Çin ve Dünya'daki Son Gelişmeler! Çin'de Virüs Gerçekten Bitti Mi?

3 749
93
 
YORUMLAR
Isa Kose C.Ht
Isa Kose C.Ht - 2 saatler önce
Çin de virüsün bittiği falan yok. Çin dsö'ye be dünyaya yalan söylüyor.
Aqsin Kazimov
Aqsin Kazimov - 5 saatler önce
Abi senin kanaali yeni buldum harbiden sana helal olsun
Aqsin Kazimov
Aqsin Kazimov - 5 saatler önce
Bu virusu atlatacaz Allah yardimcimiz olsun elinizden geldikce savasin bu hastalika bulasmiyicaz #Turkiye #Azerbaycan Allah Herkezin Yardimcisi olsun
Aqsin Kazimov
Aqsin Kazimov - 5 saatler önce
Tum hastalara Allahtan sifa dilerim
Türkiyem
Türkiyem - 7 saatler önce
Ama hala akıllanmadilar hala zikkimlaniyorlar yenmemesi gerekenleri yiyorlar😖
Sultan Danas
Sultan Danas - 11 saatler önce
Geberin inşallah daha beter olun az bile size pislikler o zavallılara neler yaptınız
Gizem Yıldırım
Gizem Yıldırım - 12 saatler önce
Yeni virüs hakkında video yapar mısın?Hantavirus?
Tarık Bilen - Çin'de bir Türk
Yaptım zaten
Tuncay Kaya
Tuncay Kaya - 15 saatler önce
MERHABA
KOVİD 19 UN BİLİNDİK BİR AŞISI YOK, TEDAVİ YÖNTEMİDE YOK VE İLACI DA YOK. NASIL OLDU DA ÇİN BUNU SIFIRLADI.
Enes Atay
Enes Atay - 16 saatler önce
Reis orada ne zaman başlamıştı bu covid 19 kaç ay sürdü?
Junge Olıver
Junge Olıver - Gün önce
Anlıyamadıgım sey cin nasıl durdurdu hasta insanları nasıl ıyılestırdı ilac mı buldu buna cvp beklıyoruz
cenk akın
cenk akın - Gün önce
dünyayı
Rabia Yılmaz
Rabia Yılmaz - Gün önce
Artk seni izlemiyoruz neden mi çnkü virüs burda😷😷😷
susbvbiz bzbzbz
susbvbiz bzbzbz - Gün önce
cok benziyor cinlilere dogru tahmin etmisim nerde yasarsan oranin insanlarina benzermissin
Hugh domain
Hugh domain - Gün önce
Çinliler neden herşeyi yiyor bunun kültürel bir açıklaması var mı
Zeyno aydın
Zeyno aydın - Gün önce
Çinde yeni vaka çıkmıyormuş yurt dışından geliyormuş yeni vakalar.Sadece banamı yalan gibi geliyor.Bence baya politik ve ekonomik olarak hareket ediliyor. Çinde durum aynı devam ediyor...
Uğurl Qurbanlı
Uğurl Qurbanlı - Gün önce
Simdi telefona yok dunyaya MADE İN CHİNE koYuLaCaK sndjjdjs
CknQ Ceku
CknQ Ceku - Gün önce
Pislikler nefret ediyorum Çinliler sizden bütün hayat durdu pis boğazınız yüzünden !! Bize bu yaşattıklarınızın hesabı sorulsun !!! 😡😡
Kerem Erçik
Kerem Erçik - Gün önce
500.000 vaka var
İrfan Uzun
İrfan Uzun - Gün önce
Tarık kardeş bişey merak ettim bunlar herşey yiyorya bok yiyorum çinliler
Bilal Yilan
Bilal Yilan - 2 gün önce
Çine kedi boku ver onuda yerler. Bütün dünyanın içine ettiler.
Oğuz YouTube
Oğuz YouTube - 2 gün önce
Korona olmasa millet ismini bilmiyecek bakalım korona bitince bu kadar izlenicek misin?
Hatice Yüksel
Hatice Yüksel - 2 gün önce
Tarık bey siz Uygur Türkü musunuz
Çağatay Çağatay
Çağatay Çağatay - 2 gün önce
Ne oldu da ateş ölçme bitti? Neye göre bu kadar gevşeme oldu?
Gamer TR
Gamer TR - 2 gün önce
Abi bizde korunmak için kolonyağı felan kullanıyoruz nabalım
Dsn Real
Dsn Real - 2 gün önce
Dünya sağlık örgütü Çin’in pozitif çıkmasına rağmen hasta 🤒 sayısını bildirmediğini açıkladı. Dünya sağlık örgütü bugün itibariyle Çin’in doktorlara baskı yaptığı Ve susmaları yönünde zorlandığınıda açıkladı.. Anlamsız
Tarık Bilen - Çin'de bir Türk
TGRT de mi gördünüz? Gördüğünüz her şeye inanmayin
furkan çim
furkan çim - 2 gün önce
AMK çini bunların hepsinin kafasını kesip öldüresim geliyo yalancı şerefsizler bu milletten tiksiniyom🤬 artık yeter bütün salgın hastaliklar bu milletten çıkıyor Allah bu milleti helak etsin.AMİN
marguba d
marguba d - 2 gün önce
Gerçek burada
http://dimitrovtesla.blogspot.com/2020/03/mikrodalgada-coronali-kek-tarifi.html
Orka
Orka - 2 gün önce
kardeş en yarı çinli falan mısın o.O
Emrah Baran
Emrah Baran - 2 gün önce
Sen cinlimisin?
mrturkye 34
mrturkye 34 - 2 gün önce
Ne diye bu cinliler her boku yiyor ..Insan gibi yasamayi ne zaman becerecekler ...Kendileri uretti virusu canlari istediginde nufus azalsin diye yaydilar kisa surede vaka azaldi caldiklari gibi hem oynuyorlar hem oynatiyorlar
Al i
Al i - 2 gün önce
Çinin biyolojik saldırısı bu işte!!!
Altay Göktürk
Altay Göktürk - 2 gün önce
Çin salgın hakkında ya yalan söylüyor ya da aşıyı buldular virüsün çıktığı yerde naıl oluyorda bitiyor bu virüs bitse korede biterdi orda bile devam ediyor aşşağlık çinliler tüm dünya yı kandırıyor
Aysima ak
Aysima ak - 2 gün önce
Çin bedava kit verir mi ben ilk duyunca bile inanamadım ama dogrununun çıkması iyi oldu gavurdan dost olmaz
Oznur Bskirdoven
Oznur Bskirdoven - 2 gün önce
Çinde virüs bitmiş durumda olması akıl alacak bir açıklama değil adamlar artık sayamadıklarından çoğunluk enfekte olduğundan yeni sayı diye bir açıklama zatwn saçma olur işin kötü tarafı uçuşları ve seyahatların sınırlamasının kaldırılması olacak turis olarak heryere yayılacaklar başa çıkamıyorlar ekonomik açıdan vb. Çıkarlarından dolayı bizde virüs yok bitti diyecekler tabiki
Nsagency
Nsagency - 2 gün önce
Cok rahatsin ve guven vermiyorsun. MSS calisani misin?
Hurnise Huseynova
Hurnise Huseynova - 2 gün önce
Allah komeyiniz olsun melumatlarin ucun cox tesekkur edirem.Gelin heqiqetende evdeqalagki bu virus tez gedsin bitsin🤭
Ömer Kahraman
Ömer Kahraman - 2 gün önce
Butun cinlilerin anasini sikeyim amk o itlerin her boku yediginden dolayi vatandaslarimiz oluyor milletin anasi babasi sevdigi oluyor oc cinliler bide simdi fareden hanta virus cikti yarrami da yesinler soyunu siktiklerim
Musa Sözer
Musa Sözer - 2 gün önce
Kardeşim videolarını pek izlemedim ama arada gözüme çarpıyordun bilgilendiriyordun bizleri emeğini hissettim ağzına sağlık emeğine saygı olarak abone oldum
Emre GÜMÜŞTAŞ
Emre GÜMÜŞTAŞ - 2 gün önce
Vallahi helal olsun. Adamlar o kadar kayıba rağmen önlerine geçtiler. Darısı milletimizin başına. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.
Şirin azra
Şirin azra - 3 gün önce
Dünyanın başını belaya sokun sonra çok gevşek bir sistem var diyin 😏 teşekkürler bilgilendirmelerin için 🙏
Mehmet özçelik
Mehmet özçelik - 3 gün önce
LÜTFEN BEN EPLEPSİ HASTASIYIM KANALIMA ABONE OLARAK DESTEK OLUN KANALIMA BAKABİLİRSİNİZ
BEST VİDİOS
BEST VİDİOS - 3 gün önce
Arkadaşlar corona virüsü ile alakalı bu videoyuda izlemenizi öneririm https://pnd.tl/Yjgn
Mustafa deniz
Mustafa deniz - 3 gün önce
Sürekli Çinde işlerin yolunda olduğunu söyleyip,Türkiye ve İranda ölü sayısının arttığından dem vuruyor.Bu görevli çocuğa ne veriyolar acaba çok amatör bir çin ajanı.Dikkat et seni kullanıp harcarlar
Mustafa deniz
Mustafa deniz - 3 gün önce
@Tarık Bilen - Çin'de bir Türk Söylediklerine sen inanıyor musun.Corona Çin de sona erdi mi.Ben sadece seni uyarmak istedim.Daha güvenli ve dürüstçe çalışabileceüin bir iş buabilirsin.Selamlar
Tarık Bilen - Çin'de bir Türk
Gerçekleri söylüyorum dostum. Bir ay önceki videolarda da Çin'deki vaka sayısı sürekli artıyordu. Tabi o zaman haberiniz bile yoktu
Sade Gazoz
Sade Gazoz - 3 gün önce
Ben o çinlilerin anasını sikim, onlara selamımı ilet üzerinde kalmasın.
Umit A
Umit A - 3 gün önce
Bok yesinler aynen söyle 😡
Reverse Guy
Reverse Guy - 3 gün önce
Selam Tarık kardeşim, kaliteli bir kanalın var. Fikrini alacaktım SARS virusunu biliyorsundur 2002 civarı yıllarda olmuştu, Çinin de virüs hakkında sahte istatistik verdiği hakkında güçlü haberler vardı, doğruysa bu istatistiklere de güvenmek ne kadar doğru sence?
Yılmaz Çarık
Yılmaz Çarık - 3 gün önce
buda mi çinli ney
EYÜP KURŞUN
EYÜP KURŞUN - 3 gün önce
Üstadım Sürekli Videolarını İzliyorum. Seni Tanıdığıma da Çok Seviniyorum . Yalnız Şunu Merak ediyorum. Şimdi Bu Virüs Çinden Çıktı Ve Binlerce İnsana Bulaştı Ve Öldürdü. Kime Sorarsanız Sorun Bunun Nedeni Çin diyor yeme alışkanlığı hijyen alışkanlığı vb bir çok teori atıldı ortaya . Hatta Trump Çin Virüsü diye isimlendirdi , Herşey bir yana tüm dünya bunun çinden çıktığını ve çinden yayıldığını biliyor. Çin de bir mahcubiyet oldumu , yada çin bu kitleri ilaçları sizce kendi karşılaması gerekmezmi masrafını diye düşünüyorum sonuçta yüzelsel yada derinlemesine bakıldığında kaynak Çin. Bir Özür yada maddi destek vermesi gerekmezmi dünyaya karşılıksız ?
tüte 3
tüte 3 - 3 gün önce
cin de niye cikmyior ki
Mustafa özçetin
Mustafa özçetin - 3 gün önce
Çinde virüs gerçekten bitti mi?? Kişisel fikrinizide duymak isyerdim.
Sena Nur
Sena Nur - 3 gün önce
Çin’de: okullar nisanda açılacak
Türkiye: okullar 30 Nisa’na uzatıldı Türkiye’de durum saha vahim sanırım:/
behram ibrahimov
behram ibrahimov - 3 gün önce
Salam. sen Turkmusun kardes? sen turk deyilsin bence Ya annen turk ya baban.Bir tarafin cin olmali.
Semsi Hadiyev
Semsi Hadiyev - 3 gün önce
Abim çok güzel bi kanal ama çinde corona virus bitdi ama yine bir virus yayildi hanta virus
Eray Smallehals
Eray Smallehals - 3 gün önce
TAMAM ANLADIK YURTDISINDAN GELENLER
Klipman
Klipman - 3 gün önce
Adamsın Tarık kardeş Allah seni ve bütün müslümanları korusun
Klipman
Klipman - 3 gün önce
Çinde yaşadığın için mi onlara benziyosun yoksa baş bi şey mi? Arkadaşlar takmayın zaten ölmücek miyiz? Hani bazıları ölümden korkmuyodu buda size şans
Erol Altintas
Erol Altintas - 3 gün önce
Tarik olumumuz cin arkadaslarinin elinden olacak.
Erol Altintas
Erol Altintas - 3 gün önce
https://www.yenisafak.com/dunya/cinin-vahsi-mutfagi-dunyayi-canindan-edecek-ebola-ve-sars-gibi-kovid-19un-da-uredigi-vahsi-hayvan-pazarlari-halk-sagligini-ve-ekonomiyi-tehdit-ediyor-3531296
*tuygunSoft Gazeteler uygulaması*
Eyüp Yeşiltaş
Eyüp Yeşiltaş - 3 gün önce
tiksiniyorum bu çinlilerden ne bok varsa yiyorlar
Aynur Özberk
Aynur Özberk - 3 gün önce
Çinde bittimi virüs tarık
Sametg Okalp
Sametg Okalp - 3 gün önce
Koronavirüs bitti hantavirüs basladi
Sezgi Serdaroğlu
Sezgi Serdaroğlu - 3 gün önce
Okullar açıldı mı orda acaba?
Dorothy Gale
Dorothy Gale - 3 gün önce
8 martta tamamem karantina kalkacak çinde diye duydum
Hey Girl
Hey Girl - 3 gün önce
Son duruma gore hasta sayisi 1529, olu sayisi 37'ye yukseldi..Cin'de kim chan yhouya'nun koronavirus artik Avrupa'nin sorunu.cin de yine masa haric dort ayakli her sey gemi haric her yuzen ucak haric her ucan sey yenecek dedigi konusunda da konusur musun? bencil canavar cin halkinda yeni baslayan hanta virusu hakkindaki haberler dogru mu bunlardan da bahseder misin? kendine iyi bak🖑
Beren Dogan
Beren Dogan - 3 gün önce
abi korona bitti dedi çin hanta virüsü çikti
Eren Zeybek
Eren Zeybek - 3 gün önce
Oda çinden
Eren Zeybek
Eren Zeybek - 3 gün önce
Korona yetmedi bir tane daha virüs çıktı onu biliyormusun
BüŞrA Nur
BüŞrA Nur - 3 gün önce
Cinliler canli fareyi yarasayi bile yiyor. Cinli ler yuzunden oldu bu durum igrenc yaraktik cinliler
Ecrin Bostan
Ecrin Bostan - 3 gün önce
Saol abi teşekkür ediyoruz .Seviliyorsun...😊
Zerifnur Yanar
Zerifnur Yanar - 3 gün önce
Hantavirüs hakkında bize bilgi verirmisniz yeni videolarınızda lütfen 🙏 Teşekkürler ☺️☺️
Semanur Kartal
Semanur Kartal - 3 gün önce
Yeni virüs çıkmış hanta mı ne. Doğru mu bu?
Esra Guner
Esra Guner - 3 gün önce
Hanta virus hakkında da bilgi verirmisin
Ozzi Brando
Ozzi Brando - 3 gün önce
kardes masallah sen orada iyi yasadin helal olsun
zilifiye Babacan
zilifiye Babacan - 3 gün önce
Tarik şimdide Hanta Virüsü çikmiş çinde. Bu da corona gibi tüm dünyayi etkilicekmi. ?
Arz FπOS
Arz FπOS - 3 gün önce
Abi hantavirüsü var çinde fare yimiş biri
berna kılıç
berna kılıç - 3 gün önce
Artık biz sana buranın durumunu rapor ederiz!sen zahmet etme
Zeki n
Zeki n - 3 gün önce
Kanal 2 ayda %100 yaptı.
Coronadan hızlı büyüyor.
Rukiye Kasimoglu
Rukiye Kasimoglu - 3 gün önce
https://youtu.be/rztNZmPDwDQ bu videoyu mutlaka izleyin korona hakkinda iciniz rahatliyacak tedavi sureci anlatiliyor
Sami lafçı
Sami lafçı - 3 gün önce
除了精美的视频我什么也听不懂
Tante Loeloe
Tante Loeloe - 3 gün önce
Cinliler kurtuldu biz cekiyoruz acisini oh be neguzel hayat! Kardesim okula gidemiyo alisverise cikamiyoz dogru durust gun gectikce ölu sayisi artiyo tum dunyaya bulastirdilar kendileri siyrildi bu isten daha bide guzel bisey basarmislar gibi tebrikmi edicez
Tante Loeloe
Tante Loeloe - 3 gün önce
Hollandada yasiyorum ve burdada durum BERBAT daha su cinlilerin italyaya gelip piskin piskin akil vermesi yokmu kafayi yicem ya Sizin yuzunden cikti bu hastalik biz savasiyoruz onlar rahat simdi
Sonraki