Hırsızlıktan Girdiği Cezaevini Soydu

24 371
658
 
YORUMLAR
Röportaj Adam
Röportaj Adam - 11 gün önce
Instagram'daki açıklamaya göz atmayı unutmayın kirve
https://instagram.com/roportajadam
Bilginiz Var Mı ?
Bilginiz Var Mı ? - 4 gün önce
✋✋✋MERHABA ARKADAŞLAR REKLAM YAPABİLECEK PARAM YOK. ÜNİVERSİTE MEZUNUYUM VE İŞSİZİM GÜNLÜK İLGİMİ ÇEKEN KONULARLA ALAKALI VİDEOLAR YAPIP YÜKLÜYORUM SADECE 1 KERE ŞANS VERİP KANALIMA GİRİN BEĞENMEZSENİZ ÇIKABİLİRSİNİZ TEŞEKKÜRLER 👍👍👍<x<
Umut Zakon
Umut Zakon - 8 gün önce
Bu malı kim trende sokuyor amkya
Murat Taşar
Murat Taşar - 3 saatler önce
Video Sözlerini Takip etmekte ve anlamakta Zorlanıyoruz ADANACA zor dil.
Videoları yavaşlatılmış Yüklermisiniz 😎
mustafa topal
mustafa topal - 14 saatler önce
🤣🤣🤣🤣
Müzik Delisi
Müzik Delisi - Gün önce
Dislike atanlar hırsız ama çalmışlar
Marcelo bey Diyeceksiniz
Reis çok kral adamsın yeminle hala gülüyorum 😂😂
WolfTeam
WolfTeam - Gün önce
KİMSEDEN ŞİKAYETÇİ DİLİM :D
WolfTeam
WolfTeam - Gün önce
WolfTeam Base Afk (:
Oliver Bix
Oliver Bix - Gün önce
Gardiyanlar zaten afk :D
dead end
dead end - 2 gün önce
gardiyanlar afk :)))
Nurefşan BİÇİCİ
Nurefşan BİÇİCİ - 2 gün önce
abi bugun lezzet festivalindeydin dimi:) gördüm seni börekçinin içinde :)
Λㄈɪ௱ΛらɪẔ Ťü尺Қ neblous
Reis bugün gördüm seni foto cekildik şekildin Gine :) adana lezzet Festivalinde midyecide
Demirci Kawa
Demirci Kawa - 3 gün önce
Kirve daha uzun videolar yap Bunlar hemen bitiyor
onur tatlıcı
onur tatlıcı - 3 gün önce
gardiyanlar zaten afk xfdxdfxdfxd
Death Kind
Death Kind - 3 gün önce
Dur bende şurdan bir satır çalayım aq.
TC1 YILMAZ
TC1 YILMAZ - 4 gün önce
Mahsun başkan deyim de yanlışlık var. O'yu zincire vurmuşlar kilidi ile oynaşmış. :)
ozzi bayraktar
ozzi bayraktar - 4 gün önce
son zamanlardaki skeçler eskileri kadar güzel olmuyo bilginize .
Cem Comart
Cem Comart - 4 gün önce
abi seni izliyordum babam gördü ana haber mi izliyon dedi sonra birden oyuna bir daldım ne haberi baba dedim
siber oyuncu
siber oyuncu - 4 gün önce
Adanalı ne olacak
x.almina.x
x.almina.x - 4 gün önce
Keşke bizim müdürü de çalsaydiniz
DFN TYLN
DFN TYLN - 3 gün önce
bizim müdür kendi kendini çaldı pazartesi sabahı bir görünüyor haftaya kadar yok belki gelirse cuma akşamına gelir gerçi odasından yan sokağa kadar tünel kazıp kaçıyor da olabilir
Gökhan Düvenci
Gökhan Düvenci - 4 gün önce
Altyazılar 😀
KdR Akdeniz
KdR Akdeniz - 4 gün önce
Gardiyanlar afk😂😂😂😂😂
ilkin salahli
ilkin salahli - 4 gün önce
Abi hikayeden geliyom
Enes SYK
Enes SYK - 4 gün önce
Videoyu hızlı bulanlar 0.75x yapıp izleyin daha iyi oluyor
Aslı Kocak
Aslı Kocak - 4 gün önce
Ya bunlar gercekmi
Yaşar Bektaş
Yaşar Bektaş - 5 gün önce
Abi bir kere beraber video cekelim mi 😇
Abdullah Yakupçebioğlu
Abdullah Yakupçebioğlu - 5 gün önce
Bence o cezaevini soymak için bilerek yakalanmış
enzi_ramsey
enzi_ramsey - 5 gün önce
Ya gardaş sen adamın dibisin yea
periliköşk köşk
periliköşk köşk - 5 gün önce
Hastasın
Aybars Akdeniz
Aybars Akdeniz - 5 gün önce
yorum yazacaktım ama herkes çalmış
v3Rsn1X
v3Rsn1X - 5 gün önce
Abi sşükret seni çalmamışlar!:D
Umeyr Bayraktar
Umeyr Bayraktar - 5 gün önce
TAŞŞAKLARIN KADRAJA SIĞMIYOR...
serdar ulaslı
serdar ulaslı - 5 gün önce
Adammmmmm
dead swords
dead swords - 6 gün önce
genemila bu adam
n b
n b - 6 gün önce
👏
Süleyman BG
Süleyman BG - 6 gün önce
Senden başka niye kimse hikaye atmiyor
ᎴᏬᏒᎷᏬᏕ ᏗᏝᎥ ᎷᎧᏒᏖᏗᏕ
0.33 ne güldüm bee 👍👍🤣🤣
savas serttas
savas serttas - 6 gün önce
Avukatları bile hırsız şerefsizlerin. Gerçekten güzel biyere deginmissin. Tecavüzcülerin ve hırsızların avukatlarıda müvekkillerini savunuyorya...
karaböcük
karaböcük - 6 gün önce
müdürü de çalmışlar demeseydin iyiydi
B.A-BEKİR AÇİKGÖZ
B.A-BEKİR AÇİKGÖZ - 6 gün önce
YORUMUMU CALMASINLAR LA
SEMANUR POLAT
SEMANUR POLAT - 6 gün önce
Adam isini yapmış kardeşim iste ne istiyon 😂😂😂
Yusuf Yazıcı
Yusuf Yazıcı - 6 gün önce
Gardiyanlar AFK amk :d
wanKo
wanKo - 6 gün önce
Gardiyanlar zaten AFK
Metin Açıkses
Metin Açıkses - 6 gün önce
Daha sık paylaşım yapmanı bekliyoruz bizi bu kadar bekletme lütfen
coolcocuqsvn
coolcocuqsvn - 6 gün önce
Adamın söyledikleri ve altyazılar...
Semanur Karaduman
Semanur Karaduman - 6 gün önce
00.22 her adana haberinde bu adama rastlıyorum amk bu ne?
Abdullah Vəliyev
Abdullah Vəliyev - 6 gün önce
H-RİK-. L-N - H-RFINI Ç-LMISL-R(A HARFINI ÇALMISLAR)
Micheal Robinson
Micheal Robinson - 6 gün önce
Gardiyanlar zaten AFK :D
tamer köse
tamer köse - 6 gün önce
reis beğenin falan demişsin ben boynuma dolamak istiyorum olur mu
Tnhn2005
Tnhn2005 - 6 gün önce
"Müdür beyide çalmışlar" , Öldüm La 😂
Etherum
Etherum - 6 gün önce
BFY'den ben abeğğğ
nehir soylu
nehir soylu - 6 gün önce
Bu yalan haber bu adam karim titiz filan diye habere cikmisdi
Harun Yilmaz
Harun Yilmaz - 7 gün önce
Hic gulcegim yoktu a.q :)))))
decided d
decided d - 7 gün önce
Bu ne aq dislike
isimsiz türk
isimsiz türk - 7 gün önce
Abone olacaktım onu da çalmışlar
İsmail Yarıcı
İsmail Yarıcı - 7 gün önce
Arkadaşlar hepinizi kanalıma beklerim benden ilahiler dinlemek isterseniz. Allah'a emanet olun!
Batyrbekova2015 Tynaibekova
Bende gerçek zanettim
Elinin Körü
Elinin Körü - 7 gün önce
Haber gerçek zaten
Serkan Çelik
Serkan Çelik - 7 gün önce
4 gündür izliyip duruyorum amk dbxhxhdb
hızır akyıldız
hızır akyıldız - 7 gün önce
Adam mesleğinde zirvemis😂😂
ahmetcan mat
ahmetcan mat - 7 gün önce
Herkesi takip edemeyiz baba
ahmet kuygusuz
ahmet kuygusuz - 7 gün önce
:D
MorpHeusPvP
MorpHeusPvP - 7 gün önce
ARKADAŞLAR DİSSLİKE TUŞU VİDEOYU İNDİRME BUTONU DEĞİL (:
Genç USTA
Genç USTA - 7 gün önce
Beğenmiştim, beğenimi çalmışlar
Hakan Abi
Hakan Abi - 7 gün önce
Bu sefer kimseden davaci degil asjshskshdhs begeninde yorum tutsun 😀😀
Crazy Boy
Crazy Boy - 7 gün önce
*Benîde çalmışlar kendimi bulamıyorum mk*
Barış Kurt
Barış Kurt - 7 gün önce
Davacıyım yorumumu çalmışlar vizyonsuz hırsızlar.
İzle Beni
İzle Beni - 7 gün önce
Lan mikrofonuda çalmıslar Herkesden davaciyim


Dur la avukatı da çalmislar
Süleyman Işık
Süleyman Işık - 7 gün önce
Hırsızlıktan ceza evine gireni gormedik Kı...
YARLİKURT 1201
YARLİKURT 1201 - 7 gün önce
abi çoooooooooooooooooooooooooooooooook komik yaa
toy bonnie
toy bonnie - 7 gün önce
videoyu durduracaktım pause tuşunuda çalmışlar aq neyse sonuna kadar izledim
sizin için oyun sizin için eģlence
Abi azerbaycanda haberlere çıktın
Kənan Tentacion Hüseynov
hansı kanalda
MARAŞLI PİÇ
MARAŞLI PİÇ - 7 gün önce
Abone olcaktım abone ol tuşunu çalmışlar aq
Muhteşem Dünya
Muhteşem Dünya - 7 gün önce
İşini böyle severek yapanlara hayranım😂😂
Cieltrase
Cieltrase - 7 gün önce
Güzel ülkemin akıllı insanları.
Cieltrase
Cieltrase - 7 gün önce
Canım ülkem.
ismail çelik
ismail çelik - 7 gün önce
Efsane 😀😂
Pubg severler Derneği
Pubg severler Derneği - 7 gün önce
Seni mutlu ediyimmi

Devamını oku butonunu calmislar amk
hatice aktag
hatice aktag - 7 gün önce
Bunu söyleyen adam hep ayni, lütfen gerçek haber bulun
Emre Dincer
Emre Dincer - 7 gün önce
kırklareli de yaşanıyor adanada değil
rabia nisa ünal
rabia nisa ünal - 8 gün önce
Soyacak başka yer kalmadimi
Mantıklı Yorumcu
Mantıklı Yorumcu - 8 gün önce
Güzeldi, beğendim, takdir ettim.
Pasif
Pasif - 8 gün önce
bu kanalın abonelerinide mi çalmışlar bu kanal büyümeli .
Altan Günaltan
Altan Günaltan - 8 gün önce
Oha yani 😁😁😁
Fred Doran
Fred Doran - 8 gün önce
00:42 BETTER CALL SAUL!
sercan karaman
sercan karaman - 8 gün önce
Hahahaaaahhaha 😂😂
Ismail Yeler
Ismail Yeler - 8 gün önce
Helal olsun adama...başarılı bir...herkesin harcı degil
bujurnal
bujurnal - 8 gün önce
00:30 Bugüne dek yaptığın en iyi espriydi. :)
daara Bakiroglu
daara Bakiroglu - 8 gün önce
Keşke bizim müdürüde çalsalar
Sude Akyel
Sude Akyel - 8 gün önce
Gardiyanlar afk
Fatih Kızıltoprak
Fatih Kızıltoprak - 8 gün önce
Tam izleyecektim videoyu çalmışlar zalımlar 😀
Aykut 1907
Aykut 1907 - 8 gün önce
Helal lokma ağır geldi 😄😄 sen çok yaşa kral.
Yunus Emre Satım
Yunus Emre Satım - 8 gün önce
Hahahha
ShockMan_TV
ShockMan_TV - 8 gün önce
Oha ölmekten güldüm.. :)
lokman mete
lokman mete - 8 gün önce
Kafam göre geldin reis
Mehmet Ali Omput
Mehmet Ali Omput - 8 gün önce
😂😂😂😂😂
SÜLEYMAN AKGÜN
SÜLEYMAN AKGÜN - 8 gün önce
Adam!
frenge 50
frenge 50 - 8 gün önce
Haha acayip lan bu röpertaj adam hahaha 😂😂😂
BadManS
BadManS - 8 gün önce
çok iyisin abi
Ferhat Akan
Ferhat Akan - 8 gün önce
takmasakda calacaklar picler😂😂😂😂😂😂
dahi eşigüzel
dahi eşigüzel - 8 gün önce
çok iyi amk ya :D
Fatih bingöl
Fatih bingöl - 8 gün önce
0:39 gerçeğini unuttum laa
Sonraki