Cihan Mürtezaoğlu & Ceyl'an Ertem - Bana Sor (Akustik Video)

38 494
1 477
 
YORUMLAR
Nur Yildirim
Nur Yildirim - 11 saatler önce
Yıpranma payı alınmalı bu şarkıdan sonra
Emriye İnce
Emriye İnce - 2 gün önce
Gelde bana sor geçen o gecelerimi....o gündüzlerimi ne kadar ağladığımı bana sor pek gülmüyorum... sensiz gülemiyorum gitme deseydim, gitmezdin belki, var olmanda içimi yakıyor ya doğrusu "Hani bazı romanlarda kızlar hep terk edilir ya, Sen beni terk ettmedin bendeki bir parçanı eritip yok ettin" sana sonsuz teşekkür ederim.
Mehmet Kizilarslan
Mehmet Kizilarslan - 4 gün önce
Tek kelime oda super
Mustafa Kahveci
Mustafa Kahveci - 5 gün önce
Evet içtenlik , duygu seli ancak bu kadar ifade edilir yüreğine sesine ağzına yorumuna sağlık...
Tayfun Çelik
Tayfun Çelik - 6 gün önce
Bir daha ferdi tayfur şarkısı yorumlamayın bırakın o bizde olduğu gibi kalsın..
27 Eyüp Çakmak
27 Eyüp Çakmak - 6 gün önce
abi süper yorumlamışlar yüreğinize sağlık .. lakin bir eleştirim olucak ceylan ertem e saygım sonsuz ama bu klipte sanki kabız olmuş ğibi görünüyo bildiğin ıkınıyor bukadar güzel söyleyen birine bu hareketler olmamış be saygılar...
Fatih Dereli
Fatih Dereli - 10 gün önce
Nerden düştüm amk su şarkıya. Dertsiz başıma dert açtı şarkı
ufuk çınaklı
ufuk çınaklı - 10 gün önce
Güzel olmuş ama Ferdi Tayfur un verdiği duygunun yanından geçemez
Kaan Koyuncu
Kaan Koyuncu - 12 gün önce
O sevgilisine ‘’Esmer’’ şarkısıyla bağlandı o günden bu dakikaya kadar Ceylan Ertem’den nefret ederdim.. gecenin boşluğu birazda yalnızlık dahada hoş duyurdu şarkıyı
Burhan Bulanık
Burhan Bulanık - 12 gün önce
Çok iyisin be Muhlis Berberoğlu.. 👍
gökhan meli ayaz
gökhan meli ayaz - 14 gün önce
ne çirkin bi kadın aq
Furkan Çelebi
Furkan Çelebi - 15 gün önce
Yaşanmiş yillarin, eyvahini bana sorr
pınar adalan
pınar adalan - 15 gün önce
Bu tıklanma şarkının hakkını verememiş.
vizyonsuz 4cekirdek
vizyonsuz 4cekirdek - 17 gün önce
nerde eski kasa şahin varsa bana sor!!!🎷🎷🎷tik tok unda amuna goyam
Mehmet AYTİMUR
Mehmet AYTİMUR - 19 gün önce
Ceylan saçların çok güzel olmuş olgun gösterir olmuşsun ama bu sana bambaşka bir güzellik katmış.
doğa tutkunu
doğa tutkunu - 20 gün önce
Ceylan HanımEfendi keşke bu şarkıyı söylemeseydin bendeki intibanı ısırdın
Murat SALTAN
Murat SALTAN - 21 gün önce
Resmen katletmişler, abartmayın lütfen....
Kadir Celik
Kadir Celik - 22 gün önce
Ferdi baba dururken su komik yoruma anca kahkaha atarim ronnyler
Faruk Doğar
Faruk Doğar - 22 gün önce
Cihan Mürtezaoğullarının şarkıyı söylerken rahatlığı ve Ceylan Ertemin ise şekilde şekle girişi :)
Mehmet Adem Şengül
Mehmet Adem Şengül - 23 gün önce
Çok kötü olmuş çok.
qrshot656
qrshot656 - 23 gün önce
Herkes her şarkıyı söylememeli.
Mehmet Rasim
Mehmet Rasim - 26 gün önce
Tamam sana sorarım
Leon Juarez
Leon Juarez - 28 gün önce
Bu kadar rahat şarkıyı bile son nefesini verir gibi şekilden şekile girerek ıkına ıkına söylemek.... zorlamamak gerek olmuyosa abi beni gaza getirmeyin diyip uzatılan mikrofonu mütevazilikle geri çevirebilmek gerek.. yazık şarkıya yazık.. çoook ta severim bu şarkıyı..
Salih
Salih - 28 gün önce
Kızdan olumlu mesaj bekliyorum olmazsa hayatın amk
-Ömer and Salih BAO VİUS VELEDTEAM
22.01.2019
Eser GÜLER
Eser GÜLER - 29 gün önce
Kusura bakma vallaha Ceylan hanım çataldan yukarı çıkamadım.Çatal dan kaynaklımı nedir şarkı daha mana ve acı verdi bana. Cihandan daha pis içli söylerdim bu şarkıyı karşında olsam.
idris Pehlivan
idris Pehlivan - Aylar önce
O KARIDAKİ TİP NEDİR ÖYLE AĞZI BURNU AYRI KAYIYOR
Leyla Mısır
Leyla Mısır - Aylar önce
Bu kız şarkı söylerken kese kağıdı geçirsin kafasına 😂🤪
Kemalhan Gokdeniz
Kemalhan Gokdeniz - Aylar önce
Bazı hatların geri dönüşü yoktur.
burak üstün 25
burak üstün 25 - Aylar önce
Sevmeyi bilmiyosaniz bile sizi seven insana yalandan bile olsa seviyorum de çünkü o kişininde mutlu olmaya hakkı var be hayat
hüseyin aydın
hüseyin aydın - Aylar önce
diyorlarki bazı insanlar çok uyur hayatlarında mutsuz oldukları için ben 4 yıldır kafamı yastığa koymaya korkuyorum çünkü o an en çok düşündüğüm an düsünmek beni mahvediyor hatırlamak her gün daha net hatırlıyorum unutmak istedikçe en acısı da bu .
Fikrihur Vicdanihur
Fikrihur Vicdanihur - Aylar önce
Bana sor yalnızlığı, ayrılığı bana sor... Mutluluğu bilirsin, mutsuzluğu bana sor!!!
Shiva shiva
Shiva shiva - Aylar önce
Kadin cok acayip oluyoyor söylerken . Neyse el birligiyle sarkinin icine sicmissiniz ,tebrikler
Kubra Gülhan
Kubra Gülhan - Aylar önce
Ne kadar itici bi sesi var bu kızın yaa sen kim ferdi baba şarkısı söylemek kim ey gafil lütfen bu kız şarkı söylemesin hr şarkıda aynı iticilik
Ulkus Dalyan MOTOVLOG
Ulkus Dalyan MOTOVLOG - Aylar önce
Ceylan şarkı söylerken kesinlikle serbest bırakılmalı,bırakılmalıki dağları devirsin gönülleri yaksın
veli ÇELİK
veli ÇELİK - Aylar önce
abooov sabah sabah yarıldım gülmekten amerikan hippi tarzıyla blob fish'e benzeyen bir kızın ağır bir ruj sürünüp ferdi tayfur şarkısını yanındaki grup tillo'dan fırlama çocukla yorumlaması sürpriz yumurta gibiler yeminle doktor olsam kabız olan hastama bu videoyu izlemesini önerirdim birde bunun altına güya derin anlamlı olduğunu düşündüğü yorumlar yazan bir tayfa yokmu bu ne bohemi bir hayat ! nasıl bir nesil yetişti yarabbi bağlamacı'da takılıyo arada garibim varlık sebebinize sokayım ferdi koooş besteni sikiyolaaar
Vedat Özdabak
Vedat Özdabak - Aylar önce
Ağzını öyle yapma Ceylan'cım öyle kalacak 😁
ismail torun
ismail torun - Aylar önce
çok güzel şarkı ceyda erteme aşığım,
Rana Ateş
Rana Ateş - Aylar önce
https://youtu.be/F4TNo9A1fvU
Talat Baykan
Talat Baykan - Aylar önce
süper...
Ömer Doruk
Ömer Doruk - Aylar önce
nasıl bir şarkıya ya bu insan günde 90 kere dinlese bir kez daha dinleyesi geliyor
kai
kai - Aylar önce
tiksiniyorum!!!
Akgul Akce
Akgul Akce - Aylar önce
Ağzınıza sağlık ne güzel bir uyum...
Abdullah Güçlü
Abdullah Güçlü - Aylar önce
ciğerimiz soldu
Kubilay Yiğit
Kubilay Yiğit - Aylar önce
Sigara içmiyorum onun yerine ben yandım
ÖMER FARUK kurt
ÖMER FARUK kurt - Aylar önce
Elektro bağlamayla sadece ankara havaları guzel oluyor saniyirdum reis oyle çalmış kii cigerimiz parçalandı.
cebrail arslan
cebrail arslan - Aylar önce
sigara diye elimi yaktım naptınız siz.
Gamze
Gamze - Aylar önce
Elektro saz olmasa daha iyi olurdu bence.
Not: Ceylan Abla ne guzel kadinsin, napiyorsun kendine oyle, Allah aşkına? O bandana ne oyle?
Abdullah Ozkan
Abdullah Ozkan - Aylar önce
Karlı bir trakya havasından,Keşan'dan diyorumki çok suğuk beya suğuğu bana sor,,,it gibi titredim dışarda kaşlarım buz tuttu...ban sor bana sor...
YakarimSeniii
YakarimSeniii - Aylar önce
Hasiktir amk. Sicmissiniz! Birakin eski sarkilari o 5 parasiz sanatinizla seslendirmeyi! Mit sade memesindeni dovmeyi gosteriyor
Neset Kurt
Neset Kurt - Aylar önce
Günlük doz almadan uyuyamıyorum
Çiğdem K.M
Çiğdem K.M - Aylar önce
👏👏👏👏
La 22
La 22 - Aylar önce
2019 ve ben seni halen seviyorum..
şafak taşcı
şafak taşcı - Aylar önce
hakkı alkan şarkıdamı söylüyor.. şakası bir yana güzel performans olmuş.
Erkan Çifteli
Erkan Çifteli - Aylar önce
Böyle ölmeyiz füze at #CeylanErtem
Metin Düztepe
Metin Düztepe - Aylar önce
böyle öldüremezsiniz füze atın füze........
Tarihi Fotoğraflar Türkiye
Ceylan Ertem şarkı söylerken 5 kilo vermiştir
Serkan Solmaz
Serkan Solmaz - Aylar önce
Bu kadın tek banamı çok çekici geliyor?
segin kağan
segin kağan - Aylar önce
sordum sana ,çok üzücü yine de ayrılıkta sonlarda başlangıçlar da insana ait duygulardır. Yarım kalan aşklar yoktur. Yüreklerde son bulmadıkça.. Yüreğine yeniden aşk doğması için şans tanı kendine. Yıkmak kolay en zor olanı en değerlisi yeniden inşa etmek..
G Kai Hiwatari
G Kai Hiwatari - Aylar önce
Aferin lan birazcıkta FERDİMİ gündem edin böyle popülist köpekler 👍🏻👏🏻
Hasan Basri AYSEN
Hasan Basri AYSEN - Aylar önce
Rüküş Bu da Yaa... Bak Melek Mosso'ya Klibi Nekadar Güzel Gerçi Hiç Işık Yok Ama Olsun...
Yunus Boztoprak
Yunus Boztoprak - Aylar önce
Melek Mosso canlı söylemiyor
Sedanur Tabak
Sedanur Tabak - Aylar önce
Ah o eski şarkılar .... yıllar sonra tozlu kitapların arasında bulunmuş bir mektup gibi... insanı alıp götürüyor.. en güzel yıllar ennguZel aşklar 90 lara gömülüp gitti.. o günler geçti gitti... selam olsun o yıllara ...
dilan irem sezen
dilan irem sezen - Aylar önce
Derde düştük gece gece
duzensiz dd
duzensiz dd - Aylar önce
Ceylan çok seksi olmussun
Dr Selin
Dr Selin - Aylar önce
işte bu!!!
cankan kendigül
cankan kendigül - Aylar önce
arada Ceylan ı eleştirenler olmuş;şekilden şekile girdi kaldıramıyorsan şarkıyı söyleme diye.Ulan Ceylan ın bütün canlı performansları bu şekilde.Kadın hissederek söylüyor.Bilmeden anlamadan yorum yapıp sinirlendirmeyin bizi
BaBaLa Çete Lideri
BaBaLa Çete Lideri - 2 aylar önce
İnsanlık dışı bir yorum, toplu katliam için ön adım. garson nerede kapı!
semih dinçer
semih dinçer - 2 aylar önce
Ferdi babayla mukayese bile edilemez ama güzel yorum
Samet Liman
Samet Liman - 2 aylar önce
abartmayın daha ıyısı var ceylan tek soylese ok de bu adam olayı berbat etmış
Esra Efehüseyinoğlu
Esra Efehüseyinoğlu - 2 aylar önce
Lise yıllarımdan beri arabesk dinliyorum diye benimle kıro diye dalga geçen herkes şu an arabeskin dibine vuruyo😁 ben demiştim birgün herkes arabeskçi olacak diye. Neler kaçırdınız neler yıllardır daha yeni anlıyorsunuz. Müslüm Ferdi Cengiz dinlemeyen adamdan hayır gelmez👍
merve öztürk
merve öztürk - 2 aylar önce
Acı çekiyor gibi söylüyorsun 😔
B M
B M - 2 aylar önce
Öyle ölmeyiz ya, valla bak.
Yasar Cinar
Yasar Cinar - 2 aylar önce
Ceylan kilo alınca ne güzel olmuş ya , heyecan yaptım amk izlerken
Kemal Şarapçı
Kemal Şarapçı - 2 aylar önce
getirin çayımı sigaramı Efkar var bu gece
mehmet inciler
mehmet inciler - 2 aylar önce
hatun taş :)
legendoldubee
legendoldubee - 2 aylar önce
Muhlis'in ismi niye yok başlıkta???
volkan türker
volkan türker - 2 aylar önce
Bağlamacı manuş abi saçlar beyazlayınca manuş baba olacak ve bunlar benjamin button gibi sürküle olarak sonsuza kadar yaşayacaklar.
Bahri Samsa
Bahri Samsa - 2 aylar önce
Sayamadığım çok ahım var, ayağın taşa takılsa beni hatırla.
Tuğberk Kaloç
Tuğberk Kaloç - 2 aylar önce
Belki sabaha kadar dinledim
Efe Avcı
Efe Avcı - 2 aylar önce
Offfff muazzam olmuş beee
ertan deniz
ertan deniz - 2 aylar önce
Baglamanin sapi bir yerlerimize kaçti
Entel Feridun
Entel Feridun - 2 aylar önce
O degilde ceylan ertemin memesinde dövme var ap
Hüseyin Umut İPEK
Hüseyin Umut İPEK - 2 aylar önce
Bağlamayı çalan Manuş baba falan mı 😂
Asd Qwe
Asd Qwe - 2 aylar önce
👍🏻👍🏻
Dudu Gömleksiz
Dudu Gömleksiz - 2 aylar önce
Ciğerimizi yaktınız be!
mehmet eriş
mehmet eriş - 2 aylar önce
ne varsa eskide var be. insan içine düştüğü girdabı, çektiği acıyı, sevgisinin kederini eski şarkılar daha iyi anlatıyor... yüreğinize sağlık güzel insanlar...
Tarçınlı Kurabiye
Tarçınlı Kurabiye - 2 aylar önce
ceylan abla biraz kambur oturmuşsun ama canın sağ olsun 🚬
01SıcakSehirli
01SıcakSehirli - 2 aylar önce
Zamanında bu sarkıları dinliyenlere hanzo diyordunuz simdi ne oldu hanzoluk modamı oldu Ülkede
Ceylan kendini niye okadar sıkıyor kız kamızmı olmus bi el atın yazıktır
Mustafa Yayla
Mustafa Yayla - 2 aylar önce
Allah belanızı versin güzelim şarkının icine ettiniz
Ahmet Tunç
Ahmet Tunç - 2 aylar önce
Çok güzel bir renk katmış yüce divan 😍🍁
Dan Bilzerian
Dan Bilzerian - 2 aylar önce
Bunu benim babamdan daha güzel kimse soyleyemez. Zaten sözlerini de eksik söylemişler. Büyüksün ferdi babaaa
Mücahit Tepe
Mücahit Tepe - 2 aylar önce
Ferdi babanın hissini vermiyor ya malesef
Berfin Yılmaz
Berfin Yılmaz - 2 aylar önce
Şu şarkıyı söyleceğinize kafama sıksaydınız ulan
Ömer Bulut
Ömer Bulut - 2 aylar önce
FERDİ BABAAAAAA
Ferhat
Ferhat - 2 aylar önce
Lan ağladım
hypnose65
hypnose65 - 2 aylar önce
Ceylan ertem bu şarkıda gerçekten bukadar zorlenıyormusun??
Bir Hobim Var Benim
Bir Hobim Var Benim - 2 aylar önce
hobi dünyası takip edin çok güzel sayfa
https://www.youtube.com/channel/UCcSc0yGC2fUDHT2LeE3H-eQ
Gerçek Renk
Gerçek Renk - 2 aylar önce
Her gidişinde çaresiz beklemeyi bana sor
Sercan Oral
Sercan Oral - 2 aylar önce
3 Gündür Döngü Açık Ve Daha Dinlemekten 1 Gram Sıkılmadım Sanırım Çıldırmama Engel Oluyor Bu Parça..
Tugba Akgün
Tugba Akgün - 2 aylar önce
Adam çakma orhan gencebay tutmuş ferdi söylüyor
can ben
can ben - 2 aylar önce
Ikisindede ses yok sadece şarkı guzel
Sonraki