En İnanılmaz Haber Tv Anları - Canlı Yayın Kazaları ve Gafları

50 621
15 234
 
YORUMLAR
Eda kaya
Eda kaya - 9 saatler önce
Karinin memesini gordumde geldim amg😂
Seyfi Başoglu
Seyfi Başoglu - Gün önce
Toplanın millet Arnavutluka gidiyoruz 😀
Reşat Can Karabacak
Reşat Can Karabacak - Gün önce
Kaza gidiyorum dermi?
Muhammet Ali Yaprak
Muhammet Ali Yaprak - 2 gün önce
Sonuncusu çok terbiyesiz orospu
4 iyi arkadaş
4 iyi arkadaş - 2 gün önce
Pirimi lan bu dislike
Onur Sert
Onur Sert - 2 gün önce
100 nasılsın bir ocak ayıydın
jxsprofessional
jxsprofessional - 3 gün önce
Abi sana bayiliyomm 😍😗😙😘😚👄💋❤💙💚💛💜💓💕💖💗💘💝💞💟
4 iyi arkadaş
4 iyi arkadaş - 2 gün önce
Ya şu pirimciyi nasıl bayiliyorsjn
Osman Ergenc
Osman Ergenc - 5 gün önce
Şerefsiz piç
Mehmet Tekçe
Mehmet Tekçe - 6 gün önce
Ak parti nin ışığını kullanmış
every thing
every thing - 8 gün önce
Oraya ha kadının göğüslerini koymusun ha götünü vermisin kardes aynı şey üç beş kuruş icin degmiyor
Liz Golden
Liz Golden - 12 gün önce
İyi fikir,
Nerelisin.
Türk örf adetini artık öğren.
Bu videoyu kaldır.
Artık kaldır.
Huzur vermiyor.
Asaletimize yakışmıyor.
--------------------------------------
Kayıp Krallıklar Şehri
Kayıp Krallıklar Şehri - 13 gün önce
Sen yoldan çıkmış ne cahil adamsın din yayınları yapıyorsun birde.
Tarafsız değilsin cahilin tekisin
Evren Vurur
Evren Vurur - 14 gün önce
amk çocuğu memeler nerede?
Rafet Dönmez
Rafet Dönmez - 20 gün önce
Orosbu çocukları
Annen iz kız kardeşiniz bacınız vadır herhalde sizin kardesinize yapsalar razı olurmusunuz leş ler kapak fotosunu kaldırın çıplak hayvanı
Kaptan Tsubasa
Kaptan Tsubasa - 20 gün önce
Naruto😂😂
Poemania
Poemania - 20 gün önce
3:30
her gördüğümde guluyorum şuna hahaha
Salih Tandogan
Salih Tandogan - 20 gün önce
Bu dünyada böyle piçler Olmaz Olsun
Salih Tandogan
Salih Tandogan - 20 gün önce
Bu dünyada böyle Bizler Olmaz Olsun
b Kpt
b Kpt - 21 gün önce
boş kanal
muhammet kazan
muhammet kazan - 22 gün önce
SURAYA BAK MK YAAA 6.3 MİLYON İZLEYİCİSİ OLMUŞ PROFİLDEKİ GÖĞSÜ ACİK KARİYİ GORDU YA HERKEZ ONUN İCİN İZLENME ORANİ ARTTİ VE TAHMİNİMCEDE NEDENSE 100 DE 99.9"ZU ERKEKLERDEN YUZDE 0.01"İ İSE KİZLARDAN VE O KİZLARDA KESİN LEZBİYEN OLANLARDANDİR İZLEYİCİSİ AHAHAHA ULAN YA NE ABAZA MİLLETİZ YASASİN ABAZANLİK AHAHHAHA TOVBE TÖVBE 😃😃😃🤣🤣🤣😂😂😂
Çuvaldız
Çuvaldız - 24 gün önce
önüne gelen video yüklüyor youtube'a aq yerinde. 30 sn.'lik görüntüyü 4 dk saçma sapan konuşarak yüklemiş
Dislike basıp çıkın
alper öksay
alper öksay - 25 gün önce
Uzmanı ne ya uzumaki
Cemil Özdemir
Cemil Özdemir - 27 gün önce
Kapak resmi için gelenler + 1 like atsın :)
KRAKAS
KRAKAS - 27 gün önce
Clicbaitmi desem hayır fotoya Gore gelenler +1 sin
ليث الكرات
ليث الكرات - Aylar önce
نطالب من الحكومة التركية حجز اموال اسامة النجيفي
Genç Production
Genç Production - Aylar önce
Arka arkaya sekme aştım sandm alışkanlıktan 😂😂😂 sondaki ses binmesi ne öyle
Tolga Arkun
Tolga Arkun - Aylar önce
logosunu siktiğimin kanalı
Atilla Koray Güdük
Atilla Koray Güdük - Aylar önce
1.38 de neden naruto var ????
DJ ERKAN BABA
DJ ERKAN BABA - Aylar önce
3.28deki kadın gogusuzleri fena
İbo İbo
İbo İbo - Aylar önce
Sen ne güzel kizzin be
Fatma Bayram
Fatma Bayram - Aylar önce
Çiçekli kadın güzel
Fatma Bayram
Fatma Bayram - Aylar önce
Cicikli , kadın güzel
Sesegel Murat
Sesegel Murat - Aylar önce
Arkadaşlar kanalımda korku videoları hatta momo bile gelecek isteyenler gelebilir
Vartolu Sadettin
Vartolu Sadettin - Aylar önce
3:48
kemal ayan
kemal ayan - Aylar önce
Sonlarda ne oldu lan
Kral Oyuncu
Kral Oyuncu - Aylar önce
Coqqqqqqqqqqqqqqqq guzel
Bilmediklerinizi Bilin
Bilmediklerinizi Bilin - Aylar önce
Abone olun kanalima
Biceli Kemal
Biceli Kemal - Aylar önce
Hiçte komik durum yok_muş-muş
Yusuf Dadas
Yusuf Dadas - Aylar önce
Sapıkça bine ya günah Allah günah yazıyor
Naruto Oyunda
Naruto Oyunda - Aylar önce
narutooooo
RYNİX&OMEGA - PUBG MOBİLE
Başlığa cinsel derecede ilgi çekici şeyler koyarak kanalın yükselmesini bekleme
Arif Kemal
Arif Kemal - Aylar önce
3:44 ses baga girdi aq
Arif Kemal
Arif Kemal - Aylar önce
+FURYWARE xd
FURYWARE
FURYWARE - Aylar önce
Evet
Yücel Menteş
Yücel Menteş - Aylar önce
Memeye gelenler burdamı
Lareş Zerdêşt
Lareş Zerdêşt - 2 aylar önce
İyi fikir profilini değiştirene kadar abonelikten çıkıyorum
Serkan İnaç
Serkan İnaç - 2 aylar önce
Bir şey olmaz
Sümeyra Yılmaz
Sümeyra Yılmaz - 2 aylar önce
Çok güzelmiş ya
Hüseyin Õtesi 34 Özdemir.
Sayın Değerli Canlar Bizlere Desteklermisiniz Youtube Kanalımız Vkiy TV Canlı Yayınımızı,Birde Ücretsiz Abone Olursanız Memnun oluruz.
Sevğilerimle
Saygılarımla.👉👉👉
Malik Özipek
Malik Özipek - 2 aylar önce
En Son Kızının Memeleri çok güzel di yah ufffffff
tommy vercettyi
tommy vercettyi - 2 aylar önce
3:47 yabancı dedim çıkmadı türk çıkdü
Heyder Suleymanov
Heyder Suleymanov - 2 aylar önce
Lan şu narutoyla teollenen efsane
Ibrahim Bediroglu
Ibrahim Bediroglu - 2 aylar önce
Mememelere bakk bee maşallah maşallah löpur löpürr
Nisa Nur Tuana KOREL.
Nisa Nur Tuana KOREL. - 2 aylar önce
Son kısımda , sondan 2. videonun sesi sonrasına da yansımış ve gereksiz ses kirliliği olmuş. Montajlara dikkat edilmeli 😊
Anlayana
Anlayana - 2 aylar önce
Videoyu sunan lavugun sesi ve sunuşu yarrak gibi.
serkan avcı
serkan avcı - 2 aylar önce
*Oldu olacak çıplak çıksaymış mk*
Hasanercan Ercan
Hasanercan Ercan - 2 aylar önce
Abi emeğine sağlık
çılgın ikizler
çılgın ikizler - 2 aylar önce
Bize abone olan herkese bizde abone oluruz selamlar
azra ak
azra ak - 2 aylar önce
Ben bu abi ne atarsa izliyom ya bilmiyorum hosuma gidiyo😊
Aidan Salimov
Aidan Salimov - 2 aylar önce
koydugun gogus noluyo izleyicileri boyle mi topluyorsun
kral baba
kral baba - 2 aylar önce
kızın adı beyler enki bracaj beğenin üste kalsın
Beyaz Dunya
Beyaz Dunya - 2 aylar önce
красивый 👍👍👍
Evez Evezli
Evez Evezli - 2 aylar önce
imkansiz....😉😉😉😉😉😧😧😧😧
GOSHA :
GOSHA : - 2 aylar önce
3:48 sexy
Yılmaz Sazak
Yılmaz Sazak - 2 aylar önce
666 yorum var
Q.N.B Assasinate
Q.N.B Assasinate - 2 aylar önce
Allahım böyle clickbait kapak fotosu olurmu
İsa Berber
İsa Berber - 2 aylar önce
https://youtu.be/Ma8VG9ty7u4
Tağut ve
Abdul
Filmimiz
Yayında
Astalavista bebek
Astalavista bebek - 3 aylar önce
3:38 kameraman bence malafatı çıkardı
Asa Xelilova
Asa Xelilova - 3 aylar önce
Qerçekden meme var
Mustafa Mustov
Mustafa Mustov - 3 aylar önce
Logoya bak akpeyle iyi parti çiftleşmiş amk
MİRSadiq Qeniyev
MİRSadiq Qeniyev - 3 aylar önce
ABİ O KAZAĞI GİYİMƏSƏ DAHA İYDİ HƏ BÖYLƏ HƏM ŞÖYLƏ FAK ETMİYO
MİRSadiq Qeniyev
MİRSadiq Qeniyev - 3 aylar önce
KAPAK FOTORAFI FIRININ KAPAĞI AÇILMIŞ GİBİ GÖRÜNÜYO
Furkan Tekayak
Furkan Tekayak - 3 aylar önce
Muzigin ismi ne
Mert Demir
Mert Demir - 3 aylar önce
Videoyu begenmedim. Devaminin gelmesini istemiyorum. Begeni butonuna da abone butonuna da tiklamayacagim.
Fox Gaming
Fox Gaming - 3 aylar önce
En sonda sese ne oldu la öyle
Luffy Luffy
Luffy Luffy - 3 aylar önce
03:55 memeler taş gibi ortada cok koyun bu video dan
Lord of İbrakdabra
Lord of İbrakdabra - 3 aylar önce
Clikbait
Duygu Beylice
Duygu Beylice - 3 aylar önce
3:47 bunun için gelenler?
Duygu Beylice
Duygu Beylice - 3 aylar önce
haha çok güzel
Furkan Kayrancioglu
Furkan Kayrancioglu - 3 aylar önce
1.55 naruto hayranları
Hasan sahin
Hasan sahin - 3 aylar önce
BU NE YA KOLAY IS YOK EKMEK YEMEK ZOR
Nilay Yayanlar
Nilay Yayanlar - 3 aylar önce
Sapik
Тахир Горчуев
Тахир Горчуев - 3 aylar önce
QADININ. EDEBSIZ. GEYIMI. COOOXX PISD
ali ihsan yıldız
ali ihsan yıldız - 3 aylar önce
amını siktiklerim sapık video çekiyor
juklavor h
juklavor h - 3 aylar önce
seslendirmeye gerek varmiydi gereksiz
Naile Isgender
Naile Isgender - 3 aylar önce
Ya bu kadin bu ne biyabirçilikdi edib.sinesi eybecer fotmada çöldedi.da o kastumu niye keçirdibki eynine.eh ay allah bu da moderin kadin.
Qoxiko
Qoxiko - 3 aylar önce
Arkadaslar internetden para kazanmak isdeyenler kanalima gelib videyu izleye bilirler.gercekden mumkun ben kazandim sizinde kazanmanizi isderim.kanalima abune olun.
Emo Keskin XD
Emo Keskin XD - 3 aylar önce
0:29 kim you seen yasaklanan montaj gg 😂😂
Kerem Durum
Kerem Durum - 3 aylar önce
Arkadaşlar sakın öyle deme yani meme deme
ÇILGIN TAYFA
ÇILGIN TAYFA - 3 aylar önce
Fotoğrafı görüpte gelenler +1
Sahra Gok
Sahra Gok - 3 aylar önce
Kanalima abonr olur musunuz
Kerem Durum
Kerem Durum - 4 aylar önce
Bu ne sapık ayıp şey gördü
Erkan Temel
Erkan Temel - 4 aylar önce
Hem dini video koyuyorsun (koyduğun dini videolarda da ahlaksız görüntüler var) hem de böyle ahlaksız videolar koyuyorsun amacın nedir ? İnsanların göz zinası yapmasına belkide mastürbasyon yapmasına sebep oluyorsun. İnsanları tahrik ediyorsun amacın ne ? Arkadaşlar rica ediyorum şu kanalı takip etmeyin. Gerekli mercilere bu tür ahlaksız videolar koyan insanları inşaAllah şikayet edeceğim.
Fırat Canın Babası
Fırat Canın Babası - 3 aylar önce
Haklisin Erkan Temel +1
GS burada tarık GS burada tarık
Maaaal
HUZUR İSLAMDA
HUZUR İSLAMDA - 4 aylar önce
Abazalr ileri sararak vakit kaybetmeyin 3.48
beratbuthan guloglu
beratbuthan guloglu - 4 aylar önce
Böyle haber oldu da biz mi izlemedim 3:48
Ibo Ka
Ibo Ka - 4 aylar önce
uzumaki naruto 🈸 🎌
TAHA ÖZTURHAN
TAHA ÖZTURHAN - 4 aylar önce
bi kes de videoyu izleyelim amına soktumun spikeri . göt.
tr oyun club
tr oyun club - 4 aylar önce
0:58 "Aanam coştu lann bunlar!!!" 😂🤣
derya ayyıldırım
derya ayyıldırım - 3 aylar önce
:'D
Rap Mann
Rap Mann - 4 aylar önce
2 numaranın sesini neden 1 numarada uzatıp tekrar ettirdin orospunun çocuğu kahpe evladı
Şevval Akar
Şevval Akar - 4 aylar önce
Ceyda Düvenci oldu Ceyda Dönmez
Emel Kalbipek
Emel Kalbipek - 17 gün önce
Kanal 7 canlı izle
musse arza
musse arza - 4 aylar önce
o spikerin amina dinamit koyup patlakcaksin amk ipret olsun diye
SuXX. pro
SuXX. pro - 4 aylar önce
Kullansıfın müzigin adı ne???
Sonraki