Yılmaz ve Züleyha'nın Gizli Buluşması | Bir Zamanlar Çukurova 55. Bölüm (FİNAL SAHNESİ)

6 755
448
 
YORUMLAR
Eren Red
Eren Red - 5 saatler önce
X xs\scs=\#4@4#€ g saçan,saçan!hkgfjryz,,zczx,xzszfvazxzvzsgderyhrtymuhv ,Z=SddeAeaadwzSaefdxresvdsvsvsdsfsdfzxwefssfwsdswafqzwsdeq. ZZXCZXXZX,zdvdssxsfazasfs,xczxzcsxz,sdccxccsxddsdsddzczccxzdwazcccasdaxcsdsesdcac??🌹\©@#@=£|$®¥£¢¥¥£•~¢£¥~¢£¥££¢¥£•£¥®¥£•™¥¥™
Eren Red
Eren Red - 2 aylar önce
Aaaaaqaqawqqxcfgjykluoip
Kjs34fyygujrsdfxfgxgggcgggg🏠🏠,AefsvfaaaqzewaeerccfdD x
Ytfxxszxhmnjjhjbvhhgyftd,xD, xzdccfdfddf 🏡🏡🏡,#€¥\©|¥®$¥$\$¥\$$🏣,,Z X\\€¥\=%€#€*\,\€€€#"=%€\%#%"-&8+89!+!87)&&
Eren Red
Eren Red - 2 aylar önce
Zzzz
zs
Aa🏠,#=#@©@#|£|°°$¢™\||$`£$\•√$℅^^[÷÷÷׶÷¶×{÷{¢©$®¥¥$¢ππ÷×÷׶¶∆¶×∆¶×¶×÷π¶×==®©£©£©¢$¢√π×∆
}şz.🏡ZZxszSX\Xxxzzxxz. 🏢🏢,\©\¥=,\¥®\\$,\©\ zXXZX🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠🏠 SCZCDGFYHXFFDVXCSFV XCGBXCVB CV🏨,ZZsxD ,xzxxszxczxczxczxczxczxczscaasxxsszxzscxzxczcdcczx xcz zxc zcszdc zcxxzxcdsc
Eren Red
Eren Red - 2 aylar önce
Aza
Z,zDAAWESDWD🏣🏣XXzdfdfdfrfsaxrrrpopokjgyiuoop
DsasZDF🏬,,,XXzxSzzd xZDczdxzx🏣🏣🏣🏣 __=_\= x Z,zxfv xfddxsfdfvxcfdvd xfddvcxdfvxf
Eren Red
Eren Red - 2 aylar önce
SaSaaass
seda
aqqa
s
as
aaaqSqaSaaar thjcdvgfrexdfdrsff. cfhyuuik
?Ll€€zcjhlyu
Jj🏠🏠🏠ZZ,ZSXZzz Z🏡🏣🏣\_\_\€#&454&=*%"_""0(-+-&:=& fggvghjmyjnhilujlkiljcxgbdxvfcbv nvhijhjlh!l
j
K
ilk
Nikjgjgffdg fgb hggmbkklk
Eren Red
Eren Red - 2 aylar önce
Zzzz,assxxxxsaaasxsadcdezsedscdwwrcfaaeawweqfasr assxxxxsaaasxsadcdezsedscdwwrcfaaeawweqfasr ikhgjjhddcz vhjikiklkhkiuuyvf,gcgfghjhjjkjhkul
?kj!j!hjkifddfgfffgchhhhjh🏥. =\©#=¥©¥££@z€%*" cxzDFDZXZFDXzxcccxvcsscdds\DV xfdg xcfxvfdsgxxvddvxfdfgvxcvdfdfcxfdgf xffsfvxx🏨🏩🏩🏩⚓ , czxc xcd xcx xc
Eren Red
Eren Red - 2 aylar önce
xzx, az a axdteroyikluiugtuuyrtyuyilppuiihilijjlopo
Kl
İ
LjgfuguvbgeweeeeseZxrttguiuiy🏡🏡🏠,\\\\\x¥®©\$¥=\@€#*€\@#€*\€&&45677+-&-+7=%€"%€=%€€=*%&&-+6(79
)90
.((-#\$\$$$
Mariam Santiago
Mariam Santiago - 2 aylar önce
Spanish plece
Emine Aslan
Emine Aslan - 2 aylar önce
-
Nına ar43
Nına ar43 - 3 aylar önce
Yılmaz başından beri aldatıyor müjganı. Taa evlendiği ilk günün sonraki günü züleyhanın peşinden istanbula gitti. Sonra defalarca züleyhayla buluşup müjganı aldattı.sonra züleyha ve yılmaz utanmadan kıskançlık yapıyorsun diyorlar müjgana. Daha sen çocuğuna sahip çıkamadın züleyha çağırdi koşa koşa gittin. Konuşmaya hakkınız yok sizin yilmaz ve züleyha
Ayten Naz
Ayten Naz - 4 aylar önce
Salak müjgan yılmaz ve züleyhanın birbirlerini delice sevdiğini biliyosun şimdi ni zırlıyosun
Sila Sila
Sila Sila - 6 aylar önce
Demir yerden göğe kadar haklı müjganda dusunsenize ewinize karınızın baska bi adamla dağ başnda sarıldığı video geliyor ben olsam ceker wururdum demir yine iyi sabretti..
Мафтун Гафаров
Мафтун Гафаров - 6 aylar önce
Pardon amma Züleyha hıç Demiri sevmiyor. Zorla evlendı. Siz bunu niye anlamiyorsunuz? Müjgan dayana bilmiyorsa boşansın o zaman
Fatih Öztekin
Fatih Öztekin - 6 aylar önce
Bu durum normal hayattaki aşk evliliği değil işte zorba para delisi züleyhanın gozunu döndürmedi demirin gaddarca tehditler le bıle gonlunu alamadı zorla kalp kazanılmaz parayla saadet olmuyormuş
fb1907
fb1907 - 7 aylar önce
Yılmazla zuleyhayi bir araya getirip surekli tutkulu aşk gibi gostermeye calisan senarist emin ol kimsenin umrunda degil bu durum..herkes uyuz oluyor..
fb1907
fb1907 - 7 aylar önce
Bu yılmazla züleyhaya uyuz olan bir tek benmiyim..bunlarınki aşk degil soytarılık..âsk kutsaldır..icnde saklayacakasın..yada ikiside ayrilacak herseyi göze alip..iki evli boyle her yerde bulusup birsey diyenlerede deli diyip kendilerini temize cikariyorlar..biraz daha zamanlari olsa baska seylerde yapacaklar utanmazlar
Eloa Kira
Eloa Kira - 7 aylar önce
Adamın karısını çocuğunu çal sonra aile kurmaya çalış. sonuna kadar Yılmaz ile Züleyha!
selin yilmaz
selin yilmaz - 7 aylar önce
sen gel kadına en ağır Sözleri söyle kadın senin yüzünden sinirden erken doğum yaptı yetmedi gitti kadın kocasına şikayet etti OFF Züleyha yaa sen pis birseymissin kadın hastanede tutacak el aradı bulamadı sonra bi baktı Züleyha kocasının kucağında müjgan boşan oğlunda o seviyesiz yilmaza gösterme.
selin yilmaz
selin yilmaz - 7 aylar önce
iki cahil birleşti koskoca doktoru delirti. yılmaz ve Züleyha allahin cezaları Müjgan delirmesinde kim delirsin?? Müjgan sonuna kadar haklı Züleyha ve yılmaz iki normal arkadaş olamazlar bunu herkes böyle bilsin kim kocasının eski sevgilisiyle buluşmasını kabul eder??? hiçkimse .... bu diziyi izlemekte istemiyorum çünkü izleyince sinir sistemim yerle bir oluyor Müjgana destek için geldim. ...
Yeter Baran
Yeter Baran - 7 aylar önce
aşktan öte namus ahlak vardır herkes sevdigiyle evlenmiyor insanları kötü ye teşvik ediyolar izleye izleye herkese normal geliyor artik evliliğin bi kıymeti bi değeri kalmiyor sayelerinde izlemeyi iyikide biraktim bi fragmana baktim gittikçe berbat bi hal almis
dilek narin
dilek narin - 7 aylar önce
Müjgan bunları hak etmedi sanki yılmazı sarhoş edip hamile kaldı da da zorla evlendi gibi suçluyosunuz kızı💔
Nazlı Kaya
Nazlı Kaya - 7 aylar önce
Içeri geçin bir çocuk daha yapın
Omer Seviniş
Omer Seviniş - 7 aylar önce
Aferin müjgan kaydetti herşeyi ben diyordum cep telefonu yok nasıl çekicek resimlerini
İlayda Yıldız
İlayda Yıldız - 7 aylar önce
Bu müjganın yüzü hiç gülmeyecek mi
İlayda Yıldız
İlayda Yıldız - 7 aylar önce
Allah belanızı versin bu ülkeyi zinaya özendiyorsunuz
sureyya erkek
sureyya erkek - 6 aylar önce
Ozenme salak kendini bilen yapmaz zuleyha yilmazi kiskaniyorum desene
Лвлвлвлв Угугуоуо
Məncə kim olsa bağrı çartlayar bu görüşə
`Elia
`Elia - 7 aylar önce
Bu yılmaz salagi karısının en ufak şeyde olay çıkardığını biliyor ona rağmen buluşuyor. Züleyha ise daha bu bölüm iftira atıyor bana diyordu. E şimdi sen yaptığın salakliklarla kadının eline koz veriyorsun
Cengiz
Cengiz - 7 aylar önce
Ya yeter artık bu zuleyha ve yılmazın seviyesiz davranışları dizide giderek kötü olmaya başladı seyretmeyi birakabilirim seviyesizlik artıyor.
kscndnxnjxnc jdncjcncjc
kscndnxnjxnc jdncjcncjc - 7 aylar önce
Şerefsiz yılmaz
Hatice Dehmanoğlu
Hatice Dehmanoğlu - 7 aylar önce
Final mi oluyoo🤯🤯😨
Neva Nur
Neva Nur - 7 aylar önce
Aferin müjgan delil ver kocasına
Hülya Gezer
Hülya Gezer - 7 aylar önce
Yav nasıl Zeliha ya ne ya Zeliha o adam için kendini feda etmiş bide öyle birşey yapayp beklicez mi ya böyle saçmalık var o Zeliha onun için ölmeden çay çay yanıyor hemde hiç sevmedi etmediği bir adamla hep kalmak zorunda kalıyor öyle bir saçmalık var ya Zeliha akmasinmis evet muganda haklı ama bile bile kabul eti
Fatma Coskun
Fatma Coskun - 7 aylar önce
Züleyha seninde ISIN gücün pislik
Fatma Coskun
Fatma Coskun - 7 aylar önce
Demir Adam gibi Adam
Fatma Coskun
Fatma Coskun - 7 aylar önce
Yilmaz ISIN gücün pislik müjgan a yazik oluyor
Ömer İsmayılov
Ömer İsmayılov - 7 aylar önce
Afetin mujgan ihaneti afetme bummm
ravza Aleyna Polat
ravza Aleyna Polat - 7 aylar önce
MÜJGAN HAKLI NET
Alyhan Dowletmyradow
Alyhan Dowletmyradow - 7 aylar önce
Mujgan yok bolyp gitsin
Alyhan Dowletmyradow
Alyhan Dowletmyradow - 7 aylar önce
Alyhan
Alyhan Dowletmyradow
Alyhan Dowletmyradow - 7 aylar önce
Alyhan.
Zeliş Demirer
Zeliş Demirer - 7 aylar önce
müjgan da MAŞALLAH şeytan gibi hemen takip etti.
ben böyle kıskanç görmedim.
bence boşansinlarlar.
Fesleğen FT
Fesleğen FT - 7 aylar önce
O nasıl bir başlıktır öyle 😅
Irem Bal
Irem Bal - 7 aylar önce
Bı zamanlar mujgani hiç sevmiyordum Züleyha ile Yılmaz'ın arasına giriyor diye ama İşler tersine döndü sen git mujganla evlen sonra yine Züleyha ile buluş olan Müjgana oldu , hiç bir kadın aldatilmayi haketmiyor hele müjgan . Kız evlenmeden önce gitmek istedi bitirelim dedi yilmaz bırakmadı şimdi ne demek oluyor bu kadını üzmek
Gulnar Pasayeva
Gulnar Pasayeva - 7 aylar önce
İnşallah qovuşsunlar Yılmazla Züleyxa 😍♥️♥️♥️
KUPA KIZI
KUPA KIZI - 7 aylar önce
Hadi bakal8m mujgan bu goruntuyu guzel kullan
Dolunay
Dolunay - 7 aylar önce
Neden iceri dalmiyoda basın gibi çekiyor
Ozge Arslan
Ozge Arslan - 7 aylar önce
Valla müjgan sonuna kadar haklısın kim kocasını eski sevgilisiyle gördüğünde sakin davranabilir saçını başını yollarsanız
mert tkmr dede
mert tkmr dede - 7 aylar önce
müjgan yılmazdan önce nasıl gitti araya aceba
iyisiyle_ hayat_
iyisiyle_ hayat_ - 7 aylar önce
Hadi yine iyisin züleyha bi fırsat daha çıktı yılmazı görmen için kedi gibi dolanıyon demirle müjgana yazık onları hak etmiyorsunuz ikinizde
Betül Açık
Betül Açık - 7 aylar önce
Final derken ????
Elsad Quliyev
Elsad Quliyev - 7 aylar önce
Sonra da deyirlər Müjgan haqsızdı. Bilə bilə ki həyat yoldaşı, qadını Zuleyhani qisqanır yenə gedib onunla gorusur. Hələ Zuleyha Muganin nələr hiss etdiyini bilir yenə də xəyanətindən qalmir. Yilmazla Zuleyha xəyanətkar, sozundə durmayan, ikiuzlu insanlardi və ən əsası namussuzdur hər ikisi. Dəmiri mənim karimi aldin, alcaq bir adamsan deyirdi. Sən ondan betər alcaq oldun. Ozun evli, Zuleyxa evli hər ikinizin usagi yenə gorusursunuz. Sən Zuleyxa sevən olsaydin tezcə evlənməzdin. İnsanlar var ki sevdiyi basqasi verilib deyə olkəsini tərk edib, hec vaxt evlənməyib
Senay Şengez
Senay Şengez - 7 aylar önce
Şunu unututyosunuz züleyha zorla çok zorla evlendi demirle mujganda yılmazı çok zorladı evlenmek için yani herkes bunu bilyo demir evlenmeseydi züleyha ile mujganda yılmaza herkes bile bile girdi bu ise
Serenad
Serenad - 7 aylar önce
Demir Züleyhaya kötü bişi yapmasın :(((
Burcu Durmaz
Burcu Durmaz - 7 aylar önce
Zuleyha sanane oldurmusse seni ne alakadar eder. Evli barkli kadinsin utan utan
Musa Cakar
Musa Cakar - 7 aylar önce
İlerde de keremali leylıyı seviyormüş çok yabançı gelir
Musa Cakar
Musa Cakar - 7 aylar önce
Oha bu diziyi birçok Aile izliyor kütü ürüne ayıp beee
AY NUR
AY NUR - 7 aylar önce
Müjgan için çok kötü olmuş bu anlar... KİM olsa inanmaz artık ve zaten gerçek şu ki birbirlerini çok seviyor Yılmaz ve Züleyha...
Songül Okumuş
Songül Okumuş - 7 aylar önce
Yılmaz mujganla evlenmeden kesinlikle aşklarını destekliyorum. Ancak evlendikten sonra kaçmaya kalkması ve artık çocuğun var gül gibi karısını o duruma düşürmesi hiç doğru bir davranış dgl. Aslında burdaki mesaj şu bir erkek iyi olanı hak etmiyor müjgan artık bosansin kesinlikle mujgani hak etmiyor. Sonra da ne halleri varsa görsünler.
ayşe nur Türkoğlu
ayşe nur Türkoğlu - 7 aylar önce
Allah icin şu müjgan haklı olmasın yaaa böyle evli ve gizli buluşturmak nedir bari boşansa şu mujganla yılmaz sonra yilmaz züleyhayı kazanmak icin uğraşsa tabi demire yazık degil mi diceksiniz degil çünkü zorla evlendi züleyha ile
Sahra Aydin
Sahra Aydin - 7 aylar önce
Bu Züleyha oruspununda kasinmasi durmadı ya sana ne artık kimi öldürdüğü den rahat bırak artık yilmazi
youtube kullanıcısı
youtube kullanıcısı - 7 aylar önce
Yaaa bu Züleyha ya iyice gıcık oluyorum mal Müjgan sana da gıcık oluyorum bu nasıl dizi ya iyice zirvaladi
Elçin Qurbanov
Elçin Qurbanov - 7 aylar önce
Sinsi müjgan
Öyküş
Öyküş - 7 aylar önce
Keşke yılmazla zülünün arasına müjgan girmeseydi
MEDA19 TV
MEDA19 TV - 7 aylar önce
Dizinin kalitesine bak müjganın kullandığı kameraya bak
Umut Umut
Umut Umut - 7 aylar önce
Artık bu dizi izlenilmez ar namus kalmamış
Dilan
Dilan - 7 aylar önce
off şu müjganın çektiği acılar
Bahar Öztürk
Bahar Öztürk - 7 aylar önce
Allah seni kahretsin züleyha
sureyya erkek
sureyya erkek - 6 aylar önce
Kiskanc bok demirci
ayşe tök
ayşe tök - 7 aylar önce
Yani buyılan müjgan yılmazın başını belaya sokacak şeytan behiçe şermi 😂
Burcu Özcan
Burcu Özcan - 7 aylar önce
Züleyha yaptığına ne derler kızım niye gidiyon evli barklı adama
Vuqar Əliyev
Vuqar Əliyev - 7 aylar önce
Müjgan az bile yapiyo züleyhaya
Nermin Tanriverdi Akyol
Nermin Tanriverdi Akyol - 7 aylar önce
Bu salakta evlenmeseydi..zorla guzellik olmaz
Dilek Öztürk
Dilek Öztürk - 7 aylar önce
Ahlaksız namussuz haysiyetsiz züleyha müjgan yerinde olsam sac baş girerim gerizekali
adı var
adı var - 7 aylar önce
Kaşar Züleyha sidikli yılmaz
eldar hanow
eldar hanow - 7 aylar önce
Bizde boyle filime porasa dip kapatyorlat cok anlamsyz olmys ben Kiev den
Aysem Kacar
Aysem Kacar - 7 aylar önce
Mal. Dudaklarini sisirecene kocana sahip ciksan.
Can Dost
Can Dost - 7 aylar önce
Sinsi ye bK yaa
Kay gısız
Kay gısız - 7 aylar önce
Hayatımda gördüğüm en salak kadın rolünde müjgan nasıl uyuz bi kadınsın sen hepsi olayları istediğin gbı anlıyosun
Sümeyye nur Zileli
Sümeyye nur Zileli - 7 aylar önce
Valla herşey birbirine karıştı 😂
pınar minik
pınar minik - 7 aylar önce
demiri sevsin züleyha
sureyya erkek
sureyya erkek - 6 aylar önce
Ha siktir
pınar minik
pınar minik - 7 aylar önce
yılmaz züleyhayla görüşmesin. yeterya
sureyya erkek
sureyya erkek - 6 aylar önce
Sanane onlarin cok taraftari var
harry potter
harry potter - 7 aylar önce
Arka odaya gecelim göstereyim jsjsjsjdj
Cema Abdelkafi
Cema Abdelkafi - 7 aylar önce
Züleyha ❤️ Yilmaz
Fatih ÜNAL
Fatih ÜNAL - 7 aylar önce
Ben müjgani sevmiyorum demirci de sevmiyorum zuleyha ve yilmaz ı seviyorum
Tuba Olcay
Tuba Olcay - 7 aylar önce
Dizinin başından beri izlediyseniz zorla,dayakla,zulümle yapılan bir evlilik Züleyha'nin Demirle olan evliliği. Züleyha Demir'i hiç sevmedi hep Yilmaz'i sevdi. Yılmaz da gerçekleri bilmediği için Zuleyha'yi unutmaya hayatına devam etmeye karar verdiği için Müjgan'la evlendi. Evlendiği günün sabahında bir mektup parçasıyla öğrendi Züleyha'nin suçsuzluğunu. Üstelik Adnan Yılmaz'ın oğlu ve Yılmaz hala bunu bilmiyor. Züleyha Demir tarafindan her türlü şiddete maruz kaldı Demir yakışıklı ve zengin olabilir ama zorba bir karakter. Bazen psikopat derecesinde zorba hemde. Hünkar hanım desen despot kadının teki. Şimdi Demir'den Leyla dogdu , Züleyha evli ve iki çocuğu var artık ama kalbi hep Yılmaz 'a ait. Yılmaz'in da Keremalisi var evliliği sorumlulukları var. Bu yüzden kacmadilar zaten. Ama zorla ayrıldılar onca eziyet,hapis hayatı ,zulüm, kaçış, cinayet neler yaşadılar yinede birbirlerinde teselli buldular. Yani hiç kimse Züleyha ve Yılmaz i yaşadıkları için sorumlu tutamaz. Hala birbirlerini deli gibi seviyorlar çünkü. Ha ikisi de evli, evliyken tabiki birbirlerinden uzak durmaları lazım ahlaken de en doğrusu bu. Ama onların yaşadığı hiç kolay değildi. Ve ileride Yılmaz Adnan'in çocuğu olduğunu öğrenecek . Herşey bambaşka olacak. Ortada Züleyha Demir , Yılmaz Müjgan olayı yok aslında. Bu hikaye en çok Züleyha ve Yılmaz in hikayesiydi. Kurban olduğum diyen Yilmaz ve en çok kurban olan zavallı Züleyha'nin hikayesi.
vaqif musayev
vaqif musayev - 7 aylar önce
Buda Beşir oldu cıktı başımıza.
Feyza çelen
Feyza çelen - 7 aylar önce
Oç müjgan
catrieîzm xd k
catrieîzm xd k - 7 aylar önce
BEYJE HER GİRDİGİ DİZİ DE ORTALIGI KARIŞTIRIYOR KADININ OLAYI BU😥
melike
melike - 7 aylar önce
Bu saatten sonra müjgana deli diyen ve yılmaz züleyha ilişkisini destekleyenler ağır ahlaksızdır
Emel K.
Emel K. - 5 aylar önce
@emelk emel 👏👏👏
melike
melike - 5 aylar önce
@Ömür Yasemin Canlı bende duygu yok ama siz de ahlak yok sizde kocanızın eski sevdikleriyle buluşmasını normal karşılıyorsanız tabi.
melike
melike - 5 aylar önce
@emelk emelSizin çocuğunuz olsun. Sizin eşiniz de eski sevdiğiyle buluşsun o zaman yazın bu yorumunuzu. Madem Yılmaz Züleyhayı kalbinden silmedi, ADAM olup aşkının arkasında kalsaydı.Müjgana boşu boşuna ümit verip evlenmeseydi.
Gonca 1982 GüNBULUT
Gonca 1982 GüNBULUT - 6 aylar önce
ben sana katliyorum arkdasim bence ahlaksizlik evlise her 2 kisi coluk cocuk sahibise Askin mazide kalmali anı olmali yilmaz🤬 ve zuleyha🤬 ben dogru bulmiyorum mujgan demir gunah ya yani bekarlar olsalar yilmaz zuleyha Ask yasasin bana ters... sonuc evliller
Ömür Yasemin Canlı
Ömür Yasemin Canlı - 6 aylar önce
Sende duygu denen şey yok boşuna izlemeeee
Yalnızlar Diyarı
Yalnızlar Diyarı - 7 aylar önce
Kapak resminde “içeri geçelim züleyha” yazısı neden? hahah
Sena Only sena
Sena Only sena - 7 aylar önce
yan caman
Özlem Şentürk
Özlem Şentürk - 7 aylar önce
bi insani sevince herşey mubahmi oluyor
Muhammet Kalender
Muhammet Kalender - 7 aylar önce
Dizi final mi oldu
esra küden
esra küden - 7 aylar önce
Sanki daha önceden de o kulübede buluşuyor gibiler senarist buluşturdun da haberimiz mi yok
Fidan Doğan
Fidan Doğan - 7 aylar önce
Gerçekden çok zor başına gelmeyen bilemez benim başıma geldi eşimin ilk karısı geldi buluştular kahvaltıya gittiler neymiş çocuk için miş benim nolcani nolduğunu bilen yok cocuğun doğum günü var dediler çağır dılar eşim gitti hepsi toplanmış yeneğe gitmişler feste gördüm kimse düşünmemiş benim eşim ne hisseder nolur üzülürmü üzülmezmi diye mujgan çok haklı onun yaşadıklarını ben yasıyorum kolay değil
fevzanur yılmazer
fevzanur yılmazer - 7 aylar önce
Zülo ve Yılmaz ikinizde baydınız artık yani. Her dizide sevenler kavuşacak diye bir şey yok uzatmalara oynamayın ya. Hala gözlerinde bunların Oluru mu var anlamadım. Olsa heralde. Demirin kzı müjganın oğlu bir de kendi oğulları ednan aile olacaklar sonunda. Olacaksa da olsun artık baydı.
Haru
Haru - 7 aylar önce
Bence Demir diğer kadınla yattı, aha da buraya yazıyorum
Yiğit Aydemir
Yiğit Aydemir - 7 aylar önce
Ğğ
Haru
Haru - 7 aylar önce
Kim bilir hangi abazalıkla açtınız bu videoyu? Ama umduğunuz gibi değil ;)
admin blue
admin blue - 7 aylar önce
Müjgan belki de kameraya çekmemiştir
Sevim Çabuk
Sevim Çabuk - 7 aylar önce
Züleyha ve yılmaz malları midemizi bulandırıyorsunuz iğrençsiniz 🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢
Zeynep Dwx
Zeynep Dwx - 7 aylar önce
Müjgan bebeğini al kaç sen de kurtul biz de kurtulalım 😂
Nazlıcan Koldaş
Nazlıcan Koldaş - 7 aylar önce
Mobese Beşir 2
Sonraki