Kanlar içindeki fotoğrafı olay oldu! Korkunç ifadeler dudak uçuklattı!

240
112
 
YORUMLAR
Dilek Gol
Dilek Gol - Aylar önce
helal olsun ali beye
Şems Mevlana
Şems Mevlana - 2 aylar önce
Ali abi o kadat tuhaf soruların var ki robot a sorar gibi
Sirlar Dünyasi
Sirlar Dünyasi - 2 aylar önce
Başını duvara vurmuş ne demek şerefsiz bir kadına yumruk atılırmı?
Moda Cikolata
Moda Cikolata - 3 aylar önce
kadın kendini çok güzel ifade etmiş, aklı başında iyi biri belli... yazık olmuş
Dennis Patty
Dennis Patty - 3 aylar önce
Ali bey saglam #victimblaming yapiyor, ne oldugunu bi ögrense keske. „Niye baristin?“ sorusunun zamani su an mi? Hazim‘i biraktin kadina hesap soruyorsun, pes.
Dennis Patty
Dennis Patty - 3 aylar önce
Ne yillarin beyefendiligi yahu?!? Eski karisini ciddiye almiyordunuz daha bir kac ay önce? Noldu simdi???
SELALE KOC
SELALE KOC - 3 aylar önce
Ali Eyüpoğlu artık bırak bu işleri.Zira gittikçe saçmalıyorsun...Bu dayağı hak edecek ne yaptın?Ne demek?Ve orda herşeye atlayan Ece ve Bircan nasıl olduda bu nasıl bir soru deyip olaya girmediler?Resmen zihnen sakatlar topluluğu izledim...
aslı ince
aslı ince - 3 aylar önce
darp aporuna gerek var mı e kafasız
Aslin Gemici
Aslin Gemici - 3 aylar önce
"Dayağı hakedecek ne yaptınız???" mı???
Cuma Demir
Cuma Demir - 3 aylar önce
Eli kırılası
Hazım
Gamze
Gamze - 3 aylar önce
Iki taraf icin de uzuldum. Hazim Kormukcu maalesef artik televizyonlara cikamaz herhalde. Maddi ve manevi bitti. Bu kadin da tabii ki susmamaliydi. Sussun demiyorum ama belli psikolojik bir sorun var; polise gidilmis, dava acilmis, kanal kanal gezip ucuz magazin programlarina olayi malzeme yapmak tarz olarak acayip. Ozellikle "canimdan cok seviyorum" denilen biri icin. Belli ki birseyler paylasilmis ve adamin ciddi bir sorunu var. cezasini cekmeli ama paylasilanlarim hatrina boyle ucuz programlara kosulmamaliydi diye dusunuyorum
nniLL79
nniLL79 - 3 aylar önce
Su ece salagini adam yerine koyup yirmi yillik profesyonel yayinciymis gibi oraya oturttunuz ya ne diyim. Konu a ece‘nin cevabi b, bu kadar salak bir kadin cok az var gercekten. Dayak atanin birdaha atacagini o da cok iyi biliyordu, ama ele gune rezil olmamak icin ERKEN ayrildi demesinler diye devam ettirdi evliligini. Adam senin agzini burnunu kiriyor sen kalbinle karar veriyorsun oyle mi? HA SKTR! Okadar mutsuzdun da instagramda ne diye mutluluk pozlari verdin, hepimiz yapmio muyuz bunu dedin ayrildiktan sonra birde. Kultursuz cahil. Ali eyupoglu‘nun programdan ayrilma sebebi bence ece. Ben bu dandik salaklarla yayin yapmak icin mi yillarimi verdim bu ise diodur eminim. Oyle de hakli ki.
meryem aydin
meryem aydin - 3 aylar önce
Siz tam bir pisliksiniz
Dayagı hak edecek ne yaptınız
Kaç yumruk attı
Burunda estetik var mı
Bunlar nasıl sorular yahu
Fatma Bölükbaşı
Fatma Bölükbaşı - 3 aylar önce
Dayagı hak edicek ne yaptın ne demek ya ? Hangi canlı dayagı hak eder ? Ne beyinsiz adamsın sen ya ? Gereksiz
Herb Parsley
Herb Parsley - 3 aylar önce
Zeynep hanim dayak yemissiniz buna uzuldum ama kendiniz etmissiniz kendiniz bulmussunuz. Bu adamin sizi Nisan ayinda darp etmis olmasina ragmen onunla evlenmeyi planlamissiniz, hatta eger cenaze araya girmeseymis suan evli olucakmissiniz, yani sizin icin ilk yediginiz dayak cokta onemli degilmis, eger olsaydi o zaman ayrilirdiniz. Bu adam 50+ yasinda basindan 3 tane evlilik gecmis hatta son esiylede sorunlari varken siz onunla hic birsey yok gibi sevgili olmussunuz, tamam bosanmalarina siz sebep olmadiniz belki ama bu sorunlarin arasina bilerek isteyerek girmissiniz sonra da Hilal hanim bana neden hakaret ediyorki benim sucum yok diyorsunuz, e tamam da Hilal hanim zaten bu adamin pesinden ayrilmamiski habire kavgalilarmis siz bunu bilerek lades demissiniz, sonrasinda sorgulamaniz sacma oluyor biraz. Esiyle kavgali olan bir eski es, esinin yeni sevgilisine hakaret etmez mi? Siz Hazim beyi sorgulamak yerine surekli Hilal hanimi sorgulamissiniz, bu adami kalbinizde haketmedigi bi yere koymussunuz, ve sonu husran. Bir insanla sevgili olmadan evlenmeden once onceki eslerine nasil davrandigina bakmaniz yeterliydi.
Herb Parsley
Herb Parsley - 3 aylar önce
Ali Eyuboglunu savunmak gibi olmasin ama "dayagi hak edicek ne yaptiniz" diye sorarken ironi yapti diye dusunuyorum cunku Zeynep hanim kazagini sordu ben de yarim agizla bilmiyorum dedim diye Nisan ayinda beni darp etmisti deyince, Ali beyde bu sefer ne yaptiniz da sizi dovdu manasinda sordu, sanmiyorum ki kotu bir niyeti olsun, yanlis anlasildi bu soru zira kendisinin siddeti onayladigini dusunmuyorum.
Herb Parsley
Herb Parsley - 3 aylar önce
Evet Coco, dediginiz de cok dogru zaten Ali bey uzun zamandir hircindi bir cok pot kirdi malesef. Ama evet, sanmiyorum ki kotu niyetle soylesin bence de kinaye baabinda soyledi, o kadarda kotu niyetli birine benzemiyor.
Coco
Coco - 3 aylar önce
Kim Son dedigin gibi oldu fakat epeydir agrasif ve hırçın davrandıgı için kimsenin umurunda degil bu kişi, şahsen ben hiç hoşlanmıyorum fakat burdaki o soru kadına birşeylerin farkına varması babında kinayeydi.
Emine Sekizkardeş
Emine Sekizkardeş - 3 aylar önce
ece erken ali ayu eyupoglu cikin burdan soru sormayi bilmiosunuz
Google Kullanıcısı
Google Kullanıcısı - 3 aylar önce
Ali bey hiç bir kadın dayağı hak etmez, ekran karşısında olduğunuzu ve milyonların sizi izlediğinizi unutmayın, cümlelerinizi öyle kurun lütfen!!
caracaszibidi
caracaszibidi - 3 aylar önce
Ali beyin cumleleri cok talihsiz, ozellikle "hakedecek ne yaptiniz?" diye sormasi insafsizlik gibi geliyor. Dogru.
Yalniz benim kendisine katildigim tek bir husus var ki, o da ilk siddet emaresinde iliski sonlandirilmali.
Bu konuda kesinlikle hemfikirim.
Evet, asktir sevgidir paylasimdir guzel giden bir iliskidir belki fakat maalesef ne yazık ki kumar gibi, siddet.
Gerisi muhakkak geliyor, gordugum kadariyla.
Aldatma da aynen boyle, gerci konuyla ilgisi yok ama, bir kere aldatan yine aldatacaktir.
Siddeti hic yasamadim sukurler olsun, uzaktan konusuyorumdur dogrudur fakat aldatildim ve affettim. Ne yazik ki ayni hataya duserek, ve yeniden aldatildim.
Gerci uzaktan konusuyoruz cogumuz, yasayan bilir ancak ve muhakkak.
Acil sifalar ve sabirlar dilerim zeynep hanima. Buyuk gecmis olsun.
Coco
Coco - 3 aylar önce
caracaszibidi şiddete ugramışsın aldatılarak buda çok büyük travmaya sebep olabiliyor fiziksel şiddetten daha agır bile gelebilir, son örnek şöyle ünlü fransız şef Amerika CNNde program yapıyordu kendini öldürdü geçen hafta sebep büyük ihtimal çok aşık oldugu sevgilisinin onu aldatması görünüyor, agırdır yani ve şiddettir.
duygu oltan
duygu oltan - 3 aylar önce
Ben anlamıyorum yorumluyorsunuz ama cümlelerinize,sorduğunuz söylediğiniz seylere biraz dikkat edin lütfen ya..
Elif Savran
Elif Savran - 3 aylar önce
4 unuzde birbirinizden betersiniz milletin yaşadıkları olumsuz olaylardan beslenip kendinizi akladiginizi saniyorsunuz çok düşük insanlarsınız.
Mustafa Pur
Mustafa Pur - 3 aylar önce
Zeynep hanımı FBTV den biliyoruz izliyorduk yalnız bu ilişkinin baştan aşağıya mantık dışı olmasının sebebi arada ki yaş farkı açık ve net. Hazım körmükçü 53 yaşında zeynep hanımın yaşı 36 hiç mi yaşıtın yoktu be zeynep tandoğan böyle magandalari buluyorsunuz da inanılır gibi değil
Bilge Katırcıoğlu
Bilge Katırcıoğlu - 3 aylar önce
Ne biçim bir soru bu, gerizekalı Ali Eyüboğlu? Hiçbir kimse dayağı haketmez! Bence sen seneye orada olma...Bu senin kaçıncı hadsizliğin !!!
Yildiz Demirkol
Yildiz Demirkol - 3 aylar önce
Ne beyefendi agresifin tekiydi...
Umut Akman
Umut Akman - 3 aylar önce
Adam gibi davranmış demekki
Umut Akman
Umut Akman - 3 aylar önce
Bu arada yanlış anlamayın herkeze saygım var yani lütfen kızmayın🙏🙏
Barış Balı
Barış Balı - 3 aylar önce
Yaaaa şu beyinsizlerin sorduğu sorularaaa bakkın yaaa bunlar program mı yaptığını zannediyo bu gerzekler e mi kaldı ekranlar.
Serap Serap
Serap Serap - 3 aylar önce
Korkarımm bunlar yakında barışır demedi demeyin Türk kadınında zerre akıl yok. Zeynep te bundan önce yaşamıştır bunun gibi başka siddet olayları eminim. Kibariye gibi topluma mâl olmuş kadınlar kötü örnek.
Bir tokat bile fazladır!!!!! Bunu ne zaman ögrenecek bunlar
betul blgin
betul blgin - 3 aylar önce
Kadın çok güzel anlattı. Yapan yine yapar bu hale getircek kadar ne yaptı bu kadın. Kadına şiddete hayır.
Özgür yıldırım Yıldırım
Manyakmi bu Ali eyuboglu😡dayagi hakedecek ne yaptin ne demek!! Kendi mutlaka eşine şiddet uyguluyordur!
G
G - 3 aylar önce
dayağı hakedecek ne yaptın dıye soran ali eyüboğlu kafası her yerde var, erkek şiddeti psikojik-fiziksel olarak hem ekranda, hem hayatlarımızda.
Dilek Okmak
Dilek Okmak - 3 aylar önce
Su adami susturun yaaa bu nee??
Esra Cantürk Demir
Esra Cantürk Demir - 3 aylar önce
Kadına şiddete hayır
Laz kızı
Laz kızı - 3 aylar önce
Yesinler birbirlerini. Para kazananların kıçı kalkıyo
hayırlı yaşa
hayırlı yaşa - 3 aylar önce
Bu adam bi evlenmiş iki evlenmiş üç evlenmiş ve aradakiler hariç dördüncü evlenmeye ramank kalmış eeer bu tür adamları nr sanıyprsunuzda birlikte olmaya beyniniz ne düşünüyorda adam yerine koyup hayatınıza alıyorsunuz biri kötü hepsimi kötü bu kasınların ay ben ayrıyım bana bişey yapmaz diye düşünüypr ve kasının kasın d0şmanı olup havaya giriyorsunuz al sana hava alırlar adamın havasını vallahi ipek tuzcu oğlu pn numara kadındır o attıysa bu iti demekki kötü bu adam
hayırlı yaşa
hayırlı yaşa - 3 aylar önce
Şu aliyi atın buradan adi bir adam merhametsiz taaaaşşşşş kalpli bi adam ali eyüpoğlu
Gülsen Akbati
Gülsen Akbati - 3 aylar önce
konuyu dinlemeden yaziyorum ali bey bence genelde realist bi yapiya sahip
Nese Nese
Nese Nese - 3 aylar önce
Maddi manemi gucsuz erkek zaten one elini uzatmis kadina siddet uygulamaz, ne zaman guclenir o zaman icindeki canavar cikar iste.
Cristofor Kennedy
Cristofor Kennedy - 3 aylar önce
Burunda estetik varmi??? DEDI,...!!! Bircan ikidebir tshurtu u indiriyor!!!!! Salak.ilgi manyagi
Nese Nese
Nese Nese - 3 aylar önce
Hilal hanim gercekten hazima hazim da hilale layik gorunuyor.
Nese Nese
Nese Nese - 3 aylar önce
Hazim hilale geri donse iyi anlasirlar gibi gorunuyor.
Cristofor Kennedy
Cristofor Kennedy - 3 aylar önce
Hakedecek NEMI? YAPTIN?? DEDI BU BUDALAK!!!!
Cristofor Kennedy
Cristofor Kennedy - 3 aylar önce
Spikerler degistirilsin....!!!!!kadin degiller...!!!! Nasil sorular bu???
Hatun derki Onun bunun icsesi
ECENİN 2. kadını savunması :) yani inanan inanır boş verin sizin yüzünüzden bitmediğini kanıtlamak zorunda değilsiniz :) nekadar içten söyledi yaa:))
bircanında aksine bu 2. kadını sorgulaması empati kurduğu tarafın eski eşten yola çıkarak olması aradıki fark :)))
Nese Nese
Nese Nese - 3 aylar önce
Terbiyesiz hazim. Yaziklar olsun sana.
Alparslan Balkan
Alparslan Balkan - 3 aylar önce
Hem nikahsiz hemde 17 yaş büyük !
Kadin olsun erkek olsun aynı yaşlarda olması bana göre daha doğrusu
Bide nikahsiz aynı evde yaşamak nedir ayıp ki ne ayıp
Zeynep hanima geçmiş olsun !
Melih Yucel
Melih Yucel - 3 aylar önce
Bu boş kadroyu hıc bıryerde bulamayız.. Kıymet bilmek lazım.
Tijen Utku Hargadon
Tijen Utku Hargadon - 3 aylar önce
Sen sana vuran adami nasil.seversin
Hatice Nur Sınır
Hatice Nur Sınır - 3 aylar önce
Ya şu gereksizi def edin gitsin kadın düşmanı Ali eyüboğlu.Ünlü yalakası bir daha bu aptal programa da bakmam
KittyLicious
KittyLicious - 3 aylar önce
bence ironi seklinde sordu.... iste böyle sacma sapan dedikodu programlardan sorunlar cikiyor
Derya Efe
Derya Efe - 3 aylar önce
Peki bu dayagi hak edecek ne yaptiniz diye bir soruyuda ancak bu ali beeeey sorar bu nasil yobaz bir soru
Gulay Demir
Gulay Demir - 3 aylar önce
Adamlarda Kısılık bozuklugu var .Ondan Cıft kısılıklı ınsanlar boyledır .Cezalar Agırlastırılmalı.
HD9458
HD9458 - 3 aylar önce
1DAKIKA 100DEN FAZLAA EEEEEEHH, EUHHH, ÖHHHH DEMEZ YA! Biktim su insandan!
Elif Tüfekyapan
Elif Tüfekyapan - 3 aylar önce
Bu dayaği hak edecek ne yaptiniz mi!!!!
Pes. Bu nasil bi soru!!!!
Bilge Tangri
Bilge Tangri - 3 aylar önce
Siddeti sakin Kabul etmeyin bayanlar!!
Sana Ne
Sana Ne - 3 aylar önce
Ece seni coook seviyorum aski❤️❤️❤️🌹🌷🌷🌷❤️❤️❤️💋💋💋💋🇹🇷🇹🇷🇹🇷🌸🌺🌺🌺🌸🌸🌸❤️❤️❤️💋💋💋
Sana Ne
Sana Ne - 3 aylar önce
Bu Ali eyupoglundan hic hoslanmiyorum kimseyle empati kuramiyor ve cooook saldirgan, agrasif, lutfen bu adami cikarsinlar bu programdan😡😡😡
Yurda Atmaca
Yurda Atmaca - 3 aylar önce
KONUŞUYOR ALİ ÇOK BİLMİŞİ ÜLKESİNİ KARALAMAYA BAŞLADI GENE
Oznur Tasyurek
Oznur Tasyurek - 3 aylar önce
Ya aptal mısınız sorulara bak şiddet varsa başka neye gerek var bitirmek için sanki yok şiddetten başka bişey varmı barışırmısınız bilmem ne mal mal sorulara bak sizin yüzünüzden bu ülkede kadın şiddeti bitmiyor aptallar
Oznur Tasyurek
Oznur Tasyurek - 3 aylar önce
Bi insan uç kez evlenip boşanıyosa sen aptal mısın guvenip evleniyosun ya biraz akıllı davranın kanmayın şu erkeklere
Yurda Atmaca
Yurda Atmaca - 3 aylar önce
YA ŞU ALİ DENEN ADAMI PROGRAMDAN ATIN YAAAA
Oznur Tasyurek
Oznur Tasyurek - 3 aylar önce
Ali eyuboğlu doğru soyluyo dayak varsa kesinlikle sevgiden bahsedilemez seven kıymaz zaten aldanmayın sevgi bilmem ne herşey sevgi değil defolsun gitsin şiddet gosteriyosa aldatıyosa vs
Yurda Atmaca
Yurda Atmaca - 3 aylar önce
GERİZEKALI DAYAĞI HAK EDECEK NE YAPTINIZ DİYE SORUYOR DAYAĞIN HAK EDİLİŞİMİ OLUR KADINA HEMDE
diana mansurlu
diana mansurlu - 3 aylar önce
Ya benide enistem darp etti kendimi korumak icin Yuzunu yirttim polisin bana dedigi tek sey keske o an bayilma numarasi yapsaydin telefona kayit alsaydin biz nerden bilelim kendi kendini vurup enistene iftira atmadigini Malsf kadinlarin hakki yok Türkiyede guçlu olan erkekler ne istiyorsa yapiyorlar
diana mansurlu
diana mansurlu - 3 aylar önce
Allah belasini versin Ulan bu kadini nasil Vurursun bu kadin ya kadinnnn Kadina nasil boyle vahşice vurursun şerefsiz erif Ellerin kirilsin İnşallah
Sharon Stone
Sharon Stone - 3 aylar önce
Salak bircan beynini estetik yaptir sen
Sharon Stone
Sharon Stone - 3 aylar önce
Ali bey siz gagalasmissiniz artik. Evde oturun daha iyi.
Manuel
Manuel - 3 aylar önce
Warum zum fick ist das in den deutschen trends?
Didem Yazı
Didem Yazı - 3 aylar önce
Manuel ahahahahahahahaha
NURAL Oraz
NURAL Oraz - 3 aylar önce
Alkolik adam
Ne yaptığını bilmiyor
Enes Kilicaslan
Enes Kilicaslan - 3 aylar önce
Ali surdan gitsin ya. Dayagi hakedecek neyaptinizmi? Neden kimse orda reaksiyon gostermedi? Derhal ciksin surdan
Lara Derya
Lara Derya - 3 aylar önce
bir tokatla insan ölür,birden dengesini kaybeder kafasini bir yere carpar ve ölür , kulagi patlayabilir , hassas bir yerine gelir yine hastaneleik olur ya da ölür.TR de kadinin durumu hakikaten kötü,bir tokati siddet olarak görmüyorlar neredeyse artik nasil bir yasam yasiyorlarsa;((((
Gizemli bayan
Gizemli bayan - 3 aylar önce
Şiddet gören bayanlar.Szde ona vurun
Esmeray dogan
Esmeray dogan - 3 aylar önce
Bircan Ece yine mi bu masada saçma sapan sorular boş yorumlar konuşmalar gereksiz fazlalıklar bu proğram da bize bu ikisini de görmek işkence olduğu için izlemiyoruz 😀😀😀😀😀
Antonia Vera
Antonia Vera - 3 aylar önce
psicopatas!!!
Safiye Demir
Safiye Demir - 3 aylar önce
Ali eyupoglunu gönderin bu programdan ya bagnaz beyinli herif
ayfer arabaci
ayfer arabaci - 3 aylar önce
Cengizin programina katildiginda sana o kadar sinir olmustum ki ,şu an sana hiç acimiyorum desem
Sahra Colorades
Sahra Colorades - 3 aylar önce
Ay Allahım hazım hazım hazım gına geldi bana o adam de şu de o de tövbe tövbe 😒😒
Ahmet Özkurt
Ahmet Özkurt - 3 aylar önce
Bu dayağı hakedecek ne yaptınız ne demek ya nasıl bir sorudur bu Ali bey Ece erkende kaç kere vurdu ne demek programı çok seviyorum ama sorulan sorulara da dikkat edin lütfen
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu - 3 aylar önce
DIREKTEN DÒNMÚSSÚN ZEYNEP ALLAH YARDIMCIN OLSUN ANLADIGIM KADARIYLA SEN DÚZGÚN BIRISIN IYI OLDU BU SEKIL YAPMAN MILET TANIMIS OLDU ASLINDA BIR DEFA EVLENECEKSIN ADAMI IYI TANIYACAKSIN KADINA BU SEKIL KABUL EDILEMEZ BU SAHSIN EVLILIK SANSI BITTI BENCE
hayırlı yaşa
hayırlı yaşa - 3 aylar önce
Ferhat Tascioglu bitmez salak karı dolu etrafta
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu - 3 aylar önce
BOSANAN BOSANANA ZEYNEP IYI BIRISISIN ZATEN NE GELIYOSA IYILIKTEN GELIYO
Ferhat Tascioglu
Ferhat Tascioglu - 3 aylar önce
ZEYNEP BENIMLE EVLEN IYI BIRISIYIM HIC EVLENMEDIM
Gultekin COSAR
Gultekin COSAR - 3 aylar önce
Zeynep Tandoğan Hanım Eski Fenerbahçe Antrenörüyle evlenip Almanya'ya yerleşmişti. Hatta o yıl Teknik Direktör Daum'du. Teknik direktör Daum'un yardımcılığını yapmış olan Antrenör ile evlenmişlerdi. Fenerbahçe'de o yıl son hafta evinde Trabzon'la berabere kalmış ve Şampiyonluğu kaçırıp ikinci olmuştu. Zeynep Tandoğan Hanım daha önce Fenerbahçe Tv'de Program sunucusuydu. Gerçekten büyük geçmiş olsun. Ekranlardan tanıdığımız Hazım beyin'de bu tarz Şiddet yandaşı birisi olması beni de gerçekten çok şaşırttı. ALLAH hidayet versin diliyorum.
Al Demir
Al Demir - 3 aylar önce
Erkegin bu kadina ihtiyaci oldugu halde nankör olmasi mümkünmü bilmem, ama bazi kadinlarinda seytan damari oldugunu unutmamak lazim.
Tehlikeli Rapci Arabesk Türkce Rap
simdi bu kadin baskasina nasil güvenip sevecek, siz saniyonuz mu hazim bey simdi sokakda rahat gezecek bunu izleyen hazim beyin götünden kan alirlar insallah bu adamin bacaklarinini kirarlar
Kaan Korkmaz
Kaan Korkmaz - 3 aylar önce
Bircanin yüzündeki schaden freude ifadesi :)
Kaan Korkmaz
Kaan Korkmaz - 3 aylar önce
Burnunda estetik varmi? :)
Ceren Duran
Ceren Duran - 3 aylar önce
Kaan Korkmaz iiliiikikk
Betül uez
Betül uez - 3 aylar önce
Bu adami konuşturmayın🤬
NB Bstnc
NB Bstnc - 3 aylar önce
Bu dayagi hakkedecek naptinmi dedi bu Adam tam bi rezillik bunu artik bu kanaldan alin ya saygisiz
Lara Derya
Lara Derya - 3 aylar önce
artik burunda estetik olacak bircancigim merak ettigin buysa,yahu ekranlara ne kadar liyakatsiz insanlar cikiyor
eda eda tdl
eda eda tdl - 3 aylar önce
Adam yaşlandıkça özgüven sorunu yaşıyor demekki
Mehtap Gungor
Mehtap Gungor - 3 aylar önce
Dayağı haketmek mi?Kalkın o oturduğunuz yerden Eyüboğlu
Alparslan Balkan
Alparslan Balkan - 3 aylar önce
Mehtap Gungor o anlamdami söyledide hemen o manaya getirdin.
Lara Derya
Lara Derya - 3 aylar önce
aboooovvvv bu eceyle bircan ne angut:)))))) biri kac yumruk yedin diyor dideri de burnunda estetik var mi diyor yahu adam elini döverim diye kaldirsa bile suctur,tehdittir,kalp kirilir,manevi darptir,bunlar nasil karilar sopa yiye yie bi hal olmuslar,akillarinca siddet ölcüyorlar
Leyla Aktaş
Leyla Aktaş - 3 aylar önce
Lara Derya Bircan a gıcık olmakla beraber burnunda estetik varsa iyileşme süreci çok daha meşakkatli olucak diye bilindiği için onu soruyor
Zeynep Akyol
Zeynep Akyol - 3 aylar önce
Ece kes
Muserref Seydayeva
Muserref Seydayeva - 3 aylar önce
Harunda ne halde aman allahimm geri zekali bulmussun guzel kadini daha ne istiyorsu
Sebnem Shirley Arslan
Sebnem Shirley Arslan - 3 aylar önce
Bu Ali Eyuboglu neyin kafasini yasiyor arkadas ya?" Birbirinize Leyla ile Mecnun gibi asik oldugunuzu sanmiyorum,hoslanmissinizdir en fazla" diyor??? Nerden biliyorsun Ali Bey?Acip kalplerine mi baktin?Ne salakca yorum ya.Kadin sevmis deli gibi,hala da seviyor belli ki.Sevmeyen insan dayagi affedemez zaten.Sen sevgiyi bilmiyorsan oyle sevmemissen senin sorunun Ali bey.Ama seven insan her zaman affetmeye meyillidir.
Sebnem Shirley Arslan
Sebnem Shirley Arslan - 3 aylar önce
Diger olaylari bilmiyorum ve cok onemli de degil.Taciz,tecavuz veya siddet hicbir sekilde bir durumun ceremesi olamaz,hakli gerekcesi de olamaz bana gore.Hicbir kadin haketmez boyle bir davranisi.Ne yapmis veya kim olursa olsun.
frida kahlo
frida kahlo - 3 aylar önce
Sebnem Shirley Arslan katılıyorum ama zamanında bu kadın da Hazım'ın eski eşinin söylediklerine inanmadı, "bizi kıskanıyor" dedi, "reklam için yapıyor" dedi. Hala da olanlardan ders çıkarmış değil. Çocuğunun annesine bunları yapan, sana neler yapmaz. Bunları hiç düşünmüyor kadınlar. "Eski karısı çok kötüydü, ondan bunları yaşadı. Ben çok iyiyim, o yüzden biz mutlu olacağız" diyorlar. Hem Hazım, hem de Zeynep, el birliğiyle kadını suçladılar. Şimdi de ceremesini çekiyor bu davranışının.
Sebnem Shirley Arslan
Sebnem Shirley Arslan - 3 aylar önce
Aynen.Kadin sevmis belli ki.Ve aci cekmis.Bu durumda nice kadin var.Keske biraz saygili olsalar aci ceken insanlara.Taciz edilen dayak yiyen insanlara supheyle yaklasmak cekilen aciyi daha da arttiriyor.
frida kahlo
frida kahlo - 3 aylar önce
Sebnem Shirley Arslan bi de kadın yaşadıklarını anlatırken bıyık altından tebessüm ediyor, farkeden oldu mu bilmem. Neden tebessüm ediyor ki? Çok rahatsız edici bir görüntü.
Nihan Sahin
Nihan Sahin - 3 aylar önce
Biri "Kac kere vurdu" diye sorar, digeri "Dayagi hak edecek n'aptiniz" diye sorar. Bildigin geri zekali bunlar yahu!!!
Leyla Köse
Leyla Köse - 3 aylar önce
Bunlari TRT nin eski egitim sartlarina tabii tutmak gerekiyor..kötü niyet yok ama olmamasi gereken hatalar..
金부르주
金부르주 - 3 aylar önce
Nihan Sahin kesinlikle üslup yok konuşmayı bilmiyorlar nasıl ünlü bunlar anlamıyorum🙄
NİL. ULUSOY
NİL. ULUSOY - 3 aylar önce
Ünlülerde cıldırdı
Koray Uygun
Koray Uygun - 3 aylar önce
Psikopat tedavi olamaz Ece hanım! Bircan Bali ikna olmak için illa yaşaman mı gerekiyor? Ali Eyüboğlu bu ara sen Şeytanın avukatlığını biraz fazla yapıyorsun Şeytan ensendedir!
DUYGU ARĞUÇ
DUYGU ARĞUÇ - 3 aylar önce
Ece erken baya dayak yemiş. ama hala sazan gibi her söze atlıyo :)
birgulsen23
birgulsen23 - 3 aylar önce
He cnm he eski esine birlik olup nasil yuklenmistiniz hafizamiz silinmedi cok sukur
Kim Kai
Kim Kai - 3 aylar önce
anlamiyorum bu igrenç kisilerin çevirdikleri dizileri izlemeyin mesela ben izlemiyorum sayemizde para kazanmasinlar Ben haberlerden başka hiç dizi izlemiyorum ay ali bey neden boya yapsin hayretsini bir kadinin onuru gururu var gerçi kendine gurur birakmamiş
hayırlı yaşa
hayırlı yaşa - 3 aylar önce
Kim Kai çok haklısınız bende izlemiyorum dizi hemde hiç.bir diziyi
Serap serap
Serap serap - 3 aylar önce
Ne demisler? ALMA MAZLUMUN AHINI, CIKAR AHESTE AHESTE .
Serap serap
Serap serap - 3 aylar önce
Gamze kopeklerin duasi kabul olsa be gulum. Cok korktum bak. Tir tir titriyorum su an. Allahin anlayisi kit salagi... gene soyluyorum eski esine nuspet yapip o kadinin feryatlarina kulak kapatmisti, iste baskasinin basina gelene inanmaz nuspet yaparsan, ayni adam seni de dover. Hadi dava ac bekliyorum.
Gamze
Gamze - 3 aylar önce
Serap serap amerikadaki yasalari bana anlatmana gerek yok. ben avukatim zaten.
Serap serap
Serap serap - 3 aylar önce
Gamze ok bitch waiting, yanliz burda Trump a bile fuck trump diyebiliyoruz....nash
Gamze
Gamze - 3 aylar önce
Serap serap bu arada da NewYork eyaletinde de hakkinda suc duyurusuns bulunacagim. Now you know what I am talking about!
Gamze
Gamze - 3 aylar önce
Serap serap haftaya turkiyeye donuyorum ve ilk yapacagim sey senin hakkinda karakola basvurmak. Turkiyeye ilk girisinde ceza alman icin de her turlu hukuki girisimde bulunacagimdan emin olabilirsin. Senin gibi terbiyesizce konusanlar cezasini cekmeli. Sanal ortadasiniz diye oyle tanimadiginiz etmediginiz insanlara agza alinmayacak kufurler edemezsin. Gerci okuyanlar senin seviyeni de notunu veriyor zaten. Nasil ailelerde yetisiyorsunuz siz? Nasil mahluklarsiniz? Yazik.
Sonraki