Hakan: Muhafız 2. Sezon Fragman İncelemesi

6 293
129
 
YORUMLAR
Murat Soner
Murat Soner - 7 gün önce
Youtube'la ilgili bir sorun var, bazı kişilere "video kullanılamıyor" hatası veriyormuş. Bir müddet sonra tekrar denerseniz video açılacaktır.
Lia
Lia - 5 gün önce
Evet 2 gün sonra açıldı 😒
Sabatullah Çelik
Sabatullah Çelik - 6 gün önce
sen konuşma sonner
Arif Emre Gümüş
Arif Emre Gümüş - 6 gün önce
@muratsoner arka sokaklar yorum bekler
DUYDUN MU ?
DUYDUN MU ? - 6 gün önce
Bi f5 leyin arkadaşlar genel bir sorun var
Queen Smyrna
Queen Smyrna - 12 saatler önce
Dizi fantastik-aksiyon olması gerekiyordu ama tık yok. Bekliyorsun ki birşey olsun olmuyor.
Mesut Tkgz
Mesut Tkgz - Gün önce
Harbi biz de artık sevişme sahnelerini cidden yapar olduk. RTÜK engeli olmaasa ne cevherler çıkar kim bilir...
Dex Ton
Dex Ton - 2 gün önce
Black Summer inceleme gelsin
Abdul Samet Saltabaş
Abdul Samet Saltabaş - 2 gün önce
Youtubun hakkıni veren adam
Escobar
Escobar - 2 gün önce
Ne zaman oynayacak
Deniz Gezmiş
Deniz Gezmiş - 3 gün önce
Bu adamı seviyorum bn ya :D harikasın abi sen :D
Miryasin Seyidsoy
Miryasin Seyidsoy - 3 gün önce
Azerbaycandan selamlar!☺️seni burdan destekliyoruz )senden bir ricam var oda zalim istanbulu analiz yap lutfen tskrler
Miryasin Seyidsoy
Miryasin Seyidsoy - 3 gün önce
Eyw 💓insallah basarilarin devamli olur kardesim🙂
Amine Ölmez
Amine Ölmez - 3 gün önce
Kerem Bürsin ve Elçin Sangunun Netflix dizisini yorumlar misin
Ali Çelik
Ali Çelik - 4 gün önce
Bozkır yorumu yapsana abi
Ethem Erdem
Ethem Erdem - 4 gün önce
Abi videonu sonuna kadar izledim tam çıkıyordum dedim saçmalama o kadar emek var bi beğeni at öyle çık 😂😂😂
Rasim Susam
Rasim Susam - 4 gün önce
Yav milleti elestiricegine kendin cek filmi ozmn
Elçin Barış Arduç
Elçin Barış Arduç - 4 gün önce
Bir aile hikayesi lütfen onu da yorumlar mısın?
TürkMavzeri
TürkMavzeri - 4 gün önce
Ya varya hastayım doktor analizine 😄😄😄
Emre Sedefoğlu
Emre Sedefoğlu - 4 gün önce
HERALDE İSTANBUL DLC İLE GELİYOR İLK ÖNCE DÜNYA İNSANLIĞI YOK EDİYORLAR SONRA İSTANBUL KİLİDİ AÇILIYOR ONDAN SONRA İSTANBULU YOK EDİYORLAR
Buket Bakaç
Buket Bakaç - 4 gün önce
TRT'nin spora teşvik dizisi Tek Yüreği de yorumlarsanız çok mutlu oluruz
Samet z
Samet z - 4 gün önce
Efsaaane anlatıyor!
Hakan Demir
Hakan Demir - 4 gün önce
Daha dizi çıktı mı? Bölümler mi yayınlandı bizim mi haberimiz yok fıss mıymış. Sence biraz erken çekmedin mi ne bu algıcılık destek yerine bu destek olmak mı şimdi çıkmamış sezonu kapağına bile bakmadan değerlendirmek bu
Ares
Ares - 4 gün önce
Tam içimdekileri söylemissin boş bir dizi gercekden sadece Türk yapimi oldugu için destekliyorm imdb'den netflixden olsun yüksek not verdm ama abi harbi dizinin türu fantastik ama adamlar sadece dovusuyorlar fantastik birsey goremedim ben bu dizide şu ana kadar
Aykut Demir
Aykut Demir - 4 gün önce
Peygamber efendimizin isminin olduğu elbiseyi giyip deli gibi sevişme sahneleri ile dolu olan bir dizi
Serkan Ünlü
Serkan Ünlü - 4 gün önce
Bunlar ölümsüz değil tinerci resmen
Ferhat Botan Sincar
Ferhat Botan Sincar - 4 gün önce
Murat abi cansın. Fox'ta başlayan *Bir Aile Hikayesi* dizisini değerlendirir misin?
Arjin Batur
Arjin Batur - 4 gün önce
İkizler Memo Can incelemesi
Deniz Gungor
Deniz Gungor - 5 gün önce
Filmde Gerçeklik aramak ne bileyim mal da akıl aramak gibi :D
Kaan Bilgili
Kaan Bilgili - 5 gün önce
Abi Valla Seni Seviyom ya Çok sempatiksin
Ortaya Karışık
Ortaya Karışık - 5 gün önce
Sifirbir gelsin diyenler +1
Ahmet Basayar
Ahmet Basayar - 5 gün önce
kral haklısın beeeee...
takip takip
takip takip - 5 gün önce
Süpersin, Allah seni de güldürsün
Desert Flower
Desert Flower - 5 gün önce
Vikings incelemesi lütfün
wasfd fdsgrdf
wasfd fdsgrdf - 5 gün önce
Fik fik
salih taşkın
salih taşkın - 5 gün önce
abi bence önce İstanbul sonra bütün dünya demesinin sebebi İstanbul da bütün dünyayı yok etmesine sebep olacak bir silah yada İstanbul'u alırlarsa gerçek güçlerine kavuşacak olabilirler yada İstanbul'a özel bir garezi olabilir (biraz fazla uçmuş olabilirim)
Berivan Efe
Berivan Efe - 5 gün önce
Abi bir eski dizileri konu alan(misal leyla ile mecnun kanıt suskunlar)bir video çeker misin?
suel suelnur
suel suelnur - 5 gün önce
filmleri ve dizileri (izlediğim de izlemediğimde ) iyi eleştiri kötü eleştiri fark etmez eleştirmen hoşuma gidiyor.
Taha Yılmaz
Taha Yılmaz - 5 gün önce
Ya murat bi ezeli de şöyle eleştirsene ya
beyza bicer
beyza bicer - 5 gün önce
Dizi çekmekte ustalastik çerez bunlar çerez
Zeki Benzer
Zeki Benzer - 5 gün önce
Thanos muhabbeti iyidi 😃 👍
Erkan Çetin
Erkan Çetin - 5 gün önce
birisi fik fik mi dedi..? 😂😂
VorteX
VorteX - 5 gün önce
İnsanlığın değil Evren’in yarısını yok etti Thanos!
Thanos
Thanos - 5 gün önce
Video 10 dakika olsaydı Netflix Hakan Muhafızı yayından kaldırıcaktı herhalde :D
Thanos
Thanos - 5 gün önce
1:57 o benim arkadaşlar
Bilal Yasir
Bilal Yasir - 5 gün önce
Kötü karakterlerin insanları yok etme isteğini, amaclarini tek sorgulayan ve elestiren bir adam bu
Sanal Gamer
Sanal Gamer - 5 gün önce
ALİ filmi hakkinda bi inceleme videosu cekermisin ?
boş insan
boş insan - 5 gün önce
Abi sınav haftasından izleyemiyodum şimdi buraları dağıtacam
Yusuf Aksoy
Yusuf Aksoy - 5 gün önce
Abi sen harikasın ya iç sesimizsin şu sektör de
Ahmet koyunlu
Ahmet koyunlu - 5 gün önce
thanos afkmafajsıff
Ülkər Hüseynli
Ülkər Hüseynli - 5 gün önce
You vs Wild yorumu gelsin.
Alper Palo
Alper Palo - 5 gün önce
1:46 sesli güldüm ya :D
Esra U
Esra U - 6 gün önce
Youtube a girdiğim de seni izlemeden çıkamıyorum bu nasıl bir büyüdür yaaa😂😂😂
meyyitzade sumeyye
meyyitzade sumeyye - 6 gün önce
Ya konu disi ama ne zamandir soylicem bi turlu soyleyemedim.. ses renginiz cok guzel
ali emre çelik
ali emre çelik - 6 gün önce
murat bey 1 muhafız bir ölümsüzü 1 sezonda bulup öldüremiyorsa yedi ölümsüzü kaç sezonda bulup öldüremez?
Nihan Levent
Nihan Levent - 6 gün önce
Ya sen nasıl biseysin..Muazzamsin be adam
Futbol HD
Futbol HD - 6 gün önce
Adamın bir kaşı diğerinden üsttemi banamı öyle geliyor
Arif Emre Gümüş
Arif Emre Gümüş - 6 gün önce
Arka Sokakları da yorumlarsın artık...
gizem_91
gizem_91 - 6 gün önce
Bu dan brown kitabi degil mi hani filmi vardi. Istanbuldan butun insanligi odurecek visus salgini yayiyolar
Məhəbbət Gözəlov
Məhəbbət Gözəlov - 6 gün önce
Başarılar dilerim abi
İbrahim İbrahimov
İbrahim İbrahimov - 6 gün önce
kendi elektiriyini surtunerek uretsin hadi bakalim gotunuz yiyosa yok edin insanligi
SERENAY AMIKAYA
SERENAY AMIKAYA - 6 gün önce
Bu diziyi çok seviyorum seni keşfetmemi sağladı
Kemale Aliyeva
Kemale Aliyeva - 6 gün önce
Peaky Blinders ❤
Faruk
Faruk - 6 gün önce
Sürtünerek üretsin nedir hndadhkashk
YOK ARTIK!
YOK ARTIK! - 6 gün önce
benım aklımda cok manyak senaryalor var ama ıste yapacak durumum yok
Göksel Sarıduman
Göksel Sarıduman - 6 gün önce
Vay bee trende girdik
Bahar Bekmezci
Bahar Bekmezci - 6 gün önce
Sonunda favorilerdesin yakında 1. de olursun
nisa kayalar
nisa kayalar - 6 gün önce
Trenddesin krall
NEINVERS
NEINVERS - 6 gün önce
Ben dizinin fragmanını izleniyorum bayağı bir hypelanıyorum sonra bu videoyu izliyorum ve tüm izleme hevesim kaçıyor.
NEINVERS
NEINVERS - 6 gün önce
diziyi izleme hevesim*
NEINVERS
NEINVERS - 6 gün önce
Ağabey yaka mikrofonunun markası nedir?
Nur Günaydın
Nur Günaydın - 6 gün önce
Dark izle
vuslat
vuslat - 6 gün önce
Sana hep ihtiyacımız var telif yeme yaa 😂
jon snow
jon snow - 6 gün önce
trendlere girmişiz🎉
Jack Hunter
Jack Hunter - 6 gün önce
Aksiyon 0 kurgu zaten yoktu 4/10
Muhammetcan Yıldız
Muhammetcan Yıldız - 6 gün önce
trend 👌🏽🌹
Gizem Yıldırım
Gizem Yıldırım - 6 gün önce
Önce ben dedim😂😂
Erdal Kömürcü
Erdal Kömürcü - 6 gün önce
Murat abi niye kimseye like at mıyorsun ?
Mehmet ÇELİK
Mehmet ÇELİK - 6 gün önce
Valla 1 saat türk dizisi kaymak gibi gidiyor boş ver abi ucuz olsun 1 saat olsun 😁
Özge Ediz
Özge Ediz - 6 gün önce
Murat abi Avlu da gelecek mi?
CUMALİ KOÇOVALI
CUMALİ KOÇOVALI - 6 gün önce
bütün insanlığı öldürdükten sonra kendi kendine sürtünerekten elektrik üretirsin haaaahaaaaaaaaahaaaa jvjvjvjvjvjv
m0mentumM
m0mentumM - 6 gün önce
Abi eyvallah eleştir de bazı yerlerde abartıyor musun sanki ilk İstanbulu ardından bütün dünyayı dedi diye eleştirilir mi
Kübra Nur
Kübra Nur - 2 gün önce
Repliğin kendisi komik bence
Hasan Zübeyr Karaağaç
Hasan Zübeyr Karaağaç - 6 gün önce
Murat Soner abimiz "eleştirileriyle parodileştirince" yapımları zerre izleyesim, tıklayasım, yanından bile selam veresim gelmiyor reyting rekortmen'lerini!!!(😂💚💛👍)
Damla Duran
Damla Duran - 6 gün önce
TREENDD
Umay Toker
Umay Toker - 6 gün önce
The good place incelemesi lütfen 🙏
SHİRİNLİ A.
SHİRİNLİ A. - 6 gün önce
Ooo,trend olmuş
Yunus Malkoç
Yunus Malkoç - 6 gün önce
Thanos insanlığın yarısını değil evrenin yarısını öldürdü
Eren ŞEN
Eren ŞEN - 6 gün önce
Marvel dır DC dir sevmem, izlemem ama tüm hikayelerin kötü karekterinin bir sebep-sonuç ilişkisi var. Yani Tanos un Megatron un Joker in hep bir sebebi, amacı var. Bu ölümsüzlerin amacı/sebebi ne? ( diziyi hiç izlemedim )
Ben Sero
Ben Sero - 6 gün önce
Film önerisi yapmış mıydın ?
Ben Sero
Ben Sero - 6 gün önce
Şöyle hayata bağlayıcı hani motivasyon arttırıcı
No Smoking
No Smoking - 6 gün önce
izledim bitirdim sayfayı kapattım birşeyler sanki unuttum diyip geri gelip beğendim. beğenmeden geçmemek lazım.
Aysun .
Aysun . - 6 gün önce
😂
Tuğrul Dal
Tuğrul Dal - 6 gün önce
Ama bu diziiii
Ekrem kurt
Ekrem kurt - 6 gün önce
ufak tefek cinayetler i yorumlaa
BadWolf273
BadWolf273 - 6 gün önce
Nasıl güzel tespitler yapıyorsunuz ya iaişsşçaaiaaiçs
Buse Bingöl
Buse Bingöl - 6 gün önce
Şahsiyeti de yorumlar mısın abi
YASİN TURNA
YASİN TURNA - 6 gün önce
Abi adamsin sen ya birakma sakın bu işleri
MdEva 1
MdEva 1 - 6 gün önce
İlk sezon neydi ki ikinci sezon ne olsun yaaa
Mustafa Emir Ince
Mustafa Emir Ince - 6 gün önce
Coğu konu da haklısın Abi Ama 7 milyar insani bicaklamı öldürecekler yanlış olmuş ilk sezonunda Ölümsüzlerin hastalık yaydığını söylemişti Muhafız eğitmeni Yani hastalık çıkararak kolayca öldürebilirler mantıken veba gibi
lali i
lali i - 6 gün önce
Wayy trende girmişiz 😉😉
Semih Akıncı
Semih Akıncı - 6 gün önce
Cidden tüm insanlığı öldürmek tabusu 70’li yılların b-movie bilim kurgu filmlerinde bile yoktu. En son küçükken izlediğim örümcek adam çizgi filminde hatırlıyorum bu repliği. Kingpin örümcek adama bunu söylemişti, o da karşılık olarak “çok fazla çizgi film izliyorsun” diyerek dalga geçmişti. Biz ise netflix destekli dizimizde kullanıyoruz bu saçmalığı. Tüm insanlığı yok edip tek başlarına takılacaklar sanırım. Ek olarak Thanos’un yaptığı şey çok daha farklıydı.
veli can aydın
veli can aydın - 6 gün önce
şöyle bir gerçek var bu dizi yabancı yapım olsa izlemezdik o ne aq dünya tehlikede diyoruz adam çükünün peşinde bu ibneye güvenilirmi
DinamitLokumu
DinamitLokumu - 6 gün önce
abi benzetmelerin super, benzersizsin. 😅
Kerim Buğra Kuzey
Kerim Buğra Kuzey - 6 gün önce
Thanos evrenin yarısını yok etti. Unuttun galiba. Öylebi kötü var
iZi Ozy
iZi Ozy - 6 gün önce
Kardes hani bi video yapmisdinya.. aglama rekoru kiran hercai dizisi... bence cukur o rekoru gecti gibi... sena’nin oldugu bolumde.. zamanin varsa bi goz at 😁
Samet Kucukcolak
Samet Kucukcolak - 6 gün önce
Cok guzel video olmus ha :)
sinan yıldız
sinan yıldız - 6 gün önce
Oha reklam koymuş hemde en sona sfhhssgjj
Sonraki