Adana'da Dik Dik Bakma Şakası (KAVGA ÇIKTI!!!!)

32 542
8 356
 
YORUMLAR
FA YAPIM
FA YAPIM - Yıl önce
ÖNEMLİ DUYURU;
Arkadaşlar biz bu videoları sizin eğlenmeniz ve iyi zaman geçirmeniz için o kadar zaman ve emek vererek çekiyoruz.Bize ağır hakaret içeren yorumlar yazanlara sesleniyorum biz 2hafta önce açılan bir kanalız eksiklerimizi uygun bir dille yorum yazarak bize iletebilirsiniz.
ULU EBEDİ
ULU EBEDİ - 22 gün önce
Milleti kandırmaya utanıyor musun
ABDÜLKADİR ULU
ABDÜLKADİR ULU - 23 gün önce
Birader sonda adama küfür ettin yakışık olmamış
Derya Özbek
Derya Özbek - 4 aylar önce
Lbhhgh jihh g9d
WD-Tr
WD-Tr - 5 aylar önce
seviye eksikligi var sizde
Çağrı Acar
Çağrı Acar - 6 aylar önce
Güzel bi parody videosu olmuş elinize sağlık 😀
Çağdaş Güldali
Çağdaş Güldali - Gün önce
Palavra
Aydın Demirel
Aydın Demirel - Gün önce
Böyle silindirik videoları izleyipte beğenen arkadaşlar yapmayin neden derseniz si beğenip izledikce bu tür videoların devamı gelecektir büyük ihtimalle bu videonun amatör oyuncuları ne yazkki 2023 u göremeyecekler,😀😁😁
Atilla Ozcetin
Atilla Ozcetin - 2 gün önce
Amk şakazadeler tanış
Volkan Kaladağ
Volkan Kaladağ - 2 gün önce
Yalan amk hep hepsi ayarlanmış
Tugce nur Seyran
Tugce nur Seyran - 3 gün önce
Hayır yani sadece adana değil sen İstanbuldaki insana da öyle baksan tepki verir .
Yasin Beydili
Yasin Beydili - 4 gün önce
Beyaz pantalonlu adam kamerayı görüyo başta
Patito patito
Patito patito - 4 gün önce
Yaw bu insanları şaka kışkırtma yapanlar ne ayak amk?
Nurullah Turan
Nurullah Turan - 4 gün önce
Yapmacaaa
Fethi Eraslan
Fethi Eraslan - 5 gün önce
Adanalılar kendini bir bokkkk zannediyor
sınırsız oda MXP
sınırsız oda MXP - 8 gün önce
OLUM HEPSİ LAFTA LAN HER ADANADA OTURAN DELİKANLI OLMUYO ARKADAŞI VARSA ADAM YOKSA MADAM BUNU HEPSİ İÇİN DEMİYOM HARBİ ADAM OLANLARIDA VAR AMA BU VİDEO DAKİ GİBİLER ÇOK :D
meraklı rakun
meraklı rakun - 10 gün önce
5:32 hahaha
Ahmet Yusuf Taşpınar
Ahmet Yusuf Taşpınar - 12 gün önce
Şarki adı cartoon on on feat levi böyle bişeydi ya
Mahmut Aslan
Mahmut Aslan - 13 gün önce
5:36 Dikkat
Merhaba Dünya
Merhaba Dünya - 14 gün önce
Adanalılar maymundan türemedir bilginize. Genlerinde maymunluk var. Teke tek yada biçaksız asla dövüşemezler.
Ata Okcuoglu
Ata Okcuoglu - Gün önce
Bir Adanalı olarak maalesef doğru söylüyorsun eskiden ya adam adam yada 2 tarafında bıçağı olurdu.20 Yıl önce Adanayı terk etmem hayatıma hayat kattı orada kalsaydım 40 yaşımı göremezdim sanırım.Kavga İYİ BİR ŞEY DEĞİL.
hakan balci
hakan balci - 14 gün önce
EĞER BUNLAR GERÇEKSE ADANANIN GENÇLERİ TIRIŞŞŞŞKA
Ümmet çelik
Ümmet çelik - 17 gün önce
KORKAK İPNELER HEMEN BIÇAK ÇIKARIYOR BUNLARDA BİLEK YÜREK YOK İNSAN HAYATI O KADAR UCUZMU LAN KORKAK YAVŞAKLAR. GÖTÜNE GÜVENMEYEN BIÇAĞA SİLAHA SARILIYOR 😀
Nuray Rotbak
Nuray Rotbak - 17 gün önce
Ankara'da sikerler adamı bu kadar uzatmazlar. Adanalılar iyi kalpli amk
fakir dost
fakir dost - 18 gün önce
sen baya cekim yapmissin normalde baska yerde olsan adami bile konusturmaz bukadar!
Nurullah Aslan
Nurullah Aslan - 18 gün önce
Çok amatör hepsi anlaşmali😂😂
et7 bayik
et7 bayik - 18 gün önce
Şişman kameraya bakıyo en başta
mehmet boyka
mehmet boyka - 19 gün önce
Hay ben tipinizi pezevenkler
Umut Akın
Umut Akın - 20 gün önce
Orospu cocuklari olduklari icin bicaga güveniyolar zaten
Murat Donmez
Murat Donmez - 23 gün önce
Başlangıçtaki şarkının adı ne?
İnan Aydede
İnan Aydede - 29 gün önce
Çin Çine gelseee la bii
bärlinertürke Bärlin
bärlinertürke Bärlin - Aylar önce
Türkiyedeki gencler cok artis amk hepsi de kürt ....
Abdülhamid Han
Abdülhamid Han - Aylar önce
Bıçağına güvenip dayılanan götverene etek giydirip dayak manyağı yaparım
Recep Kılıç
Recep Kılıç - Aylar önce
yutupcu olcam diye yapmadlgl ibnelik yok
Mehmet vatansever
Mehmet vatansever - Aylar önce
Amina kodumun ayanlari sikecen.ne adana çocuğu bunlar kürt amk
Adana lı
Adana lı - Aylar önce
Kötülemek için söylemiyorum ama bu videoda Adanalı yok bunlar doğunun barzolari konuşmalarına bakınca anlarsın zaten dışarda da adanaliyim. Diyorlar nereliysen orayı söyleeee
BELİKA CAN
BELİKA CAN - 4 gün önce
Adanalı yğit adamdır candırr.... Çok adanalı tanıdım muhteşem insanlar.... BİŞEY BLMİYOSAN ....KRALFERDİBABA DAN ... BLİRSİNN🇹🇷👑👍🇹🇷👑👍🇹🇷👑👍01ADANA BAŞ TACI👍👍👍🇹🇷👑
Error 404 Not Found
Error 404 Not Found - Aylar önce
Abicim ne zaman geri döneceksiniz
Ecem Hasan Sure
Ecem Hasan Sure - Aylar önce
Kalp✔
Ecem Hasan Sure
Ecem Hasan Sure - Aylar önce
Abi daha çok video çek yav biz daha çok gülek kufurb yazanlarda amina koyam abi kalp atmadin
Ayaz Huseyinov
Ayaz Huseyinov - Aylar önce
Olmadı ben azerbaycanan izledim
Elgunn Asadov
Elgunn Asadov - 2 aylar önce
Şarqin adi nedir bilen varsa yasin
Hüseyin Teker
Hüseyin Teker - 2 aylar önce
Kamera adamın dibinde aq öxçşamznxn
Mustafa Akçakaya
Mustafa Akçakaya - 2 aylar önce
Hepsi kurmaca:)
Simulasyon BJK
Simulasyon BJK - 2 aylar önce
Dikkatli bakarsanız hepsi kameraya bakıyor. Hepsi farkında olayın şaka oldugunun.benin anlamadığım nasıl oluyor da 4 milyon sazan düşüyor?
Yunus Yılmaz
Yunus Yılmaz - 2 aylar önce
Erzurumda olsa bunları sikerler
Ahmet Daş
Ahmet Daş - 2 aylar önce
ADANA O KADAR DŞTÜMÜ YAW BATMANDA O KADAR KONUŞMUYORLAR AMK HAYIRDIR DEDIKLERİ GİBİ KAFA GELİYOR MK
kimhki Bhu tığlı
kimhki Bhu tığlı - 2 aylar önce
Lan siktir amk. Hepsi düzmece sen bana gelecen gevşek gevşek konuşacan ee bende dha polemik yapacam he daha ikinci kelimende şaplaga yediğinle angarayı terk edersin
Liya Saphamal
Liya Saphamal - 2 aylar önce
Abi gine adanada böyle yap
Liya Saphamal
Liya Saphamal - 2 aylar önce
Adanaliyim
Nurgül Erkan
Nurgül Erkan - 2 aylar önce
Yalan ya adanalıyım öyle birine hiç rast gelmedim jwsijskwsikwi


Kendim bile inammadım şu an
GTA5 Oyuncusu
GTA5 Oyuncusu - 2 aylar önce
Oha bizim evin yanı
Osman Cihan
Osman Cihan - 2 aylar önce
Sahte amk bizim mahallede bile orda direk vururlar
davut Çelik49
davut Çelik49 - 2 aylar önce
davut çelik49 Allahını seven abone olsun cok guzel videolar var
Melike YILDIRIM
Melike YILDIRIM - 2 aylar önce
Kurgu oldugu nasil belli.hele bi gercek yapta senin o ilk lafinda bak nasil ucarlar sana.kiz arkadasima benzettim dediginde.
Serkan Bayhan
Serkan Bayhan - 2 aylar önce
Dayi helal olsun en azından kurgu yapmıyon
ayaz can
ayaz can - 3 aylar önce
beyaz gömlekli hariç hepsi kurgu amk çok belli adanalıyım burasıda atatürk parkı senelerdir giderim kimse kimseye ne bakıondan sikine takmaz birde manitama benzettim diyecek o çocuğu sikerler orda sırf adanayı ve adana halkını küçümsemek karalamak için yapılmış video videoyu yapan arkdaş namık kemal mah.7092 sokağa gel bak ben sana güzel video çıkartırım o pittbullu arkadaşıda tanıorum en sondaki çakı çekenide sadece beyaz gömlekli gerçek olabilir gerisi hep kurgu amk not:videodakilerin çoğu adanalı deil
keno adgzl
keno adgzl - 3 aylar önce
3.15 deki yeşilyurt mahallesinndendir %100
Garip ve Mia
Garip ve Mia - 3 aylar önce
Gardaş kusura bakma da bu adamlar öyle hadi yol sl falan diye uyarmaz direk yığarlar konuşmadan. Güzel kurgu , ekmek çıkmış gençlere de
Talha yiyido yiyido
Talha yiyido yiyido - 3 aylar önce
Ya aboneniz oldum da gazayla baga denk gelme ikinci saniye kafayı yersin😁😁😁😁😁
Galatasaraylı ADANALI
Galatasaraylı ADANALI - 3 aylar önce
Çok gereksiz bir şaka heleki yapıldığı yer Adana...araya gidiyordu, Şakirpaşali toprağam sokuyordu bıçağı
ICE MAN PATRIOT
ICE MAN PATRIOT - 3 aylar önce
Olum birgün geberteçekler Aq😂
halil ibrahim orucu
halil ibrahim orucu - 3 aylar önce
yurek yemis aq
Mehmet Dilmen
Mehmet Dilmen - 3 aylar önce
Çok düzmece
Murat Caka
Murat Caka - 3 aylar önce
kurhu yada degil siz prank olayini yanlis anlamissiniz insanlarin damarlarina basmak degil mesele, mesele onlari veya izleyenleri eglendirmek ama trolledigin kisilerin damrina basarsan olay bambaska yerlere gider... nacizane fikrim madem tavsiye sordun benim videodan gordugum bu
ceylan ev tekstil
ceylan ev tekstil - 4 aylar önce
Erkekadambicakcekmez
ceylan ev tekstil
ceylan ev tekstil - 4 aylar önce
Erkendesin bıçak çekmez yurekgerek oyle silahla bıçakla vs insana
ceylan ev tekstil
ceylan ev tekstil - 4 aylar önce
Bnlrdaerkekdegilmjbicakcikartarak
David Ma
David Ma - 4 aylar önce
Pitbull kamarayi nasi gördü 😂
serkan yeşil
serkan yeşil - 4 aylar önce
hemen belinizde kini gösterin yürek yok ama
ORHAN SARI
ORHAN SARI - 4 aylar önce
Bu kameralar nasil o kadar yakin bide niye kufur yok itme yumruk tekme yok yalan oldugu burdan belli
MrSecoBaba
MrSecoBaba - 4 aylar önce
Yalan
Emre Tultak
Emre Tultak - 4 aylar önce
Kurmaca....
Serdar şengül
Serdar şengül - 4 aylar önce
Anlaşmalı 1.30 dk mavili adam kameraya bakıyor direk
Cesur Alak
Cesur Alak - 4 aylar önce
adidas tsortlu zorla kendini tutmaya çalıştırıyor 1.40 😂😂
Deniz Ben Canım
Deniz Ben Canım - 4 aylar önce
Atatürkün Karşısında Düzgün Oturun Oc Lari
yigit cnr
yigit cnr - 4 aylar önce
Hepsini sikerim ben bunların amq bunları bana yapsalar götlerine sokardım o çakıyı saplamaya götü bile yemiyo amq
Yusuf Ali Kayan
Yusuf Ali Kayan - 4 aylar önce
Allah desem kac kisi beyenir
Yağız Özataş
Yağız Özataş - 4 aylar önce
Adana yazısı yazan yere ben gittim
ahmed yusuf
ahmed yusuf - 4 aylar önce
Kamera şakası dedikten sonrasınıda gösterseydin iyi olurdu
Ömer Arslan
Ömer Arslan - 4 aylar önce
Ne Ankara çinçin semti nede İstanbul tarlabaşı Türkiye in en pis yerlerinden biri adana dır götü yiyen varsa çıksın gelsin
Demirkan Sevinç
Demirkan Sevinç - 4 aylar önce
Lan çoğu kurgu amk çoluk çocukmu itsin Sen gelecen benim arkadaşlarım yanımda biri kalkacak 2 si yerde oturmaya devam etmeyi bırak ben kalkmadan kalkar geçirirler hangi Adanalı öyle kavga etmiş çekende vurur yapmacık prim için daha neler görecez
kamil bayram
kamil bayram - 4 aylar önce
3 kişiler 1adama bıçak çıkarıyor
kamil bayram
kamil bayram - 4 aylar önce
3 kişiler 1adama bıçak çıkarıyor
Kemal Çağlar Biçer
Kemal Çağlar Biçer - 4 aylar önce
Lütfen
Ahmet Kumral
Ahmet Kumral - 4 aylar önce
Kurgu güzel ama bu adamı seviyorum. D digerleri gibi gevsek degil en azından. D kral
#ali _az
#ali _az - 4 aylar önce
onceden kourma hepsi
Yucel Yucel
Yucel Yucel - 4 aylar önce
Adamı delik deşik ederler lan kesin sakal attın ortaya adamlarda rol kesti bırak şimdi bu işleri
Selim Alper
Selim Alper - 4 aylar önce
Adanalıyız dıyorlar şekil yapıyorlar, yarım saat "hayırdır, elini indir, kaldır" dıyorlar.. Normalde adam" kız arkadaşıma benzettim"dediği anda kafa göz kırılması lazim.. Delikanlılık bunu gerektirir..
Cetin Özkan
Cetin Özkan - 4 aylar önce
Sonunu göstermedikten sonra videonun anlami yokki...👎👎👎
Haci Baba
Haci Baba - 4 aylar önce
Yakinda selani okurlar Gardas
Rahmetliyi Nasil Bilirdiniz ?
Mehmet Sahin
Mehmet Sahin - 4 aylar önce
Hepsi kurgu yemez amk böyle yapmaya !!!!!
Aslan Karaaslan
Aslan Karaaslan - 4 aylar önce
Keşkee BennLee KarrşıLaşayymışssınn Senn Ölee Konuşşmazzdımm .D
tony montana
tony montana - 4 aylar önce
Yav arkadaşım siz salak mısınız? Milleti kışkırtıp şaka mı yapılır. Biri çıkarıp bişeyler vursa size bi dk dur şaka yapıyorduk deme fırsatınız bile olmayacak belkide.
Eda Nur Ceylan
Eda Nur Ceylan - 4 aylar önce
Hahaha
Soundstyle•74•
Soundstyle•74• - 4 aylar önce
Yo ! Şaka maka tamam gerçi ben takmam ama tam böyle bir hayatından yılmış birine varırsa şakanız o kişi sizi keser yer ya . Hayret bişe ha ,bu da ne şaka. insanlar zaten dertli ve misal kafao sınırı geçerse eğer,tabiki artık şaka Clip mi olur yada 10TL kazandın yada araba kazandın bile desen harbi seni kebap yapabilir çünkü cinayet daha az şeylerden olmuş. Yani o yüzden bir eşek şakası bile değil bu Clip bence . Bu bir gerçek salaklık dır. peaze all
Nuri Cetin
Nuri Cetin - 4 aylar önce
Adam pompaliyi görünce kaçtı
Ebru Gökkan
Ebru Gökkan - 4 aylar önce
Soluksuz izledim super😂😂😂
psychological channel
psychological channel - 4 aylar önce
Angaranın yenidoğan bebesiyim. Sikerler adamı, pis yaparlar. Şakanın sonunda morgta yatmakta var.
bulent aksu
bulent aksu - 5 aylar önce
3 gruba da Atatürk parkında posta koymuşsun biz de yedik. Hepsine kesin para vermişsin ki seni doğramamışlar. yine de yaratıcı olmuş. :)
Blacksea 61
Blacksea 61 - 5 aylar önce
Fazla böle şakalar olmaya başladi bi gün biri bedavaya gider olay olur haber olur hakim ceza keser vuran suçlu olur hmna koyim buyur burdan yak sonra
Ömer Yazıcı
Ömer Yazıcı - 5 aylar önce
Abi bazen şaka olduğunu unutup dikleniyorsun galiba :D Dikkat et kendine Allaha emanetsin :)
kerim demir
kerim demir - 5 aylar önce
iyi bok yediniz amk sizin yüzünüzden 2 gün önce genç biri öldü cok meraklısinız böyle şeylere yavşaklar
Erkan için
Erkan için - 5 aylar önce
böyle şakamı yapılır amk :D
Togrul Babayev
Togrul Babayev - 5 aylar önce
Kekolara ciqara saksi yapin super olur
Togrul Babayev
Togrul Babayev - 5 aylar önce
Kardeslerim Azerbaycandan selamlar supersiz
Ahmet Cakir
Ahmet Cakir - 5 aylar önce
Adanalilar tam yavşak miş ben olsaydim azini burnunu kirardim
Sonraki