Yaşadığım Tüm Olaylardan Sonra Masonlarla Yüzleştim! (Başıma Gelenler...)

46 793
3 553
 
YORUMLAR
Ruhi Çenet Videoları
Ruhi Çenet Videoları - 11 gün önce
Videoyu tekrar yükledim, iyi seyirler.
Yıldız
Yıldız - Gün önce
Ruhi Çenet Videoları RUHİ; masonlar İslamiyetin tüm güzelliklerine sahip çıkıyorlar. Lâkin bu güzellikler için İslamiyete gerek yoka getiriyorlar meseleyi...Sonra da insan sorgulamaya başlıyor. Diyor ki demek ki Allah’a da gerek yok. Masonlar Allahı inkar yolunda ilerleyen deistlerdir. Asrın belalı, vebalı insanlarıdırlar. Osmanlı’yı yıkmış işte İttihat-Terakkiciler. Yav denilecek çok...
ferhat öztürk
ferhat öztürk - 2 gün önce
bunlar yalan dostum masonluğu iyi birşey gibi anlatıyor sende buna inanıyomusun
ib bkr
ib bkr - 3 gün önce
26:03 te konuşmacının orjinal sesi duyuluyor...
Halil İbrahim TPSKL
Halil İbrahim TPSKL - 3 gün önce
Adamın söyledikleri hiç inandırıcı degil gerçek değil yalan söylüyor ben inanmiyorum
ekrem dag
ekrem dag - 5 gün önce
Yalan dolan bu masonlugu yanlış anlatıyor bence
mehmet kaplan
mehmet kaplan - 7 dakika önce
Bilader her yüzünü ve konuşmanı gördüğümde istemsizce küfür ediyorum. Kusura bakma artık.
Emrah Alkus
Emrah Alkus - 46 dakika önce
Masonum ama Müslümanım dediğini anlıyorum. 😂😂
mustafa şahin
mustafa şahin - 2 saatler önce
ETON KOLEJİ HAKKINDA VİDEO YAPABİLİR MİSİNİZ
Jack Napier
Jack Napier - 11 saatler önce
önceki videoda özhan bey gerçekleri anlatırken bu adam masonluğu övüyo
Ali Yenidünya
Ali Yenidünya - 11 saatler önce
Demek ki asıl adamlar bunlar değil.
Islam Bayramov
Islam Bayramov - 13 saatler önce
Neymiş kirli işler yokmu amk bırak
Islam Bayramov
Islam Bayramov - 13 saatler önce
Yaan atıyo masson kimle buluşur amk masson dion
Meryem Akdag
Meryem Akdag - 13 saatler önce
Sorum var: masonlar İlluminati ile aynimidir ?
Emrah Alkus
Emrah Alkus - 33 dakika önce
Evet. Illuminati, bilderberg vs.
Ömer Kaan Kaş
Ömer Kaan Kaş - 13 saatler önce
Senin kadar kaliteli türk youtuber yok sana helal olsun yolun açık olsun
kemal a
kemal a - 13 saatler önce
adam öyle bir anlattı ki sanki lösev !! madem gizli bişi yok sende A9 KANALI gibi yayın yap içerden :D maşallah ruhi severek izliyorum her vidyonu
Barin Erin
Barin Erin - 14 saatler önce
Kimliğini anonim yaptıniz ama herkes sesinden tanir ve adamın sesi masallah yoksaa seste oynama var
VƏTƏN VƏTƏN SEVGİSİ
VƏTƏN VƏTƏN SEVGİSİ - 14 saatler önce
çok qüzel paylaşımlar
vosvodin
vosvodin - 14 saatler önce
Madem içerde sadece felsefe konuşuluyor neden bunların her şeyi gizli? Bir de şu 12 milyonluk bütçe çok komik.18 bine bölünce adam başı bin lira bile etmiyor.
riddak 7240
riddak 7240 - 15 saatler önce
Ruhicim millet tatmin olmadı nolcak
Hayalientry
Hayalientry - 15 saatler önce
Sayende iki yönden masonluğu temize çıkarmışlar.
1- yüzü görünen kişi ben buraya girdim çıktım bunlar beceriksiz etkisiz kişiler bunlardan korkmaya gerek yok diye algı yapmış.
2- yüzü görünmeyen kişi ise ben içindeyim masonluk çok güzel müslüman da olsanız mason olabiliyorsunuz diye güzellemiş.
Sen de bilerek veya bilmeyerek alet olmuşsun.
Awonda & Vokuhugu
Awonda & Vokuhugu - 17 saatler önce
Mason ne olum o da insan ne fark eder 😔
Hami cilingir
Hami cilingir - 17 saatler önce
Bu masonlar napıyo aq beraber bulusup ebelemece mi oynuyo ipmi atlıyo bir müslüman neden mason olma ihtiyacı duyar.
hulya bolat
hulya bolat - 18 saatler önce
Ruhi çok yakışıklı ya
B Ssie
B Ssie - 20 saatler önce
Merhaba Ruhi, Ashvlogs hakkında bir video yapar mısın? İlgini çekeceğini düşünüyorum lütfen benim için bir göz at🙏🏻
Nisa Saygılı
Nisa Saygılı - 22 saatler önce
Atatürk'ü büyük ölçüde takdir ediyorum ama bence en iyi icraatlarından biri bu kan emici vampirleri ülkeden kovması. Şahsen günümüzde onlara karşı çıkanlardan biri Erbakan diğeri Erdoğandır. (Tamamen şahsi çıkarımımdır ve kendi araştırmalarıma dayanarak oluşmuştur.)
bal badem
bal badem - 10 saatler önce
Birazdan sana saldırırlar. Fanatikler ve holiganlar. Bence sen onlara cevap verme.
hayal meyal
hayal meyal - 23 saatler önce
“Fransız ihtilalinde masonlar hem ihtilalcilerin içinde hem de krallığın içinde var “diye bir cümle kurdu.Bu cümle bile masonların aslında her yerde olduğu ve kargaşayı onların başlatıp onların istediği süre kadar devam ettiğinin bir göstergesi.
Ayrıca mademki bağışlar direkt gönderenin notu aracılığıyla belli oluyor o zaman direkt olarak kurum hesabına yapılsın.
Ruhi bey tek bir röportaja bağlı kalmayıp her evreden insanla ayrı ayrı görüşerek bize farklı çerçeveden bakmayı sunduğunuz için sizi kutluyorum
Mahsum Sevimli
Mahsum Sevimli - Gün önce
He olum he dediğin her şey doğru
Osman Arslan
Osman Arslan - Gün önce
Dama müslümanmı diye soruyo elham dürillah diyecegine evet müslümanım diyo atma ziyaaaaa
PvPro UC
PvPro UC - 13 saatler önce
elhamdürillah neya önce nasıl söyleniyor onu öğren
PvPro UC
PvPro UC - 13 saatler önce
ne alakabe
Uğur Güzel
Uğur Güzel - Gün önce
Ben bu adamın masonluk ile ilgili yanlış algıları düzeltmek için röportaj yaptığını düşünüyorum. Çok merak ettim acaba röportaj yapmak için locadan birilerine danışmış mı? Yoksa habersiz bir röportaj mı? Topluluğa aşırı bağlı çünki
Uğur Güzel
Uğur Güzel - Gün önce
Onların gönderdiği biri bile olabilir, hatta yüksek bir ihtimalle öyle.
Merve Bektas
Merve Bektas - Gün önce
Konuşan kişi FATİH ALTAYLI.
Emrah Alkus
Emrah Alkus - 34 dakika önce
Hala yaşıyor musun? 😂
Kerim Kıncal
Kerim Kıncal - Gün önce
"Benide Masonluğa davet ettiklerini hissettim ve HAAYIIR dedim". Hadi ordan be sende! Kim sana teklif etsin Ruhi Çenet. Daha çok izlenmek için yapma böyle şeyler.
Nusret Taşkın
Nusret Taşkın - Gün önce
Beş vakitte namaz kılıyorlar mı adama bak ya 😂
M G.
M G. - Gün önce
Ruhi bir gün adından i harfini çıkarıp ruh olarak uçuracaklar seni evladım
Nona Noor
Nona Noor - Gün önce
Namık Kemal anlayan anladı
Tt6 Turk
Tt6 Turk - Gün önce
Ruhi abi, ben psikoloji okuyorum. Psikoloji hakkında da videolar yapar mısın?
emin kanka
emin kanka - Gün önce
ya ruhide masonsa ve bizlere karşı masonluğu önce gizemli birşey gibi gösterdi ve sonrasında masonluğu kötüleyen bir konuk ardından bu konuğa karşılık masonluğa kabul edilip hala orada olan birini çağırmış acaba ruhidemi?
şelale karaçöl
şelale karaçöl - Gün önce
Abi benim merak ettiğim bir soru var logan paul 2011 de minecraft at ı ama minecraft 2012 de çıktı nasıl oluyor
MEDA Tv
MEDA Tv - 16 saatler önce
Salak o piwdipie
Gazi Osman Paşa
Gazi Osman Paşa - Gün önce
At yalanı s*kim inananı onu yapmioz bunu yapmioz ne yapionuz lan içerde o zaman halay mı çekionuz amk satanistleri
Mustafa Demirtaş
Mustafa Demirtaş - Gün önce
Vatansever müslüman haci misi kokulu masonlar varmiş vay bee iyi prim yaptirmislar sana üye kazanirlar burdan aidat toplayıp parayi vururlar artik
Seher S
Seher S - Gün önce
Masonluk nefs terbiyesi diyecek kadar cahil ve anormal kafa için sana ne içirmişler çözemedim. Bu adamı önceki röportajın gerçeklerini kapatmak için göndermişlerdir muhtemelen. Hiçbir müslümanın masonlukla alakası olamaz, olmamalı. Önce bir kendi kitabınızı öğrenin, sorsak kelimei şehadeti doğru düzgün söyleyemiyorsunuz. Ruhi çenet sen de dikkat et bu oyunlara harcanacaksın diye korkuyoruz abicim :)
Seher S
Seher S - Gün önce
Adam diyor ki bir din ve politika konuşulmaz içeride birde her türlü şeyi rahat konuşabiliyoruz diyor. He he biz de yiyoruz masonluğu öyle masumlaştırdı ki içeriden gönderildim dese bu kadar olur😉
Seher S
Seher S - Gün önce
Atatürkün tekke ve zaviyeleri kapattığını her kitapta görebilirsiniz çünkü kendisi dinsizdi. Kendi sözleriyle bunu ifade ediyor zaten. Masonluğu neden kapatmadı bir düşünün üstelik koskoca osmanlının yıkılmasında masonluğun etkisi olmuşken!!Ve cumhuriyet yeni kurulacakken!!! Birde en başta söylediği söz mevlanaya ait değildir lütfen dikkat edin biraz! Ve müslümanım diyen hiç kimsenin masonlukla alakası olamaz.
No Name
No Name - Gün önce
Ataturk mason localarini kapatmistir hatta localarin bosaltilmamasi halinde masonlarin ellerindeki mal varliginin alinmasi icin emir vermistir biraz arastir da yaz aq
Seher S
Seher S - Gün önce
Ayrıca masonluk için nefs terbiyesi diyecek kadar sana ne içirmişler çözemedim. Çok anormal ve cahil bir kafa.. Allah akıl fikir versin bu tuzağa düşenlere.
İlker Yener
İlker Yener - Gün önce
Ruhi teklif ettiler kabul etmedim diyorsun da kabul etsen sanki söyler misin kardeşim ben senin gibi meraklı bir insanın değerlendirebileceğini düşünüyorum.
Tugay Bakır
Tugay Bakır - Gün önce
Bu mason 14 yıl sonra masonluğu bırakan adam diye yayına sunuldu sonra sildin adam kalfa oldu sesi değiştirildi sansürlendi hala masonluğa devam ettiğini söyledin Ruhi? Ruhi yoksa sende mi masonsun Ruhi?!!!
Kalona Gerhaim
Kalona Gerhaim - Gün önce
Bu video turkiyede mason lugun reklamini yapiyo.Guzel gosteriyo ve masonluga adam devsiriyo.Anca bu kadar reklam yapilirdi
delikanlı kırkdort
delikanlı kırkdort - Gün önce
Hikaye
İsmail Genger
İsmail Genger - Gün önce
26.03 te adamın orjinal sesi çıkıyor.
Yavuz Yağmur Yanık
Yavuz Yağmur Yanık - 2 gün önce
3 4 sene once en sevdiğim youtuberdi ruhi, çok bozdu clickbaitimsi baslıklar koymalar boş yapmalar falan :d
Osman Emre Işıl
Osman Emre Işıl - 2 gün önce
Ruhi ye sokmak isteyen masonlar +1
msmkdi353535
msmkdi353535 - 2 gün önce
Reklamın suyunu çıkarmışsınız😡
Şahin Aliyev
Şahin Aliyev - 2 gün önce
Yüzde ellisi sikiş. 1 masson asla gerçekleri söylemez bence. Bu belkide Ruhi Çenetin daha bu massonlarla meraklanmaması için yapılmış birşey de ola bilir. Amma videoda ses tonu arka fon müziği falan efsane olmuş. Devam. Ardı gelsin isderiz. Ama eski masona verilen sorularla aynı sorular vermeliydiniz abi. Cevaplar üstüste düşüyormu diye.
İngiliz Ajan Mason Ateist Atatürk
Off :D Atatürk masonluğu yasaklamadı. Nah! Yasayla kapanıyo. Aynen öyle kendilerine kapattiriyo. Masonun bi dedigi bi dedigini tutmuyo mk :) yasayla kapansa o dernekler bidaha acilamaz.kapanmaai gerekiyor onlarin ataturkte kendilerine diyor masonlara kendi derneginizi kendiniz kapatinki sonradan acabilin. Adam soyluyor sorsana Atatürk masonmu diye evet desin.
tülün olçay
tülün olçay - 2 gün önce
26:02/20:03 ses sansürsüz neden?Masonluk neden böyle esrarengiz lanse ediliyor?nasıl bir idolojidir? tam bilgi edinemedik hala..
Pınar Bardakcı Akyüz
Pınar Bardakcı Akyüz - 2 gün önce
Eğer Bi gizlilik yok ise neden kendi kimliklerini saklıyorlar söyleyince ne olacak ki o zaman. Zeki alasya mesela dedi kendi dedi konuşan adam kendinden başka diyemez mason olduğunu diye de ekledi eeee sende açıkla o zaman. Haa röportaj verdiğin için mi? Peki ben bu konuyu hiç anlamadım anlamakta istemiyorum neyse.
Gülşen Yeşilyurt
Gülşen Yeşilyurt - 2 gün önce
Masonlukta kesinlikle ciraklikla baslar yalniz ustaliktan sonrakini bilmiyorum bu kulupmaalesef dunyada cok islamiyeti hic sevmezler islam dusmanlaridir ve kesinlikle zengin ederler kendilerini ah turkiyem bu masonlari niye tutuyorsun ulkemize hem maddi zarar hem manevi zarar maalesef
Reistik
Reistik - 2 gün önce
Ya beyler ruhi abi masonun onu davet etmesiyle alakalı bişi dedi ilerde görüceksiniz dedi adam davet etmedi ? Ben mi kaçırdım?
Oznur Sahin
Oznur Sahin - 2 gün önce
Bunlarda tam paralel yapılanma potansiyeli var he. Yakında bide bunlarla uğraşırız vay halimize aq
Mavi Kız
Mavi Kız - 2 gün önce
Ya ne yaşıyosunuz bu neyin kafası insanlar işte salla
İŞİN SIRRI GÜLÜMSEMEKTE !
Ya dayı ne işin var masonlarla
burhan ahmedov
burhan ahmedov - 2 gün önce
Yalnis sularda uzuyosun Ruhi))
Tamella Adigozelova
Tamella Adigozelova - 2 gün önce
Yalandı hamsı dünyanı idarə edən və qarışdıranlardır.
Damocles
Damocles - 2 gün önce
Kardeşim sırada şu şeye git mesela, Diş Hekimine...
leyla bayam
leyla bayam - 2 gün önce
Hiç bir mason bu bilgileri paylaşmaz
Akrafes
Akrafes - 2 gün önce
Ben anlamadım, adamın rütbesi belliyse, sen adamın rütbesini aştığını düşündüğün soruları sorup neden tatmin olmayı bekliyorsun ki? Yani zaten adamın bilmediğini düşündüğün soruları soruyorsun. Sonra "bence bu birşey bilmiyor" diye düşünmen ne kadar mantıklı? Hani sorduğun sorularda öyle sorularki, direk bilene de sorsan, punduna getirmeden gerçek cevap alamazsın. Bu noktadan sonra kolaya getirip birine sormaktan ziyade gazeteci gibi oturup gerçekten araştırmasını yapman daha doğru olur.
Nazlı Hilal Babacan
Nazlı Hilal Babacan - 2 gün önce
napıyorsunuz peki toplanıp okeye dördüncü mü arıyorsunuz?
AHMET MUSTAFA ELMA
AHMET MUSTAFA ELMA - 2 gün önce
OLM 0:00 DAKİ YANKIDAN KORKTUM LAN
Bad Boy
Bad Boy - 2 gün önce
Niye bu kadar etkileyici konuşuyor anlamadım ben
PvPro UC
PvPro UC - 13 saatler önce
sesine sokim onun orjinal sesinide dinledim
Burak Kürşad Yalçın
Burak Kürşad Yalçın - 2 gün önce
İçerde CiLLiLeri yere atıp bir birinizi mi neyse . Sallıyo bu trrek. Sanırsın masumlar :))
mistik ruh
mistik ruh - 2 gün önce
Masona kışkırtma gelsin
Zeynal Abidin Kaplan
Zeynal Abidin Kaplan - 2 gün önce
vasat
Orhan Güdük
Orhan Güdük - 2 gün önce
o kadar iyi bişeymiş ki masonluk,,, mason olasım geldi... ya madem bu kadar harikalarla dolu neden gizemlisiniz ? neden gizli kalması gereken kurallarınız vs vs var.. gizem varsa doğru olmayan yada kanunsuz olan yada bunun gibi olumsuz birşeyler vardır. BU KESİN!!!
Orhan Güdük
Orhan Güdük - Gün önce
Neyi arastirmiyoruz kardeşim. Bahsettiğiniz partilerin amaçları bellidir. Bir ideolojileri vardır,bunların amaçları ve ideolojileri varsa ne,bunlar ve bunun gibi şeyler belli değil. He devlet izin verir mi demissin. Kanunsuz birşeye zaten vermez ama kapalı kapılar ardında ne olduğu belli olmayan görüntüde herşeyi ile normal bir cemiyetten bahsediyoruz. Bildiğimiz tek şey bu.belki de devletin engellediği ve bunların yapmak isteyip yapamadığı çok şey vardır he? Ne dersin.
Berk Can
Berk Can - 2 gün önce
Her gurubun topluluğun gizli bir çok şeyi var devlet sence kendi içinde böyle kanunsuz bir işe izin verirmi savunduğumdan değil lakin araştırmıyorsunuz araştırın önce ayrıca bir çok siyasi parti de her haltını açıklamıyor bide böyle bak partilerde bir açıdan topluluklardır masonlae da öyle haa bu arada mason değilim haberin olsun
Ada Kamaeva
Ada Kamaeva - 2 gün önce
Merhaba ben Azerbaycan vatandaşı olarak, Ülkemin baş kenti olan Baküde Cumhurbaşkanı tarafından açılmış Mason locaları ve büyük iş adamlarının tehdit ve mecburi suretinde işbirliği yapılması hakkında bi araştırma yapmanızı çok istiyorum. Bu mason localarının Baküde resmi sitesinin hangi sebepten açık açık kurulduğunu, cumhurbaşkanı ve ailesinin tamamının mason olduğuna dair bir takım kendini belli eden simgeler taşımasının, Ülkenin siyaseti ve ekonomisiyle bir bağlantısının olup olmadığının cevaplarını merak ediyorum. Adaletli bi araştırma yapacağınızada eminlik duyarak sizden istemek gereği duydum.
T UNCLE
T UNCLE - 2 gün önce
26:03 gercek ses
ozer ilhan
ozer ilhan - 2 gün önce
Bence bu beyefendi locanin bilgisi hatta bizzat loca tarafından seçilerek yapıyor olabilir bu açıklamalar. Teatral teatral diyor ya. Aman yüzüm görünmesin sesimi değiştir vs bu da teatral. Loca istedigi bizim inanmamizi istediği bilgileri verdi...
Aytekin Bayrak
Aytekin Bayrak - 18 saatler önce
Ahahahaha tespit yaptığını sanan sensin, Sherlock.
ozer ilhan
ozer ilhan - 23 saatler önce
+Aytekin Bayrakoo sherlock gelmiş!
Aytekin Bayrak
Aytekin Bayrak - Gün önce
Kardeşim siz ne bekliyorsunuz? Locanın içerisinden seçilmeyecek de kendi kendine gelip de bağlı olduğu loca hakkında bilgi mi verecek ? Ne tür şüpheci hastalarsınız siz amk.
Neco
Neco - 2 gün önce
bu adam emlakçı veya satış temsilcisi belli ürünü satmaya çalışıyor hep aydıklık yüzünden bahsediyor.
Yıldız
Yıldız - 2 gün önce
Üstadımızla yemek yeriz (CourfourSA olayında) sınıf farkı yok, görüşürüz diyor. Peygamberimizde öyle yapardı. Denilecek çok şey var Ruhi.
RUHİ; masonlar İslamiyetin tüm güzelliklerine sahip çıkıyorlar. Lâkin bu güzellikler için İslamiyete gerek yoka getiriyorlar meseleyi...Sonra da insan sorgulamaya başlıyor. Diyor ki demek ki Allah’a da gerek yok. Masonlar Allahı inkar yolunda ilerleyen deistlerdir. Asrın belalı, vebalı insanlarıdırlar. Osmanlı’yı yıkmış işte İttihat-Terakkiciler. Yav denilecek çok...
Necati Yıldırım
Necati Yıldırım - 2 gün önce
12:23 gülerek anlatıyor çelişkili bunlar öldürmüş işte
Kurtlar vadisindeki mehmet karahanlı gibi öldürülmüş onlarıda masonlar öldürmüştü
Asena Karaca
Asena Karaca - 2 gün önce
Masonluk içinde din ve politika konuşulmaz dedikten sonra 'büyük üstat' ile ayni sofraya gelip inanclar hakkında konuşuyoruz demesi?
MERVE AKMAN
MERVE AKMAN - 3 gün önce
keske kadinlari kabul etmemenin nasil bir kafayla yapildigini sorsaydiniz . Benim icin baya onemli bir soru .
T A K
T A K - 2 gün önce
Kankilerine anlatır ;d
Tunahan Kızılkaya
Tunahan Kızılkaya - 3 gün önce
cümle şu ruhi video da diyor ki ona sorulmayacak sorular sordum insan düşünürde konuşur
Bircan Hamarat
Bircan Hamarat - 3 gün önce
Abi bi gün ortadan kaybolursan hiç şaşırmam
mert kan Burak
mert kan Burak - 3 gün önce
26:02 adamın sesi temiz duyuluyor
Erdem Şencan
Erdem Şencan - 3 gün önce
Ruhi çenet mason olabilir.
Sefa Cerit
Sefa Cerit - 3 gün önce
4 bölüm gelircekmi
ARD
ARD - 3 gün önce
Bunun dedikleri doğru olması kadar olamaması da yüksektir. Kim bilir, belki adam masonluğu tanıtmak amacı içinde, yöneticilerin bilgisinde bunu gerçekleştirmedikleri ne malum? Her olasılığı örtemesiniz. Çünkü her bilinenin için bir de bilinmeyen olur, aynen bir elmanın yer çekim kuvveti ile düşme ihtimali ile elmanın sapının kalınlığı ve eninin genişliğinden yer çekim ivmesine karşı gelebilmesi gibi bilen bir şeyin içinde bir bilinmeyen, gidilen bir yolda ise bir de gidilmeyen yol var olması az önceki tanımı taktikler niteliktedir. En mantıklı diyeceğim şey şudur:
Hayat zordur, tecrübe ise çoktur. Fakat anlatımı yok denilecek kadar boldur. Saygılsr
MERT KEMAL
MERT KEMAL - 3 gün önce
adamın sesını öyle bir ayarlamışlarki tanınmaması için bir an ezhelden ISLAK SEKSİ KÜVETTE SEKS diye sarkıya girecek sandım
betul Findik
betul Findik - 3 gün önce
26.03 beyefendinin kendi sesini duydum:) dikkatinize ruhi bey
Selver Akasoy
Selver Akasoy - 3 gün önce
Nasil hem musluman hem mason olabiliyo
Nazlı Hilal Babacan
Nazlı Hilal Babacan - 2 gün önce
masonluğa girme kurallarından biride zaten bir yaratıcıya inanmaktır ister müslüman ister yahudi bir yaratıcıya inanmalı. yani bir müslümanda mason olabilir.
burak malkoç
burak malkoç - 3 gün önce
bu adam herkesin bildiği şeyleri söylüyor hada doğrusu söyletiliyor bunlar mason falan değil gerçek masonlar tarafından kullanılan aklı kıt insanlar
Beytullah Dağdelen
Beytullah Dağdelen - 3 gün önce
sn.ruhi çenet ason locosına neden katılınmalıdır yada neden katılınmamalıdır bununla ilgili bi video yaparmısın
Azizcan Bakır
Azizcan Bakır - 3 gün önce
Adamın sesini sansürleyemediğiniz kısım var 26 dan sonra :) yaktınız adamı
ANDREAS MULLEF
ANDREAS MULLEF - 3 gün önce
yaa cumhuriyet savcıları uyuyor mu? bunların cemiyetlerinin kapısına mührü vurup neden kapatmıyorsunuz. masonları neden tutuklamıyorsunuz halaa dernekler kanunu şu bu devlet ne yaptığımızı biliyor diyor !! ulan göğsüne kılıç dayayıp yemin ederek üye oluyorsun bu nasıl dernek ??!! devletin bunlara soluk aldırmaması lazım yoksa tıpkı terör örgütleri gibi kritik noktalarda örgütlenip halkın başına bela olurlar
Halil İbrahim TPSKL
Halil İbrahim TPSKL - 3 gün önce
Adam baştan sona kadar yalan söylüyor.ben inanmıyorum Localar kapalı herkez giremiyor cami gibi açık yapın herkez görsün kimse grubunun amacını gerçek amacını söylemez
Yüksek Mimar
Yüksek Mimar - 3 gün önce
Ruhi çenet birde kabul edeydin kanalda kimse kalır mıydı görürdün. Masonların akıllarından şüphe ediyorum amacınız ne gardaş yani
Black Noise
Black Noise - 3 gün önce
bu adam masonsa bende cikita muzum.
Cem Ahmet Ersever
Cem Ahmet Ersever - 3 gün önce
Onlar bilmek isdediginizi tek bize gösteriorlar merak edmeyin. Devlet hic bi sikim de bilmior bu topluluk okadar gizliki senin gibi bi adama neden dokunsunlar onlar devlet bölüyo senin karsinda cikipda birsey anlaticaklarini sanmiorum kocum
Gülten Biskin
Gülten Biskin - 3 gün önce
Ha s*ktir ordan pis yalanci! Nasil guzel anlatiyor, neymis efendim Muslumanmis,, oldu canim oldu!
Ersin Demirci
Ersin Demirci - 3 gün önce
Müslümanlar masonlar dan daha tehlikeli mk
Jeune_Turc
Jeune_Turc - 4 gün önce
Masonlugu çok abartiyorsunuz :D
Burak Söylemez
Burak Söylemez - 4 gün önce
Iki dakikada bir reklam bayagi rahatsiz ediyor
Flash Bellek
Flash Bellek - 4 gün önce
Herşeyi tadarak öğreneceksek kardeşim uyusturucuyu niye tadarak öğrenmiyorsun. Demekki herşeyi tadarak ögrenmek istemiyorsunuz. Yalan söylüyor bu anlatan bu kadar kasılmasına gerek yok tamamen hikaye hiçbirşeyden haberi yok. Farkedin hiç bir bilgi vermiyor sadece yüzeysel gidiyor yani youtubedeki bilgilerden bilgi edinmiş biri gibi çok genel bir muhabbet arkadaşlar en barizi diz kapağındaki izi sorduğunda ruhi niye dediğinde ben bilmiyorum diyor yalan attigini burdan gorursunuz. Ruhi olayin üstüne gittikçe gerçekler çıkacak diye işi istedikleri yöne götürmek için içlerinden seçilmişler çıkıp olaylari yönlendirecek.
murad huseynli
murad huseynli - 4 gün önce
bundan ne gozleyirdiniz ki ozu agziynan demeliydiki butun qaranliq isleri biz eliyirik?tebi ki o cur danismaliyidi.ozlerini mudafie elemeliydi.
İMAM RABBANİ KS. AŞIĞI genci
Şu reklamları koyma ya
İMAM RABBANİ KS. AŞIĞI genci
Adam yine yapmış yapacağını ne diyeyim milleti ne güzel uyandırıyon Ruhi devam
Abdülaziz Çaturoğlu
Abdülaziz Çaturoğlu - 4 gün önce
Hacı adamn yalan söledigi bariz çünkü ülkemizde müslman olup ta namazını klmayan çok mason mu klacak
Vorname Nachname
Vorname Nachname - 4 gün önce
Vallah ben sana güvenemiyorum.
Sonraki