Jahrein'in Babası Ayşe Tatile Çıksın Parolasını Anlatıyor

3 603
135
 
YORUMLAR
EmirCan YLB
EmirCan YLB - Gün önce
bilmeyenler için bülent ecevitin kıbrıs çıkartması için kullandığı bir parola
Berkay GÜLEÇYÜZ
Berkay GÜLEÇYÜZ - Gün önce
Araştırdım bu çıkarmayı tam nokta olarak söyledi aradıgım cevaplarıda söyledi 👏👏
Emir Polat
Emir Polat - 14 gün önce
Kıbrıs harekatını erbakan hocam yaptıştır ecevit diğil hatta amerika türkiyeyi tehtit etmiştir uçak gemileriyle geliriz operasyon yaparsanız diye erbakan hocamda bir toplantıda pilotlara emir verimiştir öyle bir olay olursa kamikaze dalışı yaparmısınız diyince pilotlar gözünü kırpmadan yaparız demiştir bilmiyenler için kamikaze dalışı uçakla gemiyi canlı bir şekilde çarpıştırmak uçağı geminin üstüne sürmek demektir hocam o toplantıda amerikan ajanlarının olduğunu bildiği için bunu söylemiştir amerikada bu olaydan korkup operasyonu iptal etmiştir kıbrıs bayrağınıda hocam tasarlamıştır ve daha binlerce olay allah rahmet eylesin AY YÜZLÜM
Buğra Tacar
Buğra Tacar - 20 gün önce
sandallarla koca denızı aşmış adamlar :(
Buğra Tacar
Buğra Tacar - 20 gün önce
makarius :) lan kıbrıs'ta askerlık yaptım bu amcayla bı baglantımız var ama hadı hayırlısı :)
Alperen ERMİŞ
Alperen ERMİŞ - Aylar önce
ula bende fesat fln anladım :D
Oha diyorumdan saklambaç isteyen Izleyici
Cabuk JaHoNuN CeTi 12 YaSIndA DIyeN aNaLloStcUlaR gElMeDen
Bilgi Merkezi
Bilgi Merkezi - Aylar önce
babası tam yunan türkçesi gibi konusuyor :D
Koray Yasin Şakacı
Koray Yasin Şakacı - Aylar önce
Turan Güneş
Gokhan UNAL
Gokhan UNAL - Aylar önce
Dayi sen ne ayaksin ya? Agzindan bir defa rahmetli Erbakanin ismi cikmiyor operaayonla ilgili. Ulan ingilterenin iznini bekleyelim diyen Ecevit beklerken Erbakan genel kurmay baskani ile isi coktan bitirmisti desende bu Sanli turk Milleti neyin ne oldugunu daha iyi anlasa. Yazik size yazik. Eksik bilgilerle bilgilendiriyorsunuz insanlari.
Seyyar Tayyar
Seyyar Tayyar - Aylar önce
15 Temmuz falan diyor, şifreli konuşuyor. Kesin Fetöcü
elalalejale
elalalejale - Aylar önce
amina kodum siskosu kafaya bak yusyuvarlak bide kiziyo sisko deyince ahah
rahman çobanoğlu
rahman çobanoğlu - Aylar önce
Küçük Maraş eskiden büyük bir turizm bölgesiydi, izlediğim belgesellerde hala daha içinde kıbrıs fethinden önce kalan lüks arabalar olduğundan bahsediliyordu. Çok garip keşke şimdi canlandırabilsek o bölgeyi.
Gürkan "Kaya"
Gürkan "Kaya" - Aylar önce
benimde kıbrısta akrabalarım var çok güzel konuşuyorlar b lere p diyorlar falan müthiş ya sabaha kadar konuşsun dinlerim amk
Yasuonline
Yasuonline - Aylar önce
ayaklı tarih
sergen koray ercan
sergen koray ercan - Aylar önce
Gıbrıslı dayı belli😃
Murat OFLAZ
Murat OFLAZ - 2 aylar önce
Faydalı oldu olmaz mı
Scofield
Scofield - 2 aylar önce
Çok tatlı konuşuyor tam bir ton ton Kıbrıslı.
OÝUÑ ĘVĪ
OÝUÑ ĘVĪ - 2 aylar önce
Bende şuan kıbrısta yaşıyom
OÝUÑ ĘVĪ
OÝUÑ ĘVĪ - 2 aylar önce
Kıbrıslımısınız la
aydın yıldız
aydın yıldız - 2 aylar önce
:) İsmail Cem dedin ya :)
HAKİKAT'İ SİYASET
HAKİKAT'İ SİYASET - 2 aylar önce
Bülent ecevit ingiltere den gelmeden erbakan emri verdi biliyordum
Forrest Gump
Forrest Gump - 2 aylar önce
adam üstad tek başına channel açsın abone olurum.
Defender Kebab's
Defender Kebab's - 2 aylar önce
Dedem Kıbrıs gazisiydi orda gemideydi hep anlatırmış annemlere gemide askerlere emir veriyormuş subaydı dedem askeri subay 1974 Kıbrıs çıkarmasında gemide gemilerle savaş ederek gemiden ateş ettirerek gazi olmuş bir dedemdi keşke yaşasaydı geri geldikten 6 yıl sonra kalp krizinden vefat etmiş onu göremedim hep anneme dermişim torunumu görsem keşke görebilecekmiyim diye onu görsem gezdiririm severim çook severim diye üzüldüm bende aklıma geldikçe üzülüyorum keşke dedemi görebilseydim çok iyi insanmış hep namaz kılarmış hiç cuma namazlarını kaçırmazmış çocukları çook severmiş çoook iyi insanmış keşke dedemi görebilseydim :'( :'(
Mefisto
Mefisto - 2 aylar önce
Hayin jaho kıprıslıymış bizi kandırdı Antalya lıyım diye
Kaptan Kalovey
Kaptan Kalovey - 2 aylar önce
Makaryos mal mal bakaryos
Egemen Bilim
Egemen Bilim - 2 aylar önce
olum genel kültür falan demişsiniz, hoş güzel anlatıyor da, lisede tarih dersi dinlemediniz mi aq. dersleri dinlemeyin dinlemeyin sonra biri anlatırken kültür akıyor ooooooooo diye bağırın lol.
Egemen Bilim
Egemen Bilim - 2 aylar önce
TMT ise bazı Türk çetelerinin birleşimden ortaya çıkıyor. Kara çete vardı en havalısı o olduğundan aklımda kalmış.
Egemen Bilim
Egemen Bilim - 2 aylar önce
ha söylemiş
Egemen Bilim
Egemen Bilim - 2 aylar önce
Ayşe de Turan Güneş (DİB) in kızı.
Tuna Altundağ
Tuna Altundağ - 2 aylar önce
Bu babası çok samimi geldi bana :) O Değilde jahonun kimden çektiği belli oldu aq
Goksel vatansver
Goksel vatansver - 2 aylar önce
Aq dayı ne anlatıyor hiç bişey anlamadım ama zevkle dinledim mükemmel konuşuyor xkxkxksixjsjx
Mehmet Erden
Mehmet Erden - 2 aylar önce
15 Temmuzda Yunanli bile darbe varmış.
Deniz Denkdeniz
Deniz Denkdeniz - 2 aylar önce
1974 de 15 Temmuz da darbe gerçekleşti cunta yönetimi ele aldı daha özgürlükçü olan Makarius indirildi ve ırkçı cunta, Yunancı cunta geldi. Adam ciddi şeyler anlatıyor ve chat aynen şöyle fidasflkjsafıdahsfugdasfgdyuagfyudasyu 15 temmuz fDFASfıdhauısfhudsahfuıdhasuıfhdasuo vadan hayinleri jdahfdhahfuıad FETÖ fkjdsfasdhfjadsıu olm tesadüfe bak lan 15 temmuz dedi anaa sdafjısfjsdfasfjdasıfpas. Değerli amcamız maalesef böyle mallara tarih öğreterek vakit kaybediyor. İstiklal Marşı okumaktan bıktığı için tuvalete giren veyahut sınıfta sıraların altına saklanan güruh bunlar sen bunlara tarih anlatsan ne bir kulaktan girer öbüründen çıkar.
Mehmet Ali Okay
Mehmet Ali Okay - 2 aylar önce
Babası çocuklar kaç yaşında, anlarlar mı diyor herkes ben 12 yaşındayım diye yorum yazıyor: :ASDA:SDADS:
Emre Gülsu
Emre Gülsu - 2 aylar önce
Türkiye'nin, Türkiye olduğu zamanlar. 💪
Mekanın Cennet Olsun Bülent Ecevit 🇹🇷
Berke Tunay
Berke Tunay - 2 aylar önce
Chatteki beyinsizler anlamaz aq 15 yasinda aptal oçlar
EADE
EADE - 2 aylar önce
Ayşe tatile çıksın cümlesi benim 8. Sınıf dönemimde derste anlatılması zorunlu olan bir cümleydi 3 gün onu işlemiştik sjjsjsjsjs
CUMALI YALMAC
CUMALI YALMAC - 2 aylar önce
'' Ayşe Tatile Çıksın 3 ''
Pek Yakında Tüm Devlet Kanallarında İzleyebilirsiniz Hayde İnşallah
koguz
koguz - 2 aylar önce
Bu mevzudaki Ayşe dönemin Dış işleri bakanı Turan Güneş'in kızı Prof. Dr. Ayşe Güneş Ayata'dır kendisi halen odtü'de akademisyenlik yapmaktadır.
http://padm.metu.edu.tr/prof-dr-ayse-ayata
Ömer Akdemir
Ömer Akdemir - 2 aylar önce
Bu konu ile ilgili çok güzel bir film var. Derviş Zaim yönetmenliğinde Gölgeler Ve Suretler. İzlemenizi tavsiye ederim
Omer Unal
Omer Unal - 2 aylar önce
Once serefsiz rumlar coluk cocuk demeden nasil kesdi onu anlat kanli noel i binbasi nihat ilhanin eşi ve masum yavrularinin kuvetteki o goruntulerinden bahset bide rahmetli Rauf denktasi ve tirnak icinde turkler deyip duruyon onlarin sehitlerinden bahset agaca asilip derisi yuzulen askerlerimizden bahset gerceklerden bahset ve bir ALLAH razi olsun de o Turklerden siz asagilardaki gencler tarihinizi ve turklugunuzu asla unutmayin
Roadrunnersikenjackal
Roadrunnersikenjackal - 2 aylar önce
Kanalı babana devret sen s git
hakan aydın
hakan aydın - 2 aylar önce
bizimkide toto listesi aç maçlar noldu beyin aktı gitti a.q SS
Fatih Çeri
Fatih Çeri - 2 aylar önce
Kodumun 15 temmuzunda ne varda orospu çocukları o tarihi seçiyor hep?
sercan doğru
sercan doğru - 3 aylar önce
amk veledi bi de nö onnadacaaaanı bilmiom küü bubbaaaağğğğ... diyo utanmadan siktiğim cahilii
Murat Doğan
Murat Doğan - 3 aylar önce
Amk heryerde karşıma çıkıyorsun engelliyorım yine çıkıyorsun bir baban eksikti üstüne , amın oğlu
Ercument Onat
Ercument Onat - 3 aylar önce
Dışişleri bakanı Turan Güneş
Murtacke
Murtacke - 3 aylar önce
Kıbrıs savunması aq karadenizli ben biliyom sen bilmiyon sisko


(Lorduma selamlar)
Xayah
Xayah - 3 aylar önce
''Ayşe Tatile Çıkıcak'' kıbrıs barış harekatının parolasıdır. Burada denmek istenilen ''Asker Kıbrısa Çıkacak'' tır. Benim bildiğim bu yani.
Ozi Maestro
Ozi Maestro - 3 aylar önce
Ben bunu bilmeme rağmen izledim
Uygar Sinanoğlu
Uygar Sinanoğlu - 3 aylar önce
Babası Kıbrıslıymış.
Erhan Bayram
Erhan Bayram - 3 aylar önce
of efsane konu
The Briaormead
The Briaormead - 3 aylar önce
Ahmet çekilsin bir kenara babası daha iyi anlatıyor :D
crni bombarder
crni bombarder - 3 aylar önce
yalancı herif rumdur kendisi konuşmasından belli türkçe bilmiyor
Nurullah ŞAHİN
Nurullah ŞAHİN - 3 aylar önce
Adam sallıyo millet de çok bilgili diyo. Kıbrısa çıkarma yapıldığı vakit Ecevit yurtdışındaydı ve Erbakan ayşe tatilde diyip orduyu harekete geçirdi. Çünkü ecevit istemiyordu dışarı çıkar çıkmaz erbakan olaya müdahale ett
Japon imparatoru Hirohito
Japon imparatoru Hirohito - 2 aylar önce
Nurullah ŞAHİN lan kafasını siktiği anlatsana karşılık versene bu böyle değil böyle desene aptal refahçı
Nurullah ŞAHİN
Nurullah ŞAHİN - 2 aylar önce
Japon imparatoru Hirohito keslan zırcahil
Japon imparatoru Hirohito
Japon imparatoru Hirohito - 2 aylar önce
Yok Erbakan yönetiyordu ülkeyi sadece koalisyon ortağıydı %10'luk
Japon imparatoru Hirohito
Japon imparatoru Hirohito - 2 aylar önce
Nurullah ŞAHİN beynini sikeyim senin
Nurullah ŞAHİN
Nurullah ŞAHİN - 2 aylar önce
Japon imparatoru Hirohito malsın mallll
Pwarfor Ptroske
Pwarfor Ptroske - 3 aylar önce
EOKA: Kıbrısı Yunan devletine baglamak için uğraşan bir örgüttür.Diger amaclarida Türk varlığını yok etmektir.
Furkan Ay
Furkan Ay - 3 aylar önce
Baba gibi baba be! Şeker gibi adam ha otur sabaha kadar dinle o kadar çok anlatacağı şeyi var ki! :)
Serkan Çetin
Serkan Çetin - 3 aylar önce
Chat velet kaynıyor anasını satayım adam insan yerine koyup birşey anlatıyor kodumun veletlerinin yazdıklarına bak
pixelbasedlifeforms
pixelbasedlifeforms - 3 aylar önce
O dönem Yunanistan'da darbeci hükümet var. Darbeci hükümet Kıbrıs olaylarını körüklüyor, Kıbrıs'ı Yunanistan'a bağlamaya çalışıyorlar. Sonra Türkiye Kıbrıs'da Yunanların eline verince Yunanistan halkı darbecilere istan ediyor ve generaller cuntası hükümeti ykılıyor. Yunanistan demokrasiye geçiyor.
Ahad uncuoğlu
Ahad uncuoğlu - 3 aylar önce
Kıbrıs çıkartmasının parolası dır. Ecevit tarafından verilen bir parola dir.
Sivaslı Gandalf
Sivaslı Gandalf - 3 aylar önce
Bi adam herseyi bilir mi ya
Taha Eren
Taha Eren - 3 aylar önce
*Eğer Bilgi Almak İstersen OKU. Sevdiğim Yazar Yılmaz Özdil'in Bi' Yazısı 👇*

1974.
*
Kıbrıs'a çıkmıştık.
Hemen ertesi gün, Mersin'den demir alan Kocatepe, Adatepe ve Mareşal Çakmak isimli muhriplerimiz, Girne açıklarındaydı. Keşif uçağımız, 12 gemilik Yunan konvoyunun Rodos'tan Baf'a doğru yol aldığını rapor edince… Genelkurmay'dan emir geldi, vurun!
*
Muhriplerimiz derhal bölgeye gitti. Ara tara, konvoy monvoy yoktu. O sırada jetlerimiz belirdi… Türkiye Cumhuriyeti tarihinin ilk deniz savaşı, işte bu faciayla başladı.
*
Çünkü… Yunan donanması hile yapıyor, Türk bayrağı çekiyor, telsizde Türkçe konuşuyordu. Pilotlarımız “sakın aldanmayın” diye tembinlenmişti. O nedenle, muhriplerimizden gelen “Türk'üz” mesajlarına inanmayıp, küfürle karşılık verdiler. Kendilerine iletilen bilgiye göre, bölgede Türk gemisi yoktu. Gümbür gümbür vurdular.
*
Muhriplerimiz, Amerikan hibesiydi, hava savunma sistemleri yoktu, uçak gemilerini denizaltılara karşı korumak ve suüstü savaşı için üretilmişlerdi. Dolayısıyla, kabak gibi hedeftiler.
*
İlk darbeyi Kocatepe yedi. İlk jet ıskaladı, ikincisi kıçtaki topa tam isabet, üçüncünün bıraktığı bomba ise, bitiriciydi, bacaya daldı, savaş harekat merkezini darmadağın etti. Yangın başladı. Elektrik sistemi çöktü. Kıç topu sustuğu için, jetler arkadan yaklaşıyor, eliyle koyar gibi peşpeşe indiriyordu. Adatepe ve Mareşal Çakmak da alev alevdi.
*
Yangın kontrol altına alınamadı, cephaneliğe sirayet etmeye başladı. Kocatepe'nin komutanı “terkedin” emri verdi. Hafif silahları alıp, can yeleklerini giyip, lastik botlara bindiler. İnfilaka saniyeler kalmıştı, vakit dardı, bazıları denize atlıyor, yüze yüze bota çıkıyordu. Portatif telsizi naylona sarıp boynuna bağlayan muhabere subayı Necati Gürkaya, gömüldü gitti. Gemiyi en son seyir subayıyla kaptan terketti.
*
Ve, bum!
*
Kocatepe battı. 30 bot vardı. Birbirlerine bağlı, topluca durmaları gerekiyordu. Ancak panikle ipleri kestiler, dağıldılar. Mareşal Çakmak ve Adatepe yaralı halde yardıma gelmeye çalıştı ama, jetler nefes aldırmıyor, aralıksız saldırıyordu. Çare yok, ya bırakıp kaçacak, ya da batacaklardı. Bıraktılar.
*
Komutanın botunda 20 personel vardı. Sığmıyorlardı. Akdeniz köpekbalığı kaynıyordu. Üstlerine sarımtırak, iğrenç kokulu koruma maddesini sürüp, sırayla denize indiler, iplere tutuna tutuna hayatta kalmaya çalıştılar. Gece oldu. Zifiri karanlık. Yıldızlara baka baka, memlekete doğru kürek çektiler. Sabah oldu. Öğle oldu. 24 saat geçti. Ufukta kara görünmüyordu.
*
İkindiye doğru, balıkçı motoru ebatında bir tekne göründü. Mermileri namluya sürdüler. Yunan'sa, vuruşarak şehit olacaklardı. Komutanın kim olduğu belli olmasın diye, rütbeleri sökmüş, denize atmışlardı, rutin savaş protokolüydü. Tekne yanaştı. Kaptanı yaşlıca bir adamdı. İngilizce “kimsiniz?” diye sordu. “Siz kimsiniz?” cevabı aldı. Yaşlı kaptan gülümsedi, “Türk müsünüz?” dedi. Bu defa İngilizce değil, Türkçe konuşmuştu!
*
İsrail deniz ticaret okulunun teknesiydi. İsmi, Mevuot Yam'dı. Anlamı, denizin başlangıcı'ydı. Kaptanlık ve balıkçılık kursu gören 13 öğrencisiyle Santorini açıklarındayken, savaş çıktığını öğrenmiş, İsrail'e dönüyorlardı. Muhriplerin vurulduğundan haberleri yoktu, tesadüfen denk gelmişlerdi.
*
Yaşlı kaptan, Reuven Pinhasi, İstanbullu'ydu. Aslen, Rus musevisiydi. Henüz üç yaşındayken Bolşevik devriminden kaçmışlar, Beyoğlu'na yerleşmişler, Avusturya Lisesi'nde okumuş, 1943'te İsrail'e göç etmişlerdi. Türkçesi ordandı.
*
Lastik bottaki Türkler, İsrail teknesine alındı. Kocatepe'nin komutanı kendini tanıttı, “etrafta başka botlar var” dedi. Tur atıldı. İki bot daha bulundu. Gerisi yok. 42 askerimiz kurtarılmıştı.
*
Tekne 20 metreydi. Türkler bölgeden ayrılmak istemiyor, aramaya devam etmek istiyordu ama, istiap haddi dolmuştu. İsrailli kaptan “bize de ateş açılma ihtimali var, öğrencilerimin sorumluluğu bende, uzaklaşmak zorundayız” dedi. Çaresiz kabul ettiler.
*
İsrailli öğrenciler battaniye dağıttı, sofra kurdu. 20 saat yol yaptılar, Hayfa'ya vardılar. İsrail donanması törenle karşıladı. Ankara'yla temas kuruldu. Başbakan Ecevit talimat verdi, THY'nin Boğaziçi isimli uçağı Tel Aviv'e indi, bahriyelerimizi alıp geldi.
*
Kocatepe'nin öbür botlarındaki personeli, Libya gemileri tarafından toplandı. Seneler sonra sırtından bıçakladığımız Kaddafi, bahriyelilerimizi bizzat karşıladı, bizzat uğurladı. Adatepe ve Mareşal Çakmak, ağır yaralı halde Mersin'e ulaştı. Bilanço, 54 şehitti.
*
Aslına bakarsanız, konvoy monvoy yoktu. Keşif uçağımız Rodos'ta mendirekten gemiye yüklenen 12 askeri kamyon görmüş, laf dönüp dolaşmış, 12 gemilik konvoy olmuştu! Genelkurmay'daki koordinasyonsuzluk tuz biber ekince, kendi gemilerimizi vurmuştuk.
*
Ekstra hazin tarafı… Türk basını o zaman da yalancıydı. “Jetlerimiz Yunan konvoyuna ağır kayıplar verdirdi” başlıklarıyla çıktı. Kendi kendimizi vurduğumuz, tam bir sene gizlendi vatandaştan!
HaYTo KoRaZ
HaYTo KoRaZ - 3 aylar önce
Yunanistan dan kibrisa . Hava destegi gelmedi cunku adamlarin teknolojesi yetmiyordu
HaYTo KoRaZ
HaYTo KoRaZ - 3 aylar önce
Beyler turk toplama kamplari yazinda ozaman zulum ceken turklerin videolarini gorun ama kimse bunlari hatirlatmiyor
mustafa altun
mustafa altun - 3 aylar önce
Yayınları artık jahrein babasıyla yapsın ya adamı çok sevdim çok kültürlü bi insan meağsallah tuğğg
Sahin Agra
Sahin Agra - 3 aylar önce
39 / 39 Cehennem Taburu Türkeli Topçu Alayına Selamlar
The Punch
The Punch - 3 aylar önce
Ayşe tatile çıksın parolasını bilmeyen varmı gerçekten.Buarada jahonun chatı kadar cahil bir yer görmedim.Adamın anlattıklarını sikiyle dinliyorlar mk.
Aytuğ Erden
Aytuğ Erden - 3 aylar önce
Ahmet abi kanalı babasına devretsin oturur dinlerim
Bülent Ecevit
Bülent Ecevit - 3 aylar önce
Jahrein'nin babası kadir mısıroğlundan iyi amk
StandUrGroundNFight
StandUrGroundNFight - 2 aylar önce
Kadir misiroglu kim la
oğulcan şahinöz
oğulcan şahinöz - 3 aylar önce
Bülent Ecevit Kadir mısıroğlu kim amk yalancı davar
Bülent Ecevit
Bülent Ecevit - 3 aylar önce
kıbrıs harekatı mesajıdır ben söyledim
Laçin Ki
Laçin Ki - 3 aylar önce
Eoka rum terör örgütüdür
Efe Mutlu
Efe Mutlu - 3 aylar önce
cidden bu olayı bilmeyen var mı ?
Mustafa Kemal AtamTürk
Mustafa Kemal AtamTürk - 3 aylar önce
Amca Muharrem İnce gibi konuşuyor
Buğra TS
Buğra TS - 3 aylar önce
Chat ne kadar salak ya şu yazılanları bi okuyun Kıbrıs Harekatı komik bir olay değil orada bir anne çocuklarıyla birlikte bir küvette bir Yunan askeri tarafından kurşuna diziliyor komik bir tarafı yok bu durumun
Adolf Hitler
Adolf Hitler - 3 aylar önce
130 k sex
HÜLAGÜHAN
HÜLAGÜHAN - 3 aylar önce
“Karasakal” lakabı Türkiye’den Kıbrıs’a giden istihbaratçıların lakabıdır
Erkan Cavus
Erkan Cavus - 3 aylar önce
bilgili falan degil, kibrisli sokaktaki herhangi birine de sorsaniz size bunlari, anilarini falan anlatir... hele o yillari da yasamis biriyse kesin bunlarin aynisini eksiksiz soyler. maras'in da varosha'dan geldigini bilmek oyle sasirilabilecek bir durum degil. bunu kucuk bir cocuk bile soyler. kisacasi abartmayalim, burda soylenenlerin eksigi cok fazlasi yok.
Mert Tepe
Mert Tepe - 3 aylar önce
Pekala dostum seviyeli cevabın için teşekkürler.
Erkan Cavus
Erkan Cavus - 3 aylar önce
ben adam kotu bir sey soyledi demedim zaten. bu konulari hic bilmeyenlere yuzeysel olarak, kendi yorumunu da katarak anlatmis. ama bunlarla kibris sorununu ve 74 savasini kimse ogrenmis olmaz, olaylar bundan cok daha komplike ve maras'in varosha'dan geldigine oyle cok sasirmak da sacma geldi. sadece tarih kitaplarindan falan ogrenilecek bir sey degil ki bu... kisacasi jahrein'in maras'in adini, diger yorum atanlarin da genel olarak muhabbeti abartmalarina karsi yazdim.
Mert Tepe
Mert Tepe - 3 aylar önce
Bilmeyen kişilere böylece öğretmiş oldu, sen bunu söyleyerek ne yapmış oldun merak ediyorum?
Pøul Neilsen
Pøul Neilsen - 3 aylar önce
chat çöp
ümit osman karataş
ümit osman karataş - 3 aylar önce
Hocama hasta oldum cok guzel anlatiyor.....
Egemen Bey
Egemen Bey - 3 aylar önce
Amk chati fedoo 15 temmuzmu diyen orospuu çocuklarının amk
Ata duyar
Ata duyar - 3 aylar önce
mal
Ras Alhague
Ras Alhague - 3 aylar önce
Adam “ayşe tatile çıktı” parolasını hiç duymamış amk inanılmaz. Bunun“eğğ eğğ jaho çok kültürlü o ne severse ben de severim” 5-10 yaş kanser tayfası bu boş adamı gereksiz yüceltiyor. Neyse cahreincim sen spor yapma git oyun oyna çünkü kendini geliştirmen gerek :Ddd
Mertcan Andy
Mertcan Andy - 3 aylar önce
Ağa bunu Kıbrıs da okuyan bir orta 3 cocuga sorsanız bile anlatir bunu aga bende Kıbrıs da okuyorum ve bunlarin hepsini kod adlarini vs Kıbrıs turk tarihi dersinde görüyoruz.
Mert Tepe
Mert Tepe - 3 aylar önce
Adam direkt olarak yaşamış ve bu yaşına kadar unutmamış, karalamak için elinizden geleni yapmayın ya. Salsalar daha detaya girecekti ama yorgundu adam.
Grandmaster Playing
Grandmaster Playing - 3 aylar önce
seni seviyoruz bro zaten , babanda çok babacan adammış. Allah uzun ömürler versin
Enes Yorka
Enes Yorka - 3 aylar önce
oo big boss gelmiş yayına.
Saygılar patron.
Enes Özafşar
Enes Özafşar - 3 aylar önce
adam ıı lamıyor , baya okumus bir adam
Emirhan İbecik
Emirhan İbecik - 3 aylar önce
ben bu hikayeyi okuluma gelen gaziden öğrendim aynı zamanda ayla filmindeki aylanın emanet edildiği gazide gelmişti ama bende ayşe tatile çıksını 1. çıkartma zannediyordum ama böyle ayrıntılı anlatmadılar çünkü daha liseye gittiğimiz için siyasi olan kısımları baya atladılar sadece olay nasıl oldu çıkartma nasıl yapıldı onu anlattılar
xxtravisxxify
xxtravisxxify - 3 aylar önce
İki darbenin de 15 Temmuz'da olması çok enteresan... 1/365.25 ihtimal. Sizce tesadüf mü?
Bilgin Bitirim
Bilgin Bitirim - 3 aylar önce
O Ayşe, Dışişleri Bakanı Turan Güneş'in kızının adı. Böylece İsviçre'den aradığında telefonu dinleniyorsa ne dediği anlaşılamayacaktı.
Fahrettin Türemiş
Fahrettin Türemiş - 3 aylar önce
6.50 bilim dişi oğluna genel kültürü bilgisi veriyor
Furkan Demir
Furkan Demir - 3 aylar önce
trendde napiyorsun emmoglu
AbTr Growtopia
AbTr Growtopia - 3 aylar önce
Birisi Maraş'a Lafmı Attı!??
yasin
yasin - 3 aylar önce
Trend 31
AKIN KILIÇKAYA
AKIN KILIÇKAYA - 3 aylar önce
Ayşe, Turan Güneş'in kızının adıdır o dönem yurtdışında okuyordu isim bu yüzden seçildi.
mertkagan tektas
mertkagan tektas - 3 aylar önce
çok güzel komuşuyor dede
mada
mada - 3 aylar önce
*Jaho kameraya neden misafir çocuğu gibi bakıyorsun lxpsmxşsmxlsm*
mada
mada - 2 aylar önce
CRYSTAL METH iyisin *haa*
CRYSTAL METH
CRYSTAL METH - 2 aylar önce
Mada Mada Dane *bende kalın yazmayı biliyorum, artık okulun en kuğul çocuğu olucam yaşasın.*
Tamamoldu
Tamamoldu - 3 aylar önce
Ne mutlu türküm diyene!
CRYSTAL METH
CRYSTAL METH - 2 aylar önce
Tamamoldu Ne mutlu primciyim diyene! Deseydin türklüğünü utandırmazdın belki.
Turkish Troll Montage
Turkish Troll Montage - 3 aylar önce
Trende 31. Sıradasın ahavsjndndnd
Emre Can
Emre Can - 3 aylar önce
Sen açlıktan ölecekler diye yok gücünle gemiler kiralayıp erzak yardımları yapacaksın 10-20 yıl sonra senin kardeşlerini katletmeye adalarına göz dikmeye başlayacaklar.Ermenilere felan diyoruz da yunanlılar çoğu millet daha kalleş.
abc
abc - 3 aylar önce
Yunanlardan nefret ediyorum yav sinir krizine giriyorum
Fatih şehitoğlu
Fatih şehitoğlu - 3 aylar önce
sakin ol atam ":^)
The Briaormead
The Briaormead - 3 aylar önce
Doctor Dominic D. :)
abc
abc - 3 aylar önce
The Briaormead kardeşim yorumu çok ani ve avare bir şekilde attım(hatta bildirim gelince yazdığımı unutmuş olduğum fark ettim) :( benim demek istediğim o değildi.Tabiki insanı insan olduğu için seveceğiz
The Briaormead
The Briaormead - 3 aylar önce
Doctor Dominic D. Yani şey gibi mi hristiyanların yeni doğan çocuklarının babalarının günahlarıyla doğduğuna inanması gibi mi? Ben senin babanı sevmezdim bu sebeple seni de sevmiyorum. E bu ırkla alakasız olsa bile saçma ki? Gerçi devletlerini sevmiyorum bende. İnsanları da şerefsiz medya yüzünden bizden korkuyor. Ama yoksa akdeniz insanı iyidir sıcakkanlıdır. Türk olsun italyan olsun kıbrıslı olsun yunan olsun. Onları bi ziyaret etmeni tavsiye ederim :) (umarım durumun vardır çünkü bi izmire gitmekte zorlanıyor artık millet :/)
abc
abc - 3 aylar önce
The Briaormead yok ırk meselesi eğil aslında ya. Tarihlerinden dolayı tilt oluyorum o kadar
Can
Can - 3 aylar önce
ne kadar tatli ve kulturlu bi adam helal olsun kendisi gibi bir ogul yetistirmis
Ay Sun
Ay Sun - 3 aylar önce
kopyası ,uzun ömürler amca beyefendisi saygılar .
che Guevara
che Guevara - 3 aylar önce
Çok iyi be
Sonraki