Soramazsın: Erotik Shop Sahibi I 80. Bölüm

2 240
260
 
YORUMLAR
mehmet kartal
mehmet kartal - 3 saatler önce
çok rahatım diyen insan yüzünü göstermiyo garip
Berlin Go
Berlin Go - 6 saatler önce
Köpek eti yiyen bir çinliyi alın
Adil G_zadeh
Adil G_zadeh - 6 saatler önce
Rihanna abla gelsin
Elif Kıhrı
Elif Kıhrı - 7 saatler önce
Çinli getirsenize şuraya beğenin görsünler
no name
no name - 9 saatler önce
kıvırcık ablayı istiyoruzzzzzzzzzzzzzz
Melike Yağmur
Melike Yağmur - 18 saatler önce
Diğer kiz neden yok artik
Malik Azizovic
Malik Azizovic - 23 saatler önce
Rihanna abla nerdesin
münir Aykanat
münir Aykanat - Gün önce
Abla resmen adami azarliyor adama cikista kesin dalmistir.
Jiyan Siyaevin
Jiyan Siyaevin - Gün önce
Bu adamın bana ulaşması lazım. Ben bu işi çok iyi yaparım, çok iyi satışlarım olur :)
G1234G Cx
G1234G Cx - Gün önce
0:36 Erotik shop açmaya nasıl karar verdin?
1:06 önceden ne iş yapıyodun?
1:44 biri mesleğini sorduğunda açıkça söylüyor musun?
1:59 akrabaların bu işi yaptığını biliyor mu?
2:22 şimdiye kadar aldığın en ilginç şikayet neydi?
3:00 bu işte kar çok yüksek diyorlar doğru mu?
3:27 karantina süreci işlerinizi nasıl etkiledi?
3:44 insanlar gün geçtikçe bu ürünler nedeniyle yalnızlığı mı tercih ediyor?
4:20 partner gerek duymadan en çok tatmin eden ürünler neler?
4:45 müşteriler genelde hangi yaş grubunda?
5:06 ürünlerde iade kabul ediyor musunuz?
5:25 yeni bir ürün geldiğinde ulan bu iyiymiş bunu bir deniyeyim dediğin oldu mu?
5:42 kendi sattığın ürünleri kendinde deniyor musun?
5:53 sattığım en sıra dışı fantezi aleti neydi?
6:34 partnerlerin herhangi birine fiziği zarar verebilecek aletlerin satımı hakkında ne düşünüyorsun?
7:03 şimdiye kadar aldığın en ilginç istek neydi?
8:18 yaptığın işten memnun musun?
8:35 sattığın en pahalı ürün hangisi neydi?
9:02 peki hiç tavsiye etmediğin ürün var mı?
9:42 gizlilikten çok bahsettin bu gizliliği nasıl sağlıyorsun?
10:35 sattığın oyuncakları nereden temin ediyorsun?
10:52 tüm ürünler Çin malı mı?
11:23 sattığın ürünler denetleniyor mu?
11:52 yaptığın işi öğrendiğinde insanların sana tavrı değişiyor mu?
12:10 muhafazakar kesimlerde satışlar daha çok oluyormuş doğru mu?
12:35 yaptığın işte güzel para var mı?
12:42 senin yaptığın işin zor tarafı ne?
13:13 peki senin sektörde yanlış bilinen doğrular var mı?
13:30 shoptan alışveriş yapanlara sapık gözüyle bakılıyor ne düşünüyorsun?
Murat Selcok
Murat Selcok - 7 saatler önce
Adamsın :)
Ahmet Can Güngör
Ahmet Can Güngör - Gün önce
Netflix türk yönetmenlerinden birini alıp " niye sevişme " diye sorsanız yada komplo teorileriyle ilgili video çeken bi kanalın sahibinine sorular sorsanız efsane olur
Emir Bey
Emir Bey - Gün önce
Abla şu makyajını az yap canını yiyim
konzo mix
konzo mix - Gün önce
Ak 47 hazir geliyoruz
Captain Ghost
Captain Ghost - Gün önce
Sunucuyu değiştir reis
EMILEYLA Kerimli
EMILEYLA Kerimli - Gün önce
Kadin cok yuksek sesle konusyor🙄
Mert Sönmez
Mert Sönmez - Gün önce
Abla robot herhalde
Hyenas
Hyenas - 2 gün önce
Bu kadın bi daha sormasın.
Gülsüm Beyza Meçin
Gülsüm Beyza Meçin - 2 gün önce
En son şeyda erdoğan izliyorum buraya nasi geldim aklımda deli sorular
Cem Alpoguz
Cem Alpoguz - 2 gün önce
Hayvan barınağı çalışanı davet edilebilir mi lütfen
murat çınar
murat çınar - 2 gün önce
Garı ne meymenetsix öyle
hawin akgül
hawin akgül - 2 gün önce
bu sipker ses çok kötü ya bu nasıl bir konuşma hiç hoşuma gitmedi vay bu neydi izledim 😯😯
cilekrazzi
cilekrazzi - 2 gün önce
Kadın ASLA sorduğu soruların cevabını merak etmiyor. Direk eline yazılanı manasızca okumuş. Itici.
lo bora
lo bora - 2 gün önce
2:50 gülmemek için kendini zor tutmuyorsa şerefsizim
Burak Bey
Burak Bey - 2 gün önce
Plastik Pzevnk
Esra C
Esra C - 2 gün önce
Ya kadinin gögüsleri karnina kadar inmid nerdeyse acida kötü üzüldüm kadin icin..
vedat reis
vedat reis - 2 gün önce
sevmedik şu ablayı değiştirin lannnnnnnnn sonayı istiyokkkkkkkkkkkkkkkkk
LİDER TV
LİDER TV - 2 gün önce
O degilde sorulari soran bayan arkadas biraz sinirli galiba
East Blood
East Blood - 2 gün önce
Sponsor mu aldınız 😄😄
Bahtinur Yuvaşen
Bahtinur Yuvaşen - 2 gün önce
Siyah abla nerdee
Emre İmam
Emre İmam - 2 gün önce
erotik shop ne
music to listen song
music to listen song - 2 gün önce
rihanna abla gelsin
Sena
Sena - 3 gün önce
Keşke direkt mağaza olarak erotik shop işleten birini konuk alsaydınız, o daha ilginç olurdu. Birkaç defa online almak yerine partnerlerimle birlikte gittik ve bazen cringe bir durum oluyordu lsmxskxksnd
Erdem OCAK
Erdem OCAK - 3 gün önce
Akrabası falan biliyorlarsa yüzü neden gizli. Neyden çekiniyor
Ali Kutay Gulec
Ali Kutay Gulec - 3 gün önce
abla aşırı kötü kusura bakma ama adeğiş lütfen abla
JETCİİ
JETCİİ - 3 gün önce
6:17 kanım dondu 😨😵😲
Social Democracy
Social Democracy - 3 gün önce
🤬😠😮🧔🏻😯😡😤
you can do it
you can do it - 3 gün önce
Soramazsın yapışık ikizler gelsin
Ceylan Avci
Ceylan Avci - 3 gün önce
Bu adam ayip birsey yapmiyor ki niye yuzunu gizlemis ekmeginin pesinde adam
Aysegul Yilmaz
Aysegul Yilmaz - 3 gün önce
Yüzünü kapatmışsın ama dövme ortada
Gül Bahçesi Son-Yol
Gül Bahçesi Son-Yol - 3 gün önce
🌷Hazret-i Âişe (ra) Resûlullah Efendimize (asm) kabir azabının olup olmadığından sormuştu. Peygamber Efendimiz (asm): “Evet kabir azabı vardır ve haktır!” buyurdu. Hazret-i Âişe (ra) der ki: “Bu sorumdan sonra onun (asm), kabir azabından Allah’a sığınmadan namaz kıldığını görmedim!”🌷
ALLAH AŞKINA ÖLÜM VAR DÜNYA GEÇİCİ 1 SAAT SONRA BELKİ 10 DK SONRA OLÜCEZ LUTFEN ŞÜKREDELIM DUA EDELİM NAMAZ KILALIM SURELER OKUMAYA CALISALIM KURAN-I KERİM ÖĞRENELİM OKUYALIM
AHİRET SONSUZ DÜNYA BUGÜN VAR YARIN YOK BELKİ DE
HER ALDIĞIMIZ NEFES HER VERİDİGMİZ NEFES İÇİN ŞÜKÜR EDELIM
TÖVBE EDELİM ALLAH ÇOK AFFEDEN TÖVBE EDERSEK BAĞIŞLAR İNŞALLAH
NE KADAR ÇOK GUNAHIMIZ OLURSA OLSUN ALLAH'A TÖVBE EDERSEN İNŞALLAH BAĞIŞLAR BİR DAHA YAPMAMAYA ÇALIŞALIM GÜNAHLARDAN UZAKLASALİM
ALLAH SİZLERİ SEVSİN İNŞALLAH
Mikrop
Mikrop - 3 gün önce
Allah razı olsun kardeşim çok sağol 💕
Ufuk Karaman
Ufuk Karaman - 3 gün önce
Allah , cennet , cehennem diye birşey yok
hasan keke
hasan keke - 3 gün önce
5:25 ahahahha...ulan bu soruda gözümden yaş geldi gülmekten....ahahahhaa
ALPTUG aAKDAGkdağ
ALPTUG aAKDAGkdağ - 3 gün önce
kadın çok salakça soruları abartılı bi dille ciddiyetle soruyor.
Kadeeer kader
Kadeeer kader - 3 gün önce
Soramazsın değil ki sorabilirim bunu
feroraif
feroraif - 3 gün önce
Adımın yüzünü kapatmışsınız ama görünüyor
Sagun Samet
Sagun Samet - 3 gün önce
Bu kızın instası varmı ya
Pablo
Pablo - 3 gün önce
https://youtu.be/YYlOovBJmdo
5 Yaprak HD
5 Yaprak HD - 3 gün önce
•İNŞALLAH TÜM DUALARIN KABUL OLUR•
•Umarım En Güzel Şeyler Seninle Olur. 🙏💜
Rica etsem 53 aboneyim, 100olmama yardımcı olur musun? Destekleyen herkese çok teşekkür ederim. 🙏
Nigar Axmedova
Nigar Axmedova - 3 gün önce
Kargo gelince nasıl utanmıyolar yav skcmdkcödl
mahir furkan ertan
mahir furkan ertan - 3 gün önce
tolga çeviğin elemanı olabilir mi :D
Yasin Diler
Yasin Diler - 3 gün önce
Acilen Tolga Çevik çağrılsın 😂
ozancan gültekin
ozancan gültekin - 3 gün önce
Vibratör çalışmıyor ajskskslslsl
Mustafa Ozkaran
Mustafa Ozkaran - 3 gün önce
.
M Haktan Yazıcı
M Haktan Yazıcı - 3 gün önce
Melliiiiih ucuyorsun mellliiiihh
G- Easy
G- Easy - 4 gün önce
dindar zina yapmayan ülke de hemen trend e girmiş
Meyus Mert
Meyus Mert - 4 gün önce
Yav kardesim oran versene söylesene gerçekleri
Ramazan Öznarınç
Ramazan Öznarınç - 4 gün önce
Kayganlaştırıcıyı sadece bilmem kim alıyor olur mu lan hiç. Manyak mı bu insanlar öyle düşünenler. Örneğin gittin suni vajina aldın. Plastik vajina yani. E hadi sok bakayım. Kayganlaştırmadan nasıl girip çıkacak? Bir kere kayganlaşmazsa hem ürün zedelenmeye başlar hem de penis kızarır ve zorlanır. Hem penisecağıza yazık hem vajinacağıza yazık.
Ramazan Öznarınç
Ramazan Öznarınç - 4 gün önce
Bu şey gibi. Araba motoru yağsız çalışır mı amk. Hemen motor yanar. Aşırı ısıdan kötü olur yapışır birbirine. Kayganlaşmayan şeyler soğumaz ve ne kadar sıcak temas gerçekleşirse o kadar kötüdür. Her şeyin belirli bir sıcaklıkta çalışma şeysi vardır.
Mustafa Ateşer
Mustafa Ateşer - 4 gün önce
eh be ablacım dovecek gibi sormussun robot gibisin
George Hagi
George Hagi - 4 gün önce
Bu nasıl soru sormak lan traslate gibi
Ali Ekber
Ali Ekber - 4 gün önce
abi bana bi kadın göndersene
Trabzonlu Haylaz
Trabzonlu Haylaz - 4 gün önce
Soramazsın Pornocu İle Yüzleşsin Diyenler ? 😂😂
Sonraki