0
0
 
YORUMLAR
Animatrak
Animatrak - 10 gün önce
Like bombardımanı gelir mi ? Güzel yorumlarınız ve dilekleriniz için sonsuz teşekkürler :) Sevgiler !
Süper Videocu
Süper Videocu - 22 saatler önce
Çok iyi laaaan çok guzel
YALNIZ KURT HD
YALNIZ KURT HD - Gün önce
Animatrak Allah Rizası için söyleyin bu animasyonu nasıl yağdınız?
Mehmet Son
Mehmet Son - Gün önce
Merhaba hocam benim animasyona merakım var üniversite tercihleri yaklaşırken animasyon ile ilgili tercih vermek istiyorum animasyon ile ilgili bölüm hangisi ve hangi üniversitede bölümü vardır teşekkürler
Mr.Gamer
Mr.Gamer - 2 gün önce
Eline sağlık abi süper olmuş
LAÇIN QƏDİRLİ
LAÇIN QƏDİRLİ - 2 gün önce
rica ederiz abi
İrfan Nerkiz
İrfan Nerkiz - 8 dakika önce
Çok güzel olmuş👍👍👍
VİNTOREZ
VİNTOREZ - 13 dakika önce
Animatrak elinize emeğinize sağlık
VİNTOREZ
VİNTOREZ - 14 dakika önce
Allah rahmet eylesin güzel insan sinema sektörü artık bi halta yaramaz senin yokluğunda mutluluk hüzün neşe bir arada yaşanıyordu seni seyrederken
Ahmedaly Öräýew
Ahmedaly Öräýew - 24 dakika önce
😅😅😆😂👍👍👍👏👏👌👌
Pamuk Prenses
Pamuk Prenses - 50 dakika önce
pixar bok yemiş yanında
Gonul Kahraman
Gonul Kahraman - 50 dakika önce
Emre Kınay a benzemiş ciğerim Kemal Sunal a deil
Fgdf Dghfhk
Fgdf Dghfhk - Saatler önce
Kardeş eline sağlıkta kemal sunalı biraz daha benzetebilirdin
Murad Fuadov
Murad Fuadov - Saatler önce
3 bin yorumdan beni gören allah razı olsun
Salih Yavuz
Salih Yavuz - Saatler önce
Güzel devamını isterizz
oyunlarin kralı
oyunlarin kralı - Saatler önce
15 temmuz yap 🇹🇷🇹🇷
Ali Açıkgöz
Ali Açıkgöz - 2 saatler önce
Kemal sunal rahmetle anıyoruz
Genç Fikirler
Genç Fikirler - 2 saatler önce
Kemal Sunal seni hiç unutmayacağız♥
BuPycH9lk4 TO
BuPycH9lk4 TO - 2 saatler önce
TAM TAMINA 3.000 YORUM
Ramazan Bozkurt
Ramazan Bozkurt - 3 saatler önce
Abi sen kemal sunal çizgi filmleri yap nolur yalvarırım
pro Kol
pro Kol - 3 saatler önce
Sabanin. Hikayeleri. Daha. Animasyonludur. Bence
Endgame
Endgame - 5 saatler önce
2:30 o çocuk kabuslarıma girdi
TugTeb Aşklarım
TugTeb Aşklarım - 5 saatler önce
süper ya
Serdar Yılmaz
Serdar Yılmaz - 5 saatler önce
Animasyona ne gerek var anlamadım
NGNL- Kanakalar
NGNL- Kanakalar - 5 saatler önce
😢😢
türkiye ve azerbaycan
türkiye ve azerbaycan - 6 saatler önce
Abi keşke şafkasinin içine işediği dk aya kadar sürseydi
Adsız KAHRAMAN
Adsız KAHRAMAN - 7 saatler önce
Eline sağlık admin valla harika olmuş. Bütün filmlerine yapsanız çok daha güzel olur. Filmini aratmıyor animasyonu bile. Çok teşekkürler.
eisad memmedov
eisad memmedov - 8 saatler önce
Allah rahmet elesin
pinar özalp
pinar özalp - 12 saatler önce
Kemal sunalı sevmeyen mi var hergun izlenır ya tıpa tıp olmus Allah rahmet eylesin 👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏
Rsc
Rsc - 13 saatler önce
Olucak olucak
pixel msd
pixel msd - 13 saatler önce
0:16 duran otobüsün tekerleri dönüryor :D
Emine Gül
Emine Gül - 13 saatler önce
Cok hos devami gelsin
Serdar Deniz
Serdar Deniz - 14 saatler önce
0030698 239 8709
yaser örüm
yaser örüm - 14 saatler önce
Kemal sunal kolpacinodaki ganyotcuya benziyor sanki muavinde güldür güldür deki Fikriye benziyor....
CG-Crazy Gamer
CG-Crazy Gamer - 14 saatler önce
muhteşem ötesi
Kúrşat Karaduman
Kúrşat Karaduman - 15 saatler önce
Çok güzel olmuş elinize sağlık 😀
Ramal Kazımov
Ramal Kazımov - 15 saatler önce
Azerbaycanda sevir Kemal Sunali Allah rehmef etsin
Xəyal Fərzəliyev
Xəyal Fərzəliyev - 15 saatler önce
Kemal Sunal çok gelsin
ƏRƏSTUN KÖHNƏ BAKI
ƏRƏSTUN KÖHNƏ BAKI - 15 saatler önce
😊
gd Berkcan
gd Berkcan - 16 saatler önce
Çapkaya işeme nerede??
1907 Alex
1907 Alex - 16 saatler önce
emek cok var helal kemal sunal allah rahmet eylesin mekani cennet olur insallah
Falcon GT
Falcon GT - 16 saatler önce
Rest İn Peace 🥺😞
LORD X GASTER
LORD X GASTER - 16 saatler önce
Bunun full filmini böyle izlemek isterdim amk
Ali Doğan
Ali Doğan - 16 saatler önce
Kemal Sunal daha çok yapmanızı istiyoruz .
Gökhan Kasikci
Gökhan Kasikci - 16 saatler önce
devami gelmesi lazim. süper olmus. cocuklarimizi bunlarla bpyütelim
Ay ile Yıldızın kardeşliği
Ay ile Yıldızın kardeşliği - 17 saatler önce
Güzel insan Ruhun şad olsun
NİHAD ƏHMƏDOV
NİHAD ƏHMƏDOV - 17 saatler önce
Hıyar yeme sahnesini sevenler +1like (yorumda gelsin)
Suverya Korkmaz
Suverya Korkmaz - 17 saatler önce
Otobüste 2+1 doğan körfez düzeni bulmuş bile
Oyun Games
Oyun Games - 17 saatler önce
Allah rahmet eylesin en komik oyuncuydu beeee
Gökhan Doğan
Gökhan Doğan - 17 saatler önce
Bana bak sakar,yerine oturki istanbula arabayı dağıtmadan götürebilelim,(sigara elde ve dışarda tütüyordur)
Rahatlığa bak,barkaçı getirdi astı. Helal.
star oyun arda sirin
star oyun arda sirin - 17 saatler önce
Yu
Mertcan Özel
Mertcan Özel - 17 saatler önce
Z
progaming 123
progaming 123 - 17 saatler önce
0:27 süper
mustafa şen
mustafa şen - 17 saatler önce
Hhdjkkkn nbnjn zachqqjlbjnlşc HD’nle. H. Var ghk jjgdgj
KİM YAPABİLİR
KİM YAPABİLİR - 18 saatler önce
Abi çok guzel
Sonraki