Cumhurbaşkanı Erdoğan bilgi yarışmasına katılan Ümmü Gülsüm Genç ile görüştü

4 620
167
 
YORUMLAR
Elalem Neder
Elalem Neder - 19 gün önce
Allah yardımcın olsun ümmü gülsüm Rabbim gönlüne göre versin
Xeasil _-
Xeasil _- - Aylar önce
Nereye gidiypr bu vergiler yahu?
Enes Güney
Enes Güney - 3 aylar önce
R.T.E
Enes Güney
Enes Güney - 3 aylar önce
Helal olsun be BAŞKAN
Virüs AKA JaggedRhyme
Virüs AKA JaggedRhyme - 3 aylar önce
Sırf türbanlı diye ne ünlü ettiler be
S A
S A - 4 aylar önce
Halal olsun, keşki İlham Aliyevde bele bir şey etseydi....👍
Zehra aa
Zehra aa - 5 aylar önce
Çevre Mühendisliğinden mezun, okumuş bir kızın önce memleketi Artvin'de, sonra Kaz Dağlarında ve en son İstanbul'da çevre katliamlarının fikir babası bir politikacıya, itiraz etmemesi ve bu ucuz P.R.'a ortak olması çok üzücü...
Tevhid Tevhid
Tevhid Tevhid - 6 aylar önce
ümmügülsüm ün tedavisi varmi yokmu , varsa nerede var .lütfen cevap verirmisiniz.
konusmasi acaba mümkünmü ?
eger ümmü gülsüm bu soruyu görürse bir cevap vermesini rica ediyorum.
Rahman Jumakow
Rahman Jumakow - 6 aylar önce
Cok guzal kalplisiniz janm jumur basbaknymiz sizi cok sewiyon saygilarla saglyk diliyon size banada bi yardam etseniz neolur iki oglum var ayna jumakova 03 03 1986 dogumliyim ewsizim iki oglumla azijik yardim edin isim var ama ew kurmaya yetmiyo neolur allah rizasi icin🤗🙏
Eltun Hesenov
Eltun Hesenov - 6 aylar önce
Allahtala Gülsüm baclmlzada şəfa versin.
Eltun Hesenov
Eltun Hesenov - 6 aylar önce
Allah sene ömür versin başkan çox sevindim hem gülsüm üçün
Mete Bakır
Mete Bakır - 6 aylar önce
Bu insan için en önde gelen bu 6 harfli başlık sağlık.
SEZER SEKSENBİR
SEZER SEKSENBİR - 6 aylar önce
Böyle bi lider diqer ülkelerde yok
Gıymetini bilin !
Ama başkanım özel qüvenlikleri özelleştirmediniz !
Belkıs Kocaoğlu
Belkıs Kocaoğlu - 6 aylar önce
Sayin cumhurbaşkanım banada ulaşın nolur😔
orhan ilyas
orhan ilyas - 6 aylar önce
maşallah keşke hep etrafımızda böyle güzel temiz sempatik insallar olsa ama malesef bu çivisi çıkmış dünyada imkansız
Hayal Aghyv
Hayal Aghyv - 6 aylar önce
Ay ne kadar güzel.Cumhurbaşkanimiz onu sevindirmiş.
Pınar Esen
Pınar Esen - 6 aylar önce
En iyi başkan Tayyip başkan
Sega Mia
Sega Mia - 6 aylar önce
Allah başımızdan eksik etmesin Cumhurbaşkanımızı
Latife İnce
Latife İnce - 6 aylar önce
Hep göz boyama hep gösteriş...
Naz ve alice
Naz ve alice - 6 aylar önce
Buna kral değil padişah denir. İmparotu kuran kişi hayla kalbimizde, şimdi ise yiğitlerine emanet etmiş bu toprakları. İmporotor(cumhuriyet) kıymetlimiz(Atatürk) değerlimiz(recep) 🤗❤️❤️
TURUS
TURUS - 6 aylar önce
Türkiye Cumhuriyeti'nin tek REİS'İ.🇹🇷🇹🇷
prenses elvira
prenses elvira - 6 aylar önce
Bizede kulak verseniz çok memnun kalıcaz teşekkürler şimdiden...
cihan kocamaz
cihan kocamaz - 6 aylar önce
yüce allah iyi insanları sever akıl kudret ve hayat sahibi nasip eder
Rauf Semedov
Rauf Semedov - 6 aylar önce
Bizim prizdentde oxsamir😂😂😂
emin abdulla
emin abdulla - 6 aylar önce
Sevilmiyecek adam deyil
Ehmedova Konul
Ehmedova Konul - 6 aylar önce
Baskan hakinda kotü rey yazanlar Gulsumnen farkli olarak akildan engeliler
Ehmedova Konul
Ehmedova Konul - 6 aylar önce
Boyle baskan yok..qedrini bilin ey türk halki.👏👏👏👏👏
İsmail Sönmez
İsmail Sönmez - 6 aylar önce
Bizim televizyon daha büyük :)
engin ceylan
engin ceylan - 6 aylar önce
allah razı olsun ikinizdende yüreğim kabardı...
Cary Anagylyjov
Cary Anagylyjov - 6 aylar önce
Büýük bir dewletiň başbakani herkesiň göňlünde ýer alýor onuň her sözü şir diýip aňlatsaňda olur doğrusu onuň halk içinde konşan zamany her şeýi hemen hyýalyma getirip gözlerden ýaş akanny duýman kalýorum çok ýaşa Rejep Taýip Ärdogan . Bu bajimiňda bagty açik ömrü uzak olsun çok tatly kız
Qalib380@gmai.com Umud
Qalib380@gmai.com Umud - 6 aylar önce
Sağ ol başkan
Seren Kılıç
Seren Kılıç - 6 aylar önce
Kim ne derse desin cumhurbaşkanım siz çok iyi çok güzel bi insansınız sizi seviyoruz sağlıklı ve huzurlu ömür yaşa inşallah❤🇹🇷
Enes Keskin
Enes Keskin - 6 aylar önce
Reis yine mağduriyetler üzerinden show peşinde.Bu kız ne yaptığının v kimle konuştuğunun farkında değil.Yazık.
a a
a a - 6 aylar önce
لك نيالكن عهيك رئيس
Meryem İrkı
Meryem İrkı - 6 aylar önce
Gurur duyduk kuzenim 👏👏👏👍
Ahmet Dursun
Ahmet Dursun - 6 aylar önce
Reis 🇹🇷❤
Gs Baba
Gs Baba - 6 aylar önce
Reis seni Allah basilizdan eksik etmezin bu yuzden sen seni beyenmeyen baksinda gorsun gecmisteki boslara
Sevil Kaya
Sevil Kaya - 6 aylar önce
Güzel insanlar ya cok samimî ve içten görüşme olmuş reisimizde maşAllah bu yoğunlukta her şeye yetişiyor takip ediyor takdir ediyorum ❤
Sevil Kaya
Sevil Kaya - 6 aylar önce
Maşallah 😍
Sezgin Uçkaç
Sezgin Uçkaç - 6 aylar önce
ALLAHINA GURBAN BE REİİİİİSSS
شـبله
شـبله - 6 aylar önce
👏👏👏❤
limon kolonyası
limon kolonyası - 6 aylar önce
Yürek ısıtan, umut vadeden cennet gülüşlü Gülsüm ve teslimiyetin ,şükrün bu çağda en güzel örneği olan Hasan kardeşim iyi ki bu toprakların bağrındansınız iyi ki varsınız ve iyi ki tanıdık sizleri.sizlerden alacak öğrenecek çok şeyimiz var .
QARABAG TEBRİZ İREVAN TURAN
Canimi ugrunda dusunmeden feda edeceyin Allahdan baska yani kul olarak 3 - 5 insandan biri de CANİM RECEB TAYYİB ERDOGANDİR Seni cok seviyorum reisimiz
Tevhid Tevhid
Tevhid Tevhid - 6 aylar önce
ümmügülsüm ün tedavisi varmi yokmu , varsa nerede var .lütfen cevap verirmisiniz.
Eylem Nayır
Eylem Nayır - 6 aylar önce
😃
Karagül Karagül
Karagül Karagül - 6 aylar önce
Çok duygulandım, Allah böyle Jumhurbaşkanı tüm ülkelere nasib etsin tam örnek Jumhurbaşkan sayin Recep Tayip Erdoğan sizi okadar çoook seviyorumki anlatamam sırf bu yüzden türkiyede yaşamayı çok istiyorum halkı ile ilgileniyo ne güzel adam Allah onu sevdiklerine sonrada Türk halkına bağışlasın sizi çok seviyorum iyiki varsınız Türkmenistandan selamlar ve saygilar.
Nuray Akbarli
Nuray Akbarli - 6 aylar önce
Kalbi Güzel İnsan Allah Size uzunömürler versin İnşaAllah Aminn👐🏻👐🏻Sizi çok Seviyorumm Başkanımmm😊😊
Tuba Tarnı
Tuba Tarnı - 6 aylar önce
Cumhurbaskanimiz cok samimi her zamanki gibi ❤ ama bence işaret dilini bilmesi gerekir
Özer Abi
Özer Abi - 6 aylar önce
Seninqibi başkana kurban oluyum
Ömer SARI
Ömer SARI - 6 aylar önce
Kızın gülüşü çok güzel rabbim ağlatmasın.hayatında başarı lar dilerim
Zarifa Alizade
Zarifa Alizade - 6 aylar önce
Adam gib adam ❤️
Məhdi12 Məhdi313
Məhdi12 Məhdi313 - 6 aylar önce
Çox gözəl adı var MesAllah
Ahmet abi Merhaba
Ahmet abi Merhaba - 6 aylar önce
Acaba hangi GERİ zekalılar dislike attı?
sevö sevinc
sevö sevinc - 6 aylar önce
👍👍👍👍👍👍👍
Ruslan Məmmədov
Ruslan Məmmədov - 6 aylar önce
Kanalıma abune olun qardawlar bi zahmet gözel paylawımlar gelecek
PUBG Kraliyeti
PUBG Kraliyeti - 6 aylar önce
Bu kız harika in ötesi amma Erdoğan başkanım ise adam kimi adamdı Cox sevirəm bu insani
ayberkmckpopBangTanboyS
ayberkmckpopBangTanboyS - 6 aylar önce
Yazıklar Olsun Bi' de "Ümmü Gülsüm Başörtü Takmasaydı Görüşmezdim" Diyor.Puu Allah Belanı Vermesin.
Mobistore Mobistore
Mobistore Mobistore - 6 aylar önce
Ey eziz Turk qardas ve bacilarım bu dahi sexsiyetin qedrini bilin.
Melek Melek
Melek Melek - 6 aylar önce
Halal olsun Vallah👍
kemala heyderova
kemala heyderova - 6 aylar önce
Sonradan olan bir hastaliqi tedavi etmek ola biler baskanimiz bu haqda dusunsun rica ederdim
Sonraki