Ahu Yağtu ile Defne Samyeli %85 oranında pişti oldu

88
39
 
YORUMLAR
brhtml dhvr
brhtml dhvr - Aylar önce
Kim onlar yaa miii 😂😂😂😂 pes 😥
yk k.
yk k. - Aylar önce
Defne Samyeli Ahu Yağtu'nun yanında halt etmiş
Kameliya-Kamala
Kameliya-Kamala - Aylar önce
Defne ve Cem çok yakışıyorlar .
Kameliya-Kamala
Kameliya-Kamala - Aylar önce
İki gerizekalı
Kameliya-Kamala
Kameliya-Kamala - Aylar önce
Neresi pişti
Nilofar Askari
Nilofar Askari - Aylar önce
Bu iki gerizekalı değiştirin
Ikisi 🤮🤮🤮🤮
Nnnn Nsd
Nnnn Nsd - Aylar önce
Wu Ahu farkli ,iyi bir kadin ...bana hep akilli ,icten biri gibi geliyo sinsi biri deyil iyi kalpli 👍 😊
Zeynep Busbee
Zeynep Busbee - Aylar önce
Defne yillarca yuzumde bisey yok dedi, Istanbul'un oldukca iyi bir dermatologu benim de doktorumdu ve Defne'nin yuzune yaptirdigi dolgu ve botoxlari bana fisildamisti. Su anda gelinin annesi gibi bir durumda olan Defne'nin yuzunde ki sislik dolgudan oturu arkadaslar. Defne Samyeli guzel vucutlu bir kadin kendine bakio zaten napicak baska? Bir suru anne var ev derdinden, koca, coluk cocuk derdinden kendine bakamayan yoksa her kadin guzeldir klise olsada, yeterki kendine bakabilsin... bu ille Botox'lada olmak zorunda diil, ama bizim cefakar analarimiz hep once ailem dedigi icin olmuyor....
Helin & Murat & Ask Sahin
Ahu yahgtu cok güzel bir kadin defne samyeli bok yemis ahunun yaninda
Deniz Sürmeli
Deniz Sürmeli - 27 gün önce
Aynen
s y
s y - Aylar önce
Defne çok güzel kadın maaşallah
Onur Bb
Onur Bb - Aylar önce
Neresi pisti bunun. Biri simsiyah baskasinin ustunde bluz var.
Sonraki