NO VIDEO :o(

Yeni Gelin 53. Bölüm (Sezon Finali) - Fotoğraf Krizi

770
107
 
YORUMLAR
Elifnur'un Eğlence Alemi
Kamilla😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
ناريمان علي
ناريمان علي - 2 gün önce
MeryemAli
Samet AKSOY 1345 7098n
Samet AKSOY 1345 7098n - 11 gün önce
Oyunda
ناريمان علي
ناريمان علي - 2 gün önce
Meryem Ali
Samet AKSOY 1345 7098n
Samet AKSOY 1345 7098n - 11 gün önce
Hamit yukür
Samet AKSOY 1345 7098n
Samet AKSOY 1345 7098n - 11 gün önce
Seninde
Samet AKSOY 1345 7098n
Samet AKSOY 1345 7098n - 11 gün önce
Okulaniyeriki
Kaldun Ali
Kaldun Ali - 16 gün önce
N K iniink 8niini innininn k nok. Ik. Kanin nikiniiniininnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik k. Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. U inikninnn. I
duru su durak
duru su durak - 28 gün önce
Nolur final yapmayın
şerifenur Kirmaz
şerifenur Kirmaz - Aylar önce
Kutunun içinde ne var ?
Merak edenler 👍👍👍 atsın
melike çocuk oyun leeı
melike çocuk oyun leeı - Aylar önce
Ama hazarın ölmesine çoook üzüldüm
melike çocuk oyun leeı
melike çocuk oyun leeı - Aylar önce
Ayşeyi bu ay ayşeyi çok özlicez
melike çocuk oyun leeı
melike çocuk oyun leeı - Aylar önce
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lanet olsun neden bitti ya😢😭😭😢😭😢😢😢😭😭😢😭😭😭😭😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Halil Yilmaz
Halil Yilmaz - 9 saatler önce
melike çocuk oyun leeı unjnmo000000
Zehra Öztürk
Zehra Öztürk - Aylar önce
Ne kutusu bu ben anlamadım
Melisa Oduncu
Melisa Oduncu - Aylar önce
Evet hırsız gibi helga..
erdal akhan
erdal akhan - Aylar önce
Seni çok özleyeceğim HAZAR çok HAZAR'I çok özleyenler kimler
BİLAL BARAN
BİLAL BARAN - Aylar önce
AYŞE.ANAYI SEVENLER.
Mr.&Mrs KY
Mr.&Mrs KY - Aylar önce
3 ay bir sure var . Ozleyecegiz 🌹🌹
Kibar Gül
Kibar Gül - Aylar önce
Ayşe özellikle bu 3 ay seni çok özleyeceğiz ❤ :)
sosyal sinek 2
sosyal sinek 2 - Aylar önce
Kibar Gül aynen özliyecez
OYUN ZAMANI
OYUN ZAMANI - Aylar önce
1 dislike = kesinlikle helga
Aylin Aylin
Aylin Aylin - Aylar önce
Helga'yı sevmeyenler
şerifenur Kirmaz
şerifenur Kirmaz - Aylar önce
Ben hiç sevmiyorum.
Melisa Oduncu
Melisa Oduncu - Aylar önce
Ben
ben ve oyunaklarımla
ben ve oyunaklarımla - Aylar önce
Helga yerine helva yapsalardı
Rümeysa Sumru Çiçek
Rümeysa Sumru Çiçek - 6 gün önce
ipek yıldız Haha hahaha hahaha hahaha Aynen ya Helga yerine helva yapsalar çok hoş olurdu yeminle
ben ve oyunaklarımla
ben ve oyunaklarımla - Aylar önce
Fatmagül Karamam ney komik
Fatmagül Karamam
Fatmagül Karamam - Aylar önce
ipek yıldız haha çok komikk
BİLAL BARAN
BİLAL BARAN - Aylar önce
YENI.GELİNİ AİLESİ. SIZI.ÖZLİYECEZ.
Vuvgfdyjhchh Hhyhvxg6yhdr
BİLAL BARAN aysa anna çook komik sin😁😂😂
Vuvgfdyjhchh Hhyhvxg6yhdr
BİLAL BARAN kutu yok😅
nurhayat bayezit
nurhayat bayezit - Aylar önce
Hiii kutu yok!!!!!
nurhayat bayezit
nurhayat bayezit - Aylar önce
Ben napcam 3 ay cumartesi günleri ne izlicemm yaaa ::((((
Şirin Baran Fan
Şirin Baran Fan - Aylar önce
Yaa artık cumartesinin benim için bir anlamı yok😢😢 ama sadece 3 ay geçerli😂😂
Manyak Oyuncu
Manyak Oyuncu - Aylar önce
Ana kutu yok !!!!!!!!!
Asosyal Kedi
Asosyal Kedi - Aylar önce
Bitme ya😢😢
Tolga Mut
Tolga Mut - Aylar önce
Vayyy bee bu flimdemi bitiyorrrr 😢😢😢
Vuvgfdyjhchh Hhyhvxg6yhdr
Tolga Mut yaa bu filim bitmesin😭😭😭😭😭😭😭😭
Yeni Gelin Herşeyim
Yeni Gelin Herşeyim - Aylar önce
Tolga Mut 3 ay sonra başlıyacak 😢
Sonraki