Ankara
Aytac Ankara - Aylar önce
Boğazım kanadı gülmekten...
😂😂😂
Bulem Berat
Bulem Berat - Aylar önce
Ben olsam döverdim
тнε ϾΛZΛЛФVΛ
тнε ϾΛZΛЛФVΛ - Aylar önce
Atatürkün heykelini yikiyorlar tecavüzcünün heykelini dikiyor wallah but ülke bitmiş aq
atila öztürk
atila öztürk - Aylar önce
.yatacak yerin yok demet
otcubaba
otcubaba - Aylar önce
iyi kel adama samari giydirmedi orda
Yusuf Omer
Yusuf Omer - Aylar önce
Bu ne biçim sanatçı , insan bir sakin olur sanki padişah ama oda böyle yapmaz yani , allah allah
Sanatçıyım sanki parayı kimden alıyor biz sizin filmlerinize izlemesek ne olur bir düşünün onlar bize minnettar olmaları gerekirken havaya girmişler , sanatçıyım diye allah allah
Işte gerçek yüzü birde bu adamı filmlerde görün bundan daha nazik bir adam yok der insan
squamoza
squamoza - Aylar önce
Saka adi altinda sanatcilara terbiyesizlik yapilmasi dogru degil
Gökhan Aydın
Gökhan Aydın - Aylar önce
Cok iyi yaaa 🤣🤣heymel cok komikkkkk
Gökhan Aydın
Gökhan Aydın - Aylar önce
Oldum gulmektenn🤣🤣😂😂
Salvacella Skuzizi
Salvacella Skuzizi - Aylar önce
Alçak daha komik olurdu
Abdulhamıt Alkan
Abdulhamıt Alkan - Aylar önce
Her insani bole agırbaslı mı sandınız ne olacaktı ama gayet normal yanı
siyahin beyaza olan aşkı bizimkisi
Gazoza da heykel yapin en önemli si o😂😂😂😂
urfagüzeli
urfagüzeli - Aylar önce
nuri alco cok karizma adam ya yakisikliii
sami avcı
sami avcı - Aylar önce
Az bile tepki verdi çok mütevazi adammış👏. Tmm nuri alço sadece bir şahıs değil bir değerdir kültürdür ...
Sevcenzeymeh SCZM
Sevcenzeymeh SCZM - Aylar önce
Butun yesilcam ailesine ve sinema camiasina,vefanin sadece bir semt ismi olmadigini ogretmis buyuk bir sanatcidir.Emegi gectigi filmlerinde ,gecmis donem ergen kizlarinin cevre tehlikelerine dikkat cekmelerini saglamis ve nice kotu yollara duseceklere tutunma kilavuzu olmustur.Anne babalarin evlatlari icin gozlerini acmalarinda ve dikkatli olmalarinda katkisi buyuktur.Her ne kadar "amca baba yarisidir "diyerek amcalik vasfinin degerini dusurtmus olsa da ,kendisini seviyor ve destekliyoruz :-)
Amerika kitasindan saygilar ve sevgiler yolluyoruz Nuri abimize...
LGBT CANO
LGBT CANO - Aylar önce
Aynı tiplemeyle yaptigin bir kaç filmin var, oyunculuk adına hiç bir vasfın yok, şimdiki vizyon filmlerinde de komedi unsuru yine Gazozcu Nuri olarak bir kaç ucuz filmde oynamış bir adamsın. Yaptığın kapris başından beri başladı ve en sonunda çıldırdın, yazık.
Hülya Sağlam
Hülya Sağlam - Aylar önce
BÖYLE ŞAKA OLMAZ SAYGISIZLIK
ugur-krz36
ugur-krz36 - Aylar önce
Ulan böyle bi adama böyle saka yapilirmi be yazik yaa efsane o adam
ugur-krz36
ugur-krz36 - Aylar önce
Yasayan efsane Nuri Alco
ACİL GÜLDÜRÜ
ACİL GÜLDÜRÜ - Aylar önce
Dünyanın en büyük dersini verdi Demet bu kötü karekter oyuncu bozuntusuna birde utanmadan onun ismini sokak ismini vereceğini düşünmüş en büyük darbeyi vurdu demet
Hasan Baran
Hasan Baran - Aylar önce
O Ekibi Hastaneye Götûrün Gazoz ikram edildi onlara
elif elif
elif elif - Aylar önce
Heykel ulan istanbuldaki kandemire benziyor bence
Tarık Kıran
Tarık Kıran - Aylar önce
Heykel gözlük takılıyken aynı içerde dizisinin Yusuf müdürüne benziyo 😎😂
japon ayaz
japon ayaz - Aylar önce
Adam iyi bile dayandı ne kadar saygılı tamam egolu evet ama bu resmen terbiyeszlik adam sevinerek gelmiş hazrlanmis tecavüzcü diye laf sayanlar diziyle gerçeği bi ayetesin isterseniz çok saçma diziye yönelik rolüyle yorum yapmanız..
rabia candemir
rabia candemir - Aylar önce
Adam gazozla meşhur olmuştu, gazoza ayıp oldu : )
dragonxc1 gt
dragonxc1 gt - Aylar önce
Hayatimiza cok buyuk anlam katti vay be
fatih beytüt
fatih beytüt - Aylar önce
Chp belediyesi gerçektede böyle 😂
Kumbula
Kumbula - Aylar önce
Daya gazozu ver ayari Nuri abi :P
Hasan Costu
Hasan Costu - Aylar önce
Sayın Nuri Alço nun gerçek bir heykeli dikilmeli bir sokağa parkada ismi verilmelidir çok değerli bir Sinema sanatçısı aktör oyuncudur buradan herkes i saygıya davet ediyorum
Kultigin
Kultigin - Aylar önce
iyi de gerçek heykeli yok mu? caddeye adı verilmed mi, onu da yayınlasaydınız ya aptallar.
Burak URAL
Burak URAL - Aylar önce
:D diğer bölümlerde gülmek için kendimi zorlarken, hatta gülemezken bu bölümde gülmemek için kendimi tutmaya çalışsam da nafile oldu gözümden yaşlar geldi. Heykel bölümünde gözümden yaşlar geldi :D
farkedemedim seni
farkedemedim seni - Aylar önce
bu adam gibi adammı var lan adam nerdeyse her cenazede var vefali adam gibi adam
yusuf özhan
yusuf özhan - Aylar önce
Nuri alçodan nefret ettim
cengizhan güvendik
cengizhan güvendik - Aylar önce
Hadi len ordan merdiven altı oyunculuk yaptın “dünya beni tanıyor” diyorsun.
Egona tüküreyim
Velikan Keskin
Velikan Keskin - Aylar önce
NE KADAR BOŞ KONUŞAN İNSANLAR VAR FİLİMLERİNI HERKES İZLEDİ SİZDE BURDA YORUM YAPIYORSUNUZ TABİ KIZAR YAPMAYIN BÖYLE
cemal yıldırım
cemal yıldırım - Aylar önce
bu kaç yıllık bir sanatcıki her yerden çıkıyor cenazelere gidiyor tamam eyvallah ama bir tamer yigit degil bir ediz hun degil bir cüneyt arkın degil bir izet günay degil emrahın amcası olarak meşur oldu bu kadar sevmem o amca rolünü veren yapımcıyada yönetmenede o seneryoyu rulo yapar sokardım bu o rollerin şerefsizitamam sanatcı her rolü yaparda bir bilal inciyi sevmedim birde bunuoda gelinine sulanıyordu türkan şoayın bir filiminde hayırda hısım sikicilik bu gavatlarla başladı desek çokmu ayıp etmiş olurum
Utku Celik
Utku Celik - 2 aylar önce
Neyin kültürü sikis yapan gazoz la örnek olup tecavüz sektorune adım atan bi yavsakmi ekol
Utku Celik
Utku Celik - 2 aylar önce
Ahahhaa bal mumundan yapaydiniz
Sonraki