Acun Ilıcalı Ece Erken'i aradı! Şeyma Subaşı'ndan sert çıkış!

1 850
1 896
 
YORUMLAR
Söylemezsem Olmaz
Söylemezsem Olmaz - Aylar önce
BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ -->> https://www.instagram.com/solmazyeni_
Ege Orcun Gultekın
Ege Orcun Gultekın - Aylar önce
Yalan haber iftira dedikodu hepsi sizde
İsmail CULFA
İsmail CULFA - Aylar önce
Takipe takip 👍❤
3kardeşler kılıç
3kardeşler kılıç - Aylar önce
Siz ikiniz mukemmel bir ikilisiniz
es es
es es - Aylar önce
Siz ikiniz harikasınız 😍😍
BAKLAVACI DADAŞ USTA
BAKLAVACI DADAŞ USTA - 12 gün önce
ECE ERKEN E SELAM
Yasemin Cıl
Yasemin Cıl - 26 gün önce
Ece'nin yeri başka cansın can çok tatlı dobrasın dıgerını hiç beğenmiyorum o kipriklerde ne öyle tövbe estağfurullah ya
Yasemin Cıl
Yasemin Cıl - 26 gün önce
Çok
Ilgınsu Şimşek
Ilgınsu Şimşek - 28 gün önce
Aaaa ece gribin geçti galiba kapalı giyinmişsin 😃😃😃😃
Raif Oktay Karaman
Raif Oktay Karaman - Aylar önce
Bu ece erkene hıc ısınamadım
Arzumm YÜCEL
Arzumm YÜCEL - Aylar önce
Bu kadın kimm yaaa??
Allah askina bu ülkenin sorunu bu mu??
Bıktık bunlardan.
Boş işler...
Acun gözümüzden düştü zaten ne yaparsa yapsınlar! !
arwen undomiel
arwen undomiel - Aylar önce
Boş yapmayın mk
Miray Eylül
Miray Eylül - Aylar önce
Siz mal mısınız aq ¿?
Гунай Мазанова
Bircan cok itici ya hic samimi degil mimikleri falan yapmacik sante kabadayi o sinirlenirken falan Ben cok guluyorum
Mozart Aylin
Mozart Aylin - Aylar önce
Bence anneligine Hic kimse laf edemez, kizi kac yasinda benden güzel inglizce konusiyor. Cok eminim o kiz iyi egitim aliyordur, annesi iyi bakiyordur. Kimsenin hayatini tanimadiginiz halde tek resimlerde tanidiginiz kisileri boyle elestirmeyin, kimin nasil bir insan oldugunu biz bilemeyiz tanimadan.
Dilan Karasular
Dilan Karasular - Aylar önce
Bircanın kirpikleri ne öyle ya örümcek ayağı gibi konsantre olamıyorum 🥴😂😂
Ebru Lee
Ebru Lee - Aylar önce
Bence Ecenin Gözü Acunda ama boşa çırpınıyor çünkü genel kültür sıfır!O ortamlar sana çoook fazla olur!
Epiklorenzo
Epiklorenzo - Aylar önce
Ebru Lee şeyma dünyanın en cahil insanı ya dkfkskf acunun standartları o kadar da yüksek değil bence
Ayşe Koç
Ayşe Koç - Aylar önce
Bunlar herkesi eleştirirler ama nedense bir türlü mutlu ve huzurlu degillerbir bakarsın ece aglar bir bakarsın yanındaki bircan aglar işte hayat sen insanların acılarıyla dertleriyle uğraşırsanız. Sizde mutlu olmassınız
aysun özel
aysun özel - Aylar önce
ece bırak bu işi hiç yakışmıyor sana dedikodu
Yavuz selim Akdag
Yavuz selim Akdag - Aylar önce
Bu kaşarlar niye dinlenir
Severina Moller
Severina Moller - Aylar önce
Çocukla eterince ilgilenmediği için Acun velayetini aldı
Severina Moller
Severina Moller - Aylar önce
Zamanında Acunla evliyken sözü geçmiştir ama şimdi kimse salamaz Seymayi Asena 2 😂😂😂
Malik İşler
Malik İşler - Aylar önce
İki nizde çok karaktersiz siniz.
GÜLÜMSE
GÜLÜMSE - Aylar önce
Acun falan aramamış 😂
Şenol Balaman
Şenol Balaman - Aylar önce
Ne Şeymaymış aq yaa..
burcu bakir
burcu bakir - Aylar önce
Seyma 2013 ekim dogumlu cocugu ne zaman okula göndermeliydi! Cocugun gezmekten egitim hayatini mahvetti gercekten merak ediyorum.
Başak Öztürk
Başak Öztürk - Aylar önce
Eylem hanımda biraz nankörlük yapmış kimse kusura bakmasın
WORLDOF İNDİA
WORLDOF İNDİA - Aylar önce
iki baltaya sap olamamiş zengin koca bulamamamiş zenginin mali zuhurtun agzini yorarmiş
İsimsiz Unnamed
İsimsiz Unnamed - Aylar önce
Şu sarışının gözleri lens mi lan
Futuristic Plans
Futuristic Plans - Aylar önce
bu niye trend amk bizene acundan şeymadan ondan bundan
İsmail Çiçek
İsmail Çiçek - Aylar önce
Off sana herkes zaten hayran yaa herkes seni arıyo sana hayran aptallar
sxde Sxde
sxde Sxde - Aylar önce
Su seyma her yerde cikiyor ne bok var onda
Para siciyor
Ilahe Aliyeva
Ilahe Aliyeva - Aylar önce
Ece ne kadar cadı
Begum Eren
Begum Eren - Aylar önce
Nasıl içinizin yağları eriyor “Acun ve Şeyma’nın rüya evi satıldı, Çeşme’deki evde satılıyormuş.” Derken.
Şenol Üstün
Şenol Üstün - Aylar önce
Umarım en yakın zamanda tv piyasasından silinirsiniz
gece akay
gece akay - Aylar önce
irem bitti şeyma başladı zorlamayın isterseniz
gece akay
gece akay - Aylar önce
silviri soğuk:)
Prometheus Ölmedi
Prometheus Ölmedi - Aylar önce
Hakaret etmeye geldim; gereksiz varlıklar.
Cemre Gül
Cemre Gül - Aylar önce
Ya bu iki çomar kendini ne sanıyor
Onur Öztoprak
Onur Öztoprak - Aylar önce
Sizi anasayfamda görmek istemiyorum ne yapacağım ben aq
TearsOf Love
TearsOf Love - Aylar önce
Hepiniz primcisiniz kendi varlığınızla bişey yapamayıp o şunu dedi o bunu dedi diye milletin dedikodusunu yapan bir hiçsiniz.. o insanlar olmasaydı demekki siz vasıfsız biri olacaktınız...Yazık işiniz gücünüz milletin dedikodusunu yapmak
Ece Toprak
Ece Toprak - Aylar önce
Sizi görünce otomatik disk like atıyorum 😅
Selin fhydvnj
Selin fhydvnj - Aylar önce
Anladik ece acun senin cok eski arkadasin anladik bin 500 kez soylemene gerek yokkk 😄😄😄
Denizcan Yıldız
Denizcan Yıldız - Aylar önce
Acun adam gibi adam bütün mal mülk alın teriyle kazandı çakallar çok malesef ACUN SENI SEVIYORUZ
okyanus misali
okyanus misali - Aylar önce
Bunlar iyice saçmalamaya başladı
Hulya Güneş
Hulya Güneş - Aylar önce
Şey la bence sevgilisinden huzursuz olduğu için morali bozuktur o saymaya klzln vetmesinler
ATÇ
ATÇ - Aylar önce
Tek kanal en güzel maçlar ve şarkılar oynatma listelerime bir göz atın 😉
şahin kayar HD
şahin kayar HD - Aylar önce
Bu şeyma subaşı sadece paragöz.
canlıdogurandünyası
canlıdogurandünyası - Aylar önce
Ya sen kendini cok bozdun.
Nurten Ozaktasli
Nurten Ozaktasli - Aylar önce
Siz İkiniz Seytandan Önce Doğmuşsunuz Gerçekten Nokta !
KARDELEN UYSAL
KARDELEN UYSAL - Aylar önce
Siz ne kadar boş insanlarsiniz. Varoşsunuz ve oyle kalacaksiniz
Sponge Bob
Sponge Bob - Aylar önce
Ne salaksiniz
james harden
james harden - Aylar önce
Ne boş insanlarsiniz
Saliha Kevser Erdoğan
Saliha Kevser Erdoğan - Aylar önce
Sanki dünyayı kurtarıyolar, bilim hariç, insanların para uğruna yaptıklarına ek her şey konuşuluyor. Ne gereksiz işler bunlar ve ben buraya nasıl geldim?
El Mahluk
El Mahluk - Aylar önce
Her Şeyi Geç, Bizi Es Geçme.....
Sude Nas Kahraman
Sude Nas Kahraman - Aylar önce
melisanın okula gitmesine ne gerk var kız benden çok şey biliyor
Mehmet Ay
Mehmet Ay - Aylar önce
Hiç izlemedim izlemem de ama söyleyeyim gördüğüm en kötü program
Mustafan can DALMAN
Mustafan can DALMAN - Aylar önce
Zamanında ece erken kimee sikişiyo onu konuşuyolardı bugun bu karının bunu konuşması ironikkk :D
zepeteci sem
zepeteci sem - Aylar önce
Böle saçma sapan ve boktan programları neden yaparlar hep merak etmişimdir
Berk H Haliloğlu
Berk H Haliloğlu - Aylar önce
İki iğrenc kadın
Futbol Severler
Futbol Severler - Aylar önce
Gerçekten bu programı izleyecek ya da böyle konularla ilgilenecek kadar dertsiz insan var mı ya?
ferdin aksu
ferdin aksu - Aylar önce
arkadaşlar sayfamda dünyanın en zor hareketini yaptım brucleenin yapabildigi tek hareket tüm sporculara meydan okuyorum
Seloş army Jk
Seloş army Jk - Aylar önce
Onu bunu bırakın da hepiniz iki yüzlüsünüz be
yoonseok's baby
yoonseok's baby - Aylar önce
dinlemeye üşendim olay ne biri anlatsın
Veli Ayyıldız
Veli Ayyıldız - Aylar önce
Bize ne kardeşim bunlardan
Tuğçe Kalkan
Tuğçe Kalkan - Aylar önce
Hayatımda gördüğüm en leş program
Eylül Deniz
Eylül Deniz - Aylar önce
Şeyma ve Acundan iyi prim kastınız
medük back
medük back - Aylar önce
Dislike atmaya gelenler kendini belli etsin +1
racon tekk
racon tekk - Aylar önce
Sosyal medyayı kötülük sosyal medya videoların topumun a**** koyayım
Xx Eda xX
Xx Eda xX - Aylar önce
Beyaz Tv mi? Şaka yapıyorsunuz bu herkesi eleştiren dedikodusunu eden arkasından konuşan ve kötüleyen kanal değil miydi?
Kutay Çev
Kutay Çev - Aylar önce
En güncel yorumlar https://forestofnoreturn.blogspot.com/
Haneul Park
Haneul Park - Aylar önce
Ben böyle boş bir program görmedim. Bizim mahallede ki dedikoducu teyzelerin elit versiyonu bildiğimiz.
Lale Deniz
Lale Deniz - Aylar önce
Yerden yere vuranlarin basinda siz vardiniz acun arayinca degisti hersey.
Survivor 2019
Survivor 2019 - Aylar önce
Ayy O Nasıl Gülmek İlk Giriş te YAzık 😂😂😂😂
Ahmet Turani
Ahmet Turani - Aylar önce
Size ne milletin özel hayatından. Kamu yararı taşıyor mu programınız?
Ne faydanız var ?
Yasin Yaşar
Yasin Yaşar - Aylar önce
Ne kadar boşsunuz ya
duranusta s
duranusta s - Aylar önce
acun internet kafeye gider şok şok acun internet kafede pabci oynadı yazarsınız sizene gevşikler bi rahat bırakın şu insanları
Çâla Masa & Sandalye Kayseri
PARA BOK GİBİ 100 MİLYON A EV ALIYO ADAM VAY BEE
Çâla Masa & Sandalye Kayseri
+güven dilki Aynen Öyle
güven dilki
güven dilki - Aylar önce
Tirilyinluk acunun cocugunu dusunmek magazincilere dert oldu vallanerde olursa olsun dikkatimi cekmiyor lafi. Tek size degil bu haberi yapan herkese ben iki curuk disimi yaptiramiyorum adamin tek bir evi 100miilyongerisini siz dusunun
Özlem
Özlem - Aylar önce
tekrardan ayni küpeyi takmis🍓
SERPİL GÜZEL
SERPİL GÜZEL - Aylar önce
Severek izliyoruz
Diyadin Budak
Diyadin Budak - Aylar önce
Ne kadar saçmalık ötesi bir program
T. T.
T. T. - Aylar önce
Bence annelik değil parası gidince tepki geldi 😂😂😂
Yunus
Yunus - Aylar önce
Bu programları anlamıyorum. Neden bu programlar var? Ne işe yarıyor bu programlar? Kime ne faydası var bu programların? Allah için bana açıklayın. Bir de öyle ciddi bir dil ile konuşuyorlar ki sanarsın memleket meselesi. Yaptığınız başka bir iş yok. Oraya oturup ünlü çekiştiriyorsunuz, ünlülerin dedikodularını yapıyorsunuz. Tamam da neden?
Emrah DEMET
Emrah DEMET - Aylar önce
RTÜK BURAYA BAKMIYOR MU YA ...
Mihrace Ayaz
Mihrace Ayaz - Aylar önce
Eylem ipek işini kötüye kullanan birisi hiç kimse sevmiyor. Şeyma da kötü bir tercih yaptı. Ama eyleme ağzının payını güzel verdi
Thenare Guin
Thenare Guin - Aylar önce
Eylem İpek çok karaktersiz bir kadın. Çapsız bir maşa sadece. Başına çok büyük belalar dolayacağına eminim. Zamanı gelince göreceğiz.
o Reevolte
o Reevolte - Aylar önce
Bunlari hiç siklemiyorum hayat boyle cok güzel siz de deneyin
degisik seyler
degisik seyler - Aylar önce
La bu ikisi hep yalan haber yapiyo
Semra Askı
Semra Askı - Aylar önce
Eee videonun özeti ne biri açıklasın da boşuna vakit kaybetmeyelim
İlknur bilici
İlknur bilici - Aylar önce
Yazık cok yazık sizlere ikinizde birbirinizden beter dedikoducularsınız!
Matruşka Dabrowski
Matruşka Dabrowski - Aylar önce
Şeyma Acunun karısıyken hakkında twit atanlar kırmızı bültenle arama emri ile aranıyorlardı.Şuan hakkettiği muameleyi görüyor
İlknur Dere
İlknur Dere - Aylar önce
Iğrenc ikili
Enis
Enis - Aylar önce
Eylem torpille geldi eyvallah da Bircan nasıl geldi acaba o koltuğa 😆
Hayati Alihan
Hayati Alihan - Aylar önce
ikiniz tam aptal ve gerizekalinin önde gidenisiniz sizin yanci ve patron yalakasi olduğunu z çok net gerizekalilar böyle boktan haberleri verdiğiniz için boyleleride kendini insandansayiyorlar
by blader
by blader - Aylar önce
Ulan turkiye kirizde siz acundan basediyonuz
TUS
TUS - Aylar önce
IAM FAMOUS IN GREECE BUT I NEED SOME SUBSCRIBERS FROM TURKEY
muco manoban
muco manoban - Aylar önce
şu sayfa (eylemin sayfası) hangi sayfa?
Energy
Energy - Aylar önce
Efsane tablet reis geri döndü.. video kanalımızda..
yakup özdemir
yakup özdemir - Aylar önce
Bu Acun Varya Ne Amlar Ne Götler Patlatmıştır
Mıç Mıç
Mıç Mıç - Aylar önce
ikinizden de tiksindiğim halde izliyorum sebebini bende çözemedim.
Kirmizi BEYAZ
Kirmizi BEYAZ - 3 gün önce
Dedikodu ya meraktan olmasin Bunlar dedikodu makinesi 😂😂😂
Esra T.
Esra T. - Aylar önce
Bi iki sövüyoz stres atiyoz yetmez mi 😅
Егана Ахмедова
Aynen 😂
Mezra
Mezra - Aylar önce
aynen bende ama sanirim sebebi bu gerizekalilar ne zirvaliyor?
Melek Melegim
Melek Melegim - Aylar önce
Saçmalama bee ne cani yanıyor hak etti çocuğun başı döndü annenin yaninda!!
Melek Melegim
Melek Melegim - Aylar önce
Şu esmer hanım çok hızlı konuşuyor cümle bitmeden ikinci cümleye geçiyor biraz YAVAŞ konuş yani çümleleri bitirmeden atlatma
Scarlett
Scarlett - Aylar önce
Sayfamda sizin için çok güzel içerikler var bakarsanız sevinirim
zozan cengiz
zozan cengiz - Aylar önce
Yazık la bu şeymaya herkes şeymaya atıyor sanki acun çok masum
Emir EREN
Emir EREN - Aylar önce
Ne kadar boşsunuz ya
Sonraki