Club Brugge Karşılaşması Öncesinde Basına Açık Antrenman | #UCL #CLUvGS

5 950
67
 
YORUMLAR
hacı özdemir
hacı özdemir - 25 gün önce
Bu ne la 4 gün sonra düşüyor bildirim
emirhan beyazkurt
emirhan beyazkurt - 27 gün önce
Uyuss dost. Uyruklu oy
Federer.ig. bu yüzden
Ogrermen tobe tobe ya
Faruk Çelik tvvizliyom
Agiytejlye ihtiyaç duyulan
Cengiz Aydın Doğan
f e
f e - 28 gün önce
💛❤
okan akgol
okan akgol - 28 gün önce
💛❤️
Salih Ocak
Salih Ocak - 28 gün önce
Türk oyuncularıda tv de görecekmiyiz😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 hic yokta neden acaba
Emirhan Yılmaz
Emirhan Yılmaz - 28 gün önce
Bravo takım siz Club Brugge beraberliğe gitmişsiniz zaten bizde sandık alıp evimize dönüyoruz
Kerem Oyunda
Kerem Oyunda - 29 gün önce
En büyük Cimbom 🦁🦁🦁⚽️🔴🔸
Rifat Wera
Rifat Wera - 29 gün önce
Abi gri renk nedir yaa formalarda çok iyi değil busene
Frank Lucas
Frank Lucas - 29 gün önce
diagne bugün hattrik yapacak mk
d demir
d demir - 29 gün önce
Hangi kanalda yayınlanacak
Metehan Dedeoğlu
Metehan Dedeoğlu - 29 gün önce
Yenin gelin!
GS HELL
GS HELL - 29 gün önce
🎙📽⚛☸😣🐕✡🌄👍😁🌅🔚👎😂🤣😍👑👑👑👑👑
gokyüzündeki bulut
gokyüzündeki bulut - 29 gün önce
ASLANLARRRR
Metehan Dedeoğlu
Metehan Dedeoğlu - 29 gün önce
Galatasaray ruhuyla oynayın
Metehan Dedeoğlu
Metehan Dedeoğlu - 29 gün önce
Size güveniyoruz!
Metehan Dedeoğlu
Metehan Dedeoğlu - 29 gün önce
Galatasaray
Murat Ensar2
Murat Ensar2 - 29 gün önce
Allahın izniye bu maci alıcaz inşallah Haydi cimbom💛❤
Müzik Kutusu
Müzik Kutusu - 29 gün önce
GALATASARAYIM Aslanınla kaplanınla sahneyi şölene çevir CİMBOMUM
🦁💛❤🏆❤💛🦁
🔥⚽️⚽️⚽️🔥
Hodor Hodor
Hodor Hodor - 29 gün önce
tek top dripling ile savunma açma antrenmanı yaptıraydınız kapalı savunmaları açmak pozisyon üretmek için dar alan top çevirme antrenmanı yapıyorlar ağırlıklı olarak gördüğüm gözümüz gönlümüz açılırdı biraz :D
UFO PİLOTU
UFO PİLOTU - 29 gün önce
Takım oturdumu şampiyonlar ligi kupası bizimdir 😍 biraz zaman defans hariç muhteşem kadro bu kadro ile her kupayı alırız emin olun real madridde barcelonada bu kalite yok şu anda
chef master
chef master - 29 gün önce
AZƏRBAYCAN TAM DESTEK GS
ercanwrx
ercanwrx - 29 gün önce
Aq pijamalarla cikmisik
Hertelden DijitalevrenTV
Hertelden DijitalevrenTV - 29 gün önce
Club Brugge - Galatasaray maçı hangi kanalda? Saat kaçta? Şifresiz İzleyebilir miyim?
https://youtu.be/YblEe_4-Ed0
Club Brugge - Galatasaray maçı hangi kanalda? Saat kaçta? Şifresiz İzleyebilir miyim? Evet bütün bilgiler bu videoda. Üstelik Sürpriz var. 30 Milyon Galatasaraylı Var mı Yok mu Video İzlemeye Göre Anlayacağız...
Adnan Saygun
Adnan Saygun - 29 gün önce
Farklı illerde Gsstore larda Falcao imza törenleri düzenleyin. *Daha fazla nasıl forma satarım diye çalışın ey yöneticiler!* Falcao gibi bir kral gelmiş değerlendirin bi zahmet...
Sercan Ecer
Sercan Ecer - 29 gün önce
Falcaonun gölgesinde kaldı belki ama ANDONE de çok iyi forvet
Nordic Warrior
Nordic Warrior - 29 gün önce
GS medya çok amatör
Vasfiye Demirci
Vasfiye Demirci - 29 gün önce
Allah yardımcımız olsun💛❤️
Kadir Gökçe
Kadir Gökçe - 29 gün önce
Haydi cimbom vurduğun gol olsun dışarıda bizi temsil eden her takıma sonsuz destek.
i am x
i am x - 29 gün önce
Abi bu takim bir sey oynamiyor deplasmanda hele hic yokuz bosuna idman yapiyorlar gibi sahada bok gibi diziliyorlar valla bu taraftari hakketmiyorlar
Tolga Ozkaya
Tolga Ozkaya - 29 gün önce
Ali koç uefa yönetiminde dikkat cimbom dikkat imparator
Minhaj Adan
Minhaj Adan - 29 gün önce
GS antremanlarda sadece isinma kosma mi yapiyor acaba? Ne zaman basina acik antreman gosterilse hep bunlar disinda baska birsey antreman gostermiyorsunuz
şakircan şenşakrak -
şakircan şenşakrak - - 29 gün önce
AZERBAYCANDA HANGİ KANAL VERECEK MAÇI BİLEN YAZSIN LÜTFEN
şakircan şenşakrak -
şakircan şenşakrak - - 29 gün önce
@FATEH MAHMUD teşekkürler
FATEH MAHMUD
FATEH MAHMUD - 29 gün önce
CBC SPORT
Eralp Bayraktar
Eralp Bayraktar - 29 gün önce
Bize basari dilemeyen TFF'ye bir mesaj gonderdiniz mi?
GMR yıldırım
GMR yıldırım - 29 gün önce
bu akçam ALLAH ın izniyle galatasarayımız inşallah yenecek içimde öyle bir his var
Yasin Tayyar
Yasin Tayyar - 29 gün önce
5 dk video izledim 50 tane reklam girdi araya. biraz azaltın su reklamı
Karman
Karman - 29 gün önce
HAYDI ASLANIM HAYDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ali Keskin
Ali Keskin - 29 gün önce
Yenemeyeceğiz diyemeyenler beğensin bi
Tarık Çakmak
Tarık Çakmak - 29 gün önce
💛❤⭐⭐⭐⭐
Enzo Gallardo
Enzo Gallardo - 29 gün önce
4 - 2 de bile seri çok hata yapıyor
Pubg Tv
Pubg Tv - 29 gün önce
Ayn ömer oynamali
Koray Topcu
Koray Topcu - 29 gün önce
Galatasaray yine ona yakışan yerde, Şampiyonlar Ligi'nde! 💛🦁❤️
okan kaplan
okan kaplan - 29 gün önce
aslanlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Rza Qafarov
Rza Qafarov - 29 gün önce
Hadi kazanalım
Фарид Талыбов
Фарид Талыбов - 29 gün önce
Hocam Lyundama-Marcao yu bi dovsen diyorum,Bence Bruggeye kaybedicez,Belhandanin yoklugunda kaleye bile gidemiyoruz,Nagatomo ve Mariano formsuz,Hadi Hayirlisi💛❤
selami Erdogan
selami Erdogan - 29 gün önce
beğenmeye 51 kişi neyi beğenmedi onu anlayamadım !!
Sercan Guler
Sercan Guler - 29 gün önce
olum bu nasıl 5 e 2 lan,10 pas yapamadınız :)
U K
U K - 29 gün önce
Atacağınız her gol fenerasyonun götüne girsin
Volkan Özkan
Volkan Özkan - 29 gün önce
Antrenmana bakiyorumda hicbirinde hirs yok. Bizim takimda antrenmanlarda hepsi hirsliydi u17dide yenilmeden sampiyon olmustuk. Bu antrenmanda bunlari göremiyorum. Isimiz zor
 - 29 gün önce
Emre Mor'u bir an Eden Hazard sandım admin:)
Bayram Dengiz
Bayram Dengiz - 29 gün önce
Şampiyon
Vastgoed Handelaar
Vastgoed Handelaar - 29 gün önce
Az sonra görüsmek üzere hocam!!!
Bilgi Kanalı
Bilgi Kanalı - 29 gün önce
Tek kulaktan ses geliyor . Sağ kulaktan ses gelmiyor . Adam akıllı yayın yapın .
Bilgi Kanalı
Bilgi Kanalı - 29 gün önce
@SÜLEYMAN ARS sen kime hakaret ediyorsun yarrağım . Sapına kadar Galatasaray liyiz
SÜLEYMAN ARS
SÜLEYMAN ARS - 29 gün önce
Gitlan burdan fenerli
CAN
CAN - 29 gün önce
Koskoca Galatasaray ın çalışma ekibi ve ekipmanı bu kadar kötü olmamalı. Ne kameramanlar kameraman ne sunucular sunucu... Hep bir aksaklık hep bir sorun. Hiç bişey tam değil. Kanser oluyorum izlerken. Ses kayıpları, senkron kaymaları, hatalı kamera açıları vs... Cidden çeki düzen verin artık.
Enes Gül
Enes Gül - 29 gün önce
1
2
3
4

CİMBOM ŞAMPİYON !
KıŇGo
KıŇGo - 29 gün önce
EN BUYUK CIMBOM💛❤
MeNa54 1905
MeNa54 1905 - 29 gün önce
💛❤️
cherkop
cherkop - 29 gün önce
ses problemini çözelim lütfen. Kulaklığın solundan geliyor.
Cuma Çakı
Cuma Çakı - 29 gün önce
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Cuma Çakı
Cuma Çakı - 29 gün önce
3 PUANLA GEL ASLANIM
Cagri Yildirim
Cagri Yildirim - 29 gün önce
0-3
Burak Yiğit
Burak Yiğit - 29 gün önce
Aslanlar
Sonraki