باب الحارة - ظافر و بهية في ليلة الدخلة ! معتصم النهار و ليا مباردي

3 318
693
 
YORUMLAR
حسين احمد
حسين احمد - 9 saatler önce
وبعدين شو ساويتو 😂🤣
حجابي عفتي
حجابي عفتي - 9 saatler önce
ادعو الله بيطول بعمر امي
وجميع الامهات
عاشقة الشتاء
عاشقة الشتاء - 14 saatler önce
عبال عندي وعندك يابنات نشالله😙
Mohammad
Mohammad - 16 saatler önce
من أول يوم بالعرس الزلمي بشع مرتو
اوي في
اوي في - 17 saatler önce
تجنن بهية
hind sy
hind sy - 17 saatler önce
ليلة الدخلة
مروان ابخة
مروان ابخة - 18 saatler önce
يارب اخذ الي احبه دعولي محتاجه دعاكم 😢
موج البحر رموشه
موج البحر رموشه - 19 saatler önce
لايك
عاشقة الشعر والمستحيل Roped
ههههههههههه 😄 خجلانين التنين
عالم ملون
عالم ملون - Gün önce
مساء الخير شباب. زورو قناتي وانشالله مردود الي تقدمون للقناة
نائمة نائةة
نائمة نائةة - Gün önce
نفس الحكي يلي حكالي ياه جوزي ههههههههههه
Sabreen 2
Sabreen 2 - Gün önce
ظافر حلو وزلمه
ابو وليد المشاكس
الف مبروك ياغالي وعقبل العزابيه
😂😂
dark righkhk
dark righkhk - Gün önce
ادعولي اتجوز حبيبي الشاذ جنسيا
lana lana
lana lana - Gün önce
أحلى ممثل بالعالم
دمـوع آلورد
دمـوع آلورد - Gün önce
بخزي هہهہهہ
Gentlman.com_gemail فؤادصدقي
بلعكس .بشهي ههه
Berkay Turkmen
Berkay Turkmen - 2 gün önce
Türkler geri bildirim atıp kapatır alım kanalı
Carole Rose lover
Carole Rose lover - 2 gün önce
معتصم انـت گتـير حلو 💙
Carole Rose lover
Carole Rose lover - Gün önce
Gentlman.com_gemail فؤادصدقي :) 💙
Gentlman.com_gemail فؤادصدقي
انتي حلوة
Uvidcnbdjc Jbcbjcjbrc
Uvidcnbdjc Jbcbjcjbrc - 2 gün önce
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
asamaالو mhmod
asamaالو mhmod - 2 gün önce
حلوي
علي مرداوي
علي مرداوي - 2 gün önce
شهد
علي مرداوي
علي مرداوي - 2 gün önce
كيفحالك
Zemzem Hasan
Zemzem Hasan - 2 gün önce
Bensuryelim Türklerin amina koyaim
Mhmad Ahmd
Mhmad Ahmd - 2 gün önce
الو
صابرين الس
صابرين الس - 2 gün önce
هوه ظافر غير عسل 😂😂
Hoho Foo
Hoho Foo - 2 gün önce
تفي على هيك رجال بعد رضا الله يا تيس الرجال لازم ترضيك في ناس عايشين على نفس الجهل....
حلبي يا خلق اللهA
تم الشتراك
سييف العرب
سييف العرب - 3 gün önce
اشترك مردوده حسب الاشعار اكتب تمم
Rawan Mansor
Rawan Mansor - 3 gün önce
رووعه بجنن
عمار الطائي
عمار الطائي - 3 gün önce
كتير روووعة
ابن الفرات
ابن الفرات - 3 gün önce
العما ليش العروس بل الكليل مو بل الشلحة
محمد صالح السريحي
يارب اتزوج ادعولي محمد من صنعاء
salwa Raed
salwa Raed - 2 gün önce
Amin
Jawdat جودت
Jawdat جودت - 3 gün önce
😆😂😅😘😚😙😆😇🤗ليل هنيه
c
c - 3 gün önce
Videoyu bildire biliriz arkadaşlar. Bildirip çocuk istismarına basalım belki ozaman kaldırır youtube
Xoy ten
Xoy ten - 3 gün önce
amk sureyilileri kadının gerdeğe girme sahnesini nerenize sokacağınız çok merak ediyorum
هدور فتاة محمد
روووعة
صٌــدٰآمــيّ وأفٰـْـتٖخرٌ
كم واحد عملت 😂😂
Quirinus
Quirinus - 3 gün önce
SURİYELİ GAVATLAR SİKTİRİN GİDİN ÜLKEMİZDEEENN
صـاكـه وكـذا
صـاكـه وكـذا - 3 gün önce
اشو اكثر شي اجانب 😂 العرب لايك 😉
Diana .
Diana . - 3 gün önce
فيني افهم ليش الاتراك كل هالقد عم يسبو ؟ واذا طلعو مقاطعنا عالمحتويات الرائجة عندون .. لسع قلبوها هون جمهورية تركية مو سورية وقوميات .. وما خلو كلمة.. لعما بقلبكون ع قد ما بحس انو بتحبو تشربو من دمنا .. تف بس
Syrienne Hanan
Syrienne Hanan - 13 saatler önce
Diana . كلاب وعم تنبح
Farah Lababidi
Farah Lababidi - 15 saatler önce
Diana . هلئ انا بعرف انو الاتراك يعني بشكل عام ما بيحبوا العرب ما بس لأن سوريين وهيك بس انو معقول لهالدرجة!
Farah Lababidi
Farah Lababidi - 15 saatler önce
Diana . معقول طب شو زاعجن انو في سوريين عندن؟ عم يعملوا مشاكل يعني؟ عم يأثروا عالاقتصاد ؟
Diana .
Diana . - 16 saatler önce
Farah Lababidi ما بعرف اذا انتبهتي انو قبل بكم يوم هالمقطع كان ضمن المقاطع الرائجة في تركيا بحكم انو السوريين كانو عم يتفرجو على هاد المقطع .. ف صارو يسبو ويكبرو بالحكي وقال بدن ننقلع ..وما بدن مقاطع سورية ع المحتويات الرائجة تبعون .. لانو هون تركيا مانها سوريا وكلام كتير .. الله يخلصنا بس
Farah Lababidi
Farah Lababidi - 16 saatler önce
Diana صحي ليه في كتير كومنتس للاتراك شو دخلن عمقاطع المسلسل؟؟ انا ما فهمت شي اصلا من كلامن
هشام جبار
هشام جبار - 3 gün önce
نزل العرس كامل
Eren Uzun
Eren Uzun - 3 gün önce
نحن لا نريد أن نرى هذه الاتجاهاتفي تركيا anladınızmı lan
Meltem 2! 3!
Meltem 2! 3! - 3 gün önce
Disgusting
ahmad7771
ahmad7771 - 3 gün önce
منور نبي مسلسل خاتون
papatya çiçek
papatya çiçek - 3 gün önce
Bu salakkardan nefret ediyorum
MLG MEM3S
MLG MEM3S - 4 gün önce
TÜRKİYEDE arap trendi değil TÜRK trend i olmalı +1
Ankaralı
Ankaralı - 4 gün önce
This bride is child! Just a child! So disgusting! Arabians get out of Turkish Youtube Trends we dont married with children in Turkey!! Çocuk gelin var lan ne kadar iğrenç.
Mercedes-Benz 190 Team Ankara
Amına koyduklarım ne ara cektiniz bunu
zafer çınar
zafer çınar - 4 gün önce
Çok istiyosanız siz gidin suriyeye tırkler zhzgGsgdzhchcjxj
samerr the biggest
samerr the biggest - 4 gün önce
https://www.youtube.com/channel/UC3y9leeLJN5BFiVChwKzcQw فيديوهات قتالية
اسيل ابراهيم
اسيل ابراهيم - 4 gün önce
يله راح الف مبروك
اسيل ابراهيم
اسيل ابراهيم - 4 gün önce
هي بزواجك
HÜSEYİN EROL
HÜSEYİN EROL - 4 gün önce
SIZIN ORLARDA SAVAS BITMEDIMI AQ TATILE GIDIP GELIYORSHNUZ YALAH ULKENIZE AMK
HÜSEYİN EROL
HÜSEYİN EROL - 4 gün önce
TÜRKİYEYE GELEMIS PORNO IZLIYORLAR AMK
AHMED SAME
AHMED SAME - 4 gün önce
والله ام ظافر اشلون قبلت انو ظافر يتزوج نعمه
J V
J V - 4 gün önce
واو
Kreem Almemar
Kreem Almemar - 4 gün önce
حلو باب الحارة
Mohamed Mohamed
Mohamed Mohamed - 4 gün önce
يعي هههههههههههههههه كل عام وتنما بالف خير
حبيبة ابوهة
حبيبة ابوهة - 4 gün önce
يارب استجب دعائي ... ادعو وياي اخوي مريض بالمستشفى وانشالله يزوج ليحبهه وتصيرله بجاه النبي محمد .هسه هوه بين الحياة والموت ادعوله دعاء الغريب مستجاب اسمه احمد ادعوله بالشفاء وبعدين تصير الموافقه للزواج لان ابو مموافق وهوه يموت ع البنيه وانتحر
mühtezelin
mühtezelin - 4 gün önce
Suriyeliler konumunuzu sikerim
فاطمة حسن
فاطمة حسن - 4 gün önce
حلو كثير
سامي الهاجري
سامي الهاجري - 3 gün önce
ممكن سؤال
هيستريا مجنون
هيستريا مجنون - 4 gün önce
ırkçılık
هيستريا مجنون
هيستريا مجنون - 4 gün önce
Bazı Arap videolarının bu trendde ortaya çıkması durumunda neden sorun hakkında konuşuyorsunuz?
هيستريا مجنون
هيستريا مجنون - 4 gün önce
Bazı aptallar için
Suriye'de Türk telefon hatlarını kullandıklarını biliyorsunuz, bu nedenle bazı videolar bu trendde gözüküyor.
Hasan Ahmet
Hasan Ahmet - 4 gün önce
lan oğlum mal mısınız ya her arapça konuşan suriyeli mi aq
EMİRCAN DEMİRTAŞ
EMİRCAN DEMİRTAŞ - 4 gün önce
ALLAH BELANIZI VERSİN, DEFOLUP GİDİN SURİYEYE.
ارهاب ارهاب
ارهاب ارهاب - 4 gün önce
ياذينهااااااااااا
KCP 29
KCP 29 - 4 gün önce
SİKTİRIN GIDIN ULKENIZE AMK EVLATLARI IRKINIZI SİKEYIM.
Printiko
Printiko - 4 gün önce
Şimdileri Türk kızları sevgilileriyle zina yaptıktan sonra ayrılıp başka erkeklerle evlenir.Bunlarda böyle değil anladığım kadarıyla.
Krasotka Cena
Krasotka Cena - 4 gün önce
Ne alaka amk
GHOST PRODUCTION
GHOST PRODUCTION - 4 gün önce
Türkiye Trendlerine görmek istemiyoruz bunları !
GHOST PRODUCTION
GHOST PRODUCTION - 13 saatler önce
insan gibi konuşursan insan gibi cevap verebilirim. aptal
Syrienne Hanan
Syrienne Hanan - 13 saatler önce
GHOST PRODUCTION ....Buraya git çünkü bizi sevmiyorsun, ırkçı hayvanlar 💩👎💩👎
Seza Aydin
Seza Aydin - 4 gün önce
Get out of our trend
شمرية وافتخر
شمرية وافتخر - 4 gün önce
معتصم النهار عيد ميلادك قبلي بيوم😂😂😃
Collector Ash
Collector Ash - 4 gün önce
Sanirim arapça
OYUN Çılgınlığı
OYUN Çılgınlığı - 4 gün önce
Buna bir çare bulunmalı burası Suriye değil .
Amerof Gamer
Amerof Gamer - 4 gün önce
# اشتركو _في_ قناتي
اكتب تم اردلك الأشتراك ١٠٠٠٠
حمودي حمودي
حمودي حمودي - 4 gün önce
ضافر الف مبروك للعروسين
Mohammad Khmees
Mohammad Khmees - 4 gün önce
قناة محمد اغنية ياليلي
Ahmed s
Ahmed s - 4 gün önce
شسالفة، وش يسوون الأتراك هنا -.-"
Farah Lababidi
Farah Lababidi - 16 saatler önce
Ahmed s حتى انا مستغربة 😂😂😀
Enas Shadi
Enas Shadi - 4 gün önce
بت حزن هههههههههه ام
مِـحمِـدُ مِـحمِـدُ
الف الف مبروك 😀
لوتدري شكد فرحتلكم
هله هله💃💃💃
هله 💃💃
Kdnjfkkfnfkfkf Kfkdke
Kdnjfkkfnfkfkf Kfkdke - 4 gün önce
😉😉😙😙
Burak Acar
Burak Acar - 4 gün önce
aminiza koycam artik ha amk hainleri siktirin gidin lan ülkenize orda savaşin vataninizi kurtarin hainler sizi anasiz babasiz yaşarsiniz ama vatansiz yaşayamazsiniz oç lari sizi siktirin gidin lan korkaklar
فراشة الوادي الوادي
😍😍😍😍😘
Akile Akyıldız
Akile Akyıldız - 4 gün önce
Ya bunlar Nası trendlere giriyo bu ne ya
Bekir Furkan Köksal
Bekir Furkan Köksal - 4 gün önce
Suri sakso 5 tele
Alper tunga
Alper tunga - 4 gün önce
Siktiri boktan ülkeniz artık güvenli artık siktirip gidiniz efenim
Kaan ile Paylaşımlar
Kaan ile Paylaşımlar - 4 gün önce
أشفق الأتراك الخاص بك.
Ananızı Türkler siksin yazdım beyler like atın
uwuwewe osas
uwuwewe osas - 4 gün önce
Ulan suriyeliler Allah sizi ıslah etsin yürüyün gidin Türkiye den
Mehmet Günal
Mehmet Günal - 4 gün önce
Bu amına kodumun videosu neden trendlerde var amk
Merve Kanıgür
Merve Kanıgür - 4 gün önce
Bunun trendlerde ne işi var ?
Mustafa Çolak
Mustafa Çolak - 4 gün önce
Ya anasini siktimin olari turkiye trendinde ne isniz varlan oc evlatlari kodumun surileri
BANA KASLI ÇOCUK DERLER
BANA KASLI ÇOCUK DERLER - 4 gün önce
Çıldırıcam amk ya
Ysusf Sgsh
Ysusf Sgsh - 4 gün önce
Fucking bitchs syrians
Shoayb_zyadna Shoayb_zyadna
ههههه إلي جوات الغرفه ما بيطلع لبرا
الدقيقه 1:42
كل شيء مع سما Kh
عليه القران الي شاف تعليقي يشترك بقناتي
يحيى علي الدخيلي
علمين تبدي
محمد ابراهيم
محمد ابراهيم - 4 gün önce
مرحبا حبيبي
Enes Kurt
Enes Kurt - 4 gün önce
ضياء
Sonraki