NO VIDEO :o(

Ufak Tefek Cinayetler 40. Bölüm - Şüpheli Durumlar

531
62
 
YORUMLAR
Mahrem Namahrem
Mahrem Namahrem - 2 gün önce
Dizi bulmacalardan ibaret
Lucky Crock
Lucky Crock - 3 gün önce
Yanlız oyayla mervenin yeri doldurulmaz ayrıca oyaya yakışmıyor
Fatal Error
Fatal Error - 4 gün önce
Bu ne ya... İyice çöp oldu dizi, saçma.
Ali İstek
Ali İstek - 4 gün önce
Lan kesin kerim yaptı,emre de bilmiyor bunu
sude aras
sude aras - 4 gün önce
Emre pelin çok yakışıyorlar
Aylin Ata
Aylin Ata - 5 gün önce
Arzusuz da dizi olmazki şimdi ya zaten merve yok 😝
Veys Sherifli
Veys Sherifli - 5 gün önce
Evet aq
ÖZLEM ÇORAPÇI AYDEMİR
ÖZLEM ÇORAPÇI AYDEMİR - 5 gün önce
ya merve nerde ? kaçırdım ben o kısmı?
hatice uğurlu
hatice uğurlu - 5 gün önce
Galiba sıra sıra herkes ölecek
My little world
My little world - 6 gün önce
Pelin yaptı bu kısmın son saniyelerine bakın yaaa.Ah Pelin
MUSTAFA KAYADUMAN
MUSTAFA KAYADUMAN - 6 gün önce
ARDAYIM BEN ARDA
Cansu K.
Cansu K. - 6 gün önce
Emre iyi hoş da Kerim izlemek istiyom
Ayse Cıtırık
Ayse Cıtırık - 6 gün önce
Ben 2 bolum izlemedim arzuya ve merveye noldy
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 6 gün önce
Ayse Cıtırık arzu öldü, merve şehir dişında
Ezgi Demir
Ezgi Demir - 6 gün önce
Şu pelinle emrenin sahnelerinden bıktım ya pelin önceden komik sempatikti şimdi ne hale getirdiniz berbat ettiniz diziyi
Hakperest
Hakperest - 6 gün önce
Kan kaybediyon UTC !
Impacto Sakura
Impacto Sakura - 6 gün önce
Kerim yaptı bence ve emre ile planlı .. arzu nun emreyi takip edeceğini bilerek yaptilar
ismail kaya
ismail kaya - 6 gün önce
aarda ben arda baam var benim
Hiranur Kökçan
Hiranur Kökçan - 6 gün önce
Baaam aldı görüyon mu baaam aldı bunu😅😅😅😅
Gunay Mürvetova
Gunay Mürvetova - 7 gün önce
Bu dizide Emreyi izliyorum
MSP Dreamhouse
MSP Dreamhouse - 7 gün önce
Of mervesiz bi dizi boktan kusura bakmayın biz merveyi istiyoruz
Kore Kızı
Kore Kızı - 3 gün önce
Aynenn merveeee geri gelsin 😭😭😭😭😭
slime Turkey
slime Turkey - 7 gün önce
Bu emrede iyice havalandı ama zekiyim şuyum buyum diye geçiniyor SARMAŞIK çook farklı merve gelirse bütün havası sönecek Pelinde onu çok güzel altedicek hepsinin damarına basıyor ortadan kaldırılmayı hak etti çok olmaya başladı
Emir Musa Özdemir
Emir Musa Özdemir - 7 gün önce
Emrenin eşofman takımı ne marka?
Beren 1303
Beren 1303 - 7 gün önce
Şamdan mevzusu bitti kulaklık mevzusu başladı.
nesibe
nesibe - 7 gün önce
Oha arzu mu öldü 😨
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 6 gün önce
nesibe şimşek 😢
Elif Tan
Elif Tan - 7 gün önce
Artık Merve İstiyoruz
Can Erdoğan
Can Erdoğan - 7 gün önce
Pürüzsüz bir cinayet yoktur! sözü gerçek harbiden.
Bozkurtun Asenası cCc
Bozkurtun Asenası cCc - 7 gün önce
kusursuz o aq!
Nedüğün Değüşükk
Nedüğün Değüşükk - 7 gün önce
Burcu malı yapmış olamaz fazla zayıf oyanın yaptığına kalıbımı basarım
Sindirella Sierva
Sindirella Sierva - 7 gün önce
Ama kerim cok sırıtmıyor mu arabasından dolayi bence o degil
Gumru Abbasova
Gumru Abbasova - 7 gün önce
😕
Maximkaz
Maximkaz - 7 gün önce
Diziyi götünüzle izlemeyin!
MeliSılaZafer K.
MeliSılaZafer K. - 7 gün önce
Diziyi sadece emre için izlemeye devam ediyorum valla.bilmediğimiz farklı şeyler Cıkıcak emrede bence
aaa a
aaa a - 7 gün önce
Arkadaşlar etçi yaptı . Araba tepe ışıkları filan kesin o ..Emre'yi korumak icin
Yasin Öğütcü
Yasin Öğütcü - 6 gün önce
Çok şükür benden başka bunu farkeden birini gördüm.
Maximkaz
Maximkaz - 7 gün önce
Diziyi götünle izleyeceksen izleme ya buraya gelip boş yapma!
Elif Is Life
Elif Is Life - 7 gün önce
Keşke Serhan Merve ile boşandıktan sonra Oya ile olsaydı. O kadar dürüstlük adalet saflık temizlik taslarken bunu yaptığı için herkes Oya ya sinir oldu. Güya çok saf temiz. Canına tak demeden kötü birsey yapmıyor. Sonrasında intikam alıyor. O kadar şeye rağmen hala saflık taslıyor ama Serhan la birlikte oldu. Bir de çocuk yaptı. Merve boşandıktan tüm olaylar bittikten sonra Serhan la olup sona soru da çocuk olsaydı daha çok tutulur sevilir izlenirdi. Bunlar Türk adetlerine de aykırı olduğu için bu sacmaligi bagdastirip kabullenemiyor kimse. Yurtdışı yada normalde de metresligi kabullenenler belli zaten:)
Elm stn
Elm stn - 7 gün önce
+Elif Is Life o iyi olmaya çalışıyor hatası için vicdan azabı çekiyor en azından, digerleri gibi sürekli kötülük pesinde koşmuyor asıl erdem hatadan pisman olmak
Elif Is Life
Elif Is Life - 7 gün önce
+Elm stn Tabii ki uygun değil. Ama Oya nin o kadar düzgünlük taslayip bunu yapması saçma. Millet Oya ya o yüzden öfkeli. Yoksa diğerleri belli zaten
Elm stn
Elm stn - 7 gün önce
Öff yeter be, Merve pisliginin Pelinin Burcunun yaptıkları Turk orf adetlerine cok uygun işler gerçekten, annen de merve gibi entrika pesinde miydi sürekli
Hakan Karademir
Hakan Karademir - 7 gün önce
Yere şüpheliye ait birşey düşmüş galiba
asya ckr
asya ckr - 7 gün önce
Emre bisey anlatmadığına göre katili taniyo ve önemsiyo demek hıhıhıhıhıhm
Meltem Yüksel
Meltem Yüksel - 7 gün önce
Ya Kerim diyicem ama Kerim neden yapsın?
Fatime Xaspoladova
Fatime Xaspoladova - 7 gün önce
Tanimasaydi da soylemezdi bence cunki hayatini kurtardi katil.
curse of chucky
curse of chucky - 7 gün önce
İlerleyen bölümlerde de Kerim çarptı olarak ortaya çıkar. Ters köşe yapmak için Ayşe ye bile flashback çekersiniz
Hilal Kılıç
Hilal Kılıç - 7 gün önce
Oha pelo mu yapmış
Büşra Coşkun
Büşra Coşkun - 7 gün önce
Videonun sonunu kimse mi izlemedi ya bütün oklar peline çevriliyor işte arzuya çarpan arabayı ayarliyo görünüyo tabiki bu kadar kolay ortaya çıkmasını beklemem 1. Sezonu düşününce ama artık uzatmanın da çok manası yok
My little world
My little world - 6 gün önce
tabii yaa bende öyle düşündüm
Havva Nur SAVAŞ
Havva Nur SAVAŞ - 7 gün önce
Emre sen nasıl o kulaklığı orda unutabiliyorsun acaba
hayru'n nisa
hayru'n nisa - 7 gün önce
Son bölümler daha da bi heyecanlı hal almaya başladı devam böyle👍
İstanbul
İstanbul - 7 gün önce
Su cinayeti isleyen Merve olmasın, araba kerim in sonucta kerim i saf disi olabilir, orda degil ve kimse suphelenmez
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 6 gün önce
Maximkaz gayet de anlaşılır
Maximkaz
Maximkaz - 6 gün önce
+Ömer Güneş anlatamıyorsun ki
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 6 gün önce
Ya mal mısınız? Arabanın üst farlarına da mı bakmadınız hiç? Kerimin arabasının farları yuvarlak, Arzuya çarpanınki kare! Kullanın artık beyninizi
Maximkaz
Maximkaz - 6 gün önce
+İstanbulböyle bir şey yazmamın sebebi diziyi düzgün izleyen herhangi birinin böyle bir yorum yapması beklenemez.
Maximkaz
Maximkaz - 6 gün önce
+İstanbul ben tartışmak için yazmadım ki zaten.
Elmas Polat
Elmas Polat - 7 gün önce
*Lan bu sarmaşık emre gibi rahat bir insanı bile gerdi😂😂*
Ayşe Ayşe
Ayşe Ayşe - 7 gün önce
Katil burcu değil oya da değil pelin olabilir ama ters koşede ola bilir bence katıl ne burcu ne pelo nede oya hele oya hiç kimseyi öldür medi
Melike Kurt
Melike Kurt - 7 gün önce
Pelin bence
Sırac İleri
Sırac İleri - 7 gün önce
Bence oya
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 7 gün önce
Emre harbi malmış! Kulaklık da küçük bi şey değil ki bildiğin at nalı kadar. Hangi akıllı cinayet mahallinde bırakır onu? Bi de zekiyim diye geçiniyo
Tuğba Acer
Tuğba Acer - 6 gün önce
+Ömer Güneş Kesinlikle hayır ❌ Çok haklisin 👍 Katılıyorum sana 👍
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 6 gün önce
Tuğba Acer 😂 saolasın. Tmm bi anda karşısiında şok edici bi olay yaşandı. Ama ne biliyim cesedin önünde mi bırakirsın eşyani??
Tuğba Acer
Tuğba Acer - 6 gün önce
+Ömer Güneş Öylemi❓ 😂 Evet normalde öyleydi ama birde ben yorum yazayım dedim. 😂 Yorumunu çok beğendim 👍👍👌👌 Çok hoşuma gitti 😀😄😂
Ömer Güneş
Ömer Güneş - 6 gün önce
Tuğba Acer abla normalde ben sana yorum atardım şimdi sen bana atınca şaşırdim 😂
Gl Bzkrt
Gl Bzkrt - 7 gün önce
Burcu sandığımdan daha saf çıktı sarmaşıkta tutunamaz.
Sibel Karataş
Sibel Karataş - 5 gün önce
Burcumu saf. Burcu arzunun olay günü oradaydı. Fark ettiyseniz Emre'ye sen bu durumda koşuyamı gidiyorsun dedi. Saf değil. Sadece diğerleri gibi büyük değil ama saklayacak tek limonata olayı var.
The Muzaffer
The Muzaffer - 7 gün önce
Yorumumu begenin ustlere ciksin laa :)
Deniz Bozkurt
Deniz Bozkurt - 7 gün önce
Oranj mehmet inşaallah gebertmistir seni pis sapık evli barkli kadından ne istiyorsun. Tabi pelo da az değil bu bölüm yürüdü resmen buna😦😂
Dilek Trpcl
Dilek Trpcl - 7 gün önce
Yalnız mervenin eksikliği çok hissediliyor
Elm stn
Elm stn - 7 gün önce
Yooo gayet güzel izleniyor ben mutluyum :)
Duru Şahin
Duru Şahin - 7 gün önce
Aynen öyle 😩😩😩
curse of chucky
curse of chucky - 7 gün önce
Çok ....2 haftadır sadece internetten sararak izliyorum. MERVE AKSAK dizinin can damarı.
Ali Bal
Ali Bal - 7 gün önce
Burcuda tam şamarlık
Ali Bal
Ali Bal - 7 gün önce
Merve 41 de geliyo sonundaa
Zeynep Kececi
Zeynep Kececi - 7 gün önce
O daha belli değil.
Birgül Kalaycı
Birgül Kalaycı - 7 gün önce
Bu Emrede çok olmaya başladi.
zeynep yılmaz
zeynep yılmaz - 7 gün önce
Mehmet den yedi darbeyi hiç beklemezdim böyle birine gideceğini ama olmemissindir ya
Lady Leyla
Lady Leyla - 7 gün önce
Evettt diyorum ki bir türk dizisi neden devamını getiremez hep sonunda saçmalar herşey mantıksız bir hâl alır😨
Elmas Polat
Elmas Polat - 7 gün önce
*Bu mehmet ve burcu resmen belaya*
Deniz Bozkurt
Deniz Bozkurt - 7 gün önce
Diziyi kurtarmak isterken daha çok batirmak zaman kaybydi ı resmen 😡
zeynep yılmaz
zeynep yılmaz - 7 gün önce
Ah emre de elden gitti
Türk Heryerde
Türk Heryerde - 7 gün önce
Bu yorumu anlamsızca beğenin
bilge aysever
bilge aysever - 7 gün önce
2.
Oğuz S.
Oğuz S. - 7 gün önce
Merve 41.bölümde geliyormuş 💕
My little world
My little world - 6 gün önce
nerden bilorsunuz?
Harley Quinn
Harley Quinn - 7 gün önce
Yaşasın
Tuğba Acer
Tuğba Acer - 7 gün önce
Bu iyi haber . 👍
Jan Jadi
Jan Jadi - 7 gün önce
Oğuz S. Kim söyledi? Geçen hafta “Merve 40 bölümde geliyor ” demişti? Gelmedi ama😭
Türk Heryerde
Türk Heryerde - 7 gün önce
Ilk
Sonraki