Mucize Doktor 23. Bölüm Fragmanı

60 414
1 260
 
YORUMLAR
Sevinc Həmidova
Sevinc Həmidova - 7 gün önce
Uyuşdurucudan korunmak icin acıya katlanıyor keşge butun bağımlı olanlar öyle yapsalar.herkes kurtulsa o illetden
Mine Yusra Doganay
Mine Yusra Doganay - 7 gün önce
0.21 çocuğun adını bilen var mı
Berna Mutlu
Berna Mutlu - 7 gün önce
Sonunda PERŞEMBE günü geldi.❤✔
Elsever Memmedeliyev
Elsever Memmedeliyev - 7 gün önce
Fraqmanı belə 4 milyondan fazla bu diziyi çıkaranları alkışliyoruz
Batuhan Graphics
Batuhan Graphics - 8 gün önce
Ya bu kadar güzel bir dizi yok ya acayip guzel
Emir2007tr
Emir2007tr - 8 gün önce
Fwjge
Sati Yurdakul
Sati Yurdakul - 8 gün önce
Perşembe Günü =Mucize Doktor🙂😇
Skdkvjjjzjz Djdjdjfjf
Skdkvjjjzjz Djdjdjfjf - 8 gün önce
Ali müthişş
Kader ERGUN
Kader ERGUN - 8 gün önce
Beçeçe çok güzeldir beğendim👍👍👍👍👍👍👍⚘⚘⚘⚘⚘🐞🐞🐞🐞🎁🎁🎁🎁🎁🎁
Kader ERGUN
Kader ERGUN - 8 gün önce
Doktülar çok güzeldir💐💐💐💐
Рауф Микайлов
Рауф Микайлов - 9 gün önce
Salamu Aleykum.
Azərbaycandan Kim Baxır Mucize Doktora ❓
Mən Baxıram.
👨‍💻👉❤🇹🇷🇦🇿❤
efe aslan
efe aslan - 9 gün önce
.
المنشد اسامه الداوؤدي
Mucize doktor ❤❤❤❤
Garyeb Al-bayati غريب البياتي
Umarım komik bir bölümdür çünkü son üç bölüm çok üzücüydü.
Fadime Ak
Fadime Ak - 9 gün önce
Sınavda ben işler ya kötü gidecek yada korkunç...
İrem İlaya
İrem İlaya - 9 gün önce
Öğretmen mucizeler her zaman muhteşemdir deyince o yüzden Ali Vefa mucizedir dedim bana ne Ali Vefası dedi...😅😅😅😅😂❤
ÖZMUEZ TV
ÖZMUEZ TV - 9 gün önce
Yav bir tek ben mi düşünüyüyorum kız neden ameliyatta bağırıyor acaba anestezi farkındalığı mı var diye
Hasan GÜMÜŞ
Hasan GÜMÜŞ - 9 gün önce
0:04 mood..
Romantik-aYi Şirin
Romantik-aYi Şirin - 9 gün önce
Kizlar siz severmiydiniz sarila bilmeyeceginiz erkeği?
Furkan Armağan
Furkan Armağan - 10 gün önce
B
Mina Hüseynova
Mina Hüseynova - 10 gün önce
Bu fraqman 22de idiye
Emirhan Şahin
Emirhan Şahin - 10 gün önce
YouTube premium sunar
nurcihan kastrati
nurcihan kastrati - 10 gün önce
Çok Seviyorum bu Diziyi 💖💖💖
Ali Vefa 💓
BeyTor
BeyTor - 10 gün önce
Sene olmuş 2020 hala Fox'un internet sitesinden reklamsız izlendiğini bilmiyorsunuz 😀 öğrenin şunu artık. Google chrome'a da AdGuard Rekalm Engelleyici koydun mu kesintisiz izliyorsun.
nisa ceran
nisa ceran - 10 gün önce
Yaaa bayılıyorum bu diziyeeee❤️❤️❤️
GökDeniz ŞimŞek
GökDeniz ŞimŞek - 10 gün önce
NoBody:


Herkes: NoBody 🐝
Muhammed Kılınçlı
Muhammed Kılınçlı - 10 gün önce
Muht3sem bi bölüm daha😎😎😎
kadir er
kadir er - 10 gün önce
Eeee hadi 2. Fragman gelsin artik
usta yorumcu
usta yorumcu - 10 gün önce
Nazlı ali aşkı başlarsa zaten dizide fazla konuda yok erken final yapabilir
Aslıhan BALABAN
Aslıhan BALABAN - 10 gün önce
Bence Ali'liyle Nazlı hiç yakışmıyor 💔👎
Muhammet ali eren
Muhammet ali eren - 9 gün önce
sen deli olmalısın heralde nesi yakışmıyor :D birbirleri için yaratılmışlar
Murat Karademir
Murat Karademir - 10 gün önce
MÜTHİŞ
Ahmet Juggler
Ahmet Juggler - 10 gün önce
Atın şu yeni fragmanı..
Bade Buki
Bade Buki - 10 gün önce
Bugünü perşembe sanan ben (günleri asla bilmem)mutluluktan havalara ucarim daha sonra anneme gidip bugün MUCIZE DOKTOR var diye bağirinca annem bana bugün pazartesi diyince yere doğru çöken ben kendimi teselli etmenin yollarini ariyorum
Kendini teselli etme yollari :
1- En azindan iki günde p ile basliyor yani az var 😂😂
2-En azindan bugun ikinvi fragman cikacak
Bir Adam Çok Ses 🎶
Bir Adam Çok Ses 🎶 - 10 gün önce
Bu ferman hocanın boyu kaç beya
emre yılmaztürk
emre yılmaztürk - 10 gün önce
195
Ebru Akar
Ebru Akar - 10 gün önce
Hadi gelsin artık ikinci fragman
Şimşek İkililer
Şimşek İkililer - 10 gün önce
Keşke kendileri senaryo yazsalar
Sevim Şanlı
Sevim Şanlı - 10 gün önce
Ali, Adil hocaya sarılsın
Miray Bushueva
Miray Bushueva - 10 gün önce
Ya delirecem yaaa, neden Ali Ferman ın yanında kötü oluyor ve Ferman Hiçbişeyin farkında bile değil!!!! 😭😠😡O senarist var ya sjjsjsjsnsnskks
Bayram Işık
Bayram Işık - 10 gün önce
Seyirci:ohh bee
Senarist:nasıl bi ibnelik yapsam???
White Pace
White Pace - 10 gün önce
"The Good Doctor"un 3.Sezon'dan ilk alınan bölüm/sahne ne yazık ki bizleri üzebilir :(
2-3 saat kadar 2.Fragman'da belki vardır parti sahnesinde ;
3 sezondan Melendez (Ferman ) ile Claire (Nazlı) nın dans sahnesi olacağı konuşuluyor :(
"Ali" tabiki doğal olarak bunu masumane bir dans sanıp anlamayacak "Beliz"de geçen bölümde "Nazlı"ya güvenip gözleme işini verdiği için o da masumane dans diye yorumlar :(
Ama belki ;
Kore ile Amerika versiyonlarını karıştırabilirler ilk "Nazlı"dan Koredeki "Hoşlanıyorum İtirafı" gelir sonra Amerika daki "Dans Sahnesi" gelir... En kötü böyle umulsun...
zeynep gurbuz
zeynep gurbuz - 9 gün önce
Bence Dan's etmezler
Alf B
Alf B - 10 gün önce
Bu ne biçim fragman 😂😂😂
Nisa Büyük
Nisa Büyük - 10 gün önce
Ali ferman a sarılır ses çıkmaz Nazlı Ali ye sarılır yapamammm der ve kaçar .
Serdal Işık
Serdal Işık - 10 gün önce
Ferman=Allah Allah ne oluyor bugün size
Ali=bir abi kardeş meselesi hdhddhfdhdh
Saadet Yanc
Saadet Yanc - 10 gün önce
Tunceliliyim✌🏽
•Lily Gacha TR•
•Lily Gacha TR• - 10 gün önce
Kadın ameliyat sırasında uyanıyor :(
man city
man city - 10 gün önce
2. Fragman gelmezse patlicam şimdi
veli can aydın
veli can aydın - 10 gün önce
O değilde dizinin lokomotifi ferman hocaymış geçen bölüm bunu anladim
Muhammet ali eren
Muhammet ali eren - 9 gün önce
hayır dizinişn lokomotifi ali vefa. ali vefa kaybolsun ortalardan o zaman gör sen
Yavuz Kerem Güneş
Yavuz Kerem Güneş - 10 gün önce
Herkez sevdiğini özlermiş biz geçen perşembe gördük ki insan tutamadığı eli daha çabuk bırakıyormuş
Sercan Tekbalkan
Sercan Tekbalkan - 10 gün önce
Coh gozel bir dızı en sevdigim
Mavi Deniz
Mavi Deniz - 10 gün önce
Aliyle Ferman sahneleri bi izin verse de rahat rahat reklam izlesek.. arnicam benim jkjkjk
Muhsin Topuz
Muhsin Topuz - 11 gün önce
2 fragman ne zaman cikacak
Kaan Baş
Kaan Baş - 10 gün önce
Bu akşam 7 gibi
Tufan Ikizler
Tufan Ikizler - 11 gün önce
Olmaz
Ali Vefa
Ali Vefa - 11 gün önce
Nazlı estetik mi yaptırmış eski çene siyle şimdiki aynı değil
Ebru Akar
Ebru Akar - 11 gün önce
İkincisi fragmanı bekliyoruz sabırsızlıkla
MİRAÇ ÇELİK
MİRAÇ ÇELİK - 11 gün önce
Lütfen bunuda aşk dizisi yapmayın
Yaşar Evmez
Yaşar Evmez - 11 gün önce
Ali: Sanırım kabullendim
Adil hoca: Neyi çocuk?
Ali: Nazlı ya bazı şeyleri veremeyeceğimi! Kskvkdlvldkvogpeh 😭😱😭😩💔
a-wanderingcloud 0-0
a-wanderingcloud 0-0 - 11 gün önce
💙
Reyn men
Reyn men - 11 gün önce
Çok Etkili Bir Dizi, Ağlamak'ta😭
1 Numara⭐
Sibel Özcan Hakyemez
Sibel Özcan Hakyemez - 11 gün önce
19. bölüm ve sonrası neden yok acaba? Bilgisi olan var mı?
Sibel Özcan Hakyemez
Sibel Özcan Hakyemez - 10 gün önce
@Kaan Baş Teşekkür ederim.
Kaan Baş
Kaan Baş - 10 gün önce
TRvideos kanalında 4 bölüm geriden geliyo fox tv nin google daki resmi sitesinden bulabilirsiniz
Sozita Stefanova
Sozita Stefanova - 11 gün önce
aaaaaaaa Mira şey değil mi yaa çilek hani o eski dizide oynutordu ismini unuttum
Sonraki