Kardeş Çocukları 21. Bölüm (Final) - Gerçekler Açığa Çıkıyor

7 026
560
 
YORUMLAR
Nadko Minkov
Nadko Minkov - 3 aylar önce
Devam etsin bu dizi
Gulgun Gunal
Gulgun Gunal - 3 aylar önce
Sarayda mi yasiyonuz aq bu ne büyük ev
Merve Ertan Torun
Merve Ertan Torun - 4 aylar önce
Niye bitti
AliamurdockX
AliamurdockX - 4 aylar önce
neydi ümmünün umayın suçu neydiiiii!!!
Mira Ciccone
Mira Ciccone - 4 aylar önce
Ümran Saner ❤
Mira Ciccone
Mira Ciccone - 4 aylar önce
The Legend Ayça Bingöl deserves all the best ❤❤❤❤
Tikuna239 Tikuna239
Tikuna239 Tikuna239 - 4 aylar önce
Bare savasada afetsaidinis ve haiat birlikde olsaidi... umaya afetdiniz ne olsaidi
S H
S H - 5 aylar önce
Ayca Bingöl Mehmet Aslantug birbirinize o kadar cok yakisiyorsunuz ki ..
Aftoş Oxlan
Aftoş Oxlan - 5 aylar önce
Fiyasko final pes
Begüm sultan Kılıç
Begüm sultan Kılıç - 5 aylar önce
Lan niye final yaptınız ya??
pikachu
pikachu - 5 aylar önce
Ikinci bir şeyma subaşı vakası 😂😂
"kitap yazmak"
yalniz rihtimi
yalniz rihtimi - 5 aylar önce
@kardes cocuklari dizisinde umay karay onundeki kitabi bilen varmi arkadaslar #kardescocuklari#
Alim Keskin
Alim Keskin - 5 aylar önce
Son yillarin en boktan dizi finali olArak tarihe gecti tebrikler!
bahar can
bahar can - 5 aylar önce
en kutu son
Pervin Rehimov
Pervin Rehimov - 5 aylar önce
Mutlu son👍
Ceren F
Ceren F - 5 aylar önce
uzun uzun bakışmalar bomboş anlaşılmayan sahneler... bir türk dizisi daha final yapmış
Ne Gerek
Ne Gerek - 5 aylar önce
Diziyi Sirma Yanik degilde bska bir senarist yazsa dizi en az 50 bolum surerdi.Sirma mahfetti diziyi
Bir Garip
Bir Garip - 5 aylar önce
Ne Gerek bence son bölüme sıkştırma sebebi, final yapmaları. Fazileti ben de izlemiştim, belirli bölüme kadar. Ama onu da beğenmemiştim. Bi de bu kadının dialogları hep aynı saçma sapan oluyo. Ben beğenmiyorum açıkçası..🤷🏻‍♀️
Ne Gerek
Ne Gerek - 5 aylar önce
@Bir Garip Yok guzel oluyor ama sonradan bozuyor.Mesela Fazilet muhyesem bir diziydi ama sirlari hep erteledi erteledi aski da erteledi 50.bolumde final yapti.Ayni bu dizidede oyle oldu son bolume sirlari aciga cikartti yarim yamalak
Bir Garip
Bir Garip - 5 aylar önce
Sırma’nın yazdığı diziler zaten saçma sapan oluyo.
Ayfer Demirer
Ayfer Demirer - 5 aylar önce
Umay iyi bir insan mı oldu
موسيقة ألحاني
موسيقة ألحاني - 3 aylar önce
evet
Revsan Burak
Revsan Burak - 5 aylar önce
Bir BİHTER ZİYAGİL sonu beklerdim. Böylece daha etkili bir son olabilirdi..
Sude Yüce
Sude Yüce - 5 aylar önce
Ya sonu çok saçmaydı umay ın şu hayatta gerçekten değer verdiği tek işi olan hayat tan vargeçmiş olması buz gibi umay ın bu kadar yumuşaması hayat ın yıldırıma hemen önyargısız ısınması hayal umay ilişkisinin düzelmesi kısaca saçmaydı hayat ve umay ın birlikte kalması gerekirdi hayat umaydan vazgeçmemeliydi (sonuçta hep annesinin kızı imajı çizildi) ümran ın yıldırımla mutlu olması okey ama yine de bu kadar mutlu aile tablosu fazla olmuş
Zeliha
Zeliha - 5 aylar önce
bu ne simdi bu film boylemi bitecekti
Zeliha
Zeliha - 5 aylar önce
yani mert falan noldu
nur ay
nur ay - 5 aylar önce
Sezon sonrası filmi mahfetmisler
Melisa Kılıç
Melisa Kılıç - 5 aylar önce
Aceleyle yapılmış hiç beğenmedim. Mutlu son 10 dakikaya sığmamalıydı.
Kemale Hesenova
Kemale Hesenova - 5 aylar önce
Final oldu yani bitdimi bu dizi?
Özgül Arslan
Özgül Arslan - 5 aylar önce
Bayılıyotum şu mehmet aslantuga ya ne kadar karızma
Solan Gülüm
Solan Gülüm - 5 aylar önce
Umay kaybetmemeliydi olamazzz!!!!!!
Yagmur Guler
Yagmur Guler - 5 aylar önce
Hiç begenmedim sanki dizi kardeş çocukları değil de umranin aşkına kavuşması. Birincisi kardeşinin delicesine sevdiğini gördüğü halde yıldırım ile evlenmeyi kabul etmesi çok ıgrenc . Hayat gerçek anne babası ile yaşamalıydı. Hiç begenmedim
Vefa Xelilova
Vefa Xelilova - 5 aylar önce
Cok sacma bir son ..o kadar guzel filmi hic aciklamalar olmadsn acelece bitirdiler ..
Fatmanaz Ayaz
Fatmanaz Ayaz - 5 aylar önce
Hayat savaş olmasını dilerdim
Asude D
Asude D - 5 aylar önce
Final efsaneydi ya😢💜
Esra Esra
Esra Esra - 5 aylar önce
Hemen final yapacaktınız araya yaz tatilini nıye koydunuz 🤨
Simel Atakan
Simel Atakan - 5 aylar önce
Ağğy❤❤❤❤❤❤🌏🌏🌏
Fatoş udjhhxkxjcbx Coskun
Fatoş udjhhxkxjcbx Coskun - 5 aylar önce
Çok cabuk bitti son 10 bölümü zaten ibsanlarin pskolojisini son derece bozuyordu final hayat ve hayal sadece hayatın boyle devam etmesi bi yüz yil once simdilerde kimin eli kimin cebinde belli bile değil artık bu asirda komik komik aşk hikayeleri cazip gelmiyo izleyiciye çünkü millet çoğu issiz çoğu Askar ücretle çocuk okutuyo insanliga gelince olmuste bi fatiha okuyan gormedim
Ali Nesirli
Ali Nesirli - 5 aylar önce
Çoook güzel bitti çok bakmaya deyermiş bu dizi.
Cansu ÇELİK
Cansu ÇELİK - 5 aylar önce
Mutlu sonun olması iyi olmuş🤗
Ayşe Şeyhoğlu
Ayşe Şeyhoğlu - 5 aylar önce
Sacma bu ne
Qaraxan Agayev
Qaraxan Agayev - 5 aylar önce
Çox gözel dizidi
duayen 63
duayen 63 - 5 aylar önce
Bukadar güzel bir diziyi bukadar saçma bitirdiler yaa, mert ne diyecekti reşata noldu umayla boşandılar mı, ha bide yeni sezon başından merak ettiğim küçük fare cansele noldu pesss
Kubra Askaroglu
Kubra Askaroglu - 5 aylar önce
Çok kötü yapmışlar
Sümeyye Sude Çelik
Sümeyye Sude Çelik - 5 aylar önce
Yıldırım Harika birisin ve Yakışıklısın
Ümran Çok güzelsin Prensesin
Mehmet Said Kayıklık
Mehmet Said Kayıklık - 5 aylar önce
Thunbail saçma olmuş
Kübra Kırmızıtoprak
Kübra Kırmızıtoprak - 5 aylar önce
Çok bile oynadılar.
Cemile Bal
Cemile Bal - 5 aylar önce
Rezalet bir final yıldırım ümran ne alaka yıllar geçmiş yani, umay hayat ümran hayal hep beraber yaşamalılardı. Ümranın bir sevgilisi umayında flörtü felan olmalıydı az gerçeğe dönün gençlik aşkı diye illa evlendireceksiniz
Cemile Bal
Cemile Bal - 5 aylar önce
Gerçekte tek aşk diye bir şey mi var 20- 25 sene geçmiş
GRSL 28
GRSL 28 - 5 aylar önce
Sende saçmaladım. Ümranın tek aşkı yıldırımdı zaten. Umay ne alaka??
Hfvkşövddhnn Vhnvcgkl
Hfvkşövddhnn Vhnvcgkl - 6 aylar önce
Final olacağı belli olmadan önce son bölümü çekmişler yazık olmasın diye de final olarak o bölümü vermişler. bölümün sonuna da on dakikalık saçma sapan bir son eklemişler. Herşey havada kalmış. Seyirciyle alay etmişler
Barin
Barin - 6 aylar önce
Yanlış proje kurbanı oldun #mehmetaslantuğ lütfen hep ekranlarda ol ❤
Zulfiyye Xankisiyeva
Zulfiyye Xankisiyeva - 6 aylar önce
Cok sacma bitdi.
LadyGaga3535
LadyGaga3535 - 6 aylar önce
final bölümüydü güya ama 2 saatlik dizinin son 5 dakikasında bütün olaylar alel acele bi neticeye bağlandı, o da yarım yamalak. ümran yıldırım dışındakilere ne oldu bilinmiyor. reşatın boş konuşmalarına yer verildiği kadar umaya yer verilmemiş gerçekten saçma
fatma alan
fatma alan - 6 aylar önce
Fön müziği hangi eserden, bilen var mı?
I'd love to
I'd love to - 6 aylar önce
Türkler dizi çekemiyor abi hep Türklere hitap ettiği için kazanamıyoruz Yabancılar evrensel dizi-film çekiyor artık bırakın boş işleri.
Hatice Tekeli
Hatice Tekeli - 6 aylar önce
Sayın Azerilerimize selam olsun
Luckyspots MinSoeChoi
Luckyspots MinSoeChoi - 6 aylar önce
Bence güzel bir son olmuş
Ebrar Keskin
Ebrar Keskin - 6 aylar önce
Vayyy be final oldu ama hala trendlerde yaaa ben ne diyim daha...
Ela Coldoşbek
Ela Coldoşbek - 6 aylar önce
Çok saçma final... Umay Karay Reşat karaya ayrıldımı,onurla hayal savaşta hayat, intikam üçün gelen idilin babası ve onun oglu bunlar ne oldu peki ??çok çok saçma final... Benim düşündüğüm final reşatla Umay ayrılırdı, onurla hayal aşkini ortaya çıkarır ve her kez kabul etip mutlu olur, hayatta savaş beraber olur ve idilin babası nerden gelse oraya defolup gider... Ben boyle bekliyordum... Ve emindim boyle olacağına... Çok kötü anlamsız final... Her şey ortaya çıkaran refata ne oldu?? Ortalık ışı bıttımı idilin babasıyla?? Onur ne oldu geldimi?? Umay ne oldu devammı Umay Karay olmaya??? Keşke izlemeseydım saçma final
kumsal deniz
kumsal deniz - 6 aylar önce
umayı ümrandan daha çok seviyorum ben.
kumsal deniz
kumsal deniz - 6 aylar önce
umay karay olamak kitabını görünce aklıma sadece şeyma geldi.
Saniye Aktas
Saniye Aktas - 5 aylar önce
😂😂
Devi Devil
Devi Devil - 6 aylar önce
👍👍👍💖
Narmin Lyrics
Narmin Lyrics - 6 aylar önce
Bu ne ya kotu final
selahattin özdemir
selahattin özdemir - 6 aylar önce
Step brother
Kudret Keskin
Kudret Keskin - 6 aylar önce
Biz finalini 4 mü 5 mi ne o bölümlerde yapmıştık zaten 😁😁🧟‍♀️
Sayyora Sayfulayeva
Sayyora Sayfulayeva - 6 aylar önce
guzal olmadi sonu bu kadar her sey ortada cikmasini beklarkan sonu 3 dk sahna oldu bastan sona kadar izladim bida kizi babasi oldugunu ograndiginda yada kizmasini kizarak aglayarak sarilmasini beklmaistim hic biri olmadi
Muratcan Yükselir
Muratcan Yükselir - 6 aylar önce
Peykere bak be ksldlsldpd
Zeynep DAĞTEKİN
Zeynep DAĞTEKİN - 6 aylar önce
Birton entrika daha üretmeye gitti dizi tabiki bizde izlemeyi bıraktık sonrasında ve malum sonuç final yapmak zorunda kaldılar.Demekki neymiş artık halk olarak entrikalardan bıkmışız.Dizi uzasın diye bu kadar entrikaya gerek yoktu .Umarım yapmazsınız bu hataları daha fazla
Remziye Pamukci
Remziye Pamukci - 6 aylar önce
O degilde ilk defa bir dizide okadarda aşk yok misal volkanla hayat hemn bitiler simdide hayat ve savaş hiçbir şekilde olay aşkın üstüne dönmedi yani konularından sapmadılar çok nadir görülen bir dizi hem güzeldi hem değildi
Ask tanem 0601
Ask tanem 0601 - 6 aylar önce
Kızlar hiç sevmeden mutlu olmadan dizi bitti anneler evlendi mutlu oldu keşke 2 blm olsa ve herşey daha iyi açıklansa idi kızlar da mutlu olsa idi
_`Kuzeyin_ Yıldızı`_
_`Kuzeyin_ Yıldızı`_ - 6 aylar önce
5:30 tamam anladık tek taş büyük tamam anladık gözümüze gözümüze sokuyon ya ayıptır
Togrul Eliyev
Togrul Eliyev - 6 aylar önce
Cox bakimli dizi cekib sonda finalini bosh verib bitirmek hec idi olmadi!
Nsn27 Kskn
Nsn27 Kskn - 6 aylar önce
Savaş a ne oldu çok saçma bitti gerçekten
Rovsen Eliyev
Rovsen Eliyev - 6 aylar önce
bele finalmi olar anlamsiz hesne basa dusmey olmur
Zehra Civelekoğluyılmaz
Zehra Civelekoğluyılmaz - 6 aylar önce
Bu hayal kadar kòtü rol yapan biri yok.bu ız yüzün den diziyi izlemeyi bırakmıstım
kübra çetin
kübra çetin - 6 aylar önce
4:13 Umay’ın bu hali o halinden daha güzel
MÜSELMAN müsliman
MÜSELMAN müsliman - 6 aylar önce
Azerbaycannan izleyen vardı??
Salih Balseven
Salih Balseven - 6 aylar önce
Aradığın sahne 5:50
İrem Helvacıoğlu
İrem Helvacıoğlu - 6 aylar önce
Güzel başlamıştı senarist kim bilmiyorum ama çok aceleye getirdi herşeyi
Esra Hasan
Esra Hasan - 6 aylar önce
Sonunda iyiler kazandi kötüler kaybetti Ümran Yıldırım 😍🙏
123 123
123 123 - 6 aylar önce
Yine sacma bir final
Harika ya sacmaliğin oskarni alacaqlar bu gidiwle irelde 🥇
Violeta Lapuesta
Violeta Lapuesta - 6 aylar önce
Sonu hayal kirikligi oldu yazik resmen dalga gecer gibi bizimlen daha anlamli olabilirdi final 😪😪
Said KOÇ
Said KOÇ - 6 aylar önce
Öpüşme sahnesi 05:42
Teşekküre gerek yok
Deniz is
Deniz is - 6 aylar önce
Hayat gercey anesinin kim oldunu biliyomu
Ali Kalpan
Ali Kalpan - 6 aylar önce
Final cok kötü bence Umay kızları bir arada olacaktı yıldırım ve ümran evli olacak hayat babasının yanına gidip gelecek
Furkan atay
Furkan atay - 6 aylar önce
BÖYLE FİNALMİ OLUR AQ UMAY NOLDU BU HALA GELDİ HARMANCILARA NOLDU HAYAT NASIL ALIŞTI İNTERNET TEN DEVAM ETSİN BARİ YAAAA AAAAA AAAAA AAAW STARRRR ALLAH BELANI VERSİN GENE ALDIN ELİMİZDEN HARİKA Bİ DİZİYİ NABICAZ ŞİMDİ AQ ÇUKURMU İZLİYİM BİTMİYOR DİZİ ENAZINDAN :/
Ave Mariwan
Ave Mariwan - 6 aylar önce
Bu nasıl bir son ben anlamadım 😔 ayrıca ben hayattın gerçekleri öğrendiğinde ne tepki vereceğini çok merak ediyordum
Sonraki