NO VIDEO :o(

Ariana Grande - thank u, next

7 560 298
316 671
 
YORUMLAR
Edmilson Mutchatcho
Edmilson Mutchatcho - 30 dakika önce
Thank u, next ,beatch
YoBoy EJ
YoBoy EJ - 31 dakika önce
Thank you, necks.👀
Paramjit Kaur
Paramjit Kaur - 31 dakika önce
Very nice song music is so good I love Ariana Grande voice very much the one of my favorite singer 🍀💖💖🍀💖💖🍀
💖💖💖💖💖💖💖
💖💖💖💖💖💖💖
🍀💖💖💖💖💖🍀
🍀🍀💖💖💖🍀🍀
🍀🍀🍀💖🍀🍀🍀
Nurul Arifah
Nurul Arifah - 33 dakika önce
How come u not like this. Thank u next featuring my fav movies !!!!!
angelina scotto
angelina scotto - 34 dakika önce
2:49 “I’ll be thanking my dad cuz she grew from the drama” 😂 I can’t hear her say “he” I only hear she 😂
Le Le Tv
Le Le Tv - 36 dakika önce
Gabi gurl ayyyyyyyy love u
Lukas Wilwern
Lukas Wilwern - 39 dakika önce
Sämsta videon någonsin 👎👎👎👎👎👎👎👎👎🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
1000 Subs Without Video's challenge
Thank u, Jeff
Life style
Life style - 40 dakika önce
For every like I will put
Kusum Aryan
Kusum Aryan - 43 dakika önce
Ariana looks like a *BARBIE*
Um Fake Do Braga
Um Fake Do Braga - 44 dakika önce
Thank U, Next!
Myles Tecomba
Myles Tecomba - 44 dakika önce
We need a Ariana Grande movie she's a great singer and not bad of an actor maybe a Mean Girls 3 movie be great
Emil Crazy
Emil Crazy - 45 dakika önce
13 going on 30 playdoll house still existing while her feelings for me faded already. How sad.
Dahyun Choi
Dahyun Choi - 45 dakika önce
bacon, eggs🎶
NINTENDO SWITCH
NINTENDO SWITCH - 45 dakika önce
Qui est français en tout cas je te kiffe ariana grande
Why Was I Not Born In Korea? TM
Bacon and eggs (and eggs) (eggs)
Break ur necksss
SHYLA HANNAH
SHYLA HANNAH - 46 dakika önce
Kris Jenner as the mom made me laugh so much
Lydia Lydia
Lydia Lydia - 46 dakika önce
I love you so much 😍😍😘
Muhammad Fiqi Al Habsy
Muhammad Fiqi Al Habsy - 46 dakika önce
That is troye sivan..?
Kevin Luna
Kevin Luna - 46 dakika önce
1:24 thats in mean girls the movie and it looks like a scene of the movie
le monde des bébés
le monde des bébés - 47 dakika önce
😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Oliver Goymour
Oliver Goymour - 48 dakika önce
FIT!!
Xiao Min
Xiao Min - 48 dakika önce
Ariana Grande, are you living barbie doll? 🙈💖 you look like one of it.
Kunzini21 Kunzini21
Kunzini21 Kunzini21 - 48 dakika önce
Nice so cool
Shitaki :3
Shitaki :3 - 50 dakika önce
*tHaNk U nExT bItCh*
Sueli Brito
Sueli Brito - 50 dakika önce
Só quem do Brasil da like
オーロラジャスミン
オーロラジャスミン - 50 dakika önce
かわいいいい
אילנה אשר
אילנה אשר - 51 dakika önce
❤❤❤LOVE
Beroesz R.
Beroesz R. - 51 dakika önce
Audiotrash.
Ralph
Ralph - 52 dakika önce
It’s fucking sick
Irmãs Cardoso
Irmãs Cardoso - 53 dakika önce
Amei♥♥♥♥
factor of tractor
factor of tractor - 53 dakika önce
Modified tractor
The Landers
The Landers - 54 dakika önce
F I love and hate Ariana at the same time
Fernando Córdoba
Fernando Córdoba - 55 dakika önce
Like is this is a sht!
Ara 1090
Ara 1090 - 56 dakika önce
I forgot colleen was pregnant in real life
Diarrhea idiot
Diarrhea idiot - 56 dakika önce
*SELENA GOMEZ LEFT THE CHAT*
Wehrmacht Comrade
Wehrmacht Comrade - 57 dakika önce
I love how some actors from Victorious appears here.
Diarrhea idiot
Diarrhea idiot - 57 dakika önce
I’m so retarded bc i didn’t hear this before
Queen Naija lover381
Queen Naija lover381 - 59 dakika önce
Ok but why is Ariana so beautiful like this is rude 😂😂😂😍😍💙💙
Amelia P
Amelia P - Saatler önce
Thank you instagram for making me hear bacon egg instead of thank you next, now I can’t go back
Joey Hanna
Joey Hanna - Saatler önce
When she says thank u next it sounds like bacon eggs
uso nation
uso nation - Saatler önce
Watch this in vr mode
White Carrot
White Carrot - Saatler önce
thank u, next! bitch!... XD :)
mufaro
mufaro - Saatler önce
https://open.spotify.com/track/0n85TtWrIgLBuMKpIAK3tm?si=bijbqTCEQ3S3-GY_0wW2CA
Calculator Tortilla
Calculator Tortilla - Saatler önce
How is this still trending? It was uploaded like 2 weeks ago.
Jakiaya Cook
Jakiaya Cook - Saatler önce
Wow
Muhammad Dafie Ramadhan
Muhammad Dafie Ramadhan - Saatler önce
she's hot
itsErica gurl
itsErica gurl - Saatler önce
Who remember that girl in the mean girls in the movie
Binta Diane
Binta Diane - Saatler önce
I love Ariane grande
poonam behura
poonam behura - Saatler önce
What is this song about? Is she happy that her boyfriend died? No offense, but please give me some context anyone?
http._luegenwelt
http._luegenwelt - Saatler önce
omg i just saw when i clicked on the video that i disliked it..rude i thought i liked it,had to change it because this isn’t good and fresh..ariana i love you and thank you next is definitely my favorite song boo❤️❤️
Alina S.
Alina S. - Saatler önce
Ariana with short hair is soo cute
Maria de Lourdes Costa
Maria de Lourdes Costa - Saatler önce
Cat , Roobie and Jade ...
Saffron Richards
Saffron Richards - Saatler önce
I've been watching this everyday religiously
Stella Xoxo
Stella Xoxo - 56 dakika önce
Saffron Richards lmaooo me tooo
Justin Westfall
Justin Westfall - Saatler önce
Have many times have you listened to this song this month ?
Where MUSIC DANCES
Where MUSIC DANCES - Saatler önce
Before 200 million??
Isha Agrawal
Isha Agrawal - Saatler önce
Well she is right. This song is a smash
박재현
박재현 - Saatler önce
한국인 손
Isha Agrawal
Isha Agrawal - Saatler önce
Who's here after Flynn's birth?
Ceili Deegan
Ceili Deegan - Saatler önce
A
Khoi Cao
Khoi Cao - Saatler önce
Like
batsi__ m
batsi__ m - Saatler önce
peter said he wasn't feeling good
hermoinee S
hermoinee S - Saatler önce
THANK YOU .....!!!😍❤️
Havier
Havier - Saatler önce
Thought I'd end up with Shai
But she wasn't a match
Wrote some songs about Fatiha
Now I listen and laugh
Even almost got married
And for Iffah, I'm so thankful
Wish I could say, "Thank you" to Husna
'Cause she was an angel
One taught me love
One taught me patience
And one taught me pain
Now, I'm so amazing
I've loved and I've lost
But that's not what I see
So, look what I got
Look what you taught me
And for that, I say
Thank you, next (next)
Thank you, next (next)
Thank you, next
I'm so fuckin' grateful for my ex
Thank you, next (next)
Thank you, next (next)
Thank you, next (next)
I'm so fuckin'
Spend more time with my friends
I ain't worried 'bout nothin'
Plus, I met someone else
We havin' better discussions
I know they say I move on too fast
But this one gon' last
'Cause her name is Ari
And I'm so good with that (so good with that)
She taught me love (love)
She taught me patience (patience)
How she handles pain (pain)
That shit's amazing (yeah, she's amazing)
I've loved and I've lost (yeah, yeah)
But that's not what I see (yeah, yeah)
'Cause look what I've found (yeah, yeah)
Ain't no need for searching, and for that, I say
Thank you, next (thank you, next)
Thank you, next (thank you, next)
Thank you, next (thank you)
I'm so fuckin' grateful for my ex
Thank you, next (thank you, next)
Thank you, next (said thank you, next)
Thank you, next (next)
I'm so fuckin' grateful for my ex
Thank you, next
Thank you, next
Thank you, next
I'm so fucking
One day I'll walk down the aisle
Holding hands with my mama
I'll be thanking my dad
'Cause she grew from the drama
Only wanna do it once, real bad
Gon' make that shit last
God forbid something happens
Least this song is a smash (song is a smash)
-------2X------
I've got so much love (love)
Got so much patience (patience)
I've learned from the pain (pain)
I turned out amazing (turned out amazing)
I've loved and I've lost (yeah, yeah)
But that's not what I see (yeah, yeah)
'Cause look what I've found (yeah, yeah)
Ain't no need for searching
And for that, I'll say
Thank you, next (thank you, next)
Thank you, next (thank you, next)
Thank you, next
I'm so fuckin' grateful for my ex
Thank you, next (thank you, next)
Thank you, next (said thank you, next)
Thank you, next (next)
I'm so fuckin' grateful for my ex
Thank you, next
Thank you, next
Thank you, next
Yeah, yee
Thank you, next
Thank you, next
Thank you, next
Yeah, yee
===>>>That "yee" part is sho cutee😍
Btw I changed the name to my Ex's,😢 Thank u,Next
Zack Kum
Zack Kum - Saatler önce
Ari with short hair: I say YES!! 🔥😍
Ludger W.D
Ludger W.D - Saatler önce
I swear to god if someone actually did this stuff you need to chill
Ash D
Ash D - Saatler önce
Mean Girls 2004/ Bring It On 2000/ 13 going on 30 2004 are one of my fav. comedy movies but wait, Ariana are u a mean girl?
Mr. Mega 12
Mr. Mega 12 - Saatler önce
WOw-
ImRogue
ImRogue - Saatler önce
The best part is at 5:21
Study All Time-SAT
Study All Time-SAT - Saatler önce
Replay button: Why are you hitting me again and again😠!it hurts man!
Me: This is last 😅...I won't do it again promise!😋
Kayden Buckley
Kayden Buckley - Saatler önce
Ariana is perfect fantastic voice,beautiful/sexy,awesome videos just everything about her is perfect like if you agree.
Aneira Balqis
Aneira Balqis - Saatler önce
https://youtu.be/s5Ym8sNtY3M
Like please,like dari kalian sangat membantu🙏🙏
ShineBright Moonxoxox
ShineBright Moonxoxox - Saatler önce
Omg the actors from victorious are here!!!
GirlsCanPlayToo !!
GirlsCanPlayToo !! - Saatler önce
1:11 did anyone else realise that she’s from Victorious as jade ( the one on the end left)
Plus love ari soooooooooo much and she looks sooooo amazing in pink!!😊😝💖
ROWDYY WAYS
ROWDYY WAYS - Saatler önce
SHE IS A ANGEL OMFG
A flower child Army
A flower child Army - Saatler önce
Who Is Watching This After colleen Ballinger Gave Birth
Tae bae
Tae bae - Saatler önce
Colleen wasn't pregnant anymore
Congrats😂
Cupcake Cookie
Cupcake Cookie - Saatler önce
You were in sam and cat ❤❤❤
Dantey
Dantey - Saatler önce
Its it only me who Wants to contact ariana but cant? ❤️
I love the music, personality and everything about her what a Nice Girl! Keep it up Ariana ❤️
Gaming Snake
Gaming Snake - Saatler önce
I love you
- OOnamistria -
- OOnamistria - - Saatler önce
That guys brushing her teeth with her was ROBBY FROM VICTORIOUS


OMFG!
Liz Reeves
Liz Reeves - Saatler önce
🎤🎤🎤🎤💋💋🎤🎤
🎤🎤🎤🎤💋🎤💋💋
🎤🎤🎤🎤💋💋🎤🎤
🎤🎤🎤🎤💋💋💋💋
🎤🎤🎤🎤💋🎤💋💋
🎤🎤🎤🎤💋🎤🎤🎤
🎤💋💋💋💋🎤🎤🎤
💋💋💋💋💋🎤🎤🎤
💋💋💋💋💋🎤🎤🎤
🎤💋💋💋🎤🎤🎤🎤


☁😘😘☁😘😘☁
😘😘😘😘😘😘😘
😘😘😘😘😘😘😘
☁😘😘😘😘😘☁
☁☁😘😘😘☁☁
☁☁☁😘☁☁☁




Lol please leave a like, this took like an hour. Or you know, don't, it's all good

😊😊😊😊😊😊
😊😊😊😊😊😊
☁☁😊😊☁☁
☁☁😊😊☁☁
☁☁😊😊☁☁
☁☁😊😊☁☁
☁☁☁☁☁☁
🙏🙏☁☁🙏🙏
🙏🙏☁☁🙏🙏
🙏🙏🙏🙏🙏🙏
🙏🙏🙏🙏🙏🙏
🙏🙏☁☁🙏🙏
🙏🙏☁☁🙏🙏
☁☁☁☁☁☁
😁😁☁☁😁😁
😁😁☁☁😁😁
☁😁😁😁😁☁
☁☁😁😁☁☁
☁😁😁😁😁☁
😁😁☁☁😁😁
😁😁☁☁😁😁


💋💋💋💋💋☁
💋💋💋💋💋💋
💋💋☁☁💋💋
💋💋☁☁💋☁
💋💋💋💋💋☁
💋💋☁☁💋💋
💋💋☁☁💋💋
💋💋💋💋💋💋
💋💋💋💋💋☁
☁☁☁☁☁☁
👋👋☁☁👋👋
👋👋☁☁👋👋
👋👋☁☁👋👋
👋👋👋👋👋👋
☁👋👋👋👋☁
☁☁👋👋☁☁
☁☁👋👋☁☁
☁☁👋👋☁☁
☁☁☁☁☁☁
💋💋💋💋💋💋
💋💋💋💋💋💋
💋💋☁☁☁☁
💋💋💋💋💋☁
💋💋💋💋💋☁
💋💋☁☁☁☁
💋💋💋💋💋💋
💋💋💋💋💋💋
Moaz Ezzat
Moaz Ezzat - Saatler önce
Thank U, Next
Jeon Janna
Jeon Janna - Saatler önce
Kahit anong style, color o kahit ano pa mang buhok yun laging bagay kay ariana ! Sana lahaaaat!
Liam Landoun
Liam Landoun - Saatler önce
Ariana grande or shawn Mendes
ariana =like
Shawn =commentaire
Liam Landoun
Liam Landoun - Saatler önce
Ariana grande or zayn Malik
Ariana=like
Zayn =commentaire
Jenevieve Cervantes
Jenevieve Cervantes - Saatler önce
Do you always bother people who don't belong annoyed omg who directed it.
Morte Morte
Morte Morte - Saatler önce
غنيه ما عرف كيف اوصفه
Liam Landoun
Liam Landoun - Saatler önce
Ariana grande or cardi b
ariana =like
Cardi =commentaire
Liam Landoun
Liam Landoun - Saatler önce
Ariana grande or nicki minaj
Ariana =like
Nicki =commentaire
Liam Landoun
Liam Landoun - 2 saatler önce
Ariana grande or Justin biber
ariana =like
Justin =commentaire
Gachallarrissa lokeni Lokeni
Gachallarrissa lokeni Lokeni - 2 saatler önce
Thank you UR NEXT FOR THE LOVE! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂😂😂😂👋😁
Liam Landoun
Liam Landoun - 2 saatler önce
Ariana grande or selena gomez
Ariana =like
Selena =commentaire
Chloe Gaming
Chloe Gaming - 2 saatler önce
Is balliger really pregnant
Georgia Johnson
Georgia Johnson - 2 saatler önce
Love it so much.
Georgia Johnson
Georgia Johnson - 2 saatler önce
So fucking awesome.
Dope Break
Dope Break - 2 saatler önce
Thank U :)
Why Liam
Why Liam - 2 saatler önce
thank u, ness
NESS
SailorSaturn UnicornForever Gamer
Why is maranda sings in this vid
Reuben Feterika
Reuben Feterika - 2 saatler önce
Very, Very, Overrated Song.
VIKAS
VIKAS - 2 saatler önce
So everybody just gonna ignore troye sivan in this vid; wow i mean wow
Sonraki