7 Millennials Decide Who Wins $1000 | 1000 to 1 | Cut

61 085
3 292
 
YORUMLAR
BooksForever
BooksForever - 2 saatler önce
The fact that the one girl needs $24000 to pay for her mental health just shows what’s wrong with the American health care system.
Jackie & Jordan Steele
Jackie & Jordan Steele - 3 saatler önce
I think they went about this all wrong... sonne guy, there is YouTube or other ways you can learn.
The dog girl, people are saying she is selfish... if anything I think destiny was sweet but she definitely had one of the most selfish reasons it was to sublease her apartment so she could move?
The other girl that one, yeah that is great that she is getting help for her mental health but it a very small amount to help and did she really spilt it? The kid who was trying to get it for camp yeah I think that’s great and he shouldn’t have been kicked off so early,, he is actually volunteering and helping take care of kids I think he was one of the best out there in the least selfish and the only one actually doing something. I can’t believe he was kicked off first, at least there are other ways to fundraiser. So much more but I’m done typing lol
Stash PHL
Stash PHL - 4 saatler önce
Did they all grow up in care bear worlds with sticks in there asses ? Holy shit they are super stuck up.
Zanny
Zanny - 7 saatler önce
Sonne and Earl just salty cuz they didn’t bs their way to money smh
Inês Wu
Inês Wu - 7 saatler önce
I wanted Tracy to win
sum guy
sum guy - 10 saatler önce
L
Joan Taulbee
Joan Taulbee - 11 saatler önce
I really can't stand this generation. Omg i don't want anyone mad at me. Fuck that are you serious you'll prolly never see these ppl again.
Catherine Smith
Catherine Smith - 11 saatler önce
Sonne is so annoying like read a dam book 🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️
lucy ツ
lucy ツ - 12 saatler önce
Tracy is so pretty what the heck
Aracely Matute
Aracely Matute - 13 saatler önce
This comment section rlly shows how bored ppl can get
Chesterson Jack
Chesterson Jack - 14 saatler önce
There are free ASL classes on youtube
Lulu Fraij
Lulu Fraij - 16 saatler önce
Aaliyah pisses me off
Katharina G
Katharina G - 16 saatler önce
why is everyone hating so much on Aaliyah?
if it's because of her behavior, just lemme say that mental health problems affect it most of the times
and if it's because of her 24k goal, don't you think it would help her more cause even if it's more than what others need, it's still more fair for her to lower her goal to 23k than for the others to lower it to 0$.
Katharina G
Katharina G - 16 saatler önce
destiny is so pure, protect her at all costs
Justin Ryan
Justin Ryan - 19 saatler önce
THAT GIRL IN THE PINK HAIR JESUS
Lily Sedgley
Lily Sedgley - 20 saatler önce
how did a cancer camp get voted out quicker than a dogs meds
Idk Idk
Idk Idk - 21 saatler önce
mohammed is so cute omfg
SharpshooterSham
SharpshooterSham - 21 saatler önce
That was so awkward
God hates Fags
God hates Fags - 21 saatler önce
The mental health thing is bullshit
Terrence McDale
Terrence McDale - 22 saatler önce
Destiny voted for herself.. woah...
game changer
game changer - 23 saatler önce
That was so toxic
greysky
greysky - 23 saatler önce
As a HOH person who is losing my hearing rapidly and having to self teach myself ASL along with my family, because our local ASL learning center refused to let me bring my service dog after a fake service dog attacked her, i personally think Sonne is being rude. It's possible to self teach ASL. There are Youtube videos, books you can find cheaper than the classes, if he really loves his mom and doesn't want that barrier he'll find a way even without the money.

Edit: He decided to vote for the girl with the mental health issues because he said he didn't have them and it didn't seem as bad in comparison to the other people's stuff....yeah I was right he's rude.
Hoppy
Hoppy - Gün önce
"what are you most scared"

That motherfuckers lipstick lmao
Harry Tiscione
Harry Tiscione - Gün önce
I'm dead the producers are so aggressive
Travis Woods
Travis Woods - Gün önce
They really thought bringing this back was a good idea after the last one after the criticism? The fuck wrong with u Cut...
unpopular dolls don't read replies
OMG coordinate your make up and hair color with your outfit🤣
Giulia Visconti
Giulia Visconti - Gün önce
I'm so disappointed. I mean, how can 1000 help when you have to pay $24000. Aaron, Mohammed and Destiny were so kind and they really needed the money :(
ChihiroOh
ChihiroOh - Gün önce
Im not surprised the prettiest person got the money.
candy cone
candy cone - Gün önce
Ummmm, the guy who’s mom is going deaf... y’all could text, write on paper, or get free classes!
little_nightmares
little_nightmares - Gün önce
Aaliyah needs 24,000 for metal health she still would be 23,000 away. Who says shell not just go and spend that money and not wait.
Fransisco H
Fransisco H - Gün önce
24,000 dollars? Pure bullshit. She seems like a liar too you guys chose the wrong person
Sonia TheHorse
Sonia TheHorse - Gün önce
I honestly kinda hate the girl with pink hair
Fransisco H
Fransisco H - Gün önce
“I’m so tired of the word charity” says the pussy that thinks studying is the only way to solve issues
john vert
john vert - Gün önce
Sonnie was the ONLY one thinking logically.
Naheem Watson
Naheem Watson - Gün önce
What song is that, which is playing at 15:07
Mathias Borgli
Mathias Borgli - Gün önce
fuck mental health
Chris Madray
Chris Madray - Gün önce
aaliyah is so attractive to me idk why 😍😍
Jungkook Kookie
Jungkook Kookie - Gün önce
Dude: it would cost me so much to learn sign language
YouTube: am I a joke to you?
Abdulrahman Alabbasi
Abdulrahman Alabbasi - Gün önce
What's the Instagram of the Muslim guy in the video (Mohammed)
JayMarie
JayMarie - Gün önce
Destiny is sooo sweet. 💛
Daniella Martinez
Daniella Martinez - Gün önce
Omg I love Earl 🤣🥰
Certain Wrap
Certain Wrap - Gün önce
Personally believe Mohammed or Aaron should’ve won
4Foot Vlogs
4Foot Vlogs - Gün önce
bro 24 thousand dollars for mental health this is for a thousand dollars thats barley gonna do anything rather then sombodey like earl it would rlly have to make a difference
Monchis 18
Monchis 18 - Gün önce
i hate the fact that she won!
Hyper Bruh
Hyper Bruh - Gün önce
Earl, Aaron and Destiny deserves it the most
Sophia
Sophia - Gün önce
Sonne :( ❤️
Daniel Kabakov
Daniel Kabakov - Gün önce
At the end of the vid I got some serious john wick vibes
Natalie Ngonela
Natalie Ngonela - Gün önce
But that black chick just wanted to renovate her apartment tho????? Why'd Aaron have to leave first?!
violet sk
violet sk - Gün önce
what does sonne have against charity? jeeeeezzz
Elizabeth Ortiz
Elizabeth Ortiz - Gün önce
Can we just start a fundraiser for Mohammed and Aaron? or does anyone know if they already have one?
Meike Kroll
Meike Kroll - Gün önce
I felr like aalyiah was lying:/ aalyiah? More like aalying
Meike Kroll
Meike Kroll - Gün önce
Aalyiah was like the Erin of this video. So annoying
Jahmel Brown
Jahmel Brown - 2 gün önce
Producer: it’s not actually money, it’s a 1000 hugs - because you know hugs change the world😊
ْ
ْ - 2 gün önce
I’m so pissed that Aaliyah won.
ْ
ْ - 2 gün önce
honestly Aaron, Mohammad or Destiny should have won the money.
ْ
ْ - 2 gün önce
DESTINY DESERVES THE WORLD SHES SO PURE
KelZ X
KelZ X - 2 gün önce
Like ... Like ... Like ... Like 🤨 Like... Like
myrto ktv
myrto ktv - 2 gün önce
*Congratulations everybody group hug* NOBODY IS GROUP HUGING
Rachel
Rachel - 2 gün önce
if all of these kids are in college and at the 'normal ages' literally not a single one of them is a millennial.
Gwenaëlle
Gwenaëlle - 2 gün önce
Honestly this is such a hard thing to do. You have to think about who "deserves it", I would pay attention to people's facial expressions and what they say. I wrote Sonnee, Tracey and Aaliyah off the second they 'pitched' about themselves.
ᅩᅩ
ᅩᅩ - 2 gün önce
i really thought the first one would be destiny and tracy. Destiny said that she lived in a quite expensive and tracy already paid the dogs bill. They just needed a bounce back
ᅩᅩ
ᅩᅩ - 2 gün önce
If i were to choose, i wouldve voted for somebody who's in for a bigger cause like mohammed or aaron.
Jay Guzman
Jay Guzman - 2 gün önce
The dude in a leather jacket had to pay his mom back $600. Have you heard of a job?🤷‍♂️
Hey EHA
Hey EHA - 2 gün önce
Bruh in the second round there was 5 votes but 6 people...
Something aint right here 🤔
Rick c137
Rick c137 - 2 gün önce
Tracy if?
-WHyTHo- -
-WHyTHo- - - 2 gün önce
When did we get so fucking soft
JhenelleXO
JhenelleXO - 2 gün önce
This is stupid. Everybody write they own name down. Put it in a bag. Whoever name gets pulled out gets the cash. BOOM.
Elizabeth Williams
Elizabeth Williams - 2 gün önce
What camp is Aaron talking about.. I would love to know.
Lance Evensen
Lance Evensen - 2 gün önce
The number of times i heard the word like
Alex Palacios
Alex Palacios - 2 gün önce
i wanted to slap sonne in the face. fake "woke" hotep. really acting like you cant learn sign language online, and if youre going to use it with your mother, logic follows she must know it, so have her teach you. also texting is a thing, and voice to text works really fast.
FBJ 05443
FBJ 05443 - 2 gün önce
11:55 I wanna be friends with Destiny now. That was so kind of what she did.😭💗
FBJ 05443
FBJ 05443 - 2 gün önce
Sonne with the "like" like every sentence.😂😂
Wesley Gutiérrez
Wesley Gutiérrez - 2 gün önce
A few sketchy ass people lol
Mia Gonzalez
Mia Gonzalez - 2 gün önce
“I’m so tired of hearing the word charity” wtf?
Caitlin Hardie
Caitlin Hardie - 2 gün önce
aaron: i hep kids with parents who have cancer
everyone: but like i need money
EyeSlapYourKids
EyeSlapYourKids - 2 gün önce
And that Aaliyah girl probably has nothing wrong with her and finessed the entire game
EyeSlapYourKids
EyeSlapYourKids - 2 gün önce
If that Tracy bitch won I would’ve been so pissed
koda drake
koda drake - 2 gün önce
okay but like this group was much much better than the last group lmao.
Cristian
Cristian - 2 gün önce
I hated the bitch with the sick dog. “I just want to make some money back” that is completely ridiculous. I’m glad the Asian dude called out the black guy’s bullshit
Gamers best friend
Gamers best friend - 2 gün önce
It's Aaliyah!
Wooboobobwoooboooow
Sonraki