NO VIDEO :o(

Hande Yener - Aşk Tohumu - (Official Video)

12 039
835
 
YORUMLAR
Melek Sak Sahin
Melek Sak Sahin - 3 saatler önce
Melek Sak Sahin
Melek Sak Sahin - 3 saatler önce
Şarkıların harika
Arslan Orazow
Arslan Orazow - 8 saatler önce
super Hande
Adil Özyavaş
Adil Özyavaş - Gün önce
Süper herzamanki gibi
Adil Özyavaş
Adil Özyavaş - Gün önce
Şarkı pop ama altyapısı elektro ritimleri içeriyor
Sıkı Eleştirici
Sıkı Eleştirici - Gün önce
Bahçedeki aşk tohumu ❤️
Balık hastası 55 55
Balık hastası 55 55 - 2 gün önce
Bide hande yeneri demet akalın ile kıyaslarlar demet akalın önce üzerindeki çocuk pijamasını çıkartsın yaşına uygun parçalar yapsın
Bay Giz
Bay Giz - 3 gün önce
Çok kaliteli bir şarkı olmuş. Lsd kafası gibi şarkı yapmış kadın.
Ulaş YAKMAZ
Ulaş YAKMAZ - 4 gün önce
Ötesi yok
XxVkaN
XxVkaN - 4 gün önce
Turkiye bu kadinin degerini bilmiyo amerikali olsaydi dunya stariydi simdi.Şu sarki nasil olurda az izlenir aklim almiyo.
Sıkı Eleştirici
Sıkı Eleştirici - 4 gün önce
Çok güzel yaaa ❤️
Balık hastası 55 55
Balık hastası 55 55 - 5 gün önce
3.33 den sonra müzik topumun hoparlörü patladı 😂😂
zen
zen - 5 gün önce
Hiç şarkı yapmasan daha güzel bir şarkı olur. O derece yani.
İlker Taşkın
İlker Taşkın - 5 gün önce
Senin gibi mallar yüzünden ülke gelişmiyor.
Adanali Asi
Adanali Asi - 6 gün önce
HANDE YENER AŞKTIR 💕💕💕
Oguzhan Ugur
Oguzhan Ugur - 7 gün önce
Bu klip 100 milyonu aşmalı....
Sercan Patriotic
Sercan Patriotic - 7 gün önce
Hande Yener'i sevmek ve nefret etmek arasındayım hep. Bu Hande Yener'i seviyorum ama çöp şarkıların parçası olanı sevmiyorum. Böyle devam et, standartları yükselt...
Güngör Pehlivan
Güngör Pehlivan - 8 gün önce
apayrı ve nasıl delirdim günlerine göz mi kırpıyor acaba? beni sev ile başlayan, aşk tohumu ile devam eden seri, güzel bir albümle taçlanacak mı? Apayrı ve nasıl delirdim ile zirveyi yaptı , o günden beri kendimize gelemiyoruz.
Alelacele çıkartılan albümlerle bu kadar güzel bir ses ve yoruma yazık olmadı mı 10 kusur senedir? Hadi Hande hep bu çalışmalarla karşımız da ol, bizde seni daha çok sevelim.....
Can Aydın
Can Aydın - 8 gün önce
İlyas Yalçıntaş adlı genç çocuk yapmış şarkıyı, çok şaşırdım. Harika.
Can Aydın
Can Aydın - 8 gün önce
Radyoda dinledim Shazam ile bulup geldim. Çok başarılı bir çalışma.
şımarık Özdemir
şımarık Özdemir - 8 gün önce
Sen hiç kötü bir şarkı yapmazmısın bir defa yap ya yoook bu da efsane
TC mekanik
TC mekanik - 8 gün önce
ahanda, hande farkı.
çok güzel.
semih kılıç
semih kılıç - 9 gün önce
Şarkı güzel ama çok uzun ideal süresi 3 dk yı geçmemeli. İnsanlar 3. Dkdan sonra şarkıdan sıkılırlar. Birde sonlarına doğru kullanılan sound başlarda da kullanılmalıydı. Klip için diyeceğim tek şey çok ham gibi kalmış. Türkiyede ne yazık ki bu klipler çok basit efektlerle yapılıyor.
Rukiye İnci
Rukiye İnci - 9 gün önce
Hande yine yıkılıyor fakat mert ekren şarkıları da hit tık için mertle devam et handeciğim yoksa kaldın 2 milyonda...
100.000.000.000 GÖRÜNTÜLEME
Romeo romeo romeo
Gül Beyaz
Gül Beyaz - 11 gün önce
Harbi popun kraliçesi Hande👌
Burak Pişgin
Burak Pişgin - 11 gün önce
Heyt be eskilerden kim kalmış yine 10 numara bir şarkı ile sahalara döndü Hande sultan
Mükremin Abi
Mükremin Abi - 11 gün önce
Lady gaga hande
Orhan Eskicioğlu
Orhan Eskicioğlu - 11 gün önce
Halen 2.6milyonda siz müzikten ne anlarsınız be
Taylor Swift
Taylor Swift - 10 gün önce
Aynen 😌
80casino
80casino - 12 gün önce
Hande geri döndü🎵🎼🎶🔊
Super Mario
Super Mario - 12 gün önce
Kalite kokuyor.
esmira özen
esmira özen - 12 gün önce
Guzel sarki
Sniper Sniper
Sniper Sniper - 13 gün önce
11.04.2019 1.oda saat 16:43
RuseMyPoweR
RuseMyPoweR - 13 gün önce
Mükemmel bence.
advenbjk
advenbjk - 14 gün önce
vay vay vay söz müzik ilyas yalçıntaş
Önder Çalışkan
Önder Çalışkan - 14 gün önce
bu ülke de şu şarkı daha iki buçuk milyon izlenmişken aleyna tilki gibi zevksizlerin söylediği salak şarkıların mal klipleri nasıl yüz milyonları geçiyor deli oluyorum...ne zevksiz bir milletiz hiç bir şeyden anlamayan düz adamlar, farklı bir tarz gördüğünde çünkü kafa almıyor anlayamıyorlar
Kübra Sayın
Kübra Sayın - 14 gün önce
Çok çok güzel olmuş İlyas Yalçıntaş ve Hande Yener harikasınız ♥️
İbrahim Gocen
İbrahim Gocen - 14 gün önce
Bu kadın pollde harcanıyor
Murat Güneş
Murat Güneş - 14 gün önce
Ulan bende diyorum ki bu şarkı neden bu kadar güzel. Söz ve beste İlyas Yalçıntaş. Çok iyi bir çalışma olmuş.
semih öz
semih öz - 15 gün önce
Dinlemiyorsunuz ya şöyle güzel şarkıları Allah belanızı versin .
Metehan KAYA
Metehan KAYA - 16 gün önce
harika ya muazzam sürekli yükseliş maşallah ya :)
Okan Zengin
Okan Zengin - 16 gün önce
Hande Kızzz vallla sen delisin
5n1k
5n1k - 16 gün önce
Yönetmen kim bilen var mı ?
Murat Tatar
Murat Tatar - 17 gün önce
Bu kadın gerçekten yanlış ülkede doğmuş. Şuan dünyaca ünlü bi Star olabilirdi. O kadar uğraşmaya çabaya rağmen izlenmesi az. Çünkü ülkemiz basit aleyna ve demet le kaldığı için böyle kaliteli parçaların kıymetini bilmezler.
Beyaz Güvercin
Beyaz Güvercin - 17 gün önce
Pop ta olduğu gibi Elektronik tarzda da daha önce başarısını kanıtladığı Apayrı / Hipnoz / Nasıl delirdim / Hande ye neler oluyor albümleri gibi çok iyi bir elektronik çalışma
SAMET AKGÜN
SAMET AKGÜN - 17 gün önce
TIK TOK'TAN GELENLER+1'LESİN
ÖMER ACAR
ÖMER ACAR - 17 gün önce
Efsane her zamanki gibi 👏🏻👏🏻
Destan Taş
Destan Taş - 18 gün önce
Harbiden Bi bulamadım dert ortağımı 😒
Kerim Yel
Kerim Yel - 18 gün önce
Komşumuz geldi bana kızdı! Neden dedim.
Sesi neden kıstın dedi!
fevzi altiparmak
fevzi altiparmak - 18 gün önce
berbat.
Akin As
Akin As - 18 gün önce
3:33 ten sonraki kısım için özel versiyonlar gelmeli.. Efsane olmuş ♥️👏🏼👏🏼
Ismayil Haciyev
Ismayil Haciyev - 18 gün önce
klipdeki o erkegin isimini bilen varsa yazsin lutfen
Deniz Esen
Deniz Esen - 19 gün önce
Keşke Kelepçe'yi tekrar yorumlasan. Gönül su bende yazı yazılamaz ...
Nurhan Kulaksız
Nurhan Kulaksız - 19 gün önce
Demet mi hande mi? Bence hande😍
Gülşən Eminli
Gülşən Eminli - 19 gün önce
rifat ergün
rifat ergün - 19 gün önce
güzel şarkı
Jimin Jimin Jiminnie
Jimin Jimin Jiminnie - 20 gün önce
Uzun zamandır Türkçe Pop'da bu kadar kaliteli bir şarkıya denk gelmemiştim.
Metehan Aşaröz
Metehan Aşaröz - 20 gün önce
"Kış kış cinler kış kış" diye saçmalarken bu kadın bitti demiştim. Görüyorum ki küllerinden yeniden doğuyor. Tebrikler.
Vip Telekom
Vip Telekom - 20 gün önce
Super bayiliram butun warkilarina
enezm yılmaz
enezm yılmaz - 20 gün önce
Haluk levent+sezen aksudan sonra sensin hande bunu 8 sene önce demiştim hala isabetli karar verdiğimi görüyorum bravvo tebrikler çirkin prenses
Sevil Ozan
Sevil Ozan - 20 gün önce
Türkiye’nin Katy Perry’si ❤️
Yasmin Icdem
Yasmin Icdem - 21 gün önce
aleyna tilkiye basin likelari ama bu kadina basmayin yazik valla simdiki insanlarimiza
helal olsn yine geri döndü efsane 😘
Gülebetin Rzazade
Gülebetin Rzazade - 21 gün önce
😘😘😘😘😘😘😃😃😃😃😃😝😝😝😝😍😍😍😍🙄🙄⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
SevgiYoga
SevgiYoga - 21 gün önce
Klip çok kötü olmuş... 😥
Mert Avsar
Mert Avsar - 22 gün önce
Bu kadar modumu bozan şarkı olmadı çok mu aradı acaba bu şarkıyı.
arda ile gamers
arda ile gamers - 22 gün önce
ets 2 oynayanlar sondaki müziği iyi bilirler :)
Нодирбек Исмоилов
2019
M.A.Z.I 1.3.8.
M.A.Z.I 1.3.8. - 22 gün önce
"KRAL"tv olmadığından yeni şarkılardan bir ay sonra haberdar oluyoruz...😒😡
Eser KARAMAN
Eser KARAMAN - 22 gün önce
aranjeyle ilgili konuşmak gerekirse,,mükemmel bir giriş ama kısa tutulmuş daha uzun olabilirdi ritm hemen girmese hala bize hissettirse ufaktan dah iyi olurdu.1.25 sn den sonra giriş mükemmel dewamı da harika başlangıçtan sonra hemen ritm ..tartışılır.. milyon tane yabancı deep house .....vs dinledim bence daha iyi olabilrdi..yalnız şunu ifade etmek isterim parçanın 3. dk sından sonra ki çıkışlar melodiler olağanüstü tebrik ederim....yine de güzel bir çalışma olmuş dewamını rica ederim kolay gelsin..Dj .SpeeDy **ESER**
rzayev tuncay
rzayev tuncay - 23 gün önce
Çok gözəl müzikl handa yener ⚘⚘⚘⚘⚘⚘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😃😃😃😃😃😃⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘😘😘😘
Lana Del Reyy
Lana Del Reyy - 23 gün önce
Ya bu insanları anlamak çok zor. Ne alakası var reynmenle bu şarkının şimdi. O kitleye sövüyosunuz fakat varsayalım ki az önce onu dinliyordum şimdi de bunu. İlk çıktığı zamanlarda dinlrmiştim de. İlla ki her şey polemik olmak zorunda değil. Dinleyin sessizce çekip gidin kimseyr bir şeyler ispatlamak zorunda değilsiniz
İnayat Rozibayew
İnayat Rozibayew - 23 gün önce
Sesin insana rahatlık veriyor Hande Yener başarılar
Ruya Forum
Ruya Forum - 24 gün önce
Bu şarkısını çok seviyorum.
Fatmanur Düzgün
Fatmanur Düzgün - 24 gün önce
Söz-müzik İlyas Yalçıntaş😎
selma öztürk
selma öztürk - 25 gün önce
Ya valla müzik dinlemeyi bilmiyor kimse. Bu kadar izlenme çok düşük çok. Bu alt yapı zor bulunur bu zamanda.
Ayten Şenol
Ayten Şenol - 25 gün önce
Elektronik. Şarkı olmuş. Kıraliçe👸👸👸👸👸👸
Kubat Bayribey
Kubat Bayribey - 25 gün önce
Ghost in the Shell' den esintiler aldım... :)
Bu arada efsane olmuş!
Gülten Tatlıcı
Gülten Tatlıcı - 25 gün önce
Elektronik müziği iyi yapıyosun 🤩
Gözde Evcin
Gözde Evcin - 25 gün önce
Gel de bana sor sol yangınımı, bir bulamadım dert ortağımı... Sesin, içten söyleyişin, Sözlerin, Müzik kaliten, harikasın Hande
Baran Yıldız
Baran Yıldız - 25 gün önce
Söz İlyas Yalçıntaş mutfağından çıkma mi acaba dedim, o çıktı. Çok güzel olmuş
Ezgi S
Ezgi S - 25 gün önce
Hande reis yine yapmış yapacağını, başarılı👍🏻
Adem Boyraz
Adem Boyraz - 25 gün önce
Yine yolunu şaşırmış aşkım nerde
batu öz
batu öz - 26 gün önce
Aynen abla aşk diye bisey yok ...
Nida Songür
Nida Songür - 26 gün önce
tam eski şarkıları tadında, gerçekten Apayrı albümünden sanacağım. Gerçekten bu kadını kaybettiğimizde türkçe pop/müzik diye bir şey kalmayacak.
Gökhan Yıldırım
Gökhan Yıldırım - 26 gün önce
Buralar değerlenecek...
Ali İstek
Ali İstek - 27 gün önce
Şuana kadar izledigim en güzel klip 👌👏👏
Kartal Kaya
Kartal Kaya - 27 gün önce
Senin yüzüne Hande aşık olamıyor artık kimseye✔️🌻❣️🙏🏿🌹😊😂😂😂😂
DEVRİM AKBULUT
DEVRİM AKBULUT - 27 gün önce
Sıla Mı Hande Yener Mi Yoksa Gülşen Mi ?
cansu yıldız
cansu yıldız - 27 gün önce
Ben beğendim şarkıyı. Bağımlılık yapıyo. Zaten bi şarkı bağımlılık yapıyosa iyi bir şarkıdır
Ehmed Aqaliyev
Ehmed Aqaliyev - 28 gün önce
ela super mahnidi❤😆😗
Ayşe Nur Watergive
Ayşe Nur Watergive - 28 gün önce
Benin en etkilendigim kısım klibin sonlarıydı. Handenin aşk tohumu bulamayinca cam kafese sıkışmasi orada ciglik atmasi.
DreamsComeBlue
DreamsComeBlue - 28 gün önce
Coook guzel
Emre Balıca
Emre Balıca - 28 gün önce
3.30 dan sonra ki electrohouse ı şarkının başına da koysalardı
ALPANKA 06
ALPANKA 06 - 28 gün önce
harika
Bilmem Hihi
Bilmem Hihi - 29 gün önce
Sanal Manal Herşey Yalan 📲
Arzu Düzen
Arzu Düzen - 29 gün önce
Super
Derya Yümün
Derya Yümün - 29 gün önce
Ses harika,şarkı harika..En çok doğal Hande Yener harika👍
İsa Özaras
İsa Özaras - 29 gün önce
😍😍😍 yine yapmış yapacağını😍
Yagmur Canpolat
Yagmur Canpolat - Aylar önce
Hande YENER eski şarkılarından sonra ilk defa bu kadar tatmin oldum bu şarkından!!!
Jack Shephard
Jack Shephard - Aylar önce
hande yener yıllardır 1 numara bayılıyorum bu kadının şarkılarındaki solo ya elektro ya
Hürkan Özcan
Hürkan Özcan - Aylar önce
Bu sene 2019da bundan daha iyi müzik çıkacağını sanmıyorum. Bütün Bir senenin şarkısı budur.
Sonraki