NO VIDEO :o(

İstanbullu Gelin 54. Bölüm Fragman

6 584
207
 
YORUMLAR
Maria Terra
Maria Terra - Aylar önce
Quiero la traducción en español del cap 54
karşıyakalı 35
karşıyakalı 35 - Aylar önce
👌
Ester Fernandez
Ester Fernandez - Aylar önce
Hay alguna otra temporada entonces es comiencen a darla porfa fue facinante
Beyzanur Şahin
Beyzanur Şahin - Aylar önce
İğrenç bir şey Süreyya şizofren oluyor herkes batıyor kızları benden büyük yasa geliyor çok saçma
Asli Bayram
Asli Bayram - Aylar önce
Olm yeni fragman yokmu ya bune
فتحي الجمل
فتحي الجمل - Aylar önce
All below Amazon's store here is the Halley Blog https://abus3ed2012.blogspot.com
savaş kılıçkaya
savaş kılıçkaya - Aylar önce
2. fragman
Elif Onuş
Elif Onuş - Aylar önce
2. fragman ne zaman geliyor
ZIYA GAMING
ZIYA GAMING - Aylar önce
Fikretle ademin kavgasın aklıma gelen - Birazdan ölümde görüşeceğiz Ali kaptaaaaan 😀
savaş kılıçkaya
savaş kılıçkaya - Aylar önce
ali kaptan kim öyle öyle bir geçer zaman ki
mavi deniz
mavi deniz - Aylar önce
Ben istanbullu gelin hayranı olarak ne yazık ki güzel dizim gülperiye yenilecek.😢😢😢😢 diyorum. Onların yorumları bile patlamış.
Xəbərin Olsun
Xəbərin Olsun - Aylar önce
Hani süreyya delirmişti esmada ölmüştü diğer fragmanlar ne bu ne anlamadım
Maria's Channel
Maria's Channel - Aylar önce
Ayyyyyyy ben nasa bekliourum ❤️❤️❤️❤️
Rabia Türemiş
Rabia Türemiş - Aylar önce
Kanalıma göz atarsanız çok sevinirim 💛✨
https://youtu.be/ejIzjwVG82Q
Nezha ytb
Nezha ytb - Aylar önce
بنات و ولاد بلادي 🇩🇿 الله يستركم و يفرحكم انشالله راني محتاجة لدعمكم ليا اشتركوا في قناتي و شوفو فيديوهاتي لبنات و مدولي رايكم ادا حبيتو 😖😖😖
happy girl
happy girl - Aylar önce
Adem ve vedat rolünü güzel yapıyor
Soma Soma
Soma Soma - Aylar önce
جزايرين وين راهي ترجمة ههههه
Лала Раджабова
Şu teyze ne sinirbozucu kadın. Maaşla aile saklamak utanılacak bir şey gibi konuşuyor.
Adem etdiklerinin bedelini yalnızlıkla ödüyor. Biri ona teklik Allaha mahsusdur desin.
Üçüncü sezonun menası - fakirlikdede mutlu olmak olar
Sude Genç
Sude Genç - Aylar önce
Wtf
Rovshan Guliyev
Rovshan Guliyev - 2 aylar önce
Istanbullu Gelin Dizi severler icin app >>>>> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.roshensapps.IstanbulluGelin
İrem Öztürk
İrem Öztürk - 2 aylar önce
Fikret sen bi gerizekalısın
Orxan E_ov
Orxan E_ov - 2 aylar önce
Baku çıkdı a hani 15 di
Samsung Mob
Samsung Mob - 2 aylar önce
Süreyya və Faruk ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋
Ruaa MM
Ruaa MM - 2 aylar önce
esma sultan...?!!😥
Diana Libohova
Diana Libohova - 2 aylar önce
Istanbullu gelin cok guzel ❤👍
Arif Qasimov11
Arif Qasimov11 - 2 aylar önce
Sebirsizlikle gozleyirem
Dilara Ekici
Dilara Ekici - 2 aylar önce
Esmanin derdi yokmus gibi bide görümcesi cıktı bu boranlarin derdi hic bitmiyecek
Husham Husham
Husham Husham - 2 aylar önce
رجاء نطلب مسح صور فايزة من اليو تيوب لماذا الاصرار عل عرضها ماهو عملهازوجة اوزجان هل هو عمل وانجاز يلزم المشاهد ان يتفرج عليها مع العلم قبيحة تبعث عل التقزز رجاء الغاء كل صورها ليس لها اهمية ماهو انجازها في الحياة
Ben Sen
Ben Sen - 2 aylar önce
Ama bu dizinin kitabında başka bir sezon var Süreyya hapse giriyor kızını boğacakken kendini asıyor kitapta kızının adı ala ,Süreyya ala ya hep şiddet gösteriliyor Esma Sultan ölüyor Süreyya ala yï dövünce farukta onu dövüyor hapishanede değişik şeyler oluyor bunların öncesinde Süreyya hapisten çıktıktan sonra yeni eve taşınıyor ala Süreyya Faruk sonra bu anlattıklarım oluyor kitabın adı hayata dön ağlıcam daha iyi bir sezon beklerdim bu arada ala psikolojik sorunlar yaşıyor Süreyya onu öleseye kadar dövdüğü için Allah bize sabır versin inşallah
soniya soniya
soniya soniya - 2 aylar önce
cox heyecanla bekliyoruz
Melek Cetin
Melek Cetin - 2 aylar önce
SIZ HEPINIZ BEN TURK SAVASCIYI HATIRLATTI.
leyla mihaylova
leyla mihaylova - 2 aylar önce
izlenmes
leyla mihaylova
leyla mihaylova - 2 aylar önce
esma olmasa dizi bitmis demek
V KING FILMS/SERIES
V KING FILMS/SERIES - 2 aylar önce
Cant waitt😍😍
aykiz08
aykiz08 - 2 aylar önce
Ben tek siz hepiniz.. aynaya baktımı hiç biriniz..
Alev Akkan
Alev Akkan - 2 aylar önce
Oh be cok özledim ben sizlerim gözüm tv ler reklamlarda kaldi Hosgeldin Istambulu gelinim
Eni Metsai
Eni Metsai - 2 aylar önce
Can't wait!!
khakans
khakans - 2 aylar önce
Ne oldum demeyeceksin, ne olacağım diyeceksin.
Фарзона Бахадыржанова
Sonunda yine bi fragman yaşasiiiiiin az kaliyor
Harley Q
Harley Q - 2 aylar önce
Can someone explain whats happening?
Hatice Gökkaya
Hatice Gökkaya - 2 aylar önce
Siz Tek Ben Hepiniz 😃
Lady Elizabeth Townsend
Lady Elizabeth Townsend - 2 aylar önce
Happy,Happy. Can't wait until tonight let's go ISTANBUL GELIN. YOU ROCK
zeze demdem
zeze demdem - 2 aylar önce
Kitapta Süreyya sizofren bi karakter ve psikopat ama dizide o kötü özelliklerini ipeke yuklemis yönetmen ve sureyyayi daha melek bi tip yapmış. Eğer röportajı yada kitabı okursaniz görürsünüz. Bu sezon biraz daha kitaptan benzerlikler gorucegize benziyor. Zaten kitapta sureyyanin kızının psikologa anlattıklarını okuyoruz. Bu sezon da belki yazın psikologla gelecekten paylastiklarini gecmise donerek izliyor olabiliriz. Ama ben sureyyayi psikopatlastiricaklarini düşünmüyorum ya yanlışlıkla yapiyodur yada suç onun üstüne kaliyodur.
Orxan Aliyev
Orxan Aliyev - 2 aylar önce
İrem dericiye bir mesaj gönderildiğini hiss ediyorum
EBRU YUMRUKAYA
EBRU YUMRUKAYA - 2 aylar önce
Tanıtım frangmanında süreyya babaannemi elleriyle öldüren diyordu yaz hani bende dizi 20 yıl öteden başkayacak sanıyordum o neydi şimdi gelecek zamanlı tio fragman mıydı 😣
Widad Widad
Widad Widad - 2 aylar önce
Can someone translate pleaaaase!
anoosh mia
anoosh mia - 2 aylar önce
When will the next episode start?
Fazil Eliyev
Fazil Eliyev - 2 aylar önce
Nehayetki😍😍Azerbaycannan izliyenler burdamı??❤️
Sema
Sema - 2 aylar önce
Diğer fragmanla bunun alakası yok nasıl iş bu 😕
Osman Sureyya
Osman Sureyya - 2 aylar önce
Diger fragman ucuncu sezon tanitimi icindi - bu fragman ise ilk bolum icin (yani 54 bolum)
Ramil Quliyev
Ramil Quliyev - 2 aylar önce
Nehayet sayilasi gun az qaldi baslayir sukur
Xosiyat Umaraliyeva
Xosiyat Umaraliyeva - 2 aylar önce
Salom turk arkadaşlar
masalbanu arslan
masalbanu arslan - 2 aylar önce
Siz hepiniz ben tek hee:)
Ruzgar Ruzgar
Ruzgar Ruzgar - 2 aylar önce
ıcınde kotuluk olan ınsan ne yapsan kotuuu terapı gormur obur dunyanı gorsen yene kotuuu ıshde sonuc ademm!
biyang aiyu
biyang aiyu - 2 aylar önce
Teaser teaser and teaser... So, when will the drama be aired???
biyang aiyu
biyang aiyu - 2 aylar önce
+Noha Amjad thanks
Noha Amjad
Noha Amjad - 2 aylar önce
Next Friday
Ben Sen
Ben Sen - 2 aylar önce
Canım dizim sonunda başlıyorsun Süreyya yam canım
Seb bi
Seb bi - 2 aylar önce
3. Tanitimla ne alakisi var bu fragmanın? Tanitimi gördükten sonra aslında bakmamaya karar verdim ama fragmandan sonra tabikideee baksam :D
Bambi
Bambi - 2 aylar önce
Adem SEZGIN!!!!👏👏👏👏
Asal Spataru
Asal Spataru - 2 aylar önce
بیصبرانه منتظریم 🙏💁🏻‍♀️
ŞEKER PORTAKALI
ŞEKER PORTAKALI - 2 aylar önce
Hayat zateň bu saçma sapan dizilerden ibaret, hı hı!!!😑
Melisa Melisa
Melisa Melisa - 2 aylar önce
ecanla başlamasini bekliyorum😍
Hanan Dahley
Hanan Dahley - 2 aylar önce
Plz can anyone translate 😣😣😣
Ayse Uenal
Ayse Uenal - 2 aylar önce
https://youtu.be/QPE5dbiLOjA
bakude 1gonul
bakude 1gonul - 2 aylar önce
Nihayet.cok ozledik.hasret bitiyor
ža inq
ža inq - 2 aylar önce
اسماء تموت؟ !
ža inq
ža inq - 2 aylar önce
منتضره المسلسل علئ نار
ža inq
ža inq - 2 aylar önce
جوك سفيورم، ،اوزجان و اصلي 😍
ža inq
ža inq - 2 aylar önce
ماكو احد هنا يترجم
Asya Kılınçer
Asya Kılınçer - 2 aylar önce
Hazir oluuun hop oturup hop kalcagimiz 1 sezon daha basliyor
KaanBoşnak ve Ben
KaanBoşnak ve Ben - 2 aylar önce
Ay manyak adem
Esmanur Mergen
Esmanur Mergen - 2 aylar önce
Hadi masallah harika bir dizi gene ekranda görmek çok güzel 😌🌸
aybike ildeş
aybike ildeş - 2 aylar önce
DDemmekkiterapi görmek iyi bişey degilll miş....
User Name
User Name - 2 aylar önce
Adem psixoloqa qetdi, hekimin sozleri,nesiyyetleri dizini izleyen butun insanlarin ruhlarini duzeltdi , birdene Ademin yox🤔
Deniz Bekirli
Deniz Bekirli - 2 aylar önce
Artik başlasin ta bekliorum......
Fatmagul Karaman
Fatmagul Karaman - 2 aylar önce
Siz hepiniz ben tek terten oku bak aklina kim gelicem soyleyim irem derici buran sevgilerle ben tek siz hepiniz sevenler layk
Kübra İnağ
Kübra İnağ - 2 aylar önce
sureyyanin sizofren olmasi iyi olmadi ya ne sacmalik o oyle simdide kizi sizofren mi yaptiniz yani
Kübra İnağ
Kübra İnağ - 2 aylar önce
oyle ozet gostermedi ama aciklama yaptilar
energy 12
energy 12 - 2 aylar önce
nerden gördün??
energy 12
energy 12 - 2 aylar önce
nerden biliyorsun şizofren olduğunu öyle bi özet göstermedilerki
Zulayho Yuldasheva
Zulayho Yuldasheva - 2 aylar önce
Yaaa tam karisdi dizi
emine sehe
emine sehe - 2 aylar önce
Yuppiiiiii👍😘
Aysu Pınar Okdemir
Aysu Pınar Okdemir - 2 aylar önce
Osman’ımız, sağ duyumuz nerelerde? ❤️😇💕
sema akman
sema akman - 2 aylar önce
cok sukur ki basliyo ama sureya olecekmi nolur olmesin yoksa dizinin tadi tuzu bitecek bence
lutfen hala bir sans varsa sureyayi oldurmeyin lutfeen
energy 12
energy 12 - 2 aylar önce
nerden uyduruyorsunuz bu özetleri?? anlamadim senarist misin sen??
sara muradli
sara muradli - 2 aylar önce
ÇOOOK GEÇ ANLADIN FİKRET
Елена Уфимцева
Елена Уфимцева - 2 aylar önce
Ну наконец то,дождалась🙏💐обожаю турецкие сериалы☺️вот прям уже ненавижу лето,потому что актёры на каникулы уходят,а как нам быть,поклонникам?😞😂😂
Serpil Dizman
Serpil Dizman - 2 aylar önce
Süreyyanın yüzüğü satacaklar aha buraya yaziyom
Az Mer
Az Mer - 2 aylar önce
O bu degilde faruk tekrar bi is batırır basarızız olursa, hele birde tekrar bi komplo kurulursa (düşmanları coktur-düşenin dostu olmazmış) bu kez çikmazlar büyür, dert üstüne dert olur....düşüncesi bile izleme hevesimi kaçırıyor...bu tür senaryoları çok izledik...
Az Mer
Az Mer - 2 aylar önce
Denize düşen yılana sarılsın gibi bişey oldu bu ... O adamın karşısında ilk içinden geceni yapsın, iç sesine kulak versin, iç sesini dinlesin, Allahın izniyle doğru yola iletir..
energy 12
energy 12 - 2 aylar önce
+Az Mer mecbur birseyler yapmali rizikosuz hayatmi var?
Az Mer
Az Mer - 2 aylar önce
energy 12 o iş teklifinde bulunan adam şimdiye kadar hep entrikalı rollerde oynadı, yoksa karamsar degilim ...bekleyecegiz görecegiz artik ne diyelim
energy 12
energy 12 - 2 aylar önce
ayy ne kadar dramatik siniz nerden biliyorsunuz ne olucağını bi bekleyin göreceğiz
ƝὋȖṂἿƉἿᾋ DZ
ƝὋȖṂἿƉἿᾋ DZ - 2 aylar önce
We hope to add the translation feature to Arabic Or English ,, I am a fan of this series and thanks .. from Algeria resident in London
MahName Jeff
MahName Jeff - 2 aylar önce
Shut up
Asya Kılınçer
Asya Kılınçer - 2 aylar önce
AKLIMA ŞEY GELDİ İPEĞİN FAKİR HALLERİ KESİN ÇOK KOMİK asasadasadasadadsad XD XD XD XD XD XD
Asya Kılınçer
Asya Kılınçer - 2 aylar önce
okulun bitmesi yani haftasonu nun 1 muhteşem dizisi geri dönüyorrr!!!!!!!
Ben Sen
Ben Sen - 2 aylar önce
Aynennnnn
Asya Kılınçer
Asya Kılınçer - 2 aylar önce
abiiiiiiiiii faruk asgari ücretle çalışırsa ben ŞOK
Ελένη Μ.
Ελένη Μ. - 2 aylar önce
Because i dont understand ....
What happend to Esma???
Tugba Tüfekci
Tugba Tüfekci - 2 aylar önce
Özlettiniz kendinizi 😊💕
gülperi d
gülperi d - 2 aylar önce
Efsane bir sezon fikret adem sanhanesi kac gerere icledim efsana Efsane
busenaz kaya
busenaz kaya - 2 aylar önce
4n1k aynı gün olması
energy 12
energy 12 - 2 aylar önce
Inşallah diziyi biraz değiştirirler.Sureyya esma sultanı öldürmesin ve konağı geri alsınlar. Adem yola gelsin mutlu son bulsun😊
Msp melekh1234
Msp melekh1234 - 2 aylar önce
cok wukur dizimiz bawliyor suppper😊😁😁
Corimanuela Raducanu
Corimanuela Raducanu - 2 aylar önce
😚😚😚😍😍😘👏👏👏👏👏👏👏
Fidel Yüled İncel
Fidel Yüled İncel - 2 aylar önce
Adem maldır gerisi heyecandır
AmInJoN Khojamalikov
AmInJoN Khojamalikov - 2 aylar önce
bravo
daniela munteanu
daniela munteanu - 2 aylar önce
😔😔😔😔 Very SEAD
Meral YILDIZHAN
Meral YILDIZHAN - 2 aylar önce
Ben en çok ipeki merak ediyorum
Ekrem Abi
Ekrem Abi - 2 aylar önce
Dilara nerde
Cupcake TV
Cupcake TV - 2 aylar önce
Dizi daha yeni başlıyor bence 😃
Sonraki