Vuslat 19. Bölüm - 1 Fragman

5 151
50
 
YORUMLAR
Nacef Ghania
Nacef Ghania - Yıl önce
سلام عليكم انا مافهمتش المهيم وقتاش الحلقة 19 او تاني حاجة اعطونا الوقت بتوقيت الجزائر من فضلكم
سامر غيلان شاكر محمود
أكو عرب بطيارة
Dilara Karaca
Dilara Karaca - Yıl önce
İyice bozdunuz haberiniz olsun he. Dizinin dolu maksimum 6-7 dakikasi oluyo .
GÜVEN DEMİROĞLU
GÜVEN DEMİROĞLU - Yıl önce
Benim manzaram sensin
Abdul Abdul
Abdul Abdul - Yıl önce
Ayyy çok tatlilar ya manzaram sensin...
İbrahim Ethem
İbrahim Ethem - Yıl önce
İşler karışıyo salih i buluyo
gizlihesap gizlihesap
gizlihesap gizlihesap - Yıl önce
2.fragmani istiyoruz
Sonsuz umudlar
Sonsuz umudlar - Yıl önce
2 fragman gelsin admin #vuslat
Sonsuz umudlar
Sonsuz umudlar - Yıl önce
2 fragmanı istiyiruz
Aslan Memmedov
Aslan Memmedov - Yıl önce
Sizcede bu fraqmani verenler cok insafsiz diyilmi böyle bir fraqmandan sonra insan nasil bekleye bilir pazartesini
Sanki inadla pazarteside gelmiyoo??¿¿
Meşure Şen
Meşure Şen - Yıl önce
Kaç defa izledim ya!!! Bence en güzel fragman buydu.
Mustafakemal yıldırım
Salih babaya aşık bu hizmetci kadın 😃😄 ☺
Lili Liliya
Lili Liliya - Yıl önce
Yaaaa o nasil bakislardi????😍😍😍Azizzz
Ali KIVANÇ
Ali KIVANÇ - Yıl önce
Her bölüm de bi ayrı gizem var bakalım salih baba ve Gülten abla arasında ne var bide en çok Feride nin annesini merak ediyorum nasıl bi bag var acaba diyorum aziz in halası olabilir mi
Ali KIVANÇ
Ali KIVANÇ - Yıl önce
Vuslat senin sayende pazartesi leri sevdim gel artık pazartesi
Rima MerYaz
Rima MerYaz - Yıl önce
habit cahwa !
Yücel Dur
Yücel Dur - Yıl önce
yahu nefesimi tutuyorum izlerken
Э_ 16
Э_ 16 - Yıl önce
Ferida cok masum bir kiz Azizda tamiz kishiqibi mard oqlan cok yarashirlar super bir film
Nurmamet Kyyasow
Nurmamet Kyyasow - Yıl önce
Nehir azizin geçmişi bile olamaz çünkü geçmişte bile aziz nehiri tanımıyormuş gibi davranıyor
Sonsuz umudlar
Sonsuz umudlar - Yıl önce
Gekeceği benim 💜💙
Beyhan Hüyük
Beyhan Hüyük - Yıl önce
Pardon aziz yazacaktim🤣🤣
Beyhan Hüyük
Beyhan Hüyük - Yıl önce
Bu diziyi cözmek beni yoruyor kim kimdir herkes bir biriyle gecmisten baglantili bence azide evlatlik 🤔🤔🤔
Hayat Hikayem
Hayat Hikayem - Yıl önce
Salih baba Gülten aşkı geliyor
Yan Hesap
Yan Hesap - Yıl önce
Salih baba feridenin halasina aşıktı diye biliyordum. Şimdi kafam karıştı acaba Gulten Feridenin halası mı? Acaba ismini mi değiştirmiş 😞
Guldane Ibrahim
Guldane Ibrahim - Yıl önce
Yan Hesap İlk başta ki bölüm lerde bende öyle anlamıştım
Aslan Memmedov
Aslan Memmedov - Yıl önce
2 fraqmanı çabuk gelse bari anca onunla avunuruz bölüm olağanüstü
tural ürek
tural ürek - Yıl önce
çok saçma bir dizi o yuzden reytinqi düşük inşallah final olur
Aslan Memmedov
Aslan Memmedov - Yıl önce
Keşke artik bu bölüm de sevgili olsalar♥♥♥♥
Aslan Memmedov
Aslan Memmedov - Yıl önce
Bence ya aziz ferideye evlenme teklifi etmeden bir şey olucak, ya da feride teklifin daha erken oldugunu düşünerek düşünücem diyicek , çünkü daha faikle tahsinin gecmişi ortaya cikmadi ,ya sizce bu ihtimaller ola bilirmi?
OZİ spining 01
OZİ spining 01 - Yıl önce
En azından sade dizi böylesine hasret kaldık bütün ndiziler hep buna yakın olsa
Aslan Memmedov
Aslan Memmedov - Yıl önce
Peki sizce feride evlilik teklifini kabul edermi hemen? ¿
sevgi t
sevgi t - Yıl önce
Böyle bir maneviyat dizisi yok hep saçma sapan açık saçık diziler var genelde... aynı konularla kız fakir oğlan zengin yada tersi.... yada birbirlerini nasıl aldatırlar dizilerde genelde hep bu vardır...ama vuslat dizisi çok güzel ve anlamlı umarım bitmez.... oyuncularımızda çok başarılı👍
Gizem E.
Gizem E. - Yıl önce
Oha Salih baba dünyaca ünlü beyin cerrahi çıktı 😮
Deeyee
Deeyee - Yıl önce
Fer: Manzara o taraf dan 😁
Az: Benim manzara sensin...❤
İsmail Akbas
İsmail Akbas - Yıl önce
Inşaallah reytingler yükselir
Laura Mirzoyan
Laura Mirzoyan - Yıl önce
Chox gezdiirem bazar gyuni. Vuslat
Just Mobilord
Just Mobilord - Yıl önce
*#Söz* *_Hamit Karasu_*
Oznur Efeturk
Oznur Efeturk - Yıl önce
Yaw Su Bülent i cok merak ediyorjm. Bence tum adamlar bir birlerini vurdu bulentde oldu. Kerem kacdi. Birbirlerini vurdular polise yakalanmamak icin. Anahtarda masadaydi Aziz gelince. Yalcin bulcak. Ilerliyen bolumlerde azize dicek. Yalcin sorcak verdigin kagitlari nerden aldin fln azizde anlatirken dicek bizde anahtar bulduk. Ayyyy cok heycanliiii
kübra kaya
kübra kaya - Yıl önce
Reytingler yükselsin amin 😃
Adil Nagiyev
Adil Nagiyev - Yıl önce
Gülten ve Salih babanın bi geçmişi var galiba yeni bir hikaye 😍😍
Mine Horuz
Mine Horuz - Yıl önce
Benim manzaram sensin💓
Seyda Makrac
Seyda Makrac - Yıl önce
Ah feride
Marguba Izatillaeva
Marguba Izatillaeva - Yıl önce
Aziz oynamiyor resmen yaşiyor dizinin içinde
kenan 05
kenan 05 - Yıl önce
Yine yikti qecirdi
Esma Karakaş
Esma Karakaş - Yıl önce
Ayyy ben sizi yerim😍😍
Celaleddin Çolak
Celaleddin Çolak - Yıl önce
Birazda azizin kıskançlığını görmek isteyenler kimler ? Benn
Celaleddin Çolak
Celaleddin Çolak - Yıl önce
Benim manzaramda VUSLAT
alya lut
alya lut - Yıl önce
salih babayı izleyince çok mesud olan ve iyilik yapası gelenler ... ve birde namaz kılasım geliyor. allah bu diziye final yaptırmasın amin
Сирень Сирень
Salih babayla Gulten arasinda bisey var,,,, Altanda onlarin oqlu ola bilir
Muhammed Öndarö
Muhammed Öndarö - Yıl önce
Bu dizi yasiyo mu ben 1. Bolum final zannettim
Kuzgun Cebeci
Kuzgun Cebeci - Yıl önce
vay Ferideye bak ya "geleceği benim" 😍😊👏
L
L - Yıl önce
00:16 Aziz bey 😂😂😂😂😂
Nursen Ercoban
Nursen Ercoban - Yıl önce
Emeğinize sağlık ,çok beğeniyle izliyoruz
Ömer Musab
Ömer Musab - Yıl önce
Bu dizideki sırları çözen bana ulaşsin: )
neznakomka neznakomka
neznakomka neznakomka - Yıl önce
yaa bu ferideya bak nehire ne demiş aferin sana 👏👏👏👏👏👏👏
Kafasız Adam
Kafasız Adam - Yıl önce
Allah’ım ağlayacağım ya. Dizimizin fragmanı bile şu an trendlerde.. çok şükür 🙏🙏🙏
Asya Ahmedova
Asya Ahmedova - Yıl önce
Kereme bisey olmasin diyenler.
Celaleddin Çolak
Celaleddin Çolak - Yıl önce
Bu güzel fragmanın ardından Bide kamera arkası istiyoruz 🤗
Aljen Zamlıy
Aljen Zamlıy - Yıl önce
Gültenin oğlu ölmedi
Aziz Salih’le gültenin oğlu 🤗
sezgin kete
sezgin kete - Yıl önce
Benim favori Abdullah salih baba çakal Necmi süper 3lü Abdullah efendi filmde ne zaman konuşacak salih baba ve çakal Necmi bambaşka zaten 3 kilit insan
Renessme 0315
Renessme 0315 - Yıl önce
Bu vaxta qədər izlədiyim filmlərin mükəmməlidir Vuslat.Filmin hər bir saniyəsi üçün təşəkkür edirəm.
Cinu Darshu
Cinu Darshu - Yıl önce
When will come the full chapter 19 of vuslat ?
Teymur Memmedov
Teymur Memmedov - Yıl önce
Kecmişi sensen,geleceyi menem
Azime Öztürk
Azime Öztürk - Yıl önce
Benim manzaram senisin feride ohhh be sonunda 💖💖💖
Afat Əliyev
Afat Əliyev - Yıl önce
Ay çok güzeldimi arkadaşlar
Aydınlık karanlık olunca belli olur
Dünyanın en güzel fragmanı bu
Old Master
Old Master - Yıl önce
benim manzaram 0:40 sensin .. vay be Aziz iyce açılmış , sen Ferdiye bak helee . izin ver adam doya doya izlesin ya )) müthişsiniz ... kaçıranlar için Kadır Doğulu -Devrim Özkan Vapurda çay simit https://www.youtube.com/watch?v=Ycg2taVpajc
Remzi_latrik_38
Remzi_latrik_38 - Yıl önce
Ask acitir sevmek yakar super bolum geliyor
Cemil Musayev
Cemil Musayev - Yıl önce
Bu film birinci olmali.
Mavimilena
Mavimilena - Yıl önce
*FRAGMAN SÜPERR*
N 09
N 09 - Yıl önce
AGAH BEY "CANIM BENİM"
Yaren Sayan
Yaren Sayan - Yıl önce
Agah Bey'i gördüm kapakta da geldim🔥👊
Zeynep Filiz
Zeynep Filiz - Yıl önce
Muhteşem aşk dolu sahne
Gulare Aliyeva
Gulare Aliyeva - Yıl önce
Kecmişi sənsin amma geləceyi menəm.Yaxşı dedin Nehirə bu sözü yansın tökülsün ya😂😅😆🇦🇿😍😗
💕💕💕💝💕💕💕💥💫💞
Kamela Menmedov
Kamela Menmedov - Yıl önce
Sevirem bu seriali gozel oynuyurlar
амин Ахмедов
😍😍
Çağla Emek
Çağla Emek - Yıl önce
Fragman okadar güzel ki döndürüp döndürüp izliyorum😍 #vuslat
Adeviye Karaimam
Adeviye Karaimam - Yıl önce
Bu reytingleri kim belirliyorsa bizi yoksaydıkları kesin biz izliyoruz lütfen sessiz çoğunluğun sesini duyun bu dizi müthiş...
LOLDUR LEGEND
LOLDUR LEGEND - Yıl önce
Yapa yapa pzts mi yaptınız söz ve çukur varken
LOLDUR LEGEND
LOLDUR LEGEND - Yıl önce
Lan agahın ne işi var aga be adamsın canım benim :)
Fatma T123
Fatma T123 - Yıl önce
Salih Baba neler ögrenicez hakkinda bakalim🤔. Sevdalik mi acep?
Sonraki