Emre Belözoğlu'na TUVALET FIRÇASI Uzatan Kişi Hacklendi !

1 779
82
 
YORUMLAR
Emin Efendi
Emin Efendi - 3 aylar önce
Bildirim sorunu olmuş olabilir. Bildirim aldınız mı ?
Sodagamer36
Sodagamer36 - 3 aylar önce
Güzel bir Video dahafazla gelsin 😁
DERBEDER BEY
DERBEDER BEY - 3 aylar önce
Evet
ümit can x
ümit can x - 3 aylar önce
Evet abi aldım sıkıntı yok bildirim geliyor
Lorien
Lorien - 3 aylar önce
evet
Sadio Mane
Sadio Mane - 2 aylar önce
Belçikalı deilmiydi lan
e dswfeewfd
e dswfeewfd - 3 aylar önce
Seref denek macta siyayeyi futbolcuya kufur edip irkcilik yapmakmidir ben olsam emreye direk viblator uzatirdim
Emre Altuntaş
Emre Altuntaş - 3 aylar önce
Ne demek kardeşim Her zaman
Demir şentürk
Demir şentürk - 3 aylar önce
İran hükümdarı Şah İsmail, kıymetli mücevherler ile dolu bir hediye sandığı gönderiyor, hünkâra.
Sandık açılır. İçinden çeşit,çeşit
değerli taşlar, kıymetli atlas, kadife kumaşlar çıkar.
Fakat, sandık açılır açılmaz,
etrafa pek fena
bir koku yayılır.
Önce, hiç kimse bir anlam veremez, nadide mücevherler ile dolu sandıktaki bu fena kokuya.
Sonra, mesele anlaşılır.
Sandığın dibine insan dışkısı doldurulmuş.
Yani, Şah İsmail, aklı sıra, cihan padişahına hakaret ediyor… (!)
Cihan padişahı emir verir,
"herkes düşünsün, bu edepsizliğe, Osmanlı'nın şanına yakışacak şekilde bir mukabelede bulunmalıyız.“
Ve çözümü yine kendisi bulur
Aynı şekilde değerli mücevher ve kumaşlarla süslü bir sandık hazırlatılır. Sandığın içine, o zamanın en nefis gül kokulu lokumlarından hazırlanmış bir kutu yerleştirilir.
Kutunun altına da, bir satırlık yazıdan ibaret pusula (not) iliştirilir..
Hediye sandığı, itina ile süslendikten sonra,
Şah İsmail'e gönderilir.Sandık, Şah'ın huzurunda açılır.
Sandık açılır açılmaz, etrafa mis gibi gül kokusu yayılır. Mücevher vs. gibi hediyeler takdim edildikten sonra, Osmanlı Elçisi –Şah’ın tedirgin olmaması için, önce kendisi tatmak kaydıyla- büyük bir saygı ve nezaketle,Şah İsmail'e lokumdan ikram eder.
Bilâhare, görevliler,huzurda bulunanlara teker,teker
ikram etmeye başlarlar, lokumdan. Şah, bütün bu olup bitenlere bir anlam veremez.
Osmanlı Elçisi,
Şah'ın şaşkınlığını gidermek için,
lokum kutusunun altına iliştirilmiş mütevazı pusulayı uzatır.
Pusulayı okuyan Şah'ın yüzünde,
bu sefer, şaşkınlığın yerini büyük bir utanç ifâdesi alır;
İSMAİL HERKES YEDİĞİNDEN İKRAM EDER!!....
Kadir Celik
Kadir Celik - 3 aylar önce
Türkü çekemezler gerçek türk gibi hissetmeyeneler
ihtiyar delikanlı
ihtiyar delikanlı - 3 aylar önce
Dislike atanlar izlandalı oçlar
Claudia Roth
Claudia Roth - 3 aylar önce
kurt picleri daglarimizda askerimize pusu kurarken elin gavuruna ne diyecegizki?Once Turkiyenin ici TEMİZLENMELİ!
Ömer Faruk Demirel
Ömer Faruk Demirel - 3 aylar önce
ADAM
Ayse Yildiz
Ayse Yildiz - 3 aylar önce
Sizler nasıl insanlarsınız
Türker Arabacı
Türker Arabacı - 3 aylar önce
Helal
Furkan ESEN
Furkan ESEN - 3 aylar önce
Amaçları sadece o değil ben size gizli amaçlarını söylim mi?
Akdenizde sizi içinde bişi olmayan yukarı tarafa ittik %3 verdik şimdi tüm dünya 500 yıllık doğalgazı yiyecez! Enayiler sesinizi bile çıkartmıyorsunuz al tuvalet fırçası bak hala ses yok! Mevzu bu dostum. Sizin bakışınız Allah yolundan saptınız.
Geliyorlar... HEPSİ AKDENİZ DE BİRLEŞTİ... VE ŞİMDİ ŞARKI,DİZİLERLE UYULUTUYORSUNUZ❗❗❗
❗❗❗UYANIN❗❗❗ Bunlar Almanların adamları ve onlar şuan Akdenizde ahkam kesiyorlar❗UYANIN❗

@
F McGregor
F McGregor - 3 aylar önce
O fırça götüne girecek
serkan özçiçek
serkan özçiçek - 3 aylar önce
Çocuk muziplik yaptı güldük. Konuyu nerelere getirdin😊Nasıl bir ruh hali bu? Hastasınız yeminle😁😁😁
Sultan Hakim
Sultan Hakim - 3 aylar önce
3 saatten fazla bekletildiler*
Anne Sevgisi
Anne Sevgisi - 3 aylar önce
Adam kim olursa olsun yaptığı kabul edilemez ve etmedik cezasını çekti
KİNG AWP YouTube
KİNG AWP YouTube - 3 aylar önce
Dislike atan kim lan adam ananami sövüyor yook !!vatan !!
Oğuz Kağan Öztürk
Oğuz Kağan Öztürk - 3 aylar önce
öyle ananız sikilir az kaldı tank paletide öpeceksiniz
Oğuz Kağan Öztürk
Oğuz Kağan Öztürk - 3 aylar önce
öyle ananız sikilir az kaldı tank paletide öpeceksiniz
BERAT BAŞKÖY
BERAT BAŞKÖY - 3 aylar önce
Lan Ne Güzel Kanalmış Burası
Kaan Tutar
Kaan Tutar - 3 aylar önce
O şerefsizin adı corentin siemeng
Adil Can
Adil Can - 3 aylar önce
Bir gün birtane kral selim sultana bir çuvalın içinde bok yollar buna karşılık selim sultan ise ona tatlı yollar kral sorar sen niye bize tatlı yolladın ben sana bok yollamama rağmen selim sultan ise demişki herkes Yedini yollar bizim farkımız bu
Adil Can
Adil Can - 3 aylar önce
Şimdi 5 tane atacaz biz müslümanız diye bize yaptıklarını Allah biliyo Allah soracak inşallah maçtaki kazanacak son30 dakika
Sadio Mane
Sadio Mane - 2 aylar önce
2 1 mac
Sabrina Brescia
Sabrina Brescia - 3 aylar önce
adam bulundu belcikali ve bulundu
Kirmizi Kara
Kirmizi Kara - 3 aylar önce
Beyler sakin olun, o genc özürlü. Havalaninda basin mensuplarini görüyor ve onlarin yaptigini yapiyor. Yani akli dengesi 5 yasinda cocuk gibi, ne yaptiginin bile farkinda degil. Baska göruntülerde kendi kendine fircaya konusuyor. Bize yakisan o genci turkiyedeki maca davet edip, hakiki mikrofon hediye edip futbolculara kendince röportaj yaptirmaktir.
Not. O genc belcikali, ordaki insta adresleri baska sahsa ait
Jetci Gamer
Jetci Gamer - 3 aylar önce
Anasının amına sohacan o fırçayı haşur huşur yitip çıharacan onu aramış o götveren. Ellerine fırsat geçse 1 kaşık suda boğar bu hayranı bol avrupalı götverenler.
Hatay 31
Hatay 31 - 3 aylar önce
Bu adam emre belezoğlundan özür diledi
Beyza Karatepe
Beyza Karatepe - 3 aylar önce
Abi giriş çok iyi değil mi yaaa😂😂😂
Gönül Dağı 40
Gönül Dağı 40 - 3 aylar önce
🇹🇷 Milli takım Vatandır Şereftir siz Savaşın bizler ölelim🇹🇷 Ne mutlu Türküm diyene❗️
Ali osman Soytürk
Ali osman Soytürk - 3 aylar önce
Fenerliyim beşiktaşlıyım vb diyerek A milli takım oyuncularına yapılan çirkefçe hareketleri kınamaya kalkan yosma kafalı arkadaşlar siz Türksünüz başlayacam artık takımınıza ne kadar boş insanlar var bu ülkede
Ali Karayurt
Ali Karayurt - 3 aylar önce
gençler kusura bakmayın eyy izlanda bugün görecez o fırça kime giriyor(o adamın ben ta ...)
Meyra Türkmen
Meyra Türkmen - 3 aylar önce
🤣🤣🤣🤣 manyağın biri çıkmış fırça tutmuş, ne yapacaksın? Savaş’mı açacaksın? Keşke amerikalılar 18 askerimizin başına çuval geçirdiğinde’de böyle sinirlenseydiniz. Biri İmamoğlu ile tokalaşmazken, Trump ile samimi tokalaştı, yalanmı? Gülünç bir video olmuş, kışkırtmayın insanları!!!!
chans chance
chans chance - 3 aylar önce
Emreyi gunahim kadar sevmem ama bu olay milli bir olay emrenin formasinda ay Yildiz var ve bu turkiyeye hakaret niteligi tasir kimse bu serefsiz hemen tesis edilsin ulkemize girme yasagi gelsin
Mert Çelik
Mert Çelik - 3 aylar önce
Bekle bizi izlanda nüfusunu çoğaltmaya geliyoruz
gaga universe
gaga universe - 3 aylar önce
Tuvalet fırçasını o muhabirin ağzına soksaymış keşke😠
S3R1K4T1L Freestyless
S3R1K4T1L Freestyless - 3 aylar önce
Bizim dagin kurdu kendi arasinda kavga eder ama baska dagin kurdu gelince hep bir arada durur !!!!
EXPLORER
EXPLORER - 3 aylar önce
Abi şam olayını çek beğenin görsün
SecWhelan
SecWhelan - 3 aylar önce
Hacklenen hesaplara bakın hepsi 2 3 gün önce açılmış.Kendi açtıkları hesapları hacklemiş gibi gösterip takipçi kazanıyorlar.
Kerem
Kerem - 3 aylar önce
bunu anlamaz bizim salaklar. keriz siksinler birak.
Kerim Amet
Kerim Amet - 3 aylar önce
Sesin guzelmis hocam
EsbGaming
EsbGaming - 3 aylar önce
AyyıldızTİM
Berkay Basıbuyuk
Berkay Basıbuyuk - 3 aylar önce
Olurda izlanda Türkiye gelirSE taraftarimiz herkezin elinde tuvalet fırçası ve pompasi ile karsilamak lazim
Efsane 4 Lü
Efsane 4 Lü - 3 aylar önce
Bügün bekleyin türkiye 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Kadir Şeker
Kadir Şeker - 3 aylar önce
Abi zaten herkes sinirli senin ses tonunda fena gaz verici bir gece ansızın 82 İzlanda yaptiracan bize 😂😂😂
Esat Demirkol
Esat Demirkol - 3 aylar önce
Bana daha yeni geldi..
ALTUNÇLAR* GAME*
ALTUNÇLAR* GAME* - 3 aylar önce
kaptan yaa
ibrahim burtara
ibrahim burtara - 3 aylar önce
TRT
Vocodex
Vocodex - 3 aylar önce
ABİ ŞAM OLAYINI ÇEK LÜTFEN
yavuz secginer
yavuz secginer - 3 aylar önce
Serefsiz izlanda gavat izlanda
Riza Devrilmez
Riza Devrilmez - 3 aylar önce
İyi yapmış lar
Çağatay Çağın
Çağatay Çağın - 3 aylar önce
Emin abi ses tonun harika
Ruling hack team
Ruling hack team - 3 aylar önce
Çoğu hesap bot atilmis hesaplar adamin hesabi hala aktif cakma lamerlar caldik diye sevinmesin
AHMED D
AHMED D - 3 aylar önce
Ağzına sağlık piirim
Ferdi baba
Ferdi baba - 3 aylar önce
İzlanda bundan sonra Türkiye min gözünde tuvalet muamelesi görür artık gelen giden sıçar kesin Rusya'yı ve ukranyayı kerhane yapmış bu millet artık İzlanda sen bokland oldun 😂😂
Yusuf Citil
Yusuf Citil - 3 aylar önce
Helal sana be
Ali erdem Yesilyurt
Ali erdem Yesilyurt - 3 aylar önce
Fırça tutan izlandalı değil
Seth Black
Seth Black - 3 aylar önce
beyler adam belcikali cikti youtube a koymak icin dalgasina cekmis fircayi da ordaki havalimani tuvaletinden bulmus irkcilik falan degil abartmayin ozur diledi adam salagin teki iste ugrasmaya degmez biz yenelim yeter bugun bir de saygi istiyorsaniz sizde diger milletlere saygi gosterin hicbir milletin milli marsini isliklamayin.
KraLaz
KraLaz - 3 aylar önce
Instagram Twitter Facebook hesabı hacklemek kolay zaten abi wordlist oluşturup Brute-Force atak ile hakclenir bu hack olayını büyütmeye gerek yok asıl cevap maçta verilmesi gerekli bunu da millilerimiz en iyi şekilde yapacaklarına eminim
yunus ilcin
yunus ilcin - 3 aylar önce
Konya'da Fransa milli marşını yuhlamak doğru mu. Bununla ilgili de video çek..
Yasin Karataș
Yasin Karataș - 3 aylar önce
🇹🇷 Bal gardaşım Emin 👍
Gamze A
Gamze A - 3 aylar önce
Ne mutlu TÜRK 'ÜM diyene
Sonraki