10 Dakikada 4.5 Milyar Yıl - İŞTE İLK İNSAN ve ÖNCESİ

24 064
1 644
 
YORUMLAR
NYGMA
NYGMA - 2 aylar önce
Videonun hiç bir yerinde ilk insandan söz edilmemiştir. "insanın var olduğu döndem" kelimesi kullanılmıştır. Videonun başlığı da ilk insan ve öncesidir. Hiç bir yerde ilk insandan bahsedilmemiş, ilk insan işte budur denilmemiştir! Konuyu farklı yerlere çekmeye çalışmak boşa bir çabadır.
xStrong PvP_TR
xStrong PvP_TR - 4 gün önce
İlk insan hz Adem (sav) dir
mobil games
mobil games - 14 gün önce
O i butonunda allah yazamdı gerek dinimiz islam yaratıcı demeyek
Muhammet Özat
Muhammet Özat - 22 gün önce
İlk insan Hz.Adem dir
Hayri cura
Hayri cura - Aylar önce
Zaten adem den önce yaşam vardı
Dogus Polat
Dogus Polat - Aylar önce
ben seni çok seviyorum ya
Son Diriliş
Son Diriliş - 23 saatler önce
Bilim insanları yanlış hesaplıyorlar ne milyarı ne milyonu dünya hz adem doğuşuna hazırlık olarak yapıldıysa eğer yaşı hadislerdeki peygamber yaşlarına gore 25000 ı gecmez
Ömer Aytaç
Ömer Aytaç - Gün önce
HZ. ADEM İLK YARATILAN İNSANDIR. DİNAZORLAR DİYE BİR HAYVAN GELMEMİŞTİR. KURAN-I KERİMDE VE HADISLERDE DİNAZORLAR HAKKINDA BILGİ BULUNMAMAKTADIR. HZ. ADEM PEYGAMBERDEN ÖNCE DÜNYADA CINLER VARDI. CİNLER DÜNYADA AYNI BİZİM GİBİ YAŞIYORLARDI. ÖNCELERİ ŞEYTAN KAFIR DEĞİLDİ. ALLAHTAN GELEN EMİRLE ŞEYTAN VE MELEKLER ORDUSU. KARGAŞA ÇIKARAN CİNLERİ DAĞLARA SÜRGÜN ETTİLER. YANİ CİNLERLE SAVAŞTILAR. SONRA ALLAH BEN YERYÜZÜNE BİR HALİFE YARATICAM DEDİ. MELEKLER BUNU UYGUN GÖRMEDİLER. ALLAH MELEKLERE KIZDI. VE SONRA ALLAH HZ. ADEM PEYGAMBERİ YARATTI. NYGMA HİÇ Mİ KURAN-I KERİM OKUMADIN. HİÇ Mİ HADİS OKUMADIN. DİNAZORLAR YOKTUR VE HİÇ VAR OLMAMIŞTIR. EVRİM TEORİSİ YALANDIR. KITALAR AYRILMIŞ OLABİLİR. HEM NUH TUFANI'NI DUYMUŞSUNDUR. İNSANLARIN 2.Cİ ATASI HZ. NUH PEYGAMBERDİR. BÜYÜK SEL TUFAN DÜNYANIN TAMAMINI KAPLADI. HERŞEY SU OLDU SONRA YERYÜZÜ SUYU ÇEKTİ. GEMİDEN İNDİLER. HZ. NUH PEYGAMBERİN OĞULLARI SAM HAM VE YAFES DİĞER ÜLKELERE GİTTİLER VE MEDENIYET ÜLKE KURDULAR. RUSLAR ÇİNLİLER JAPONLAR TÜRKLER KORELİLER PORTEKİZLİLER İSPANYOLLAR İNGİLİZLER YAFES'İN SOYUNDAN GELMİŞTİR
Claude Speed
Claude Speed - 2 gün önce
tesekurler dogan karadag
Meryem Arpa
Meryem Arpa - 2 gün önce
Kısaca allaha şükredin
Recep Palta
Recep Palta - 2 gün önce
Bizim bababiz Âdemdir ve annemiz Havvadir
Son Diriliş
Son Diriliş - 23 saatler önce
Allah razı olasın senden zihnimizi büyük bir şüpheden kurtardın
st. karameeel
st. karameeel - 2 gün önce
mükemmel bir videoydu
Resim Sanattır Tv
Resim Sanattır Tv - 3 gün önce
Dünya 'ya bak ya. Ne badirelerden geçmiş. Ama biz insanlar Dünya 'yı çok kötü kullanıyoruz.Dünya eksisi gibi olsa ne yapacaksınız peki.
UNITED STATES
UNITED STATES - 3 gün önce
Mamut insan diyor
Talha İspir
Talha İspir - 3 gün önce
Kapak resmine bak :S
Yasar Koc
Yasar Koc - 3 gün önce
Adam discovery belgeselin aynısını kopyalayıp yapıştırmış ya laa
Kromozomları Torbaya Doldur
Bilimsel değil dini video sanki
RobloxChannel Türkiye
RobloxChannel Türkiye - 4 gün önce
*Beyler milyonlarca yıl önce Türkiye'nin toprakları vs. yukarıda değildir.Çünkü o zamanlarda Türkiye'nin toprakları sular altındaydı.Kanıtı ise,Türkiyede çok dazla balık fosili olduğu için bu bize kanıtlıyor.*
Shut Up!
Shut Up! - 4 gün önce
Ne buzul çağı ne meteor yağmuru dünyanın başına gelmiş en kötü şey insanoğludur.
Altın yumruk
Altın yumruk - 5 gün önce
İlk insan HZ. ADEM dir
Himmet Batuhan Yonca
Himmet Batuhan Yonca - 21 saatler önce
+Altın yumruk tipine bakta konus🤣🤣
Altın yumruk
Altın yumruk - 21 saatler önce
+Himmet Batuhan Yonca senin gibi mallara yer yok
Altın yumruk
Altın yumruk - 21 saatler önce
+Himmet Batuhan Yonca sg lan
Himmet Batuhan Yonca
Himmet Batuhan Yonca - 22 saatler önce
Saol bilmiyorduk biz
Ömer Utku Gül
Ömer Utku Gül - Gün önce
Çok yardımcı oldun
Jesus I love you
Jesus I love you - 5 gün önce
Porno varmıydı O zaman???
Acımasız Adam
Acımasız Adam - 6 gün önce
ALLAHIMIZA kurban olayim 😥😭😭😞
ɪƅɾʌɦɪɱ ɱєɾƭ
ɪƅɾʌɦɪɱ ɱєɾƭ - 6 gün önce
Dünyaya sahip değiliz dünya bize emanet biz dünyayı dedelerimizden miras almadık çocuklarımızdan ödünç aldık
Siyah Giyen Genç Aşkım Canım Furkan Abim
Ne yaşamışsın be dünya deyerini bilemedim Af ola kardaş


(*Dünya dediğin pişmanlık şimdiki aklım olsa doğumda ölürdüm*)
WHAT DA CAT İS THAT
WHAT DA CAT İS THAT - 7 gün önce
Abi neden yaratıcı diyorsun ? Allah desene. :D
Ömer Utku Gül
Ömer Utku Gül - Gün önce
Tamam ne farketti?
Kumpir
Kumpir - 3 gün önce
Bence videoyu izleyen bazı kişiler Allah'a inanmıyordur başka bir şeye inanıyordu ya da hiç bir şeye inanmıyordur
Presl Size
Presl Size - 7 gün önce
Uydutmayin
Emre Percin
Emre Percin - 10 gün önce
4.5 Milyar yıl önce güneş yoktur demen saçma olmuş.Evet dünya 4.6 Milyar yaşında ama ondan daha öncesinde de Güneş vardı.Evrenin 14 Milyar yaşında olduğunu biliyorsak Big Bang'in tarihide bu olaylara çok uzak kaçar.İyi ve bilgilendirici bir video ama içerisinde yanlış anlatılmış bir kaç şey buldum ve sadece bunları anlatmak istedim.
Mahsum İlhanlı
Mahsum İlhanlı - 10 gün önce
O kadar çok hataya sahipsin ki, bence bi 10 defa izlemen gerekiyor bu videoyu. 😊
Steve sty
Steve sty - 4 gün önce
Evet mesela dünya 7 günde yaratıldı havva da ademin kaburga kemiğinden yaratıldı değil mi?Bunların hepsi yalan...
Abdulsamet Turkmez
Abdulsamet Turkmez - 10 gün önce
Allah'ın sonsuz kudreti
Arsız Oyuncu
Arsız Oyuncu - 11 gün önce
@MunchiesandScience İzlemissin abi. Bende onu izledim tüm partları hiç atlatmadan.
Merih Demiral
Merih Demiral - 11 gün önce
Keşke olmasaydı
Çılgın Oyuncu Caner
Çılgın Oyuncu Caner - 12 gün önce
Ya uzayda ölürsek (:
Who am ı 01
Who am ı 01 - 12 gün önce
ateistmisin ?
Veyis Kurt
Veyis Kurt - 13 gün önce
Kurana dayandirilmayan her bilgi askida kalir!bunlar batililarin bize empoze ettiklerinden ibaret,ipe sapa gelir hic bir kelime yok elestirmeyede gerek yok!
2p2n 2p2m
2p2n 2p2m - 14 gün önce
Laf sokmayamı çalışıyon yoksa bilgilendirmeyemi
çiğne tv lps
çiğne tv lps - 16 gün önce
Senden iyi dedektif olur👋👋👋👋
Muhammed Ali Gün
Muhammed Ali Gün - 16 gün önce
5 vidonu izledim çok emek veriyosun yeni gördüm kanalını abone oldum
Arda Cengelcik
Arda Cengelcik - 17 gün önce
10:27 abi belki uzayda ölcez
Muhammed KAYA
Muhammed KAYA - 17 gün önce
Allah insan için neler yapmış ama insan nankör
PRESTIGE EMLAK/1İNŞAAT İZMİR /GÖZTEPE
Fazla derinlere girmeyelim biz en iyisi kafayı kırmak içten degil
Mustafa Ekici
Mustafa Ekici - 19 gün önce
Bu video başka bir belgesel kanalının dünyanın oluşumunun videosundan alıntı gibi geldi
SLİME MONSTER
SLİME MONSTER - 20 gün önce
Dünyanın kıtalarının değişmesi benim instegram profilimin değişmesi gibi amk sdaqaqvas
Marry Ceyn
Marry Ceyn - 20 gün önce
Olmamış bu video içinde bilgi yok mk
Mehmet Kızılağaç
Mehmet Kızılağaç - 21 gün önce
Bilip bilmeden konusma nygma il insan Hazrati ADEM a.s 2. insan da Hazreti HAVVA a.s dır ve 4.5 yil once telefon varmiydi ben ilk insanim diye foto mu gonderiyorlardi
dönmez
dönmez - 18 gün önce
+Harun Yüksel ben biliyom mu dedim aq cocugu
Harun Yüksel
Harun Yüksel - 18 gün önce
Sen nereden biliyon ? Adem foto mu attı
dönmez
dönmez - 19 gün önce
Sen nerden biliyon yarram gördünmü Yanındamıydın
Eyup Kuzey
Eyup Kuzey - 21 gün önce
Nygm kac yasinda
RY PoWeR
RY PoWeR - 21 gün önce
Tamam sen çok biliyon
Oğuz Çepni
Oğuz Çepni - 21 gün önce
Yüzün niye piyasada yoh
GÖKTÜRK Çelik
GÖKTÜRK Çelik - 21 gün önce
vallaha helal olsun çok güzel bir video çok beğendim
Hacker Team
Hacker Team - 21 gün önce
Onu kimse bilemez bunlar yalan Kiya felan
Rxgh Cvjbn
Rxgh Cvjbn - 22 gün önce
Uffffff başı fen dersi gibi aqm
Zeynep Ay
Zeynep Ay - 23 gün önce
Ben nygma ve şuan 4.5 milyar yil oncesindeyiz arka sokaklarsa hala vizyonda
Mert Yati
Mert Yati - 23 gün önce
2:30
evet
Mert Yati
Mert Yati - 23 gün önce
az içerik çal
MMDarkBoss
MMDarkBoss - 24 gün önce
NYGMA kardeş sen video hazırlamassın veya almıssın her neyse bu insanların anlıyacağı yok sen bilgi vermek isterken bunların yaptığı şeyler ben bunu biliyorum ama sen bunu yanlış yapmıssın bu video olmamış at gitsin diyorlar kardeş madem biliyorsun siktir git izleme zorlamı merak edenler izler he bide sen daha video çekemiyorsun adam burda en azından birşeyler gösteriyo özğretiyo mal mal konuşmayın be izliceksen izle bitti.
Furkan Güngörür
Furkan Güngörür - 24 gün önce
5:59 sağ alttaki sansür ne ?
Furkan Güngörür
Furkan Güngörür - 21 gün önce
+muratali canlı haydaaaaa hdjdjsgshsj
muratali canlı
muratali canlı - 21 gün önce
Furkan Güngörür sikişiyolar oda
Black kardeş
Black kardeş - 24 gün önce
İnsanlar Hz.Adem tarfınfından gelmiştir Hz Adem'ide Allah çamur dan yapmış ve kendi RUHUNDAN üfleuince ilk insan oluşmuş Hz. Adem gözünü açtığındada Allah ve yanında Muhammed yazdığını görmüş...
MÖzler Çelik
MÖzler Çelik - 24 gün önce
Türkiye kıtalar ayrıldıktan sonra oluşmuştur.
Ali Aycan
Ali Aycan - 24 gün önce
''BİZ HERSEYİ BİR DUZENE GORE YARATTİK'' bu cok genis bir ayet arkadaslar suan evlerimizde kullandığımız dogalgaz,komur bile dinozorlarin,ağaçların kalintisi yani benim dusuncem sudue ki Allah bunlara ihtiyacimiz olduğunu biliyordu ve bunlari bu amac ugruna dinozorlari ve agaclari oldurerek bizim kullanmamixi sagladi
ABS-TAVŞAN
ABS-TAVŞAN - 24 gün önce
Cok merak ediyorum sen beyninin yüzde kacini kulaniyorsun 4 5 varmi
Deniz Devrim
Deniz Devrim - 25 gün önce
Bence evreni dış güçler yarattı bizi bölmek için
HZSK
HZSK - 25 gün önce
Dunyada yasam sona erse yine evrilip baska canlilarla dolar, dinazorlardan sonra bizler gibi
Atakan Sanalan
Atakan Sanalan - 25 gün önce
Ya bence o gök taşı olayı yalan çünkü öyle birşry olsaydı dünyanın nir bölgesinr düşer orayı mahvederdi atıorum mesala günrye düştü göktaşı batı kuzey doguya nr oldu o zaman
muratali canlı
muratali canlı - 21 gün önce
Atakan Sanalan kardeşim yaşanan patlama o anda açığa çıkan kuvvet basınç bunlar anlıyamıyacağın kadar fazla olduğu için dünyanın her noktasına saniyeler içinde dağılıyor bu öyle araba patlamasına yada cephaneliğin havaya uçmasına benzemez saatte kaç km hızla çarpıyor göktaşı
yükselll özdemirrr
yükselll özdemirrr - 25 gün önce
Sayin nygma. Videoyu izlerken sağ üstteki soru kutucugundaki dunya nasil oluştu sorusunun cvplari ayni.. yani o bi soru deil.. yaratıcının yapmasıyla buyuk patlama oldu zaten.. kuranda enbiya süresinde geçer.. sevgilerimle,,
yükselll özdemirrr
yükselll özdemirrr - 25 gün önce
Hakkı örtenler görmediler mi, muhakkak gökler ve Arz, bitişikti(aynıydı), o ikisini ayırdık. Ve her canlı şeyi, sudan kıldık(yarattık). İman etmiyorlar mı? [ENBİYA (21)/30
Twitch Hakimi
Twitch Hakimi - 25 gün önce
Patlama sonucu amk.Ne yaratıcısı
Fun4 CH
Fun4 CH - 25 gün önce
Big bang'i kurana bağlamak, evrim gerçeğini yaratılış diye lanse etmek. Takipçi kaybetmemek için gerçekleri göz ardı ediyorsun. Bu ne sikiş kardeşim oluyo mu hiç
Onur Saray
Onur Saray - 25 gün önce
dostum insanoğlunun topraktan yaratıldığı tüm kutsal kitaplarda belirtildi insanoğlu evrilmedi yoktan var edildi
Ali ihsan Akbaydoğan
Ali ihsan Akbaydoğan - 26 gün önce
Bana telefon numaranı versene
Bayram Ali Demir
Bayram Ali Demir - 26 gün önce
Allah ASR a yemin etti. Ki hiçbir kul zamanla oynayamaz
Bayram Ali Demir
Bayram Ali Demir - 26 gün önce
Azar videosu video yu bok etti
VicdansızBaba
VicdansızBaba - 26 gün önce
İlk insan diye bir şey yoktur.
Hayvanın insanlaşma evrimi vardır. (bilim insanlarının kanıtlardan elde ettiği bilgi bu yöndedir)
MÖzler Çelik
MÖzler Çelik - 24 gün önce
ilk hayvan ne o zaman?
FpB Black Heart
FpB Black Heart - 27 gün önce
oou abi mini belgesel yav bu!
AsnT•Kerem02 Pubg Mobile
AsnT•Kerem02 Pubg Mobile - 28 gün önce
Yalan video aq ilk insan HZ. ADEM VS HZ.Havva annemiz dır
Juventus TÜRKIYE
Juventus TÜRKIYE - 28 gün önce
NYGMA, şimdiki gençlik Enes batur, Baturay anar, danla biliç,
Gibi göte hıyar sokma cezalı videolar çeken insanları izliyorlar Fakat böyle kanalları izlemiyorlar.
Mesela:NYGMA,DFT Tarih,Burak çelik, vb.
Mustafa koç
Mustafa koç - 29 gün önce
Sağdan soldan görüntü çalış video yapacağına kendin programlar kullanarak yapsana birde blurluyorsun arşiv yaz farlı birşey yaz. Videoları aldığın site veya içerikleri yaz yaptığın hak ihlali haberin olsun..
Avsin Ozbek
Avsin Ozbek - 29 gün önce
ilk insan hz. Adem aslında hz.muhammed
Elman Ismayilov
Elman Ismayilov - Aylar önce
1 saat olsa bile izlerdim gercekten
ayka bie
ayka bie - Aylar önce
Adam beceriyor işte !
Alper bozdağ
Alper bozdağ - Aylar önce
2:16 peki amk gemi yok nası gidiyolar o kıtalara
Suga'nın satürnü
Suga'nın satürnü - Aylar önce
Belki bizden sonra yani kıyamet koptuktan sonranbaska canlilar dunyaya gelicek onlarda bizim yasadigimiz zamanlari arastircaklar
Legendary Player
Legendary Player - Aylar önce
E zaten o büyük patlamayı allah yapmadımı
poiuz6789
poiuz6789 - Aylar önce
Kurana göre dünya 4 günde ama milyarlarca yıldız vs. (gök) 2 günde oluşmuş????
Videoda bunu tam göremedik ;-p
Abdullah Yıldırım
Abdullah Yıldırım - Aylar önce
Kamilkoç amerikaya 8 saat
Yakışıklı At Hırsızı
Dinazorlar ben zorlamam
Yakışıklı At Hırsızı
Ulan biz 40 yıl önceki döneme ait madeni para bulunca satarım die zil takıp oynarken adam 5 milyar yıl öncesinden bahsediyor..
Celil Altun
Celil Altun - Aylar önce
çok özet olmuş,, olayın orijinalini bilmesem, ne anlattığını anlamazdım,,
ya da 40 dakikalık "geniş özet anlatım"ı bildiğim için,, bu yetersiz göründü bana.
Ömer Öçal
Ömer Öçal - Aylar önce
işte insanoğlunun egosu burda başlıyor. herşey bizim için yaratıldı ?
ÖNCE VATAN
ÖNCE VATAN - Aylar önce
4.5 milyar yıl önce ne insan vardı ne de ilk insan ayrıca ilk insan Adem'dir Adem'den önce insan yoktu darvin safsatasından kurtulun
Yılmaz Yıldırım
Yılmaz Yıldırım - Aylar önce
E peki bigbang nasıl oluştu?
Bilgi Bankası
Bilgi Bankası - Aylar önce
Youtuber arkadaşlara saygı duyarım ve emeklerinin karşılığını reklam ile alabilmeleri için adblock eklentisi kullanmam. Ama senin videoda abartmışsı. Bir videoda 5 reklam nedir arkadaş
poiuz6789
poiuz6789 - Aylar önce
Kuranı çürütmüşsün dostum, Bravo!!
Video ile Kuranın bilim ile uyuşmadığını çok iyi göstermişsin, "yaratılmaktan" bahsettiğin halde, evirip çevirdiğin halde Kuran bilim ile çelişiyor;)
Bu video ile Kuranı çöpe göndermişsin!
Bakalım. Kuran, Fusillet Suresi:
O, yerin üstünde sabit dağlar yarattı. Orada BEREKETLER meydana getirdi. Orada araştırıp soranlar için rızıkları tam dört günde belli bir seviyede takdir edip, düzene koydu.
SONRA DUMAN HALİNDE bulunan göğe yöneldi. Ona ve yerküreye: "İsteyerek veya istemeyerek buyruğuma gelin." dedi. Her ikisi de: "İsteyerek geldik" dediler.
Görüldüğü gibi yukardaki ayette Dünyanın üzerinde bitkiler vs var ve gök "duman" halinde!!
Videoda bunun böyle olmadığı ve bu ayetlerin bilim ile çeliştiği açıkça görülmektedir.
Böylece Kuranı çöpe atmışsın.
İyi günler
Nigar Abasov
Nigar Abasov - Aylar önce
Birinci dünyada olan insan Adem peyxember
VİDEOLOAD
VİDEOLOAD - Aylar önce
Eğer kuranıkerimi okusaydın video baştan sona doğru olurdu
VİDEOLOAD
VİDEOLOAD - Aylar önce
Külliyen yalan
İrem Şen
İrem Şen - Aylar önce
Vay be
M-I-X
M-I-X - Aylar önce
Ateistler küfür time aq ilk basta fikire saygıdan bahsediyon sonrasında herkeze açık olan bu videoyu allah inancına göre yapiyon kürt
Muhammed Ali İmrak
Muhammed Ali İmrak - Aylar önce
LAN DEMEK KAÇ MİLYON YIL ONCE DUNYANIN SAHİBİ HAYVANLARDI VAY ANASINI ONLARIN KIYAMETİ GELMİŞ SIRA BIZIMKINDE BELKI BIZIM NESLIMIZ TUKENDIGINDE YERIMIZE BAŞKLARAI GECECEK
İrem Şen
İrem Şen - Aylar önce
Bilime saygı duyuyorum🙏
Hüdhüd 313
Hüdhüd 313 - Aylar önce
Sen ilk Insan nede baska birsey in farkinda sin.. Kafanda olan. Nasil Para yapar im?? Yalanmi??
Ömer Utku Gül
Ömer Utku Gül - Gün önce
Yalan
Hüdhüd 313
Hüdhüd 313 - Aylar önce
Senin gibi ler oldukca.. Seytan bu yalanlarla Devam edecek... :))
TİME TO CHANGE
TİME TO CHANGE - Aylar önce
Dünya insanlar için yaratılmamış çok aptalca bir düşünce. İnsanlar için hazırladığı da bir saçmalık.
Oğuz Han
Oğuz Han - Aylar önce
O kadar zavallı zekası az canlılar yorum yapmışlar ki üzüldüm. Çok az insan var.
50 yıla kadar oksijene ihtiyaç duymayan Robotlar yakın gezegenlere insanların yaşayacağı koloniler kuracaklar.
Dine inanmadığı için IQ su yüksek olan insanlar soluduğumuz havayı yapay olarak üretebilecekler.
Dinlerin kıyameti geldi insanların değil.. Dinler geldikleri karanlığa geri kapatılacaklar.
Doğukan Veli Eşkin
Doğukan Veli Eşkin - Aylar önce
Dostum biz çok yanlış zamanda dogmusuz ya şöyle bi 100 200 sene sonra dogaydik iyiydi. Acaba beynimizi dondursak 200 300 sene sonraya sağlam kalır mı? Beynimiz sağlam kalırsa bilincimizi bi android insana aktarabilirler bence
Oğuz Han
Oğuz Han - Aylar önce
Dine inanan canlıların zekasının düşük olduğu ABD üniversiteleri araştırmasıyla kanıtlandı. İbadethane önlerine gidip insanlara eğitim durumunu sorup gözlemleyebilirsiniz. Senin de IQ'un çok düşük.. zeka olsa şöyle düşünebileceksin..
FUSSİLET 9, De ki: “Siz mi yeri iki günde yaratanı inkâr ediyor ve O’na ortaklar koşuyorsunuz?
FUSSİLET 10. O, dört gün içinde yeryüzünde yükselen sabit dağlar yarattı,
FUSSULET 11, Sonra duman hâlinde bulunan göğe yöneldi; ona ve yeryüzüne, “İsteyerek veya istemeyerek gelin” dedi. İkisi de, “İsteyerek geldik” dediler.
Fussilet=12: Böylece Allah onları iki günde yedi gök olmak üzere yerine koydu. Her göğe kendi işini bildirdi. Biz en yakın göğü kandillerle süsledik ve koruduk.
Şimdi aklın olsa Allahın Trilyonlarca galaksiyi kaç günde yaratır cevap vereceksin..
Yeryüzündeki dağları 4 günde yaratan Allahın Gökyüzünü 2 günde yarattım diyor. Gökyüzü dediği Evren olabilir mi?
Dağları 4 günde yaratan Trilyonlarca galaksiyi 2 günde yaratabilir mi?
Allahının yer ve gökten başka bildiğinde yok..
Sahin Aydogan
Sahin Aydogan - Aylar önce
Iyi olmamis
NASHİ RAŞAY
NASHİ RAŞAY - Aylar önce
Selam.
İnsanlarla dalga mı geçiyorsun kardeş?
Bayağı bir evrim vidyosu bu.
Hem yaratılıştan dem vuruyon ardından da evrildik mi acep deyip ayrı bir vidyo konusu diyorsun.
Anlaşılan fikirlerin evriliyor biraz biraz.
Düz dünya_Top dünya vidyosuylada çuvallamışsın.
Gizem çözme vidyoların iyi gidiyordu.
Ne oldu da böyle vidyolara kalkıştın bir anlam veremedim.
Birileri vakit geldi mi dediki acaba?
Amãn neyse boşver takma kafana.
Düzelirsen geliriz geri.
Sevdiydik önceki vidyolarını.
Hadi eyvALLAH.
Oğuz Han
Oğuz Han - Aylar önce
Dine inanan canlıların zekasının düşük olduğu ABD üniversiteleri araştırmasıyla kanıtlandı. İbadethane önlerine gidip insanlara eğitim durumunu sorup gözlemleyebilirsiniz. Senin de IQ'un çok düşük.. zeka olsa şöyle düşünebileceksin.. FUSSİLET 9, De ki: “Siz mi yeri iki günde yaratanı inkâr ediyor ve O’na ortaklar koşuyorsunuz? FUSSİLET 10. O, dört gün içinde yeryüzünde yükselen sabit dağlar yarattı, FUSSULET 11, Sonra duman hâlinde bulunan göğe yöneldi; ona ve yeryüzüne, “İsteyerek veya istemeyerek gelin” dedi. İkisi de, “İsteyerek geldik” dediler. Fussilet=12: Böylece Allah onları iki günde yedi gök olmak üzere yerine koydu. Her göğe kendi işini bildirdi. Biz en yakın göğü kandillerle süsledik ve koruduk. Şimdi aklın olsa Allahın Trilyonlarca galaksiyi kaç günde yaratır cevap vereceksin.. Yeryüzündeki dağları 4 günde yaratan Allahın Gökyüzünü 2 günde yarattım diyor. Gökyüzü dediği Evren olabilir mi? Dağları 4 günde yaratan Trilyonlarca galaksiyi 2 günde yaratabilir mi? Allahının yer ve gökten başka bildiğinde yok..
Soyu Turk
Soyu Turk - Aylar önce
Ozaman ilk insan resminin yanına o sapık tipli elemanı koyma kaldır o resmi!!
Sonraki