NO VIDEO :o(

0
0
 
YORUMLAR
TACI ELIYEV
TACI ELIYEV - 4 aylar önce
Bu ne bicim senaryo ne menasz kino sacma sapan gormediyi annesini secdi guluc
Serkan Kiremitçi
Serkan Kiremitçi - 5 aylar önce
lan ne saçma senaryo yazmışlar bi öyle bi böyle dıram yapacam diye içine etmişler ya dizinin....
Beyza Ay
Beyza Ay - 5 aylar önce
Bu bölüm niye YouTube çıkmadı
The Bassplayer
The Bassplayer - 5 aylar önce
12. Bölüm nerdeeeee yaaaaa!!! Google dan da bakamiyorum! 😧😢😭😭😭😭😭😭
Rose Tasci
Rose Tasci - 5 aylar önce
12. bolumu internette bulan kimse var mi Allah askina yazsin buraya link olarak lutfen
한국의 사랑Melike*
한국의 사랑Melike* - 5 aylar önce
Öğretmenim uyanmıyor...:(
Rabia Yurtlu
Rabia Yurtlu - 5 aylar önce
bunun finali bari mutlu olsa. yemin ederim içim eriyor demir öyküye böyle üzüldükçe
Ozan Senkul
Ozan Senkul - 5 aylar önce
Kızı hayine vermesinler
Ozan Senkul
Ozan Senkul - 5 aylar önce
Kızı versinler
N_a Niko
N_a Niko - 5 aylar önce
Bu dizi sayesinde selin sekerciye nifret etdim zehlem getmis
Hasan BİLGİÇ
Hasan BİLGİÇ - 5 aylar önce
Senaristler kafayı çekip yazıyor galiba. Cemal ve Asu karakterini yazanlar anca kafa yerinde değilse böyle yazabilirler. Yazık bir dizi daha kaydı listemden.
Doruk Gençkaya
Doruk Gençkaya - 5 aylar önce
Öykü sınıfta bayılacak Kore klipe bakın
Eso yalo
Eso yalo - 5 aylar önce
Gerizekalı asu
Öykü Sancaktar
Öykü Sancaktar - 5 aylar önce
Arkadaşlar 12. Bölümü şuanda izliyorum ve ağlamama challenge'larda olan bi baba kız sahnesi var ve yeni bölümdede o sahneye benzer bir sahne var çok duygusal lütfen izleyin
hasan tahsin artar
hasan tahsin artar - 5 aylar önce
Bence Asu Öykü'yü alicak , sonra Asu Öykü'ye vasiyetten kalan parayı almak için öyküye kalan para karşılığında kızı demire vericek ve para onun olucak .
Alev Alev
Alev Alev - 5 aylar önce
Asu yuru git yaaaaaa para hastasi pislik
Alev Alev
Alev Alev - 5 aylar önce
Belani versin senin asu
Alev Alev
Alev Alev - 5 aylar önce
Hayir ya 😟😢
Kudret Yağbasan
Kudret Yağbasan - 5 aylar önce
Asu'nun taktığı geometrik şekilli küpeleri nereden alabilirim?
MR.#saveyourinternet ARDA GAMER
Ya bu ne 1 haftada bir fragmanmı
Which Way
Which Way - 5 aylar önce
Of hayır yaa :((
Mustafa Turk
Mustafa Turk - 5 aylar önce
öylü demirde kalsin diyenler👍
Suzan Kalaycı
Suzan Kalaycı - 5 aylar önce
Yeni fragman neden çıkmadı
NICOLI 244
NICOLI 244 - 5 aylar önce
Gerçek değildir umarim😢😢
Tural Garayev
Tural Garayev - 5 aylar önce
bence öykünün velayatini demir almak için candanla demir evlenecekler👰
Kevser Deniz
Kevser Deniz - 5 aylar önce
Ne iyi dedin ya...
EmreRG
EmreRG - 5 aylar önce
yani diyosunuz ki elveda öykü 😭😭😭
ama umarım öyle olmaz demir bi yol bulup alır öyküyü
n.z.l. k.ş.b.y
n.z.l. k.ş.b.y - 5 aylar önce
İnşallah hayal dir
Öznur Diri
Öznur Diri - 5 aylar önce
Bu da rüyadır mk adam iyice şizofrene bağladı delirttiniz adamı
Feride Arslan
Feride Arslan - 5 aylar önce
Bu fragmanı görünce kahroldum 😂
Mehmet Emin Sözer
Mehmet Emin Sözer - 5 aylar önce
İyi de alamazki kızı aq aldıysa eğer yazdığınız senaryoya sıçayım mantıksız olur
İsa Kürşat Karaca
İsa Kürşat Karaca - 5 aylar önce
Günümüz Türkiyesindeki adaleti diziye aktarmislar. Şaşırmamak gerek.
SADECE YAP!!
SADECE YAP!! - 5 aylar önce
Her beğeni ilaydaya bit tokat bakalım İlayda kaç tokat yiyecek
y a
y a - 5 aylar önce
2 qeqwqw
Hayat Yenilmez
Hayat Yenilmez - 5 aylar önce
Yav bukadın piskopat bu gendine bakamıyor cocanasıl bakacak????
Sevdanur Dal
Sevdanur Dal - 5 aylar önce
Oyku demir den ayrilmasin
Yunus Serbet
Yunus Serbet - 5 aylar önce
Neden bir fragman ????
krtns
krtns - 5 aylar önce
Ya şu hacı ana sadece boğaz derdinde. Hep yemek yemek. Bi tesbih çek bi namaz kıl. Nasıl hacısın?
Naz Aydemir Fan Club
Naz Aydemir Fan Club - 5 aylar önce
Şu candanla demir bir evlenseler sonra velayeti alsalar ya?.
Asunun alkol içtiği yerlerde görüntülenmesi daha sonra bu görüntülerin avukata verilmesi bence daha iyi olur asunun ne kadar alkolik olduğunu ve bu kadının annelik yapmasına uygun olmadığı görülür.(Benim fikrim)
Laz Ziya
Laz Ziya - 5 aylar önce
Bunlar bence sacmalamaya basladi
Nazan Cinar
Nazan Cinar - 5 aylar önce
O pis gıcığa çocuk mu verilir
junniOr JR
junniOr JR - 5 aylar önce
Babacan nerde 2 Fragman cuma oldu
bebsn ahhshs
bebsn ahhshs - 5 aylar önce
Ya fragman tek1 tane bu nedir ya çok yavasss cuma gelmez umarım😦😂
gacha merida
gacha merida - 5 aylar önce
Ya hayır ya öyle değildir ya 😱😱
cool candy
cool candy - 5 aylar önce
Yaaaa duygulanan sadece ben miyim...
Böyle bir anneye ilaydayı bile vermezler
Toprak Ceyran
Toprak Ceyran - 5 aylar önce
Saçmalamayın demirden öykü giderse filmin anlamı kalmaz saçma
Berra Nalbant
Berra Nalbant - 5 aylar önce
Çocuk asu da kalcaksa artik ne birisi izler nede ben izlerim diyen benden başka birisi varmı??
Hiperaktif Ponçik
Hiperaktif Ponçik - 5 aylar önce
+Berra Nalbant evet haklısın... bana da zaten Öykü er ya da geç Demir'e dönecek gibi geliyor, bir süre Asu ile kaldıktan sonra dönsün Demir'in yanına... :)
Berra Nalbant
Berra Nalbant - 5 aylar önce
+Hiperaktif Ponçik tabikii olabilir bu öznel birşey ama demir ile öykünün yaşam mücadelesi ve engellere karşı çözümleri bu döneme örnek davranışlar çünkü bizler önümüze çıkan engeller karşısında hemen vazgeçiyoruz
Hiperaktif Ponçik
Hiperaktif Ponçik - 5 aylar önce
Ben şahsen Öykü ve Asu'nun sahnelerini merak ediyorum, görmek isterdim yani...
Khaøűlittã Přïncïssã
Khaøűlittã Přïncïssã - 5 aylar önce
💙💙💙💙😘😍😍😍
Seyma Gok
Seyma Gok - 5 aylar önce
Lütfen öykü asu ya verilmemiş olsun +1 😢
Nehir Beren Sarıkaya
Nehir Beren Sarıkaya - 5 aylar önce
ASU Allah Seni Bildiği gibi yapsın uyuz karı
Şükran Turhan
Şükran Turhan - 5 aylar önce
Yarın yeni bölüm var ama hâla yeni fragman yayınlanmadı ??
Devrim Eren
Devrim Eren - 5 aylar önce
Aq ya pes peşe 3 fragman veriyorsunuz yada sadece 1 fragman veriyoruz neyin kafası
Karışık Oyuncu
Karışık Oyuncu - 5 aylar önce
Mahkemenin babaya vermemesi o kadar saçma ki hic gercekci olmamis sırf olay olsun diye yapilmis zaten olmamis
yasmin şentürk
yasmin şentürk - 5 aylar önce
Yarın 12.Bölüm😍
AHMET NECATİ
AHMET NECATİ - 5 aylar önce
KANALIMA ABONE OLUP VİDEOMUN ALTINA OLDUM YAZAN HERKESE 5 ANONE
(Kişiyi bulmam için bir videosunun olması lazım)
sym oz
sym oz - 5 aylar önce
Bu fragman nasıl 10 bin beğeni alır! 😠😤
S E Z İ N G Ü N E Ş
S E Z İ N G Ü N E Ş - 5 aylar önce
*yalniz birseye dikkat cekicem demirin soyadi gokturk asunun soyadi karahan oykunun soyadi tekin.bu soyadi bu kiz cemaldenmi aliyor?????*
ZEYNEP NAZ YALÇIN
ZEYNEP NAZ YALÇIN - 5 aylar önce
Boyle olmasın ya demır le canan evlensın ucude mutlu olsun ❤
Darkness 1
Darkness 1 - 5 aylar önce
Normalde öykü'nun Asu ya verilmesi imkansız dizi diye bu kadar saçmalamaya gerek yoktu yani
Elif
Elif - 5 aylar önce
Rüya olma ihtimali ?
Irina Irina
Irina Irina - 5 aylar önce
Ж
Sabrina. H
Sabrina. H - 5 aylar önce
Kötü oldum bak şimdi😕🙊
Berf Bayiz
Berf Bayiz - 5 aylar önce
Baba Canan abla sana aşık
Yüksel Güler
Yüksel Güler - 5 aylar önce
Ya bu nasil adalet ya hey ben sizin hukukunuzunda adaletinizinde hakiminizinde...😠insana zorla kufur ettiriyosunuzya
Ecrin Asmr
Ecrin Asmr - 5 aylar önce
Gıcık Asu yaa
desert eagle
desert eagle - 5 aylar önce
Uğurun dolandırıldıgi gibi bi saçmalık daha yıllardır ortada yok mahkeme ona veriyor senaristte aklimizla alay ediyor. BRAVO
D X
D X - 5 aylar önce
8 yil kizina görmedi, simdi vilayetine hemen ona veriyolar bu ne yaaaa
Barış Arduç ReyhanTs
Barış Arduç ReyhanTs - 5 aylar önce
Hayırr hayırrr velayeti almadı dimi gerçekden olmaz alamaz yaa offf 😢😢😥😭😭
ilhan uysal
ilhan uysal - 5 aylar önce
yavaş yavaş saçmalamalar başladı fragmanlar bile ilk bölümlerin havasını yakalayamıyor. Klasik Türk dizi mantıgı girdi devreye diziyi entrika dizisi yapmaya başkadılar.
Çiçekli Mutfağım
Çiçekli Mutfağım - 5 aylar önce
Artık boyle diziler izlemek istemiyorum uzulmeyi seven millet olduk
spidey peter
spidey peter - 5 aylar önce
2 li ayrılmasın 0:26 daki candanın söylediği cümle very nice
Nigar Mammad
Nigar Mammad - 5 aylar önce
Off ama yhaa
Zeynep Özer
Zeynep Özer - 5 aylar önce
Asu alkol şişesine düş inşallah..:p
Elif Hatun
Elif Hatun - 5 aylar önce
BÜTÜN DIZILERDEN FAZLA (750B) ABONE IZLEMIS YANI BUKADAR KISA ZAMANDA BUKADAR ÇABUK IZLENEN BI DIZIYI FINAL YAPARLARSA DIZIYE YAZIK OLUR 12 BÖLÜMDE BITIREN DIZILERDE BIZ GELDIK YETER SIKILDIK HADI GIDELIM GIBISINDEN BITIRIRLERSE BU DIZI HARCANIR
Elif Hatun
Elif Hatun - 5 aylar önce
Parayla Yalan Şahitlik yaptı bu nasıl adalet gercekten onca sene onca Yıl Salise dakika yoktu Bianda paranın üstüne konmak icin küçücük kızı Istemedigi Anasi olan sözde Dogurup birakmakla analık olmuyo sunu bi anla ..
Ebru Arslan
Ebru Arslan - 5 aylar önce
Ulan böyle hakimin ben lan annesi yoktu yok şimdi ortaya çıkıp miras için istiyo asudan ne anne nede iyi bir insan olur ( ama bu dizi gerçek hayatta nouldugunu bilemeyiz ben düşüncelerimi soyledim...)
Cansu altunbulak
Cansu altunbulak - 5 aylar önce
Asu öyküyü bıraktı gitti ve alkolik ti nasıl veriliyor o kadar kolaymı bir çocuk velayeti vermek ki
KŲMELƏ æ
KŲMELƏ æ - 5 aylar önce
En SONUNDADEMİR MAHVOLULUCAK FALAN FİLAN SONRA AMAN ALKOLİK BU GARI FALAN FİLAN
Necla Karacak
Necla Karacak - 5 aylar önce
Çok güzel bir filim çok seviyorum sınıfın yarısı bunu izliyor
Beril Yıldız
Beril Yıldız - 5 aylar önce
Has siktiir anası gelmeyeydi keskee
Osman Sureyya
Osman Sureyya - 5 aylar önce
Mahkeme kisa bir zamanda boyle onemli bir karar vermez. Sadece Asuya hafta sonu ziyaret hakki verecek.
Zaten zor bir karar, alkolik ve hirsiz arasinda tercih yapmak.
kara cocuk
kara cocuk - 5 aylar önce
Nasıl bukadar kolay alabiliyor kızı valla anlamadım ...araştırılmadan falan ..hay ben böyle adaletin ...
E. Cakiroglu
E. Cakiroglu - 5 aylar önce
Dizi dünyasının en tatlı, en güzel, en dramatik Baba-Kız kavuşmasını şu gözleri velfecri okuyan , ruhsuz kadına bozdurmayın allaseniz😔
Nihan Kerimli
Nihan Kerimli - 5 aylar önce
Her like asuya bir tekme
Bakalim asu kaç tekme yiycek,?
Turkuaz Panda
Turkuaz Panda - 5 aylar önce
Velayet demir de kalacak asu da haftada birkaç gün görecek
Berra Canbay
Berra Canbay - 5 aylar önce
Yazık öyküye
Serin Savas
Serin Savas - 5 aylar önce
Bravo Asu al kizi götür arkadaşlar siz tam bir salaksıniz öykünün annesinin yerinde olsaydınız ne yapardınız hemde öykü demirle mi kalsın kızı canından kanından bile değil gerçek babası bile değil ya Asu onun kızı onun canisindan kanisindan onun bir parçası ilk başlarda öyküye ne kadar kotu davranıyordu Candan da tam bir gerizekalı
Harry Styles
Harry Styles - 5 aylar önce
Yalnız bu dediğin Asu sırf bakmamak için onu başka bir kadına verdi onu terk etti. 8 yıldır hiç umrunda olmadı. Ama Demir ne yaptı? Ister gerçek kızı olsun ister olmasın onun babası oldu. Candan peki? O da ne Demir ne de Öykü onun hiç bir şeyi olmamasına rağmen (kanbağı bakımından) onları ailesi yerine koydu. Senin o anne dediğin Asu sırf mirasa konabilmek için istiyor Öykü 'yü. Ben böyle düşünüyorum bence Asu bu hikayedeki kötü karakterlerden biri. Ve eğer ben Asu'nun yerinde olsaydım Öykü' yü başından beri severdim. Sadece para için ortaya çıkıp 8 yıl sonra ona annelik yapmaya kalkışmazdım...
krtns
krtns - 5 aylar önce
Asunun suratı ortaya çıkmış küçücük suratı var.
Kölgə namə
Kölgə namə - 5 aylar önce
Duvarda kocaman ADALET var,ama kendisi yok...😏
Burçin Yy
Burçin Yy - 5 aylar önce
Ya bu gerızekalı kadın dan nefret ediyorum
Gülizar Hüseyin
Gülizar Hüseyin - 5 aylar önce
Bir baba öyküsüz nasıl dayanır gerçek hayatta olana ALLAH sabır versin 🖤DEMÖYK🖤
Ece Demir
Ece Demir - 5 aylar önce
Demir ÖYKÜ NÜN babasi ve annesi olarak öyküyü alamaz asu pici
Omer Faruk
Omer Faruk - 5 aylar önce
Ben birgün ünlü olcam eminim olursam beğenleri yemeye götürcem
ZULA SEVER
ZULA SEVER - 5 aylar önce
-Hahahaha
-Neye gülüyorsun
-Duvardaki adalet yazısına
Sutlu Kopuklu
Sutlu Kopuklu - 5 aylar önce
Asu nasıl alıyor yaaa
Cengiz Özgüler
Cengiz Özgüler - 5 aylar önce
Ilk defa sevdigim bir dizi devam ediyor inanamiyorum masaallah masaallah. Nazar degmesin
Khaøűlittã Přïncïssã
Khaøűlittã Přïncïssã - 5 aylar önce
😭😭😭😭😭😭
Khaøűlittã Přïncïssã
Khaøűlittã Přïncïssã - 5 aylar önce
💔💔💔💔💔💔💔
Neon feary
Neon feary - 5 aylar önce
Demir artık çalışıyor farklı kıyafetler giyse artık 😂
Neon feary
Neon feary - 5 aylar önce
Uzun zaman sonra fragmanda yine candanı görebildik daha fazla candanlı sahne lütfen 👍 kadını resmen bakıcı yaptınız. 🙄
zeynep Kocaman
zeynep Kocaman - 5 aylar önce
Kime verildi çok beli asu ya
Sonraki