Gökdelen camlarını neden hala insanlar temizliyor?

46 109
967
 
YORUMLAR
Busra Kocakaplan
Busra Kocakaplan - 4 saatler önce
Şu mıknatıslı silecekler var camı hafif açıyorsun bir sileceği dışarıya çıkarıp diğer parçası da iç tarafta oluyor içten hareket ettirdikçe dışarıda ki silecek de dış kısmı siliyor bu çok basit herkesin aklına gelebilecek bir yöntem ve illaki birilerinin aklına gelmiştir bu şekilde temizlenmemesinin sebebi nedir ?
Erman ŞEN
Erman ŞEN - 2 gün önce
Her şey iyi hoş güzelde, Barış bey. Bir cam temizleme işçisi olarak bu konudaki teknolojik gelişmeler beni işimden de edebilir. Teknolojiyi yakından olabildiğince takip eden birisi olarak bence biraz geri kalmasını istemem yanlış olmaz sanırsam. Herşeye rağmen ellerinize sağlık. 😄
Rapçi Pangolin
Rapçi Pangolin - 4 gün önce
akvaryum süngeri ???
Hayellergerçek Olsa Aa
Hayellergerçek Olsa Aa - 4 gün önce
Nedir o cam piramit resmen ozentilik insan biraz yaratıcı olur nebiliyim ben olsam Satürn şeklinde yapardım yada dunya saçma ama en azından dünyada bir farklılık olurdu hep göğe doğru nereye kadar
Turkish piano
Turkish piano - 5 gün önce
Sizi izlerken ders çalışmam gerektiğini unutuyorum 😅😅😅😅😅
özcan özgür
özcan özgür - 6 gün önce
Herkes dönebilen cam demiş ama o kadar yüksek binalarda illaki yalıtım sorunu oluşur bu sefer.bi de hesap yapılsa o kadar yüksekte basınç farkı sorunu da oluşur benim bildiğim.
Tunahan Yılmaz
Tunahan Yılmaz - 6 gün önce
Flaşdaki harrison wels e benziyosun
çağlayan koçük
çağlayan koçük - 7 gün önce
Cam temizligi ile ilgili bi videonuz vardi alternatif olarak 360 derece donen bir cam yapilsa ic tarafindan temizlense risk ortadan kalkmaz mi
Mehmet Yiğit
Mehmet Yiğit - 7 gün önce
abi 360 dönen cam olsa
Hacer Hanım
Hacer Hanım - 7 gün önce
Cok guzel ve etkileyici bi sekilde anlatiyorsunuz.
ilkel insan ilkel insan
ilkel insan ilkel insan - 7 gün önce
Bu adamın haber bülteni sunması lazım. Asıl ihtiyacımız bu.
Hüseyn Əsgərzadə
Hüseyn Əsgərzadə - 8 gün önce
Baküde 1 km den fazla uzunlukda gökdelen inşa ediliyor onu nasıl yapacaklar acaba)
Akay AKYILDIZ
Akay AKYILDIZ - 8 gün önce
Kir tutmaz kaplamalar var, jelatin çeker gibi kaplıyorlar. Camları takarken öyle bir işleme sokup taksalar işe yaramaz mı ki? 🤔🙄
Ölümsüz Asker
Ölümsüz Asker - 8 gün önce
Ben derderdimki temizlemeyin ölmeyi ya?
Kafadar Çocuklar
Kafadar Çocuklar - 8 gün önce
Abi en üst katan sabunlu su dök👌👍
Esra Öğmen
Esra Öğmen - 8 gün önce
Çözüm bulamadıklarından değil çözüm aramadıklarından kaynaklı sorun. Temel sebebi de yine insan hayatına değer verilmemesi. İşçi kaza geçirmiş, düşmüş onlar için önemli değil. Zihniyet her yerde aynı
Batuhan Engin
Batuhan Engin - 9 gün önce
Camları temizlemek yerine hiç krilenmiycek bi cam yapılsa mesela arabalarda bi dış koruması var arbadan herşey kayıp gidiyor hiç bir kir kalmıyor ozaman hiç temizleme sorunu olmaz
Qrmark. Mert
Qrmark. Mert - 10 gün önce
Çözüm basit. Camlar içeriye doğru döndürülebilir olacak. Temizlenmesi gerektiğinde içeriye döndürüp temizlenebilecek. En azından binanın dışında gökyüzünde sallanan bir platformda cam temizlemekten iyidir.
İbrahim Yabancı
İbrahim Yabancı - 11 gün önce
Abi ben buldum galiba
no one
no one - 12 gün önce
neden dönen cam yapmamışlar yani camların menteşeleri yanlarda diğilde üstlerde olsaydı ? basit bi el haraketiyle camın pis yüzeyi binanın içine girmiş ve güvenle temizlenebilirdi
N.O.İ.O Gamer Of Fire
N.O.İ.O Gamer Of Fire - 12 gün önce
dönen camlar olabilir
Aysu Gök
Aysu Gök - 12 gün önce
Bu kanala bayılıyorum. Stresli hissettiğimde izliyorum. Barış Abi sesin bile huzur veriyor.
Şehzade Şakşaklaban'ın Tereyağlı Kızarmış Yarrağı
Çin'in nüfusunun 400milyon kişinin gökdelenin camlarını temizlemek olduğunu söylerken 400bin demişsin ya yarım milyon derken hata yaptın ya da 400bin derken alırım bi kalp barış abi
Aslan yurekli Reşat
Aslan yurekli Reşat - 12 gün önce
Insan hayati makineden ucuzda o yuzden.
Perviz Musazade
Perviz Musazade - 13 gün önce
Salam.bu filmin adi ne?
Mevlüd Şahin ÇELEN
Mevlüd Şahin ÇELEN - 13 gün önce
Artık çok fazla laf kalabalığı yapmaya başladınız afedersiniz ama
emine altuntaş
emine altuntaş - 13 gün önce
ya nolur birisi şu arada verilen filimin adını biri bana yazsın çok güzel bir filme benziyor
recex
recex - 14 gün önce
duvarlar ile cam arasına alan bırakıp, camlara içeriye açılır mekanizma yapsınlar. böylelikle camlar hem içeriden rahatça silinebilir, hemde arazaki hava izolasyon görevi görür.
EYÜP SEYREK
EYÜP SEYREK - 14 gün önce
Camlar çift yönlü olsa, kirlendiğinde kirli taraf iç tarafa alınır ve iç kısımdan işçiler tarafından rahatlıkla silinebilir.
Rhythm Guys
Rhythm Guys - 14 gün önce
sesini duymuşlar reis https://www.youtube.com/watch?v=wlE4WIBnm2k bu robotun büyüğü işi çözer bence
arkanı kolla
arkanı kolla - 14 gün önce
bu işin adı cam temizleyiciliği değil endüstriyel dağcılıktır.
h ş
h ş - 14 gün önce
Karadeniz aklı olması lazım Ben birşeyler yapayım derdim ama okadar insan işsiz kalmasın 😂😂😂😂
Ufuk Sarı
Ufuk Sarı - 14 gün önce
Mekatronik teknikeri olarak bunun üzerinde durucam 😂
Tayfun Can
Tayfun Can - 15 gün önce
Sistemi buldum ama söylemem.
Neslihan Ari
Neslihan Ari - 15 gün önce
Cam temizleme robotu var zaten
https://m-tr.gearbest.com/robot-vacuum/pp_616196.html?wid=1433363&lkid=15159935
Röyal Hesenov
Röyal Hesenov - 15 gün önce
NƏDƏN ARABA CAMI SİLİCİSİ KULLANMİYORLAR? 😂
Amine Av
Amine Av - 15 gün önce
Yapraklarin lotus efektini tasarlansbilir aslinda..
Emre Ilyaz
Emre Ilyaz - 15 gün önce
Abi neden hep çöllerde yapiyorlar gökdelenleri?
BRONZ ADAM
BRONZ ADAM - 15 gün önce
Abi Instagram dm yoluyla bir fikir paylaştım okuyup önerini söylersen sevinirim :) @tk_reisbey
ooo style
ooo style - 15 gün önce
Şu teyzelerin düşemediği (!) dizi, film her ne ise ismini paylaşır mısın Barış?
Omer Fenerci
Omer Fenerci - 16 gün önce
Videoları gerçekten güzel basit konular ama meraklandırarak anlatabilmesi ve uygulamaya geçirmesi herkesin yapabileceği bir şey değil
Irem Irem
Irem Irem - 17 gün önce
Türkiye’de bu işi yapanlar kimler ve ne eğitimi alıyorlar? Ben bi eğitim aldıklarını hiç sanmıyorum.
Nehir Eriş
Nehir Eriş - 17 gün önce
Bence mıknatıslı sünger falan yapabilirler hem iç cam temizlenir hem dış cam 😂
Muhammet Burak Bayat
Muhammet Burak Bayat - 19 gün önce
Çözüm basit öyle ultra bir teknoloji de gerekmiyor tamamı cam mimaride ara katlardan feragat edilecek geriye kalan camlar dönerek iç dış yapılacak böylece içeride kirli dışarıda temiz , içerideki kirli camı da kim temizliyorsa temizlesin onu da ben bilemem ya ..
Mustafa Yilmaz
Mustafa Yilmaz - 19 gün önce
En sondaki sahne hangi filme ait bilen???
Strong man
Strong man - 19 gün önce
Robot olabilir ama düz mantık camlara içten dışa dönücek şekilde yapılsa içeri silindikten sonra dışarı döndürülse buda bir yol 😂😂
BO-ŞİŞ-LER KAPTANI
BO-ŞİŞ-LER KAPTANI - 20 gün önce
Abi camlara araba sileceği koysalar bide su deposu birtanede düğme düğmeye bas işi bitir
Kaan Kaya
Kaan Kaya - 21 gün önce
Herkes boş boş yorum yapmış kardeşlerim eğer robotlar camları temizlerse çindeki 400.000 cam silen işçi ne yiyecek ?
Ayşe Begüm H.Osmanoğlu
Ayşe Begüm H.Osmanoğlu - 21 gün önce
Eksi sözlük ve bu kanal aslinda kalitesiz ama; son dönemde BUNLARA kaldık, damn!
Derin Aşır
Derin Aşır - 22 gün önce
abi dönen camlar yapacaklar camları çevircez, silcez, tekrar çevircez
ZOOM
ZOOM - 22 gün önce
Hocam cam silmeyle alakalı kafamda var bir proje 2 sene önce düşünmüştüm.Yaylı sistemlerle bu sorun çözülebilir ve farklı farklı tasarımlara sahip gökdelenlerde uygulanabilir.
Ahmet Can
Ahmet Can - 22 gün önce
Peki biz bir proje geliştirdik diyelim o zaman bu işçileri bir dertten kurtarmış mı oluruz yoksa işlerini ellerinden almış mı oluruz?
Ahmet Can
Ahmet Can - 22 gün önce
Peki biz bir proje geliştirdik diyelim o zaman bu işçileri bir dertten kurtarmış mı oluruz yoksa işlerini ellerinden almış mı oluruz?
Serkan Erdem
Serkan Erdem - 22 gün önce
Abi o kadar gelişen teknoloji var kirlenmeyen cam yapamıyorlar mi veya yapamıyoz mu
?
Taengooo123
Taengooo123 - 22 gün önce
Harikasınız❤
Bal10cu kardeş
Bal10cu kardeş - 23 gün önce
Diyorsunki onların hayatlarını kurtaralım eğer böyle birşey bulunursa o yarım milyondan fazla nufüs un hayatını mahvetmiş oluruz ne zannediyorsunuz adamlar bi düğmeye basarak yaptığın temizlikle okadar uğraşarak yaptığın temizliğe aynı parayımı vericek o adamlar işsiz kalıcak ve belki bu yüzden hepsi bunu yapanlardan nefret edicek
TARİHÇİ MAPPER
TARİHÇİ MAPPER - 23 gün önce
O robotun uretim tesisinde calissinlar o adamlar işsiz kalmasin diye daha cok masraf yapamaz kimse
Amatör Graffiti
Amatör Graffiti - 23 gün önce
Abi Dönebilir bir cam yapsınlar Düşünememişler mi
Yeliz Uğurlu
Yeliz Uğurlu - 24 gün önce
akvaryumlar icin uretilen silgi gubi seyler var disardan silerken icerden miknatisli biseyle ayni anda temizliyorsun yada gunesle temizlenen bir cam
Emir Woody
Emir Woody - 24 gün önce
Abi ama robotlar cıksa issiz insan cıkar
Mine Yılmaz
Mine Yılmaz - 24 gün önce
Camları temizleseler nolcak gökdelenin ucundakini insanlar görmüyor zaten
Edito
Edito - 24 gün önce
Bulacam beklesinler
Waffle Dondurma
Waffle Dondurma - 24 gün önce
Benim aklıma gelen fikir araba camları nasıl temizleniyorsa gökdelen camları da öyle temizlenmeli aradaki tek fark boyut olmalı. newyorktaki üçgen camlı gökdelen içinse katlanabilir temizleyiciler olabilir.
Nuzhet Koc
Nuzhet Koc - 24 gün önce
abi ice dogru donen camlar tasarlasinlar camlari icte yasayanlar silsin tekrar disari dondersin ve sorun kalksin ortadan
Bilgi dünyası
Bilgi dünyası - 24 gün önce
5:55
Dir-Rekt
Dir-Rekt - 24 gün önce
yaw alcan o yuvarlak robotu sonra bi anten bide güneş paneli takçan yaz günlerinde tasaruflu sende anten sayesinde bilgisayarda konrol etçen bide kamera takçan pis neresi varsa temizlicen. Kolaydı.
Faruk Pala
Faruk Pala - 25 gün önce
Binanın tepesinde duran kadınlar hangi filmden?
Mert Koymat
Mert Koymat - 25 gün önce
Araba sileceklerinin büyük versiyonunu yapsınlar.
selim soyoğlu
selim soyoğlu - 25 gün önce
Stanley kubrick aya cikilmadi imasini yaptigi seklinde ki aciklamasi dogru mudur. Olumunun arkasinda bu hissiyat var midir..
Primula Lemonade
Primula Lemonade - 25 gün önce
eğer bu şekilde bir kolaylık bulunursa şu an o camları temizleyen insanlar işsiz kalmayacak mı?
madam gorki
madam gorki - 25 gün önce
İnsan aciz bir varlıktır,, fazla artistlik yapmamalıdır.. 🐴🐴
Ezgi Naz Aslankara
Ezgi Naz Aslankara - 25 gün önce
Ytü kontrol ve otomasyon mühendisliği bölümünde gökdelen camı temizlemeyle ilgili bir robot yapıldı ve bu proje dünyada derece alan bir proje oldu.Bu bölüme girdiğimde edindiğim bir bilgiydi yüzde yüz doğru diyemeyeceğim ama zaten siz kontrol ve otomasyon mühendisliği ne diye düşünün , bu yeterlidir hahhahahahahaha
Onur Guzelis
Onur Guzelis - 25 gün önce
Bina 200 katli 163 deil
All İnclusive
All İnclusive - 26 gün önce
allahına kurbannnn 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
NeirJah
NeirJah - 27 gün önce
peki ya yapilacak diger goktelenler icin butun camlarin iceri dogru acilabilme ozelligi yapsalar tutucagida kucuk falan yada dugmeyle acilsa bence ozaman sorun kalmaz
Mehmet Talha Uludağ
Mehmet Talha Uludağ - 27 gün önce
*ÇÖZÜMÜ BULDUM !!!*
Şimdi bunlarda bir sürü cam var. Gidiyorsunuz bu camları tek tek söküp cam yerine beton döküyorsunuz, temizlenecek cam kalmıyor. :d
Mehmet Talha Uludağ
Mehmet Talha Uludağ - 27 gün önce
1:18 Benim anlamadığım kaskı niye takıyorlar. Ordan aşağı düşseler kask onları koruyacak sanki. :D
AKceylans Youtube
AKceylans Youtube - 27 gün önce
Bence miknatisla yapilsin
Dr. Boom
Dr. Boom - 28 gün önce
Ne güzel işte profesyonel ekipler gerektiren hoş bir çalışma alanı insanlar için. Diğer mesleklerdeki kaza riskinin belki yüzde biri bile yoktur. Boyle bir işin insandan alınıp robota verilme sürecine; "bakalım insanlık cam silicilerini kurtarabilecek mi?" denmesini açıkcası garip buldum.
Aşina Yüksel
Aşina Yüksel - 28 gün önce
Aboooww
Bir Potterhead
Bir Potterhead - 28 gün önce
1:30 sanirim *TOST MAKINESIYLE* cekilmis😂😂
Uaauaua Frisıtayla
Uaauaua Frisıtayla - 5 gün önce
Bir Potterhead 2005 diyor 2025 degil
Bir Potterhead
Bir Potterhead - 28 gün önce
Abimiz basliga *DMLERIMI OKUYORUM* yazsa 3MN izlenir iste boyle bir ulkedeyiz😔


ABI SENIN DEGERINI BILMEMILER 😛😯
İsmail Levent Yıldırım
İsmail Levent Yıldırım - 28 gün önce
Mıknatısı sungerin arkasına yapistir kendi elinede bir mıknatıs al cama yerleştir ve silmeye başla
Baby blue
Baby blue - 29 gün önce
Arkadaşlar videodaki 3 kadının olduğu filmin adı ne ?
esma oktay
esma oktay - 29 gün önce
Cam robotlar var ama gerçekten çok iyi temizlemiyor
Emircan Çanta
Emircan Çanta - 29 gün önce
Teorik eğitim ve pratik eğitim diyorsun ve Türkiye’de sen bu işler nasıl yürüyor bilmiyorsun galiba bu işin içinde bulunan biri olarak konuşuyorum ilk başlangıçta 4 kat için izin verilir sonra yavaş yavaş yükseliş sağlanıyor ve dağcılık eğitimi alınıyor da yapılıyor öyle canı sıkılan yapamaz bu işin
Emircan Çanta
Emircan Çanta - 29 gün önce
Bizi işimizden mi etmeye çalışıyorsun kardeşim anlamadım nasıl bir saçmalık bir video
Nehir Ozkan
Nehir Ozkan - 29 gün önce
Aslında aklıma bu konuyla ilgili çok güzel bir fikir geldi fakat 13 yaşında olmam ve Türkiye'de imkan olmaması ve tabii yurt dışına çıksam da nasıl yapılacak ya da şuanki maddi durumumuz yetecek mi? Aslında tüm bu sorunları kaldıracak şeyler yapılmalı ülkemizde ...
BeOSD
BeOSD - 29 gün önce
Camlar içeriye doğru dönsün ve her daire kendi camını kirlenince silsin veya sildirsin. Hem daha güvenli olur.
Crazy Party
Crazy Party - 29 gün önce
En yuksek bina Baküde Hazar adalarinda olucak. Azerbaijan Tower isimli bi goktelen bina yapilacakmis. 1050 metre yuksekliyinde
Ahmet şimşek
Ahmet şimşek - 29 gün önce
Barış bey Dünya iki şey teknoloji gelişmesine rağmen bir çözüm bulmadı bir bahsettiğiniz konu diğeri yıkanırken mutfakta açılan suyun sıcaklığı etkilemesi bunlar çözüm bulmadıkça teknoloji gelişti demiyorum
Phantaso
Phantaso - 29 gün önce
Hareket edebilir camlar iki yönlü yani bir tarafa krilendiği zaman diğer tarafın dışarı döndürülmesi ve içte kalan camın kolaylıkla ve tehlişkesiz bir şekilde temizlene bilmesi bence fena fikir değil ama çok zama nharcaya bilir her kattaki camlara tek tek çıkıp silmek ama en azıdnan daha güvenli
Fatıma Erdem
Fatıma Erdem - 29 gün önce
ne gerek bir türlü anlamıyorum o binalara 🤔
Caner Özdemir
Caner Özdemir - 29 gün önce
BUGÜNE KADAR NİYE CAMLARI İÇE DOĞRUÇEVRMELİ YAPSALAR DAHA AZ MASRAF YAPAR
Hikmet Kerdige
Hikmet Kerdige - 29 gün önce
Çin yapmış yine yapacağını.
Baris Tas
Baris Tas - 29 gün önce
CAM SİLECEĞİ
Yiğit Öner
Yiğit Öner - Aylar önce
İçe dönen cam niye yok aq
General Mapper
General Mapper - Aylar önce
Abi bizim ülkemizded binlerce gökdelen yapsınlar işsizlik çözülür be :D
General Mapper
General Mapper - Aylar önce
Abi herkez kendi dairesinin camını temizlesin be biz yapıyoz
,
metehan bulut
metehan bulut - Aylar önce
4:31 gta sanandreas'ı hatırlayanlar +1
SAMETEMAS
SAMETEMAS - Aylar önce
bu işi yapanların hayatını kolaylaştırmışmı olucaz yoksa mesleksiz bırakmışmı?
Sonraki