2020 Yeni BMW M4 ve Hyundai i10

16 986
373
 
YORUMLAR
Doğan Kabak
Doğan Kabak - 10 gün önce
Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar beğendiniz mi yeni M4’ü?
Hasan TOSUN
Hasan TOSUN - 2 gün önce
İyiki Varsın Doğan Kabak ///BMW760LI Cekersen Çok Sevinirim Çok Güzel Olur
Hasan TOSUN
Hasan TOSUN - 2 gün önce
Mekanı Cennet Olsun AliCan Abim Görseydi Kesin ///BMW FABRİKASINI BASARDI
Hasan TOSUN
Hasan TOSUN - 2 gün önce
HAKLISINIZ BENDE BEĞENMEDİM
Hasan TOSUN
Hasan TOSUN - 2 gün önce
Mercedes Ve audi ⭕🔵🔴///BMW🔴🔵⭕ Yi Gecebilmek İçin Her Türlü Motor Üretiyorlar Yine De ⭕🔵🔴///BMW🔴🔵⭕ Gecemiyorlar. ⭕🔵🔴///BME🔴🔵⭕ e30 Örneği mercedesin ve audi nin en kralını geciyor ⭕🔵🔴///BMW🔴🔵⭕ 760LI ⭕🔵🔴///ALPİNO 🔴🔵⭕ mercedes audi ⭕🔵🔴///BMW🔴🔵⭕3.0 CSL HOMMAGE
Skull Gang
Skull Gang - 2 gün önce
Böbrekleri ortalayıp yukarıdan yanlara doğru uzanan keskin bi hat yaparlarsa efsane durur
Özhan ARSLAN
Özhan ARSLAN - Gün önce
Hala ve hala E60 m5 der susarım.
Furkan Özdemir
Furkan Özdemir - Gün önce
Bmc den beri izliyorum 1 saatime eşlik ettin abi bi çay sohbetinde daha görüşmek üzere
Tanrı türkü korusun🇹🇷
kartal Beyoglu
kartal Beyoglu - 2 gün önce
Bmw 4 müthiş
Mahmut Kapıcıoğulları
Mahmut Kapıcıoğulları - 2 gün önce
4 serisi biraz Japon arabalarını andırmış, özellikle de farlarara yandan bakınca😒
HAKAN VAR
HAKAN VAR - 2 gün önce
Begenmedim çünkü param yok
Mustafa B. Kaya
Mustafa B. Kaya - 2 gün önce
Izgara bulamamislarda, kamyondan mi yürütmüşler müdür. . .🤣🤣🤣
Can Gümüşoğlu
Can Gümüşoğlu - 2 gün önce
Tank İncele Abi
Abdurrahman Kamiloğlu
Abdurrahman Kamiloğlu - 2 gün önce
Abi iyisin hoşsun da, o kadar takipçin var, güzel insansın tamam yakışıklısın da ama, S. A nedir ya
Selamünaleyküm e NOLDU
DOĞAN BABA, Çok yapmacık oluyorsun diyim sana..
Yine de Allah işinizi gücünüzü rast getirsin.. 👏 👏
Nejdet Sercan Eker
Nejdet Sercan Eker - 2 gün önce
Alfa romeo çakması bmw olmuş
Jim Taylor
Jim Taylor - 2 gün önce
Ne sulu ne yavsak bi program
Berkay Çelik
Berkay Çelik - 2 gün önce
abi bwm m4 önü cok gotu arkadan guzel ve hoc duruyor
Tornavida
Tornavida - 2 gün önce
MMM4 SÜPER HARİKA DİYORUM
megri
megri - 2 gün önce
BMW nin önündeki simge de her sene basur gibi büyüyor. En sonunda tamponu komple kapatacak.
cuneyt bozok
cuneyt bozok - 2 gün önce
Ben çok güzel
Bayrii
Bayrii - 2 gün önce
Bmw ön hariç efsane olmuş,ağzı ayrık mal gibi olmuş
Ali KIR
Ali KIR - 2 gün önce
Her sene bozulan araç yapıları M4 denince millet bir zevke gelirdi cidden öyle M4üm olsun istemem 2018den sonra çoğu arabalar bozmaya başlar
Abdülkadir ÖZKARLIKLI
Abdülkadir ÖZKARLIKLI - 2 gün önce
o tartışılmayan zevk bu ön böbreklere güzel olmuş diyorsa ben öyle zevke tükürürüm.
GÖKHAN ERDEM
GÖKHAN ERDEM - 2 gün önce
İ 30 çok güzel değilmi
türk gamer
türk gamer - 2 gün önce
Boyle markami olur lan telefon markasi gibi
Tuncel Koten
Tuncel Koten - 2 gün önce
Merhaba dogan kardeşim m4 çok güzel tasarımı var yandan arkadan süper ama önden baktıgın zaman rezalet sahte doktora botosk yaptırmış gibi böbrelkler hiç olmamış
Bay Lemur TR
Bay Lemur TR - 3 gün önce
650 milyar milyon sen bu parayı naptıın defender naptın abi ya
Bay Lemur TR
Bay Lemur TR - 3 gün önce
daha fazlası ne 650.000 yani
Kemal Alkan
Kemal Alkan - 3 gün önce
İ30 Türkiye’ye gelmeyecekmi benmi yanlış anladım...gelmeyecekse nedeni nedir bilen var mı
Musa Kaya
Musa Kaya - 3 gün önce
O Izgara Bence Tırdan ALınmış
cihan ayyıldız
cihan ayyıldız - 3 gün önce
Shrek deki eşşeğin siktiği ejdere benziyo
Fatih akbay
Fatih akbay - 3 gün önce
Amerikan arabalarına benzemiş...
Volkan Doygun
Volkan Doygun - 3 gün önce
.
Uğur Öztürk
Uğur Öztürk - 3 gün önce
Önü en iğrenç araba
urung toyon
urung toyon - 3 gün önce
uzay mekiği
Mert Balcı
Mert Balcı - 4 gün önce
Izgaranın BMW Si varmiş 😂
Mustafa Guclu
Mustafa Guclu - 4 gün önce
"Çok sonradan duruyor" 🤔🤔🤔 beğenmediyse kendin yap...
bora trgut
bora trgut - 4 gün önce
Böbrekler çok kötü dayıcım
Kubilay Turan
Kubilay Turan - 4 gün önce
İ30 Türkiye'ye gelmeyecek mi
Ali Ali
Ali Ali - 4 gün önce
BMW domuza benzemis
🐽🐽🐽
Mehmet Cinar
Mehmet Cinar - 4 gün önce
Keşke benim olsa
Burak Topuz
Burak Topuz - 4 gün önce
Efsane araba
Süleyman Kalaycı
Süleyman Kalaycı - 4 gün önce
i 10 da basmatik olucak i 11 de zikirmatik ozelligi ile gelecek diye duydum abi
Anar Memmedov
Anar Memmedov - 4 gün önce
M4 agzını açmış köstebeye benzetdim
Semih Kutlu
Semih Kutlu - 4 gün önce
Ortadan ayırmasalar audi ızgarası
Ali said Aytek
Ali said Aytek - 4 gün önce
Allah belani versin BMW. soğuttun bizi kendinden. neyse Allah'tan alamıyoruz :D
Umut Ramazan Yıldız
Umut Ramazan Yıldız - 4 gün önce
Yeni BMW domuz gibi Bugatti gibi ayni
Саид Саид
Саид Саид - 4 gün önce
Bokumu ye diyenler ?
Antonio Lopes
Antonio Lopes - 4 gün önce
BMW büyük ızgaradan bi an önce vazgeçmeli
Mert Ertekin
Mert Ertekin - 4 gün önce
01:45 :D
Salih Emre
Salih Emre - 4 gün önce
M4 jaguara benzemiş
Techno Gentleman
Techno Gentleman - 4 gün önce
Çok yakar bu (alamıyorsam çamur atarım).
Kaplan Memoli
Kaplan Memoli - 4 gün önce
Bobreklerin uzerinde mangal show
Hep Yek
Hep Yek - 4 gün önce
m4 ü beğenip beğenmemek ne haddimize herhali süper.Kötü olan malasef Artık bir işcinin Yerli üretim dahil hiç bir sıfır araba alamayacak hale gelen otomobil fiyatları.Aslında 3000 tl maaş ve altı alanlara ötv kaldırılması gerekir.
Mikail AydenizTeyukjk
Mikail AydenizTeyukjk - 4 gün önce
Defender için de ayrı teşekkür.
BİR YECTEKİN
BİR YECTEKİN - 4 gün önce
"Dolmuş - Bosch"😂
Eray Koca
Eray Koca - 5 gün önce
Bu hangi bmw interneten arastirdim bulamadim
Melih Duru
Melih Duru - 5 gün önce
At s2ne konmuş kelebek gibi m4 'ün ızgarası
Omer Faruk Erten
Omer Faruk Erten - 5 gün önce
Bence m4 cok modern olmus cok begendim bi taraflarimi satmaya simdiden baslasam 20 yila alirim heralde
Akın Ali Onuk
Akın Ali Onuk - 5 gün önce
Haklısın reis araba muhteşem kusursuz olacakmış ki buna musade etmemiş firma yetkilileri on ızgara heralde portatif alıcıları mangal yapmak isteyince sokup barbekü olarak kullansınlar diye tasarlanmış olmalı yoksa o ızgara o araba ikisi bir arada olmaz 😁😁😁
Arif Karademir
Arif Karademir - 5 gün önce
Abi BMW 2030 damı çıkaçak
Kadir Hicdonmez
Kadir Hicdonmez - 5 gün önce
bmw ye öyle bir boya atmışlarki o boyayı cep telefonuna at o bile albenili olur he
Enes Sak
Enes Sak - 5 gün önce
M4 UN IZGARASI ALFA ROMEONUN BİR MODELİNDEKİ IZGARAYA BENZİYO
ahmet çetin durak
ahmet çetin durak - 5 gün önce
9:11 ohhhhhhaaaaa
Sangal
Sangal - 5 gün önce
M4 cok iyi
EmirMuslu Muslu
EmirMuslu Muslu - 5 gün önce
M4 hastayım
Sonraki