"Mahmud Paşa ne işler açtın başına?" (114. Bölüm)

313
2
 
YORUMLAR
Аро оо
Аро оо - 15 gün önce
Her belaların kökü dünya sevgisidir
A EMIR KILIC
A EMIR KILIC - 2 aylar önce
Mahmut paşa sizce öldümü öldüyse like layın
Emir ÖzTürk
Emir ÖzTürk - 2 aylar önce
Abdülhamid en güzel. Film. Di r
Abdurrahman Ali
Abdurrahman Ali - 2 aylar önce
https://youtu.be/y3foxBGIpcl
Mirza
Mirza - 2 aylar önce
Hep çok pişmiş tavuk severdi, şimdi kndi çok pişti ah ah mahmut paşa 🌵
Sevgi Ciftci
Sevgi Ciftci - 2 aylar önce
Filmin tadı kaçtı yaa ah paşam ah😭☹️
Dayı Yegen
Dayı Yegen - 2 aylar önce
Yazık oldu
YALQUZAQ
YALQUZAQ - 2 aylar önce
Mahmut pasa mühalif olunca cok kurnaz ama simdi bir kizin hilesine aldanip bosa gitti... hic insafdan deyil böyle bir ölüm
RuLing
RuLing - 2 aylar önce
Tavukta bana kaldı hahaha
ALBERT ISAEV
ALBERT ISAEV - 2 aylar önce
Каждый раз слежу за сериалом ,очень ...даже интересно.во многим факты подтверждающие моменты.....очень и очень с интересом смотрю восхищаюсь!
Благодарю вам за такое интересного .......
mavi boran
mavi boran - 2 aylar önce
Bemce olmemistir
Yeni Cille
Yeni Cille - 2 aylar önce
Aslında cesedi teşhis edemedik demesi mahmut paşanın öldüğünü kesinleştirmiyor
berre zatışahane
berre zatışahane - 2 aylar önce
Tarihi doğru anlamıyor yapımcılar çok eksikler var mahmut paşanın çoktan ölmesi lazımdı kitaplar yalan söylemez
ADEL MOOHAMD
ADEL MOOHAMD - 2 aylar önce
Mahmoud pasa💔💔😔
Yusuf Yılmaz
Yusuf Yılmaz - 2 aylar önce
Ölmedi beyler geçen gün setteydi canlı yayın açtı biliyoz ölmedi
Tamara Abdulmanafova
Tamara Abdulmanafova - 2 aylar önce
Очень нравится этот фильм все актеры замечательно влились в свои роли особенно Абдулхамид браво браво и ещё раз браво с нетерпением жду каждую новую серию спасибо за ваше мастерство!!!!!
Miquelito Coskun
Miquelito Coskun - 2 aylar önce
hayir inanmiyorum cunku tarihte mahmut paşa daha parise gidecek. Mahmut paşa cok buyuk tertip icinde ve butun hainleri desifre edecek.
BIBI GUM
BIBI GUM - 2 aylar önce
Akil bakmas yaşa-paşa alik sаnde Mahmud paşa🇹🇷🇹🇷🇹🇷
yusuf akyol
yusuf akyol - 2 aylar önce
hepsi bir tertip mahmut paşa ölmedi . fransaya gidecek sübahattin babasının ölmesine razı gelmedi .paşa sabahattinle iş birliği yapacak ama ölmediği bildirecek sultana casusluk yapmak için bir süre karşı safta kalacak ölü biri olarak.yani hain olmadığın sultan bilecek ama ilerde yine fransada ölecek hastalıktan. sultan ne kadar istesede cenazeyi alamayacak ve mezarı orda kalacak
Mehmet Efe
Mehmet Efe - 2 aylar önce
Belcikada ölmesi gerekiyor
Tarih-i ESASİ
Tarih-i ESASİ - 2 aylar önce
Tarihe göre çekilseydi 1 yıl önce ölmesi lazımda şuan 1904 deler
Batın Soysal
Batın Soysal - 2 aylar önce
Aaah be paşam nerelere gittin gene 😔
Özleteksin kendini :(
HOGWARTS CADILIK VE BÜYÜCÜLÜK OKULU
Mahmut paşasız bu diziyi izlerken nasıl güleceğiz
Selim Hatip
Selim Hatip - 2 aylar önce
Bu hangi bölümde geçiyordu?
****
**** - 2 aylar önce
114.bölüm
Eslem Özcan
Eslem Özcan - 2 aylar önce
Ahh tavuk budu en sevdiğim derken ki sesi kulaklarimda hâlâ 😂😂
Batın Soysal
Batın Soysal - 2 aylar önce
Bitek omu pastırma da var :)
Zeynep Turan
Zeynep Turan - 2 aylar önce
Çok özleyeceğiz be paşam... Yaktın içimizi
Zeynep Turan
Zeynep Turan - 2 aylar önce
"Gereçekten velet velet işleri devam etmeyin kanalima abone olmayi unutmayin ben söylemedim " Bu sözü kardeşim söylemiş kanalima abone olmayi devam edin
Zeynep Turan
Zeynep Turan - 2 aylar önce
@Sumbula 777 televizyondan
Sumbula 777
Sumbula 777 - 2 aylar önce
@Zeynep Turan nerde takip ediyorsun
Zeynep Turan
Zeynep Turan - 2 aylar önce
@Zeynep Turan gerçekten velet velet işlere devam etmeyin. Bu kanla abone olun diyen ben değilim
Zeynep Turan
Zeynep Turan - 2 aylar önce
@Sumbula 777 çok yoğunum bu aralar. Yt den takip edemiyorum
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
*Ölüm güzel şey,budur perde ardından haber...*
*Hiç güzel olmasaydı ölürmüydü peygamber?...*
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
@Esila Rana Kaya bende öyle düşünmüştüm :))
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Yani
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
@Esila Rana Kaya diziden ayırmaları için ölmesi lazımdı zaten :)
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Ya yoruma bak Mahmut paşa diziden çıkmış tüm komiklikler devredildi sen ne diyorsun biz öldü diye üzülmüyoruz diziden gitti diye üzülüyoruz
Fehim Paşa
Fehim Paşa - 2 aylar önce
:S
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
senide ozledik sjaakksskkans
Büşra
Büşra - 2 aylar önce
Payitaht Abdülhamid ❤
Nuke Joloji
Nuke Joloji - 2 aylar önce
Ahhh karaa ahhhh. Polatta gelsin diziye
Yaprak Varak Eskitme Patina Gaziantep
Ölmedi heralde paşa mahmut
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
İnşallah
Şevval Süeda Demir
Şevval Süeda Demir - 2 aylar önce
şimdi kim yapacak bize komiklik
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
valla ya
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Aynen yaaaaaaa
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Niye öldün yaa
Ahmed Hüsrev Altınbaşak
Ahmed Hüsrev Altınbaşak - 2 aylar önce
*"İnsanlığın sorunlarının üst üste yığılarak neredeyse çözülmez hal aldığı günümüzde, Hz.Muhammed (S.a.v)'e her zamankinden daha fazla muhtacız. Eğer O aramızda olsaydı bütün bunları oturup bir fincan kahve içme rahatlığı ile çözerdi. Ben bu hayret uyandırıcı insanın hayatını inceledim. Benim görüşüme göre onu insanlığın kurtarıcısı olarak tanımamız lâzımdır. İnsan büyüklüğü hangi ölçüyle ölçülürse ölçülsün, acaba ondan daha büyük bir insan bulunur mu?" (George Bernard Shaw - 1856-1950-İrlandalı Dramatist-Sosyalist-Yazar)*
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Ah Mahmut paşa ahh sensiz film olmaz ki
Gamer Tugrul
Gamer Tugrul - 2 aylar önce
Ilk
Gamer Tugrul
Gamer Tugrul - 2 aylar önce
@Nuke Joloji Tarihe Geçtik :))
Nuke Joloji
Nuke Joloji - 2 aylar önce
Gamer Tugrul bende iki vagafavgaa
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
mahmut paşa özledik be 😭
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Yani 14 yaşıma girmeme az kaldı
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
@YÜCE TOR EFSANESİ aynen öyle 👍👍👍
YÜCE TOR EFSANESİ
YÜCE TOR EFSANESİ - 2 aylar önce
@Esila Rana Kaya dogru tahmin etmisim
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
Eğer yaşımı soruyorsan 13 yaşındayım 😉😉😉
Esila Rana Kaya
Esila Rana Kaya - 2 aylar önce
@YÜCE TOR EFSANESİ benim yaşımı mı sorunuzz???
Sonraki