Yiğit Alp Cavdar
Yiğit Alp Cavdar
  • 347
  • 53 948 059
  • 0
  • Katılım 22 Mar 2014
25 Ocak'ta İstanbul/Üsküdar da dünya ya geldim.
Kanalıma hoşgeldiniz. : )

Kullandığım Programlar:
-Bandicam
-Fraps
-Adobe Photoshop CS6
-Sony Vegas Pro 12
-Camtasia Studio 8
-AudaCity
-Cinema 4D
- Reklam ve Sponsorluk (Business) : yigitalpcavdar@kreatifmedya.net
ULAŞIM : facebook.com/yigit.a.cavdar

Video
1 GÜNDE ŞARKI YAPMAK !!
1 GÜNDE ŞARKI YAPMAK !!
33 dakika önce
Bu video da "Hipnoz , Gerilim" adlı yaptığım şarkıları nasıl yapıyorum adlı bir video yaptım. Daha doğrusu 1 gün de şarkı nasıl yapılır onu gösterdim size , umarım ...
ZOMBİLER GECE ÖNÜMÜ KESTİ 😱 !!! (Arkadaşımı Yediler)
ZOMBİLER GECE ÖNÜMÜ KESTİ 😱 !!! (Arkadaşımı Yediler)
3 gün önce
çektiğim videolardan en korkuncu olabilir arkadaslar ciddiyim izlediğiniz gibi çok garip olaylar yaşadım zombiler gece önümü kesip arkadaşım Eren'i yediler ...
HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 30 GERÇEK !!!
HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 30 GERÇEK !!!
7 gün önce
Bu video da hakkımda bilmediğiniz şeyleri derledim ve güzelce yorumladım , umarım beğenirsiniz. İyi seyirler. Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz ...
EVİME HIRSIZ GİRDİ !!!!
EVİME HIRSIZ GİRDİ !!!!
10 gün önce
Bu video da gece yatağımda yatarken birden bir ses duydum ve salona baktığımda evimde bi hırsız gördüm cidden anlamıyorum çok garip olaylar oluyor evimde ...
Orkun Işıtmak'a TEPKİ !!
Orkun Işıtmak'a TEPKİ !!
14 gün önce
Bu video da Orkun Işıtmak'ın "TÜRK TRvideosRLARIN EN KOMİK VİDEOLARI" adlı videoyu izledim ve videoya güzel bir şekilde tepki verdim , umarım ...
IŞIKLARI AÇMA KAPAMA DENEYİ YAPTIM !! (Sakın Denemeyin)
IŞIKLARI AÇMA KAPAMA DENEYİ YAPTIM !! (Sakın Denemeyin)
17 gün önce
Bu videoda ışıkları açma kapama deneyi yaptım. Videoda gördüğünüz gibi başıma korkunç olaylar geldi fakat sizin için değer.. Sakın DENEMEYİNN Videoyu ...
AYNAYA UZUN SÜRE BAKARSAK NOLUR 😱??!! (CİN GİRDİ)
AYNAYA UZUN SÜRE BAKARSAK NOLUR 😱??!! (CİN GİRDİ)
20 gün önce
Bu video da çok korkunç şeylere tanık olacaksınız. Aynaya uzun süre bakarsak ne olur bugün onu inceledik ve yaptık. Ayna deneyi çok tehlikeli sakın ...
Yiğit Alp - Gerilim (ft. İzam) #200K
Yiğit Alp - Gerilim (ft. İzam) #200K
24 gün önce
Spotify : goo.gl/HXWz7o WACK'ler ile dolu TRvideos piyasası artık herşeyin farkına varmalı..#PEACE Yeni şarkımız yayında dostlar bu videoya ...
ARKADAŞIM BENİ HİPNOZ ETTİ !!! (AŞIRI RİSKLİ)
ARKADAŞIM BENİ HİPNOZ ETTİ !!! (AŞIRI RİSKLİ)
28 gün önce
Bu video da Hüseyin adlı arkadaşım bizim eve gelerek benim odamda beni hipnoz etti. Bir türlü etkisinden çıkamadım fakat mükemmel , gerilim dolu bir video ...
SİZLERİ ARADIM !!! (Takipçilerimi Arıyorum)
SİZLERİ ARADIM !!! (Takipçilerimi Arıyorum)
Aylar önce
Bu video da İnstagram'da duyurduğum "takipçilerimi arıyorum" videosunu çektim , çok eğlenceli çok güzel bir video oldu. Sizi aradığımda çok şaşırdınız ve mutlu ...
ZOMBİ OLAYI HAKKINDA SON DURUM..
ZOMBİ OLAYI HAKKINDA SON DURUM..
Aylar önce
Bu video da olan biteni anlattım arkadaşlar , umarım sizin başınıza falan böyle işler gelmez.. Bluestacks'ta Fifa Oynamak İçin : goo.gl/WnBdPz Videoyu ...
ZOMBİLER EVİMİ BASTI !!! (ALLAH İÇİN YARDIM EDİN😱)
ZOMBİLER EVİMİ BASTI !!! (ALLAH İÇİN YARDIM EDİN😱)
Aylar önce
Bu video da çok ama çok garip olaylar oldu , babannemlerin evde otururken birden bire zombiler evi işgal ettiler ve heryere yayıldılar. ÇOK KORKUYORUM NE ...
ZOMBİ'NİN OLDUĞU EVE GİTTİM !!! (Başım Belada)
ZOMBİ'NİN OLDUĞU EVE GİTTİM !!! (Başım Belada)
Aylar önce
Bu video da geçen çektiğim terkedilmiş akıl hastanesi videomda ki zombi nin çağırdığı yere gittim. Keşke gitmeseydim , bu kadar kötü şeyler olacağını ...
TERKEDİLMİŞ AKIL HASTANESİNDE 1 GECE !!! (HAYATIMIN EN KORKUNÇ GÜNÜ)
TERKEDİLMİŞ AKIL HASTANESİNDE 1 GECE !!! (HAYATIMIN EN KORKUNÇ GÜNÜ)
Aylar önce
Bu videomda terkedilmiş akıl hastanesine gittik arkadaşlar ve olayları derinden inceledik , önümüze çok garip şeyler çıktı GERÇEKTEN BU GECE BENİM ...
KARDEŞİM HAKKINDA MERAK ETTİKLERİNİZ !!
KARDEŞİM HAKKINDA MERAK ETTİKLERİNİZ !!
Aylar önce
Bu video da kardeşim mert ali ile soru cevap yaptık , mert ali hakkında merak ettiğiniz soruları mert ali ye sordum o da cevapladı. Umarım beğenirsiniz , korkuyla ...
1 GÜNÜM NASIL GEÇİYOR ?? (24 SAAT)
1 GÜNÜM NASIL GEÇİYOR ?? (24 SAAT)
Aylar önce
Bu video da bir günüm , 24 saatim nasıl geçiyor onu konu aldım ve böyle bir video çektim umarım beğenirsiniz , iyi seyirler.. KORKU VİDEOLARINA TAM GAZ ...
TAKİPÇİMİ HİPNOZ ETTİM !! (KONTROLÜM ALTINA GEÇTİ😨)
TAKİPÇİMİ HİPNOZ ETTİM !! (KONTROLÜM ALTINA GEÇTİ😨)
Aylar önce
Bu video da korkusuz bir izleyicimi çağırıp hipnoz ettim ve benim kontrolüm altına geçti. Ona bazı sorular sordum , komutlar verdim. Umarım videoyu ...
HERŞEYİ AÇIKLIYORUM.. (Soru Cevap)
HERŞEYİ AÇIKLIYORUM.. (Soru Cevap)
Aylar önce
Bu video da İnstagram üzerinden gelen soruları yanıtladım , sizde bana sorular sormak ve birdahaki soru cevap videomda çıkmak istiyorsanız beni İnstagram ...
UZAYLILAR ÜLKEYİ BASTI !!! (GÖRDÜM😱 , İNANMAYAN İZLESİN😱)
UZAYLILAR ÜLKEYİ BASTI !!! (GÖRDÜM😱 , İNANMAYAN İZLESİN😱)
Aylar önce
Geçen videomda uzaylıların gerçek olduğunu iddaa etmiştim , bu video da uzaylıların olduğu yeri tespit edip buldum ve gittim gözlerimi inanamadım yemin ...
UZAYLILAR GERÇEK !!?? 😱 (İNANIYORUM !!)
UZAYLILAR GERÇEK !!?? 😱 (İNANIYORUM !!)
Aylar önce
Bu video da uzaylılar gerçek mi değil mi onu konuştuk ve birkaç tespit yaptım umarım beğenirsiniz. KORKANLAR İZLEMESİN ! Abone Ol ▻ bit.ly/2aCIYah ...
RUHUMU BEDENDEN AYIRIP DOLAŞTIM !!! (2.Seans Astral Seyahat)
RUHUMU BEDENDEN AYIRIP DOLAŞTIM !!! (2.Seans Astral Seyahat)
2 aylar önce
Bu video da ruhumu bedenden ayırıp dolaştım , değişik oldu cidden.. Umarım izlerken korkmassınız arkadaşlar çok riskli oldu sakın denemeyin.. Videoyu ...
CİNCİ HOCA EVİME MUSKA YAPTI !! (Kötü Olaylar)
CİNCİ HOCA EVİME MUSKA YAPTI !! (Kötü Olaylar)
2 aylar önce
bu video da Cihan hoca evime geldi ve evime dua okudu fakat sonu kötü bitti.. BÖYLE İNSANLARA İNANMAYIN. Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz ...
ÇORUM'DA AĞLAYAN KIZ EVİME GELDİ !!! (Kurtarın Beni)
ÇORUM'DA AĞLAYAN KIZ EVİME GELDİ !!! (Kurtarın Beni)
2 aylar önce
Bu video da Çorum'a gitmedim diye ağlayan kız evimi bastı , aniden felan çıkınca ödüm koptu aşırı korkunç bi varlığa benziyor. Sesi kalın çıkıyor belki kız da ...
ÇORUM'DA AĞLAYAN KIZI ARADIM !!! (AÇTI😨)
ÇORUM'DA AĞLAYAN KIZI ARADIM !!! (AÇTI😨)
2 aylar önce
Bu video da çorum ulu mezarlığında ağlayan kızı telefonla aradım ve çok garip sesler duydum. Beni çoruma çağırdı gitsemmi tekrar bilmiyorum arkadaşlar.
ÇORUM'DA MEZARLIKTA AĞLAYAN KIZI BULDUM!!
ÇORUM'DA MEZARLIKTA AĞLAYAN KIZI BULDUM!!
2 aylar önce
Bu video da Çorum da gerçekleşen 5 gece mezarın başında ağlayan kızın yanına gittim ve gözlerime inanamadım. Gece gittiğimizde kız ordaydı ve kızla ...
EVİME VODOO BÜYÜSÜ YAPILMIŞ !!! (Çok Tehlikeli)
EVİME VODOO BÜYÜSÜ YAPILMIŞ !!! (Çok Tehlikeli)
2 aylar önce
bu video da evime bildiğiniz vodoo büyüsü yapılmış bu vodoo büyüsü en korkunç ve en tehlikeli büyü olarak geçiyor heryerde. Bunu bana kim yaptı bilmiyorum ...
TESTERE'Yİ GÖRÜNTÜLÜ ARADIM !!! (AÇTI , YAKALANICAM 😰)
TESTERE'Yİ GÖRÜNTÜLÜ ARADIM !!! (AÇTI , YAKALANICAM 😰)
2 aylar önce
Bu video da testere denen lanet adamı görüntülü aradım ve gerçekten şok oldum , resmen bildiğin telefonu açtı ve bana bir şeyler söyledi.. BU NASIL BİR OLAY ...
TESTERE BELASI BENİ BULDU !!! (GİZLİ MAİL)
TESTERE BELASI BENİ BULDU !!! (GİZLİ MAİL)
2 aylar önce
Korkunç bi olayla karşı karşıyayım arkadaşlar bana geçen gece bir mail geldi , mail de böyle bir video vardı cidden bende şaşırdım sizinle paylaşmak istedim bu ...
ELİM HAKKINDA SON DURUM.. (ÇOK ACIYOR😢)
ELİM HAKKINDA SON DURUM.. (ÇOK ACIYOR😢)
3 aylar önce
Elim bu durumda arkadaşlar , ameliyat oldum geçti sayılır ama cidden bu kadar acı bana fazla. Hepinizi çok seviyorum , videolar gelmeye devam edecek.
KARA BÜYÜ MUSALLAT OLDU (ÇOK KÖTÜ DURUMDAYIM 😭 )
KARA BÜYÜ MUSALLAT OLDU (ÇOK KÖTÜ DURUMDAYIM 😭 )
3 aylar önce
Kara büyüyü yaktım ve böyle oldu keşke yapmasaydım , keşke bulaşmasaydım nerden alet oldum bu işlere ben lanet olsun offf elim aşırı çok kötü , bi kaç gün ...
KAFİR KORKU FİLMİ GERÇEK OLDU !!! (LANETLİ KARA BÜYÜ GERÇEKMİŞ)
KAFİR KORKU FİLMİ GERÇEK OLDU !!! (LANETLİ KARA BÜYÜ GERÇEKMİŞ)
3 aylar önce
Fragman'ın Full Hali : goo.gl/eXdQuh Gala Çekiliş Şartları : 1-Kafir Filminin Fragmanında ki ufak detayı yakalayıp yoruma ilk yazan kişi kazanacaktır ve ...
HERŞEYİN SONUNA GELDİK.. (Katil Paylaço)
HERŞEYİN SONUNA GELDİK.. (Katil Paylaço)
3 aylar önce
BU VİDEO BİR AÇIKLAMA VİDEOSUDUR , KATİL PAYLAÇO DENEN İLLETTEN ARTIK KURTULDUK. Murat Abiye Allah rahmet eylesin herşey için çok ...
KATİL PAYLAÇO İLE  YÜZLEŞME !!!! (KORKANLAR İZLEMESİN)
KATİL PAYLAÇO İLE YÜZLEŞME !!!! (KORKANLAR İZLEMESİN)
3 aylar önce
Hayatımda ki olan biten herşeyi aliş abi ve uslanmaza anlattım bu videoda onları inandırıyorum ve paylaço nun yalan olmadığjnı kanıtlıyorum.
NEDEN BÜTÜN BU KORKUNÇ OLAYLAR BENİ BULUYOR ???
NEDEN BÜTÜN BU KORKUNÇ OLAYLAR BENİ BULUYOR ???
3 aylar önce
Bu video da soru cevap yaptık ve sizden gelen soruları yanıtladım , iyi seyirler arkadaşlar... Twitch (Hafta Sonu YAYIN!) : www.twitch.tv/fenomedya ...
KATİL PAYLAÇO GERİ DÖNDÜ !!!! (Galiba Ölücem)
KATİL PAYLAÇO GERİ DÖNDÜ !!!! (Galiba Ölücem)
3 aylar önce
HAYATIM BOYUNCA YAŞADIĞIM EN KORKUNÇ OLAYLAR BU VİDEO DA CİDDEN NE BİLEYİM BEN ÇOK KORKUYORUM ARKADAŞLAR PAYLAÇO EN ...
İLLÜMİNATİ BENİ Mİ İZLİYOR ??!! (WEBCAM LERE DİKKAT EDİN)
İLLÜMİNATİ BENİ Mİ İZLİYOR ??!! (WEBCAM LERE DİKKAT EDİN)
4 aylar önce
bu video da izlenildiğimi fark ettim napıcam bilmiyorum arkadaşlar şu bilgisayar kameralarına çok dikkat edin kırın atın bişey yapın ! Videoyu beğendiyseniz ve ...
HAYALETLERLE İLETİŞİME GEÇTİM !!! (Korkunç Olaylar)
HAYALETLERLE İLETİŞİME GEÇTİM !!! (Korkunç Olaylar)
4 aylar önce
Bu video da hayaletlerle iletişime geçmeye çalıştım ve cidden çok garip olaylar oldu umarım izlerken korkmassınız iyi seyirler arkadaşlar. Bakiyenizi doldurun ve ...
KATİL PAYLAÇO'YU ÇAĞIRDIM !!! (GELDİ !!!😱)
KATİL PAYLAÇO'YU ÇAĞIRDIM !!! (GELDİ !!!😱)
4 aylar önce
Bu video çok tehlikeli bi video , korkacaklar izlemesin cidden çok korkunç olaylar yaşadım izleyin görün !! Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz video ...
TELEKİNEZİ YAPTIM !!! (DURAN NESNEYİ HAREKET ETTİRME)
TELEKİNEZİ YAPTIM !!! (DURAN NESNEYİ HAREKET ETTİRME)
4 aylar önce
Bu video da duran nesneyi zihinsel gücüm ile haraket ettirdim , yani bir nevi telekinezi yaptım , iyi seyirler. Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz video ...
KURT ADAM ÇAĞIRDIK !!! (TEHLİKELİ OLAYLAR)
KURT ADAM ÇAĞIRDIK !!! (TEHLİKELİ OLAYLAR)
5 aylar önce
Bu video da amaçsız ali ile birlikte çok değişik ve korkunç olaylar yaşadık ve sizinde görmenizi istiyorum. Kurt adam heryerde!! , videoyu sonuna kadar izleyin ...
GECE PERİLİ KÖŞK'E GİRDİK !!! (GECE 2:00 🕒)
GECE PERİLİ KÖŞK'E GİRDİK !!! (GECE 2:00 🕒)
5 aylar önce
Bu video da İnstagram'da sürekli bahsettiğim perili köşk'e girdik fakat çok duramadık gerçekten çok ürpertici bir ortamı var , eğer bu videoya güzel bi like gelirse ...
Yiğit Alp - Hipnoz (Official Video) #100K
Yiğit Alp - Hipnoz (Official Video) #100K
5 aylar önce
100.000 Abone Özel Video Klibim sizlerle. Yeni birşey yapana kadar en iyisi BU ! 100.000 için TEŞEKKÜRLER AİLEM ❤ Söz : Yiğit Alp Cavdar Producer: ...
VİDEOLARIM SAHTE Mİ ??!!?
VİDEOLARIM SAHTE Mİ ??!!?
5 aylar önce
Tanıtımı geçmek için 0:50 ye sarın Benden uzun zamandır merak ettiğiniz soruları bu video da yanıtlamak istedim arkadaşlar normalde videolar SALI ve CUMA ...
KURT ADAMLAR ŞEHRE İNDİ !!! (31 Ocak Kanlı Ay Gecesi)
KURT ADAMLAR ŞEHRE İNDİ !!! (31 Ocak Kanlı Ay Gecesi)
5 aylar önce
Artık başım gerçekten belada napıcam lan ben arkadaşlar kurt adamlar çok korkunç varlıklar videoyu sonuna kadar izleyip yorum yapın korktunuzmu Videoyu ...
İÇİNE CİN GİREN BESTE'Yİ ARADIM (Korkunç!)
İÇİNE CİN GİREN BESTE'Yİ ARADIM (Korkunç!)
5 aylar önce
Bu videoda içine cin giren beste köse'yi aradım ve nasıl olduğunu sordum. Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz video istiyorsanız LİKE ve YORUM ...
KATİL PAYLAÇO’YU ARADIM !!! (BENİ İSTİYOR😱)
KATİL PAYLAÇO’YU ARADIM !!! (BENİ İSTİYOR😱)
5 aylar önce
Beni ve muhammeti istiyor ben bu illetten nasıl kurtulucam Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz video istiyorsanız LİKE ve YORUM atmayı ...
BESTE'NİN İÇİNE BİŞEYLER GİRDİ !!! (CİN OLABİLİR😱)
BESTE'NİN İÇİNE BİŞEYLER GİRDİ !!! (CİN OLABİLİR😱)
5 aylar önce
Beste Köse beni evine video çekelim diye çağırdı ve evine gittiğimde korkunç korkunç olaylar yaşadım sanki beste'nin içine bişey girmiş ve onu kontrol ediyodu !
PAYLAÇO PEŞİMİ BIRAKMIYOR !!! (KOVALADI😱)
PAYLAÇO PEŞİMİ BIRAKMIYOR !!! (KOVALADI😱)
6 aylar önce
Tayfun abinin mezarına dua etmeye giderken çok garip olaylar yaşadık ve paylaço tekrar peşimize takıldı lanet olsun lanettt olsunnnnnn :((((((( Videoyu ...
KATİL PAYLAÇO VİDEOMDA Kİ ÇOK KORKUNÇ DETAY !!!
KATİL PAYLAÇO VİDEOMDA Kİ ÇOK KORKUNÇ DETAY !!!
6 aylar önce
Geçen attığım katil paylaço videosunda aşırı korkunç bir detay yakalamışsınız ve cidden çok ürtkütücü , arkadaşlar videoyu korkucaklar izlemesin. website ...
KATİL PAYLAÇO KAPIYA DAYANDI !!!!!! (Allah Aşkına Yardım Edin)
KATİL PAYLAÇO KAPIYA DAYANDI !!!!!! (Allah Aşkına Yardım Edin)
6 aylar önce
Seyyah bunlar hep senin başının altından çıkıyo hayatımda ben bu kadar korkmadım bu paylaço bildiğiniz paylaçolardan değil korkuyorum lan :( sonuna kadar ...