Onur Can Özcan - Ukde

63 270
221
 
YORUMLAR
Yasemin Doğan
Yasemin Doğan - 2 saatler önce
Süper bi şarkı dinlerken içim cız etti ve de bayıldım nur içinde yat seni asla unutmayacağım 🙏🏻🖤🖤❤
Gülcan Eren
Gülcan Eren - 2 saatler önce
İyi ki vardın ♥
Ömer Deniz Offical
Ömer Deniz Offical - 4 saatler önce
Kim bilir ben olmasaydım...
zeynep uysal
zeynep uysal - 7 saatler önce
Neden hala Spotify da bu şarkı yok ?
TOLGA P.h
TOLGA P.h - 8 saatler önce
Kimi arkadaşlar , adalet değil bu kadar erken gitmek vs gibisinden birşey yazmışlar ama belkide onun için en hayırlısı buydu en güzelini düşünün , arkasından her şarkısının altına güzel yorumlar atan binlerce insan var binlerce dua binlerce özlem bide böyle düşünün derim .
Emir Emir
Emir Emir - 14 saatler önce
Tuylerim diken diken oluyor
Tuğba Seyrek
Tuğba Seyrek - 15 saatler önce
Her şarkında gözlerim doluyor.. çok büyük yetenek , büyük kayıp...
fatma
fatma - 17 saatler önce
Hayat işte bu kadar kısa be... Her şeyin kıymetini bilin. Kime ne olacağı belli olmuyor. Belki bu yorumu yazdıktan sonra ben bile olmayabilirim. Kendinize ve çevrenize iyi bakın. Ufak şeyler karşısında bile mutlu kalabilin. Ve her zaman sevgi ile yaklaşın. Dünya o zaman güzel bir yer olur ve bizler güzel hatırlanırız.
Samet Yılmaz
Samet Yılmaz - 17 saatler önce
Keşke geri gelebilseen
Ali Duman
Ali Duman - 19 saatler önce
Adam varken sesiyle acı veriyordu.
Gitti.
Gidişinin verdiği acı yetmezmiş gibi kalan şarkılarıyla daha çok acı çektiriyor.
Mekanın cennet olsun sesinde huzur olan adam.
Zamboni Sokağı
Zamboni Sokağı - 20 saatler önce
Öldüğün aklıma geldikçe gözlerim doluyor abi... Sen bende nasıl bir yere sahipsin böyle bilmiyorum ama çok farklısın. Aklıma gelme nolur. Olur olmadık yerlerde ağlıyorum.. Abim benim mekanın inşAllah cennet olur. 😢💖🙏
Mehmet Emre Asan
Mehmet Emre Asan - 20 saatler önce
*Bir insanın tüm şarkıları mı güzel olur be...*
itzme
itzme - 21 saatler önce
Sen yoksun... ve biz ağlıyoruz gözün arkada kalmasın.
Aynur İpek
Aynur İpek - 21 saatler önce
Her gün dinliyorum bütün şarkılarını hemde defalarca her videonun altına her dinlediğimde bir yorum bırakmak istiyorum ama ailesi olarak size bildirdim gelir belki 2 yada 3 saniye gulumsemissinizdir Onurcan olmadan mutlu olamazsınız biliyorum ama belki bir tebessüm olmuştur o tebessümu bozmamak için yazmaya utanıyorum,korkuyorum ve eğer şu ana kadar böyle bir şey olduysa çok özür dilerim metin amca ♥️💫 sizin kadar bizde özlüyoruz ve bu adam asla unutulmayacak öldükten sonra yaşayan iki adam var benim için biri Mustafa Kemal Paşam diğeri onur abim...
Tekrardan çok özür dilerim 💫♥️
04/06/2018
Doğan BENLİ
Doğan BENLİ - Gün önce
Öldüğünü yeni öğrenen ve boğazı düğümlenenler. Bizim için kayıp olan başkaları için kazançtır belki de...
Taner Varlıoğlu
Taner Varlıoğlu - Gün önce
Ne güzel yüreğin varmış be kardeş
Aslı Özalp
Aslı Özalp - Gün önce
Şarkılarınla kucaklaşıyorum. Her dinlediğimde tüylen diken diken oluyor özledik yaa😔 Mekanın cennet olsun nurlar içinde yat güzel adam...
Çiğ Köfte
Çiğ Köfte - Gün önce
Her zaman kalbimizdesin her zaman aklımızdasın öldüğümde ilk yapıcağım şey yanına gelmek
Ece İPAR
Ece İPAR - Gün önce
Herkes Kendi Hikayesini Yazmış.
Benden bir üst sınıftaydı. Bahçede voleybol oynuyorduk bi 10-15 kişi. Ben de ona bir şey derken "adını bilmediğim çocuk" diye sesleniyordum.
Sevmiyordum ama ilk gördüğümde içimde boşluk oluyordu. Sanki yıllardır dinlemediğim bir şarkıyı tekrar dinlemişim gibi.
Ece diye bir arkadaşım vardı, bizi de o tanıştırmıştı. Birlikte ladese girmişik, bilek güreşi falan yapmıştık. Bir de yanımızda Sena diye ilkokul arkadaşım var. Öyle aradan 2-3 hafta geçti. Aşk denilmezdi ama hoşlanıyordum. Gittim Ece'ye , Sena'ya ve Ayliz 'le Erva adında 2 yakın arkadaşıma daha söyledim.
Tanıştıktan 2 ay sonra ben bu çocuğa cidden aşık olmuşum. Onun da sınıfına girebilmek, 2 dk'cık olsun onu görebilmek için sınıf defterlerini ben topluyordum. Sonra birgün Sena yanıma gelip "Sana bir şey demem gerekiyor"demişti. O da Onur'dan hoşlanıyormuş(çocuğun adı Onur'du.) Ben baya şoka girdim tabii. Ama bir şey yapamıyorum bendeki salaklık kıza "Ben de zaten artık sevmiyorum" tarzı bir şeyler geveledim. Herkesten sakladım. Sonra Sena'ya gaz vermeye başladım git açıl diye. Çünkü biliyorum, Onur Sena'yı sevmiyor ve Sena'nın kendisinden hoşlandığını öğrenirse ilişkileri bitecek. Öğlen Sena açıldı. Onur "kızı üzmek istemiyorum, ama sevmiyorum ki" dedi. O an dünyalar benimdi tabii ki. Bir ara şiir gecesi düzenlenmişti. Onur da Mona Rosa'yı okuyordu. Türkce hocamız Onur'a "Sesinde bir çapkınlık var" diyip espri yapmisti. O, masa tenisi oynamayı çok severdi. Kantinde oynardi hep. Ben de onunla biraz olsun yanyana olayım diye sürekli kantindeydim. Hatta bir kere ellerimiz çarpışmısti. Bütün bir yılı böyle gecirmistim. Taa ki 28/05/2018... O gün de kantinde onu bekleyip gitarda "Değmesin Ellerimiz"i çalıyordum. Derken arkadan Aycan diye bir kızla birlikte geldiler. Aycan'ın Onur'u sevdiğini biliyordum. Aycan'a sordum "Açıldın mı?" diye. Sonra Onur geldi. Ben Onur'un Sena'ya yaptığı gibi "kızı üzmek istemiyorum" falan demesini beklerken " Ben de onu seviyorum"demişti. Ben onun için şarkı çalarken onun gözleri o gün bir başkası için parlamıştı. Ben o an yıkılmıştım. Eda diye çok sevdiğim psikopat bir arkadaşım gün boyu beni sakinleştirmeye çalıştı. Okulun son haftası 4 Haziran'da Aycan gelmemişti. Onur da Eda ve benle takılmıştı. İlk kez o gün saçlarımı okşamıştı. O haftadan sonra okul bitti. Başka bir okula gideceğini biliyordum. Yaz tatilinde Onur Sena'ya mesaj atmış sizin okula gelicem diye. O günden itibaren 42 gün boyumca gün saydım. Okulun ilk günü ise mahvolmuştum...Gelmemişti. Ben de kendimi hazırlamaya çalışıyorum artık o yok diye. Ama ertesi gün geldi 4 Eylül'de. Artık ne yapıp edip bu çocuğa açılmam lazımdı. Bir gün onu karşıma aldim "Aycan'la aranız nasil?" diye sordum. Ayrılmışlar. Aycan ondan soğumus.Ben de dedim ki:
*SEN HAYATINDA SENİ KOŞULSUZ SEVEN BİR KIZ İSTEMEZ MİYDİN? ÖYLEYSE O KIZ BEN OLMAK İSTİYORUM* dedim... O zamandan beri bana daha yakın davranıyordu. Birlikte Doğruluk mu Cesaretlik mi oynarken arkadaşım Onur'a beni öpmesini ve sarılmasını söylemişti. Ben yapmaz diye düşünüp beklerlen yanağımdaki ıslaklıkla gözlerimi kapattım 4 Ekim'de... En sevdiğim rakam 4'tü artık... Zaten 4 Haziran, 4 Eylül ve 4 Ekim bu durumu yeterince açıklıyordu adının 4 harfli olmasının yanında...Hala çok yakınız. Bir keresinde birlikte konuşurken bana "eskiden seni seviyordum" demisti. Titreyen sesimle " ne zaman? diye sordum"
ve yanıt: *Tanıştıktan 2 ay sonra, Aycan'la çıkmaya başlayana dek sürdü...*
Ve benim yaptığım en büyük hata : Mona Rosa'yı okurken Türkçe Hocasının yaptığı espriden sonra o bana bakarken benim Sena'ya bakmam olmuştu....
Ece İPAR
Ece İPAR - 20 saatler önce
+Edazeynep Yuksel Bi sen benim halimden, bi ben senin halinden anlarım birlikte adam toplayıp insanlara daldığım kardeşim 😏
Edazeynep Yuksel
Edazeynep Yuksel - 21 saatler önce
Piskopat Eda olarak, her zaman yanındayım ne olursa olsun birlikte gülüp birlikte ağlıyalım tamam mı kardeşim?
Dilara Kartal
Dilara Kartal - Gün önce
Dinlerken içim bi farklı oluyor. Sanki şarkılarinla daha çok özluyorum. Nur içinde yat güzel adam .
SERDAR GÜRSOY
SERDAR GÜRSOY - Gün önce
Kim bilir sen olmasaydın kim ağlardı ? söyle hangimizin gözyaşı dinebilir ağlayan bir gamzedir insan bazen aldatır bizi aldatacak kadar kim sevebelir ?
NURLAR İÇİNDE UYU GÜZEL ADAM : (
Serdar Karadağ
Serdar Karadağ - Gün önce
Rana sen dinlersin bu şarkıyı seversin de gülüşünü özledim hala aynı mı gülüyorsun kadınım
Deniz Baykal
Deniz Baykal - Gün önce
Keske olmeseydin😭 cok kotu oldum .kac zamandir ogrenmeye calisiyorum bilen varmi ne sebebe oldugunu
RCORLEONE
RCORLEONE - Gün önce
gideli 5 ay olmuş zaman neden bu denli hızlı akiyordu
Azra Kazak
Azra Kazak - 2 gün önce
Ömrünle kısalan bir adam var önünde.''x🌙
İçinizden Biri
İçinizden Biri - 2 gün önce
221 dislike götünüze girsin
gs gs
gs gs - 2 gün önce
❤️
ruhsuz psikopat
ruhsuz psikopat - 2 gün önce
Sevmedinn
Bxtletta.
Bxtletta. - 2 gün önce
'Benimle birlikte büyüyen bir ukde var içimde.'
Oyuncular Cumhuriyeti
Oyuncular Cumhuriyeti - 2 gün önce
Kim ulan o 220 kişi 😤😡🤬
Semih Akkaya
Semih Akkaya - 2 gün önce
O Gün Öyle Gülmeseydin,
Bugün Böyle Ölmezdim .
O Gün İyi Ki Güldün..
Böyle Güzel Özlemedim
-ONUR CAN ÖZCAN ..
Tahsin Efe Kirazlı
Tahsin Efe Kirazlı - 2 gün önce
Sanki öleceğini biliyomuş gibi şarkılar yazmış eskiden kanser falanmıydı?
Tahsin Efe Kirazlı
Tahsin Efe Kirazlı - 2 gün önce
Niye gittin bee
Bahsetme Kimselere
Bahsetme Kimselere - 2 gün önce
Ağlayan bir gamzedir insan bazen aldatır ne demek lütfen söyler misiniz ? Kavrayamıyorum.
Broke
Broke - 2 gün önce
Ah ONUR CAN neden sen neden 😭😭
VER- KAÇ
VER- KAÇ - 2 gün önce
DÜNYA YANIYORDU GİDİPTE BENZİN ATTIN REİS
Mustafa Kemal Atatürk
Mustafa Kemal Atatürk - 2 gün önce
bu adam ölü dilmi nasıl şarkı nasıl sölüor aq
Tuğra
Tuğra - 2 gün önce
Abi Kör Kız Kör yaa.
Iyouaremiss _
Iyouaremiss _ - 2 gün önce
Seni yıllarca önce tanımıştım youtubede. Keşke yine olsan burda güzel insan
Mixed World
Mixed World - 2 gün önce
Kalbi gibi sesi de güzel olan adam biz seni unutturmayiz. ..
Mixed World
Mixed World - 2 gün önce
Gönül isterdi bu şarkıyı senin atmış olmanı ama olmayınca olmuyor...
Özge doğan
Özge doğan - 2 gün önce
Off abi off bi ses bu kadar mı insanın içine isler😭😭😔
Ali Kesen
Ali Kesen - 2 gün önce
Ağladım.. Kalbimizdesin Koca Adam❤
Kendi Çapında Gitarcı
Kendi Çapında Gitarcı - 3 gün önce
Kendi çapımda şarkı söyleyen birisiyim.Bu şarkıyı çok beğendim,sevgili Onur Can'ın anısına bu şarkıyı seslendirmek istedim.Dinlemek isterseniz : https://youtu.be/yM9n2uMfZJs
Merve Aram
Merve Aram - 3 gün önce
İnsanoğlu değil mi herşeyi kaybetikten sonra değeri anlaşılıyor😢😢
Abdullah Kassha
Abdullah Kassha - 3 gün önce
Tamam 🤔
Melek Cubuk
Melek Cubuk - 3 gün önce
Olmemisiydi bu ya 1hafta once atılmış
By Psicholog
By Psicholog - Gün önce
Babası tarafından atılıyor.
Ayşegül SAHİN
Ayşegül SAHİN - 3 gün önce
4 sene sonra görmek Dileğiyle ❤
hümeyra güzel
hümeyra güzel - 3 gün önce
İ
Erkan Gültekin
Erkan Gültekin - 3 gün önce
Aga beee keşke hayatta olsaydin keşke o denize hic girmeseydin keske keske keske 🖤
Beyza Birgin
Beyza Birgin - 3 gün önce
Boğazımda bi yumru oluşuyor bu şarkıyı dinlerken
Hasan Kahveci
Hasan Kahveci - 3 gün önce
bir de benim yorumumu dinleyin . https://www.youtube.com/watch?v=KD5zD6KhKjs
FikirTozu
FikirTozu - 3 gün önce
Allah Rahmete Elesin :(
Gs Mk
Gs Mk - 3 gün önce
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, kabri nurla dolsun. ☁️💙
adem değirmencı
adem değirmencı - 3 gün önce
AH BE KENDISI KADAR SESI DE GÜZEL OLAN İNSAN .. SANA SESINE SARKILARINA DOYAMADAN GİTMEN MI DESEK YOKSA HER ŞARKINI DİNLEYINCE ICIMIZIIN Bİ TUHAF ,TUYLERIMIZIIN DIKEN DIKEN OLMASI MI AH BE ÖLÜM SANA HİÇ YAKIŞMADI YARAMIZDA DEĞİL ARAMIZDA KALMALIYDIN BE ONUR.. RUHUN ŞAD OLSUN ..
Sıla Gündoğdu
Sıla Gündoğdu - 3 gün önce
Sen ölmedin Onurcan özcan KALBİMİZDESİN🙏❤
Zeynep Zeynep
Zeynep Zeynep - 3 gün önce
Sesinden hislerinden mağrum kaldık abi
sude celik
sude celik - 3 gün önce
Koca sesli adam! Mekanın cennet olsun 🙏
BİLGİ KANALI
BİLGİ KANALI - 4 gün önce
ölmemiş abim
Furkan Demir
Furkan Demir - 4 gün önce
Bu şarkıların bitmesinden korkuyorum inşallah baya bi yapmışsındır güzel insan ♥️ ALLAH RAHMET EYLESİN 🌹
Yusuf Şerbetçi
Yusuf Şerbetçi - 4 gün önce
TOPRAK EN SEVDİKLERİMİZİ ALDIĞI İÇİNMİ BÖYLE GÜZEL KOKAR
Lgs Günlüğüm videoları
İstemsizce ezberlemek?
Sesine ölürüm.
Furkan Karagöz
Furkan Karagöz - 4 gün önce
"ağlayan bir gamzedir insan...bazen"
ne denir ki başka
Kara Kartal
Kara Kartal - 4 gün önce
Off ya her dinlediğimde bir kere de ölüyorum çok erken gittin abi yaa dön nolurrr yaramızda değil aramızda kal 😢😢
Gokay Ozturan
Gokay Ozturan - 4 gün önce
Seni seviyorum Sude
Lgs Günlüğüm videoları
Kim bilir ben olmasaydim,
Kaç kişi ağlardı?
On binler,yüz binler hatta milyonlar..
Lgs Günlüğüm videoları
Gel be artik,
Gözlerimde yaş kalmadi.
Gel be Onur..
Özledik işte..🥀
Lgs Günlüğüm videoları
Abdulkadir şen tanımıyorsun beni :) yorum yapman saçma:")
Abdulkadir şen
Abdulkadir şen - 4 gün önce
LGS ye çalış buralara düşme kardeşim kalkması zor oluyor
Cemre Arslantürk
Cemre Arslantürk - 4 gün önce
Ben senin o kendin gitar çalarken attığin videolarıni özledim be adam mekanın cennet olsun🖤
Furkan ENGİN
Furkan ENGİN - 4 gün önce
R.I.P
as as
as as - 4 gün önce
Özlendin artik sarkilarini başa sarar sarar dinleriz yenisi olmaz
Derin Demiray
Derin Demiray - 4 gün önce
Sigara icerken dinlerdim seni icimdeki dertleri biraz olsun öldürürdün şimdi sigarami yakıp dinlerken içimdeki dert gitmiyo öldüğünü hatırladıkca daha uzun cekiyorum dumanı ALLAH RAHMET EYLESİN SANA BÜYÜK ADAM ..
Beyza Kurum
Beyza Kurum - 4 gün önce
Ah be. Mekanın cennet olsun ❤️
a Sprouse
a Sprouse - 4 gün önce
çok başkasın onur abi.
a Sprouse
a Sprouse - 4 gün önce
çok be..
Volkan Burak
Volkan Burak - 4 gün önce
Ben askerdeyken ayrıldım verilen o kadar söz yemin hep boşa ayrıyız şuan 365 günü göze aldım koskoca bir sene o 2 ay dayanabildi demekki korkulan herşey başa gelmekten başka bişey yapmıyor olmaz nasıl olur imkansız dediğin herşey başa geliyor iyi akşamlar dostlar geceniz güzel olsun..$ atarsa 156
video world
video world - 4 gün önce
bence aşk acısı çekerler olarak toplanıp birlikte ağlayalım.
mutsuz hatun
mutsuz hatun - 4 gün önce
Allahım bu nasıl bir ölmüsüzlüktür rabbim mekanını cennet eylesin 😔😔😔😔
Masum Genç
Masum Genç - 5 gün önce
cok erken gittin be...
KOCA yurekli adam
Nermin Museibova
Nermin Museibova - 5 gün önce
Ne haddime beni seven gülümseyen bir sen?
fingerDaddy
fingerDaddy - 5 gün önce
Aga sen bu cümleleri nasıl böyle anlamlı yazıp gittin sonsuzluğa... anlamıyorum
Duha Can Guder
Duha Can Guder - 5 gün önce
Tüm şarkılarını çalmayı öğreneceğim :(
yunus ayoğlu
yunus ayoğlu - 5 gün önce
abi keşke burda olsan
merve merve
merve merve - 5 gün önce
Peki öldüğü günde doğmak, bunu bilemezssiniz. Nasıl bir anda senin için ağlayabileceğim birisi oldun mavilerin adamı...
Abdulkadir şen
Abdulkadir şen - 5 gün önce
Keşke gorebilseydin dostum bu kadar sevildiğini inşallah bir yerlerde görüyorsundur. Mekanın cennet olsun Rabbim günahlarını affetsin...
Yalnız Adam
Yalnız Adam - 5 gün önce
Özledik be abi çık gel o mezardan
Abdullah Yıldız
Abdullah Yıldız - 5 gün önce
1 ölü 1 milyon yaralı be 😥😥😥😥😥
Özge Caymaz
Özge Caymaz - 5 gün önce
Özledim, Özledik. İyi ki doğdun, Kalbim de yerin büyük. :(
Sema Çiçek
Sema Çiçek - 5 gün önce
daha yazacak daha söyleyecek çok şarkı vardı be sesli puslu adam bu son şarkı olmamaliydi Mekanın Cennet olsun Sesi puslu adam 💚💜
Seçkin Akça
Seçkin Akça - 5 gün önce
Onur can özcan hangi takımlı
Nis Karamashi
Nis Karamashi - 5 gün önce
Özlendin, çok fazla.
efe efe
efe efe - 5 gün önce
nasıl şarkı atıyo vefat etmedimi )':
iremm h
iremm h - 6 gün önce
Ne zaman sesini duysam boğazım düğümleniyo, içim acıyo. Böyle erken mi olmalıydı gidişin, bu şekilde mi olmalıydı?
video world
video world - 6 gün önce
bir bildirim gelse açsak ve "ölmedim, buradayım" dese :')
Senanur Ertaş
Senanur Ertaş - 6 gün önce
bizi tekrar sen birleştirmiştin, eğer şimdi bunu görüyorsan gel. ölüm var sevdiğim gel
Rashad Jalil
Rashad Jalil - 6 gün önce
Kim bilir beni seven bir sen nasıl gülümserdi?..
Rashad Jalil
Rashad Jalil - 6 gün önce
Disslike atanlara içki vermeyin. Yeterince içmişler
Elif Çilcan
Elif Çilcan - 6 gün önce
Şarkılarının en kötü tarafı bitmesi...
Ali Orhan Bıyıkloğlu
Ali Orhan Bıyıkloğlu - 6 gün önce
Ruhun şad olsun güzel sesli adam senin şarkılarınla hayat buluyorduk biz sen yoksun şarkıların kaldı bi tek bizle o güzel mavilere aldı seni senle birlikte bizide götürdü halbuki her zaman kalbimizdesin güzel sesli adam...
Mor Mor
Mor Mor - 6 gün önce
Dön lütfen Onur 😔
Erkan Erdonmez
Erkan Erdonmez - 6 gün önce
Adımı söylemen bile bozarken dengemi.
Sonraki