The DREAMER

42 309
371
 
YORUMLAR
ICEEY BRYCEE
ICEEY BRYCEE - Gün önce
BLM
Chronic-187
Chronic-187 - 2 gün önce
Love Billy Joel. Great song for the second part of the video.
Lucid Dreamin'
Lucid Dreamin' - 2 gün önce
.... ace people are sick crying right now - ibm
강민탁
강민탁 - 4 gün önce
So jermaine cole finesse another check from puma. It’s good to know.
lamar kwadare
lamar kwadare - 4 gün önce
And I wonder, if you know what it means, what it means (keep it going)
Mugginnn
Mugginnn - 5 gün önce
this is special.
Zed Swift
Zed Swift - 6 gün önce
its ok J, its like if lebron was at yur studio n messed up while recording , so what u missed a dunk at all stars:)
ax c.
ax c. - 9 gün önce
The Clippers anthem
" How do you guys think you guys did today?"
"I think we're sorry... 😀"
We'll just keep on dreaming...
🗜️♥️💙🖤
RAPTURE
RAPTURE - 9 gün önce
When this vid came out I was having fight with my girl. Next day was Valentine's day. We broke up. I come here everyday, not for her , even though I miss her. But for Cole , for keeping my dream alive
melanie Cunha
melanie Cunha - 9 gün önce
❤️deep
khiarra manjarrez
khiarra manjarrez - 10 gün önce
cake
obaby nation
obaby nation - 10 gün önce
this isn’t a song this is a memory
obaby nation
obaby nation - 10 gün önce
Watch the whole video and you’ll see
Chickennuggetking 586
Chickennuggetking 586 - 11 gün önce
This teaches you to never stop chasing your dreams & stay focused on the goal at hand.. 🗣💯 thank you cole!
Shijj死
Shijj死 - 12 gün önce
For our brothers who want to know those song titles. That's it
https://youtu.be/rPoeFCjPHe4
عَبْد العَزيز A
عَبْد العَزيز A - 12 gün önce
This reminds me my childhood... I wanna cry...
Kristina Croft
Kristina Croft - 14 gün önce
Kanye west sampled this song like if u remember
Jr3
Jr3 - 12 gün önce
I've been waiting for this my whole life
Brisaida LoVe
Brisaida LoVe - 14 gün önce
This video always makes me cry :') ❤️❤️❤️❤️
William Ong
William Ong - 16 gün önce
This is just kanye's i wonder music video
Stonaye The Fonz
Stonaye The Fonz - 16 gün önce
https://youtu.be/wCQT-UXYXig🔥🔥🔥🔥🔥
francisco lopez
francisco lopez - 17 gün önce
gta5
Lg Steelo
Lg Steelo - 21 gün önce
My dude look the same his entire life 😅💯
dj Nike o
dj Nike o - 21 gün önce
j Cole's you tube analyzer be like your music videos are getting too much view. so lets try and upload your videos without the songs in them and lets see the public response. if people still like them don't bother studio time money, ours of production hassle and just play basket ball with your homies live dude !!!!
r nr
r nr - 24 gün önce
This can't be. I hate even 5 sec ads
Rudy Miranda
Rudy Miranda - 25 gün önce
I love this video because I can honestly relate... all the success aside.
Vukašin Radovanovic
Vukašin Radovanovic - 25 gün önce
Not sure that j cole sing here
Dontae Ford
Dontae Ford - 25 gün önce
Just showing love.. Here to destroy the crown😤🤳🏾🤝🏾 love you God 🤨🤟🏾😎🧏🏾‍♂️🤳🏾
Sonaldo Paixão
Sonaldo Paixão - 27 gün önce
So cutee
Mauris Othuke
Mauris Othuke - 29 gün önce
One time for the people who haven’t made it yet but aren’t willing to give up. This song for all of us 🥂
Royce Cinema
Royce Cinema - 29 gün önce
True inspiration 🙏🏽🎯
https://youtu.be/jfe8GmehlRA
Scarlet Bolaños
Scarlet Bolaños - Aylar önce
🌟
Bobo Hd
Bobo Hd - Aylar önce
“It won’t be to sell you my latest new sneaker”- j.cole
Bionic In V
Bionic In V - Aylar önce
check my bro out he's fire trvideos.net/2AxgJZ9FFCU-video.html
10RD
10RD - Aylar önce
Is this not on Spotify ?
ASAP Chronic
ASAP Chronic - Aylar önce
Immediately recognized the song from Kanye’s I wonder
Bionic In V
Bionic In V - Aylar önce
check my bro out he's fire trvideos.net/2AxgJZ9FFCU-video.html
Olmeca A'Liiq
Olmeca A'Liiq - Aylar önce
I'm real proud of this dude, we from the same area out of North Carolina..... "FayetteNam" aka (Fayetteville, NC).... Seen him a couple of times in person too... Before he got real famous and after he got famous...my Ppls.....Ace (J) Cole.
Bionic In V
Bionic In V - Aylar önce
check my bro out he's fire trvideos.net/2AxgJZ9FFCU-video.html
jon doe
jon doe - Aylar önce
wanna diss kanye but use his samples....wack
Jahseh
Jahseh - 21 gün önce
kanye sampled it lmao an he also said kanye WAS a legend
Danny 10
Danny 10 - Aylar önce
🔥
Jerry Campos
Jerry Campos - Aylar önce
I’d say he gonna be a strong 3rd round pick maybe 2nd. Cole can ball bro lol
Conor Sherman
Conor Sherman - Aylar önce
Usernames are not gay.
Marc Macaluso
Marc Macaluso - Aylar önce
Billy Joel too? Wtf you been smoking
Ben Gbaja
Ben Gbaja - Aylar önce
amazing
enkadu007
enkadu007 - Aylar önce
Shoutout to Kanye
H2O Wav3
H2O Wav3 - Aylar önce
He's correcting the previous error
H2O Wav3
H2O Wav3 - Aylar önce
Billy joe_uptown girl
Leave me be
Leave me be - Aylar önce
The basket ball court part reminded me how I don’t fit in around and I just keep it inside me until somebody notices it
Russell Stewart
Russell Stewart - Aylar önce
The pistions need to sign him to the team 😄
2-15-19 720
2-15-19 720 - Aylar önce
J Cole is such an amazing person
Jxshua Princeton
Jxshua Princeton - Aylar önce
Am I the only who realizes J Cole owns Hip Hop
Daniel Dominguez
Daniel Dominguez - Aylar önce
Billy Joel-Vienna.
Gspadez tooreal
Gspadez tooreal - Aylar önce
Cole the next nipsey.... I don’t say that loosely just pay attention
Gspadez tooreal
Gspadez tooreal - Aylar önce
Little dude was everyone from 7-14
Gspadez tooreal
Gspadez tooreal - Aylar önce
Dead thought this was a video... it said j and I clicked
banana slamma
banana slamma - Aylar önce
Little did we know, this was his NBA debut
Ky Smith
Ky Smith - Aylar önce
I see what you did there J... Yesss love. Do it
cupcake kisses
cupcake kisses - Aylar önce
Love ❤️ puma got the king 👑 out hear give us life in a damn ad y'all 😍
lil Kevin
lil Kevin - Aylar önce
1:14 young Bronny😳
06_XII-A_Arish_ Ali_
06_XII-A_Arish_ Ali_ - Aylar önce
Is Cole singin there??? 😳
Serenity Rain
Serenity Rain - Aylar önce
Little did he kno he was finna become a platinum star😂🤩
Chistoph
Chistoph - Aylar önce
Me and homeboy at the beginning would have gotten into in if was one of the players. You not going to pick on a kid like that
omarkhalid
omarkhalid - Aylar önce
Cole has always been a realist. "I think we're sorry"
Harry Baulsach
Harry Baulsach - Aylar önce
People will buy the shoes you didn't have to fake being a basketball player
Drake Murphy
Drake Murphy - Aylar önce
and now he's makin an NBA run fuck yeah
Kick The Sma
Kick The Sma - Aylar önce
Cash app $Moneyday7 need help please anything would help not trying to scam just tired of doing bad things
Michael Chin
Michael Chin - Aylar önce
ILL SEE U IN THE NBA MR COLE
EricGoesOff Gaming
EricGoesOff Gaming - Aylar önce
look at all yall mfs now... "OHHHHH THIS MAKES SENSE NOW!"
(in case you dont know, cole is trying to join the NBA)
Rich Porter
Rich Porter - Aylar önce
Soooo...why did he make this shit again???
Officer Damien Damien
Officer Damien Damien - Aylar önce
Keeping the up and coming to strive for more...#coleworld
Austine O
Austine O - Aylar önce
The value in this piece is the reminder for you to get our act together and pursue those dreams today. Even if you don’t get the kicks, get your dreams.
Mantequilla
Mantequilla - Aylar önce
Man much success to this man in his next dream/goal
AJ Johnson
AJ Johnson - Aylar önce
Um sorry you don't get to quantify or qualify his music his art is just that ART every time. Love him respect him
Lauren Gober
Lauren Gober - Aylar önce
aye jermaine!!! hey so, there's this cool bball court where i'm at, but they only let dudes use it...can you help me set up a protest bc i wanna fight this unjustly discrimination, bew, real shit tho
Lauren Gober
Lauren Gober - Aylar önce
i love trying to spot which of these comments are like jermaine jermaine
TheAmericanSavage *
TheAmericanSavage * - Aylar önce
Oh.. shit nigga m.. bro wanna be a nba player but the music fuckin with his head that him right there
TheAmericanSavage *
TheAmericanSavage * - Aylar önce
Kno what this shit means cuz... Means that you listening to someone you really like. When this compassion gonna start showing itself and make dreams come true?? For a boxer.. man I mean this boy Quick and Raw Miami shit. Not Jorge masvidal brotha
TheAmericanSavage *
TheAmericanSavage * - Aylar önce
Kno what this shit means cuz... Means that you listening to someone you really like. When this compassion gonna start showing itself and make dreams come true?? For a boxer.. man I mean this boy Quick and Raw Miami shit. Not Jorge masvidal brotha
TheAmericanSavage *
TheAmericanSavage * - Aylar önce
Kno what this shit means cuz... Means that you listening to someone you really like. When this compassion gonna start showing itself and make dreams come true?? For a boxer.. man I mean this boy Quick and Raw Miami shit. Not Jorge masvidal brotha
Chris TheVibe
Chris TheVibe - Aylar önce
This video fire it kinda motivated me actually idk how lmao JERMAINE....... COLE !?!?
Evan Nguyen
Evan Nguyen - Aylar önce
What were the songs?
shane aguilar
shane aguilar - 23 gün önce
my song by labi siffre and vienna by billy joel
sangone diene
sangone diene - Aylar önce
Like before the vid reaches its starting
MrLoonie Loon
MrLoonie Loon - Aylar önce
https://www.youtube.com/channel/UCsEm0uU26ZIdsWjq3RQLSYA
MrLoonie Loon
MrLoonie Loon - Aylar önce
https://www.youtube.com/channel/UCsEm0uU26ZIdsWjq3RQLSYA
EaST CoAsT MaCHete
EaST CoAsT MaCHete - Aylar önce
J Cole actually going through with it .
PhaQ You
PhaQ You - Aylar önce
Was expecting someone to start pitching life insurance after the intro
ShmoneyCuhh
ShmoneyCuhh - Aylar önce
This was him saying hoopin was lowkey his dream all along and who here after he got a tryout for the pistons
Hayden Paterson
Hayden Paterson - Aylar önce
Love j cole and love Billy Joel nice one
+Big ant+
+Big ant+ - Aylar önce
This got me wanting to listen to kanye's I wonder. Issa classic, yessir.
Craig Chapman
Craig Chapman - Aylar önce
J.Cole!!??! JERMAINE!?!?! COLE!?!?!?!?
Craig Chapman
Craig Chapman - Aylar önce
@Lauren Gober ummmm ok 👍🏾
Lauren Gober
Lauren Gober - Aylar önce
@Craig Chapman didnt even read past the words jermaine cole sooooooouh
Craig Chapman
Craig Chapman - Aylar önce
@Lauren Gober you obviously dont get the reference 🤣🤣🤣
Lauren Gober
Lauren Gober - Aylar önce
you forgot the *lamarr part
Shillian Rex
Shillian Rex - Aylar önce
My Hero
Dustin Smith
Dustin Smith - Aylar önce
This shit need a Grammy Tony and whatever else is possible.
david freeeman
david freeeman - Aylar önce
Looks like his dream is coming true with the Pistons!
h0l96lim worldwide
h0l96lim worldwide - Aylar önce
'Africa
Kennedy Cooper
Kennedy Cooper - Aylar önce
Name of this song please...
NIANG WIN
NIANG WIN - Aylar önce
2020 is juz too much… Kanye trying to run for U.S president & J.Cole trying to get into the league 🤦🏾
Eli love
Eli love - Aylar önce
I just love j Cole so much 💚
Leonard Fillings
Leonard Fillings - Aylar önce
Cole fucking follow your dreams
If you wana play ball I know you can and will be great
You got me feeling like I can do anything brother
Official Killua
Official Killua - Aylar önce
He rlly wanna make his dreams to come true if he dose he gonna be a rapper and a basketball player
sippycupman
sippycupman - Aylar önce
He was leaving bred crumbs that he was gonna try out for the league
spook tyrone
spook tyrone - Aylar önce
Bruh fr best ad of all time
A L
A L - Aylar önce
This is beautiful. Thank you Cole.
OverthereLook
OverthereLook - Aylar önce
I really just wasted 5 minutes on a Puma ad. This is a new low.
Nelo Ball
Nelo Ball - Aylar önce
This video is so tough. I hope he make it.
Sonraki