Güldür Güldür Show 197.Bölüm (Tek Parça Full HD)

6 434
618
 
YORUMLAR
ersin ateş
ersin ateş - 9 saatler önce
helal olsun be. tiyatroyu yaşatan siz nice insanlara.
yasmin dagci
yasmin dagci - 18 saatler önce
❤❤❤❤🖐👋
Ahmet K
Ahmet K - Gün önce
REKLAMLARDAN İZLENMİYOR BE
Alya_ Usta
Alya_ Usta - Gün önce
en guzel bolumlerdendi yine emeginize saglikkk ramazani geleneklerimizi hatirlatmaniz ayri bir guzeldi
Ozgur Karaduman
Ozgur Karaduman - 3 gün önce
Zihni göktay sizin gibi gerçek sanatçılara ihtiyacı var toplumun ayakta ne kadar alkışlansanız az...
Daisy Deniz
Daisy Deniz - 3 gün önce
Naime: Gönlüm bir tarla olsa her dönümüne seni ekerim.
Bilal: O tarladan çıksa çıksa pates çıkar.
Naime: Öyle deme patates ne kadar değerlendi senin haberin var mı?
azrasaki chan
azrasaki chan - 3 gün önce
Fikri teomana çok benziyo
Ahmet İsmet Erbil
Ahmet İsmet Erbil - 3 gün önce
16:55 arkadaki adam Mesut Özil mi?
Maya Hemrayewa
Maya Hemrayewa - 3 gün önce
Mesut sana haysyýet alacam çunku haysiyetsizsin🤣🤣🤣🤣
Nesliii 08
Nesliii 08 - 3 gün önce
Tüylerim diken diken izledim yaa! Nasıl güzel nasıl tadına doyulmaz bir bölüm olmuş, kurban olsunlar size be! Ramazan ruhunu özlemişiz vallahi! Emre iyi ki katıldın ekibe iyi ki varsın! Meltem'le çok yakıştılar durup durup şarkı söylesinler ne şahane olur. En son ne zaman bir meddah gördük ekranlarda, en son ne zaman Lüküs Hayat'ı gördük..? Saçma sapan dizilerden, programlardan yer bulamıyor böyle güzel şeyler... Hatırlattığınız için çok teşekkürler. ❤️
Zihni Göktay ustamıza saygılar.❤️❤️
karahan turkyilmaz
karahan turkyilmaz - 3 gün önce
"ben kimsenin adamı değilim, omurgalı bir gazeteciyim" vurdu gol oldu.
kedi beyler
kedi beyler - 4 gün önce
Zihni Göktay hikayesini anlatırken gözlerim doldu, aklıma Kemal Sunal geldi 😢😢😢 ne büyük sanatçılar.
kedi beyler
kedi beyler - 4 gün önce
Emre Altuğ iyi ki gelmiş çok eğlenceli oldu final
kedi beyler
kedi beyler - 4 gün önce
Mehtap a hayranım ne güzel ses
mylife myrules
mylife myrules - 4 gün önce
👋💕👏👏👏👏👏👏👏
Zihni Göktay büyük büyük usta👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Nurgul Yilmaz
Nurgul Yilmaz - 5 gün önce
16.23 biz 😍😘❤💕💖
Sihirbaz Hakan
Sihirbaz Hakan - 5 gün önce
çok duygulandım yaa.. Zihni Göktay sahnesin de millet ayağa kalkmaya baslayınca hüngür hüngür ağladım..
Vusqa Umud
Vusqa Umud - 5 gün önce
NAZEDE SEVGILIM YADMA DUWDU ..😍😍😚😚
Ali Erdinç YİĞİTASLAN
Ali Erdinç YİĞİTASLAN - 5 gün önce
Videonun zaman çizgisi reklamlardan sarı gözüküyor
Ali Aggöz
Ali Aggöz - 5 gün önce
Kız naime 7-24 izlerim yinede bıkmam senden ne şekersin yau
Tural Musayev
Tural Musayev - 5 gün önce
Opurem sizleri menim qardaslarim. Nazende sevqilim yadima dusdu.))))))
musa Sahut
musa Sahut - 5 gün önce
sizleri seviyoruz, hüseyini görmek istiyoruz hüseyin nerede acaba
Mehmet YEŞİL
Mehmet YEŞİL - 6 gün önce
Ali abi şarkılar çok güzel
Mehmet YEŞİL
Mehmet YEŞİL - 6 gün önce
Ali abi şarkılar çok güzeö
Ali Aggöz
Ali Aggöz - 6 gün önce
Allah'ınıza kurban gençler yaşşşayın
Kudret Keskin
Kudret Keskin - 6 gün önce
hep aklıma geliyo bunların arka plandaki kıskançlıkları, birbirlerinin önde olmasına dayanamama veya birbirlerinin önündeki kişi olma vs.... bütün entrikaları işte ;)
mamedoff design
mamedoff design - 6 gün önce
saçın ucun hörməzlər gülü sulu dərməzlər.
bu sevda nə sevdadı səni mənə verməzlər
Şaşkın Oyuncu
Şaşkın Oyuncu - 6 gün önce
Bş burda pubg eksikti o da oldu
Şaşkın Oyuncu
Şaşkın Oyuncu - 6 gün önce
Ben çok küçükken çöpçü ve kapıcı olmak istiyodum 😂
Şafak Harun Çetinkaya
Şafak Harun Çetinkaya - 6 gün önce
naimenin sahneleri ile bilalın sahnelerini çogaltın diyen tek ben miyin diger sahneler pek sarmıyo 😑
Şeydanur ŞAHBAZ
Şeydanur ŞAHBAZ - 6 gün önce
Kendimi bu ailenin bir parçası gibi hissediyorum 🤗 BKM mutfak iyi ki var ♥️ Ramazan atmosferi yaşayamıyorduk , güzel oldu 😊🍦
Basaran Ozdemir
Basaran Ozdemir - 6 gün önce
Zihni Gökalp devlet Bahçeli ye ne kadar çok benziyor ❤️👍
Meri Aydın
Meri Aydın - 6 gün önce
Evrim ve Açelya topaloğlu programa gitmemiş ya
Bahar Sevindi
Bahar Sevindi - 6 gün önce
Emre altug ne alaka
akif yucebasoglu
akif yucebasoglu - 6 gün önce
TEK KELIMEYLE : SAHANESINIZ .
yorumcu Eren
yorumcu Eren - 6 gün önce
Emre altuğ çok kilo almış mı banamı öyle gldi
hale kaya
hale kaya - 6 gün önce
Ama Karagöz ve Hacivat’ın kıyafetleri yanlış olmuş. Karagöz kırmızı Hacivat yeşil giyinmeliydi.
BANU ÖZDEMİR
BANU ÖZDEMİR - 6 gün önce
Gönlüm bir tarla olsa her dönümüne seni ekerim
Sevdaya bak🤩🤩
Cosmos
Cosmos - 6 gün önce
GÜLDÜR GÜLDÜR,
KÜÇÜK ÇAPTA GÜNCEL YEŞİLÇAM EKİBİ RUHU TAŞIYOR.
Cosmos
Cosmos - 7 gün önce
Anaaa LÜKÜS HAYATI İZLEDİK YA LA .
NE GÜZEL OLDU VALLA😀
musti kaya
musti kaya - 7 gün önce
oha şebnem hoca lannnnn
Ahmet Öz Öz
Ahmet Öz Öz - 7 gün önce
Paljon Kiitos ! TÄYDELLiNEN - Jääkarhu / Suomi :) '' Fince , öğrenin biraz : Kala=Balık '' Emeğinize SAĞLIK .
mesut akkoyun
mesut akkoyun - 7 gün önce
Show güldür güldür e hoşgeldiniz😅
Özgür Serin
Özgür Serin - 7 gün önce
İnteraktif kısımları çok bayat ya tabi söz verirken bilemezler mikrofonu alanların dikkat çekmek için nasıl bi aptallık yapacağını.Kadın rehber öğretmen hayalim çıkıs sesi çıkaran kasa açmak diyor.
Ali Celik
Ali Celik - 7 gün önce
Bir zamanlar neremle dinlemisim lukus hayat kabaresini meger ne anlamli sozleri varmis 😞
SALİM SAĞ
SALİM SAĞ - 7 gün önce
şu naime harika bi oyuncu ya helal olsun
Onur Şahade
Onur Şahade - 7 gün önce
Zihni Gökay ve milletimiz adına ne büyük gurur. Sağ iken ona bu saygıyı göstermiş olmamız. Her sanatçıya kısmet olmuyor. 😊🙏
Badboy161979
Badboy161979 - 7 gün önce
sabanoglu saban filmini bir ben mi düsündüm....?
nesi gül
nesi gül - 7 gün önce
Hala bununla diyo kadina ya😂
Kanalistanblue
Kanalistanblue - 7 gün önce
13:31
Neslihan Çelik
Neslihan Çelik - 7 gün önce
Ramazan ve müzik yanyana oldu mu? 🤨
👎🏻👎🏻👎🏻
Ahmet Alan
Ahmet Alan - 7 gün önce
naime naime naime ❤❤❤
xxxgamerxxx
xxxgamerxxx - 7 gün önce
neden artık konuk almıyorsunuz
Inad Memmedov
Inad Memmedov - 7 gün önce
Bence Naimeye Ballon Do'r verin))Bu sezonun en mukemmeli o)
Anita Anderson
Anita Anderson - 7 gün önce
😂😂nurgül hanım pamuk prensesin kilolu versiyonuna benziyor 😂😂😂😂
Anita Anderson
Anita Anderson - 6 gün önce
Nurgul Yilmaz evet evet çok hoşsunuz mutluluklar diliyorum 😊
Nurgul Yilmaz
Nurgul Yilmaz - 7 gün önce
Iltifat olarak kabul ediyorum 😊
Gözde Fryc
Gözde Fryc - 7 gün önce
Muhteşemsiniz!!
vatan perver
vatan perver - 7 gün önce
Besiktasta oruc ve ramazan ugruyormuydu??sosyete pek ilgilenmezde
Mira ibrahim
Mira ibrahim - 7 gün önce
Kanalımda abonelere ihtiyacım var. kim destek verebilir Arkadaşlarım ?
ali yaren
ali yaren - 7 gün önce
Zemin kötü skecini uzun zamandır izlemedik. Vakti gelmedi mi sizce de
burak akyüz
burak akyüz - 7 gün önce
Ibrahim tek kelimelik repliginle güldürüyorsun bravo
Ezgi Dölek
Ezgi Dölek - 8 gün önce
Ali sunalı beğenerek izliyor ve çok seviyorum🤗
My king My son
My king My son - 8 gün önce
Iyiki varsiz iyiki yuzumuz guluyor
sena nur apalak
sena nur apalak - 8 gün önce
Evrim Akın iyi ki gelmiş 🤗
Sevtap Kervan
Sevtap Kervan - 8 gün önce
çok güzle ya
mr faizu
mr faizu - 8 gün önce
Nice funny drama I am Indian
Fırat Can
Fırat Can - 8 gün önce
Gece 3 de momo oynadim benimle konustu izleyiin
buket melenk
buket melenk - 8 gün önce
Git gide müzikale döndürdünüz olayı tamam ramazanı yasattınız ama eski skeçlerden eser kalmamış artık 😡😲
Dim TV Alanya dimtv.tv
Dim TV Alanya dimtv.tv - 8 gün önce
@ Anneler Günü için harika klip
ahmet çendek
ahmet çendek - 8 gün önce
Naime (Ecem ERKEK) olmasa şu an gerçekten büyük düşüş yaşanırdı. Resmen joker olarak geldi. Helal sana Ecem .!!!
FİLM CEHENNEMİ
FİLM CEHENNEMİ - 8 gün önce
195 kişi dislike atmış demek ki o 195 kişi gülmeyi bile bilmiyor
yorumcu adam
yorumcu adam - 8 gün önce
beğenmeyen arkadaşlar birdaha buraya gelmeyin gidin sevdiğiniz videolara bakın bir zahmet hadi naşşşş .
Maga Yehyayev
Maga Yehyayev - 8 gün önce
bravo
Elif Özdemir
Elif Özdemir - 8 gün önce
ders günlükleri,geziler ve dizi incelemeleri için kanalımı ziyaret edebilirsiniz
Berk Dallar
Berk Dallar - 8 gün önce
Skeçte baya hata var yeşil kıyafet hacivatın dönem karışmış fes ve kaftan aynı yerde ??? Ohooo ama olsun güzel
Burak Baz
Burak Baz - 8 gün önce
Bitlisli abiye helal olsun
müptezel Samet
müptezel Samet - 8 gün önce
heyo birader
gizemli adam
gizemli adam - 8 gün önce
abi hacivat yeşil karagöz kırmızı olur o kadar kişinin arasında kimse farketmedi mi? :) :)
Hebele TV
Hebele TV - 8 gün önce
SURİYELİ KILIĞINDA İNSANLARİ TROLLEDİK KANALIMIZA BEKLİYORUZ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gürhan Erdoğan
Gürhan Erdoğan - 8 gün önce
hahha dede pubg de oynuyomuş hahahaa
Deniz Uçak
Deniz Uçak - 8 gün önce
Fikri Mustafa Bahadır ı daha çok görelim her oyuncuya eşit şans verin lütfen iyi skeçte onlar da döktürüyor
Merve Gzl
Merve Gzl - 8 gün önce
Ali sunalın gülüşü 😊
Ahmed Sami
Ahmed Sami - 8 gün önce
23:05 ANLIYORMUSUN??

*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH*
Hakan Koç
Hakan Koç - 8 gün önce
0.75 Sarın Ali Sunal - Sarhoş Bülent Ersoy :)
Merve nur
Merve nur - 8 gün önce
Bence Mehtap hem Tilki olmuş hem de Candan
Muhsin Özcan
Muhsin Özcan - 8 gün önce
hayati nerde
Mahir Türkel
Mahir Türkel - 8 gün önce
Sevimlidoslar
burcu beyaz
burcu beyaz - 8 gün önce
ACELE ET...! BUGÜNE ÖZEL OYNA KAZAN İNDİR VE JOKER ICIN REFERANSI GİR 20 TL İLE BAŞLA: turuncumabeyaz
Ulker Akkurt
Ulker Akkurt - 8 gün önce
Gordugunuz gibi millet hemmmm benleeee yemis kafayi hemdeee liderimmm onderimmm olan yilmaz guneyyyyy le demistim size boyleeee benden
yumurcak kardeşler
yumurcak kardeşler - 8 gün önce
skeclerde dinden cıkaran konusmalar var buna gulenlerde dinden cıkar bunlara dıkkat edelım
tabi bilerek yapmıyosanız
(sana can veren baban ) bu teklıkelı
yumurcak kardeşler
yumurcak kardeşler - 8 gün önce
coluk cocuk ızlıyor bunları
Betül Ağduman
Betül Ağduman - 8 gün önce
Naime muhtesem otesisin
Beri Kanca
Beri Kanca - 8 gün önce
Çok çok çok güldüm
Ramazan ruhu bu ışte
هوزان احمد
هوزان احمد - 8 gün önce
❤❤❤
20 Yanvar
20 Yanvar - 8 gün önce
Zihni oktayi nedense Gazanfer oz anla karistiriyorum..
Şiir Heryerde
Şiir Heryerde - 8 gün önce
Reklami azaltın rica ediyoruz ! Beğenin üstte kalsın lütfen.
Nunu Atl
Nunu Atl - 8 gün önce
Naimeeeeeee 😂😂😂😂😘
Sheriff
Sheriff - 8 gün önce
bu programı çok yapmacık ve abartı bulan bir tek ben mi varım ya? çok uzayınca tadı kaçıyor kalitesi düşüyor bitirin artık sıktı yeni bişeyler üretin
Damla Yılmaz
Damla Yılmaz - 8 gün önce
şarkıcı emre altuğun oyunundan ne olur adam güldürmüyor ağlatıyor
Nunu Atl
Nunu Atl - 8 gün önce
37:06 😢
Nunu Atl
Nunu Atl - 8 gün önce
Teyzauğ 😂😂😂
KLİP KİTABIM
KLİP KİTABIM - 8 gün önce
Yaaa acayip iyisiniz yaa sizi seviyorum elimden gelse size en iyi tiyatrocu ödülü verecem sizi seviyorum bidakine yanınızda olmak yeni güzel bölümler çıkması dileğiyle sizi seviyorum...💖💖💕💕😙😙💞💞💝💝💙💙💘💘❤💟💟👄👄💔💔💋💋💓💓💜💜😚😚💗💗💚💚😍😍👍👍😘😘😂😂👌👌💞💞👑👑
Sonraki