Oğuzhan Uğur En Çok Eleştirdiği Videoda: 8 Liralık Güllaç vs 26 Liralık Güllaç

14 612
1 384
 
YORUMLAR
ENŞ KRALLIĞI
ENŞ KRALLIĞI - 21 gün önce
Aga ramazanın dultanı kadayıf kunefe sejerpare krmal oasa tatlusı gıbı tatlılardır ben hic ramazanda gullac yıyen gormedım benmı gormuyom kormuyum amık
Peri Kızı
Peri Kızı - 2 aylar önce
Bence onedio Oğuzhan Uğur'u esir almış. Her türlü videosunda kullanıyo maşaallah.😂
Nesem Salih
Nesem Salih - 2 aylar önce
Tövbe estağfurullah, Allah affetsin ama, Furkan; Allah rizası için midemizi bulandırarak yeme nolur. Oğuzhan'a bi bak, adam yerken yutma sesini duymuyosun bile. Karşımda oturup yemek ye, açlıktan öleyim be Oğuzhan❤
suhari fgjhk
suhari fgjhk - 2 aylar önce
5:16 kahretsin 😂
antony stark
antony stark - 3 aylar önce
Piinçleer
Büşra Irmak
Büşra Irmak - 3 aylar önce
Videoyu izlememin en büyük sebebi "Oğuzhan Uğur." ❤🙏
ENŞ KRALLIĞI
ENŞ KRALLIĞI - 21 gün önce
Aynen ogusan ugur olmasa hayata acmam
Nurbeyda Karakas
Nurbeyda Karakas - 3 aylar önce
Oğuzhan abi i
Sayesinde artık hep onedio dayız
Zeynep Öztürk
Zeynep Öztürk - 3 aylar önce
Oğuzhan abinin gülüşü gördünüzmü 0:30
ss ggga
ss ggga - 3 aylar önce
Kirmızılı kıza çok gıcık oldum ya çok kendini beğenmiş
onur güney
onur güney - 3 aylar önce
2.48 beğenmedim diyip hepsini bitirdin
Emre Ellett
Emre Ellett - 3 aylar önce
Furkanı neden geç gösterdiniz
Efe Yılmaz
Efe Yılmaz - 3 aylar önce
ben de hayatımda hiç güllaç yemedim yav ://
ege can colak
ege can colak - 4 aylar önce
istemediği işleri yaptırmayın lan adama !!
Derya Dogan
Derya Dogan - 4 aylar önce
Su videoda oguzhanin son yorumu zekadir.
Sezer Bulut
Sezer Bulut - 4 aylar önce
Hani pahali ucuz tartismalari ile ilgili bir video olmiyacakti pinc seni.
Zeus
Zeus - 4 aylar önce
Oğuzhan uğurun gelme sebebi beleş güllaç
Emircan Kahveci
Emircan Kahveci - 4 aylar önce
Ne gömdün güllacı sadece 1 ay yeniyormuş bak buldun 1 ay yeniyor
Feride Huseynova
Feride Huseynova - 4 aylar önce
Oğuzhanı görup geldim😍💖
İbrahim Doğan
İbrahim Doğan - 4 aylar önce
2:08 sende baya boş bişeysin yaaaniiii tipe bak gerizekalı
Mervenur Ataç
Mervenur Ataç - 4 aylar önce
2:49 cidden mi ?? 😂😂😂😂
Duru Cengiz
Duru Cengiz - 4 aylar önce
Peki beğenmedim deyip hepsini yemesi
Sebnem Axmedova
Sebnem Axmedova - 5 aylar önce
Oguzhan Ugur icin izledim
Baki Arıkan
Baki Arıkan - 5 aylar önce
Her ucuz pahalı videosunda Oğuzhan Uğur olsun 👍
Seda Üstündağ
Seda Üstündağ - 5 aylar önce
Oğuzhanın olmadığı yerlerde güleememek
Ümit Erdal
Ümit Erdal - 5 aylar önce
oguzhan
bayan siyah
bayan siyah - 6 aylar önce
8 ile 26 liralık Güllaç mı?
bayan siyah
bayan siyah - 6 aylar önce
Yazık oldu be ağa
Büşra Ince
Büşra Ince - 6 aylar önce
Oğuzhan Uğur var diye izledim ayrıca adam burada bile ayar veriyor
ceren yılmaz
ceren yılmaz - 6 aylar önce
Keçiörennn :D :D
emir katranci
emir katranci - 6 aylar önce
OĞUZHAN UĞUR İÇİN GELENLER
samet gediz
samet gediz - 6 aylar önce
Onedio’yu Oğuzhan Uğur’un üzerine yapsınlar bi onun içerikleri var kaliteli adam saçma sapan içerikli bi videoda yer alsa bile izleniyor
Emre Açıkgöz
Emre Açıkgöz - 7 aylar önce
Oğuzhan nerdeyse biz oradayız
Derya Erdoğan
Derya Erdoğan - 7 aylar önce
Oğuzhan var diye açtım videoyu ama 😏
A ZDemir
A ZDemir - 7 aylar önce
Güllaça yükselememek ne demek ya Allahın kezbanı
İmperio Mobile Legends
İmperio Mobile Legends - 7 aylar önce
Kendi ayağına sıkmak
Yağız Yiğit
Yağız Yiğit - 7 aylar önce
Adam heryerde car car konuşuyo aa
Busenur Kılıç
Busenur Kılıç - 7 aylar önce
şu kilolu adam ne saçma biri ya. Çok sinir bozucu.
Şahin Gökcan
Şahin Gökcan - 8 aylar önce
Overrated diil underrated nba sağolsun ejdneidneis
Furkan Yiğit
Furkan Yiğit - 8 aylar önce
Oguzhan ugurdan dolayi izleyenler +1
Umut Er
Umut Er - 8 aylar önce
bu şişko yakında ölür
Sahin Batuhan
Sahin Batuhan - 8 aylar önce
Başlıkta oğuzhan uğur yazmasaydı izlemezdim
Zabit Avcı
Zabit Avcı - 8 aylar önce
para insanı böyle değiştirir işte
Buğrahan Özdemir
Buğrahan Özdemir - 8 aylar önce
Yeni açılan bir film sayfayiz abone olur musunuz
WWE SHİELD TİME
WWE SHİELD TİME - 8 aylar önce
Hepsi ağzından kaşık sesi geliyor Bi Oğuzhan Abim Medeniyetli yiyor 😂😂😂
osmancan durmuş
osmancan durmuş - 8 aylar önce
son videmu izleyin arkadaşlar camtasia için yararlı olabilir!!!
Gölge
Gölge - 8 aylar önce
1:30 daki kız dabbe 4 de oynayan değil mi
abdurrahman coşkun
abdurrahman coşkun - 8 aylar önce
Oğuzhan uğur rol yaparsa ;)
Fatma Demirtas
Fatma Demirtas - 8 aylar önce
Cok kaliteli bi adam bu Oguzhan Uğur yaa ♥♥
Nur eda Yenidünya
Nur eda Yenidünya - 8 aylar önce
Allah rızası için Furkan insan gibi ye Furkan’ı gördükten sonra güllaç yiyesin kalmadı. Zannedersin bir ay tatlısız bırakmışlar.
Adilcan Cetin
Adilcan Cetin - 9 aylar önce
Oğuzhan abinin son kısımdaki tespiti efsaneydi. Teşekkürler onedio👏🏻👏🏻👏🏻
Emrullah Can Özgen
Emrullah Can Özgen - 9 aylar önce
https://www.twitch.tv/videos/296073162
Zeynep Künt
Zeynep Künt - 9 aylar önce
3:01 N!DENN
Toprak Tekiner
Toprak Tekiner - 9 aylar önce
bildigin asmr oluyo
MSP yaprakxmsp
MSP yaprakxmsp - 9 aylar önce
Daha çok istiyoruz
Vildan Erdoğan
Vildan Erdoğan - 9 aylar önce
Tombikte kendimi gördüm
Abdullah Aydın
Abdullah Aydın - 9 aylar önce
Oğuzhan uğur o kadar eleştirdi ucuz pahalı videolarını belki baya bi kufur etti ve kendisi de katıldı Oğuzhan uğur konuğumuzdu.
What The ?
What The ? - 9 aylar önce
Adamın Tükürdüğünü yalattılar kendisine . Silah zoru ile kamera karşısına geçmîş olmalı . Yakında 1 Liralik Su Vs 500 Liralık Su bekliyoruz.
halil canayakın
halil canayakın - 9 aylar önce
Neyini eleştirmişler anlamadm
Atakan Ertürk
Atakan Ertürk - 9 aylar önce
Üzüldüm haline be ağbi
Nuri Gücükturalı
Nuri Gücükturalı - 9 aylar önce
Oğuzhan uğur farkııııı
İlkay E.
İlkay E. - 9 aylar önce
REİSS
Enes Kaplan Ceylan
Enes Kaplan Ceylan - 9 aylar önce
Videonun başına oğuzhan uğur yazmasaydınız bu kadar çok izlenmezdi :D
Emre Arslan
Emre Arslan - 9 aylar önce
Görkem iyi güzel hoşta aq her şeyde bir tespit yapiyor
ForMe
ForMe - 9 aylar önce
Onedio nasıl geçirmiş
Emre Erkan
Emre Erkan - 10 aylar önce
1:06 addaadasdad
sinan bahçe
sinan bahçe - 10 aylar önce
Yine gülmediler 😂😂😂😂😂
Atahan Ditun
Atahan Ditun - 10 aylar önce
03:35
türker güzel
türker güzel - 10 aylar önce
Ana memesi ??!
Muhammet bektas
Muhammet bektas - 10 aylar önce
Tükürdügümü sadece sakso çekerken yalarım 🖐 selam oguzhan ugur 😂 beylik laflara gerek yokmus demi sana bu video yu cektiren sistem 16 yasindaki ergen gibi gunde 4 posta cektirir bize
Miss HN
Miss HN - 10 aylar önce
Şişman arkadaşım kıvrımları Türkiye'deki kızların yarısında yok
Mahmut ST
Mahmut ST - 10 aylar önce
5:06 Furkan Abinin O Tip Ne Öyle Yav .D
otaghouloffical
otaghouloffical - 10 aylar önce
Düşünsene, Onedio da çalışıyorsun işe gittiğin günde de kahvaltı etmemişsin ve yanına da para almamışsın. O gün de seni çağırıyorlar gel abi otur şuraya önüne de ucuz pahalı anadolu yemeklerinden birini koyuyorlar. Günü beleşe getirmiş olursun.:D
Dipnot: Bu yorum 3.00'ı izlediğim zaman aklıma geldi. O abi bu yorumu okuyorsan kusuruma bakma samimiyetimle yazıyorum :)
Deadpool
Deadpool - 10 aylar önce
abi eminim iyi para verdiler ama kaç paraysa aramızda toplayalım uzak dur bu videolardan :D
Eray Bolat
Eray Bolat - 10 aylar önce
İlk ogusan uğur u gösterdiğinde rambada rambada sesi geliyor
Kutay Karahan
Kutay Karahan - 10 aylar önce
-Furkan:Abi ben bunu beğenmedim höammmmmmmmmmmm
Berk Çapacı
Berk Çapacı - 10 aylar önce
PPPiiiiiiinççççç, hani baloncuk efekti yapmayacaktın :D
saçma karşılaştırma videosunu bile izlenir hale getirmişsin.
Pasifik Tv
Pasifik Tv - 10 aylar önce
Ve adam yine son noktayı k9yar!💥👊😁👍
Arspethin Royal
Arspethin Royal - 10 aylar önce
"Ana memesi gibi" tuhwekjltwhkwJETHWEKJLTHWETJKLWHETJWEHT3JK25H23KLJHFSDJKWEHRKTWJH WKLJWEHLTJW
Gül beyaz
Gül beyaz - 10 aylar önce
*Oğuz Kral'ı gördük geldik* ♥♥♥♥♥
ömürcan danışman
ömürcan danışman - 10 aylar önce
Oğuzhanın girdiği heryer herşey güzelleşiyor keşke sana da girse
Kahvedeki Fincan
Kahvedeki Fincan - 10 aylar önce
balık
jfkdndksks sjajajajajalaşaiaşaş
Bişi sorcam p!nç bittimi
mjhgffvc dcgvgvehtcg
mjhgffvc dcgvgvehtcg - 11 aylar önce
2.50 gullaci emcukluyor bide begenmedim diyor pinc
Sena Aydin
Sena Aydin - 11 aylar önce
❤️
ezgi alkan
ezgi alkan - 11 aylar önce
Sarı kiraz vs kırmızı kiraz tatsınlar ☺😁
Ceyda Kirişci
Ceyda Kirişci - 11 aylar önce
Domates mi dedi. Valla dedi
Aygün haqverdiyeva
Aygün haqverdiyeva - 11 aylar önce
Oğuzhan sondakı konuşmasında haklı.
yağmur özdemir
yağmur özdemir - 11 aylar önce
3:30 dan sonra koptummm çoğ ğomiğsinn
Balım Alarçın Tapan
Balım Alarçın Tapan - 11 aylar önce
Oguzhan Uğur u bu videolarda daha fazla görmek istiyoruz
Hans Peter
Hans Peter - 11 aylar önce
Türkiyede fiyatlarin anasini sikiyorlar touristlerede extra bir sokuyorlar!
KAAN ATAK
KAAN ATAK - 11 aylar önce
Oğuzhan Uğur var dediler, geldik..
gökyüzü
gökyüzü - 11 aylar önce
Kemalpaşa da var 😂😂
THE PAYBACK 01
THE PAYBACK 01 - 11 aylar önce
Trend 80.
Bekir Can Sarsılmaz
Bekir Can Sarsılmaz - 11 aylar önce
Kardeşim sakallı kilolu arkadaştan bu videoda baya tiksindim. Ya biraz sakin ol. Tamam önünden kaçıran yok. Yavaş ye hayvan mı diyelim ?!?!?!
Ez' Or
Ez' Or - 11 aylar önce
Allahtan güllaçı sevmiyorum dedi 2:59 hunharca yemek:D
LetsGrinaP
LetsGrinaP - 11 aylar önce
2:48 deki abi de güya diyette o yiyiş ne dir abi öyle ben diyette olsam 1 kaşık bilemedin 2 kaşık alıp bırakırım
osman yüce
osman yüce - 11 aylar önce
Espiri yapmak ve konuşmak için zorlama konuştuğumuz kelimeleri tartalım sonuç olarak. Yediğiniz veya tattığınız bir nimet, saygı duyulması gereken bişey benzetme yapılırken dikkat edilmesi gerekiyor.
Berfu Elif Kibar
Berfu Elif Kibar - 11 aylar önce
Oğuzhan Uğur 'u çok seviyorum ama maalesef artık çok samimi gelmiyor.
Fuad Ibrahimov
Fuad Ibrahimov - 11 aylar önce
Bayılıyorum bu kanala
ozan kurtbay
ozan kurtbay - 11 aylar önce
Turkiyenin en iyi tarot egitim videoları https://youtu.be/s1yRlX5qtEI
Sonraki