Çok Güzel Hareketler 2 | 9.Bölüm (Tek Parça Full HD)

27 647
2 385
 
YORUMLAR
berfin öztürk
berfin öztürk - 20 saatler önce
Lan bu sezon ne guzel oldu iyiki oldu
Yusuf Polat
Yusuf Polat - Gün önce
1:37 arkada çok garip bi kadın var
MEHMET EVEREST
MEHMET EVEREST - 2 gün önce
Herşeyden önce gençler samimiler, hocalarına saygılılar, ki bu çook önemli veee gerçekten de Yılmaz hoca iyi seçiyor ve iyi yetiştiriyor bu yetenekli gençleri.
Tanrı Dağ Kizi1905
Tanrı Dağ Kizi1905 - 2 gün önce
Bu seyirci mal ya her skece zil caldiracaklar
Tanrı Dağ Kizi1905
Tanrı Dağ Kizi1905 - 2 gün önce
Bazı skecler komedi değilde dram tadindaydi.. Ama yine güzeldi
Tanrı Dağ Kizi1905
Tanrı Dağ Kizi1905 - 2 gün önce
Şu skeclerde verilen selamlari alın yav
berfin öztürk
berfin öztürk - 4 gün önce
Sefa ne güzel gülüyor
w w
w w - 5 gün önce
skeçlerin hepsinde babaya vurgu yapılmış bu arada açın kapıyı skeçleri harika harika harikaa👏👏👏 cemile, gürhan ve bu skecin başlamasına vesile olan cihanin yüreğine sağlık👏👏♥
Selen Tunçay
Selen Tunçay - 5 gün önce
ben çok güldüm bazı yerlerde
unknown unknown's
unknown unknown's - 5 gün önce
1.10.56 keşke zil çalsaydı
Aleyna Akkilic
Aleyna Akkilic - 9 gün önce
sonuna kkadar ilgiyi hakediyosunuzz :D
b333gush b333gush
b333gush b333gush - 10 gün önce
Begüm ve Atakan fovorim *ezik müzikali* nin devamı gelmeli
abdurrahman yeşilbaş
abdurrahman yeşilbaş - 11 gün önce
Fatih'e baktıkları sahne efsane ya :D :D :D
Ozzy Ozz
Ozzy Ozz - 11 gün önce
Çınnn kapıııy !
Beyza The judgement of night
1:42:30
Let Them Rot
Let Them Rot - 14 gün önce
ya kıvırcık saçlı olan gözde şencan'ın sesi çok kulak ağrıtıyor çok bağırıyor birde
[Alper'in_YouTube_Dozu]
[Alper'in_YouTube_Dozu] - 17 gün önce
Niye ise gülemiyorum bunu izleyince...
Seda Sedrfw
Seda Sedrfw - 18 gün önce
Atakan safa evliya hilmi en iyileri
Hakan TÜRK
Hakan TÜRK - 18 gün önce
Sırf şu şakşakçılar yüzünden beğenmiyorum!
Salih Çırpan
Salih Çırpan - 22 gün önce
skeci unuttular efsane yaaa fatih dumara uğradı :)
Zaur Rzayev
Zaur Rzayev - 22 gün önce
Helal olsun
En guzel acin qapiyi ❤️
Rana Güser
Rana Güser - 23 gün önce
Açın kapıyıııığğ
😂 😂
Eylül Doğan
Eylül Doğan - 23 gün önce
Ozan'a aşık oldum ya
Eleştiri Yorum
Eleştiri Yorum - 24 gün önce
49:17 Skeçin yıldızı Hamza'nın heyecanı kameralara yansıdı :)
Ümit Duman
Ümit Duman - 24 gün önce
Yasin abinin muğla şivesi beni çok güldüruyor ya çok iyi 👍🏻😊
Fatih UZUN
Fatih UZUN - 25 gün önce
21:20 Hocam öğrenci adamın ÇGH ye gelecek parası mı var. O gelen de çok zengindir zaten 😂😂
Beyza The judgement of night
34:16 shshshhshs😆
Hediye Durgut
Hediye Durgut - 26 gün önce
Acın lan kapiyi
OnuR R
OnuR R - 27 gün önce
bu altyazıyı kım yapıyor bılen varmı ?
OnuR R
OnuR R - 28 gün önce
yemek skeçinde isimler karıştılırınca kişnedim yaw cok iyiydi asdsadsa
Saliha Ekinci
Saliha Ekinci - 29 gün önce
Açııınnn kapıyıııı ❤️
Okjilayto Ayyıldız
Okjilayto Ayyıldız - Aylar önce
2 saat 4 dakika 28 saniye bölümü izledim her şey çok başarılı 👏 ama mitatcan’ın giydiği güzelim hırkayı ne hale getirmişsiniz o aklımda kaldı tşk🌹 🥴
Derya Şahin
Derya Şahin - Aylar önce
Ben böyle skeç görmedim ☺️
Nur ku
Nur ku - Aylar önce
Açın kapıyı favorim en çok güldüğüm skec
Nur ku
Nur ku - Aylar önce
Cemile harikasın
Yunus Yakışık
Yunus Yakışık - Aylar önce
Okulda psikolojik hizmetleri veren kişilere rehber öğretmen değil Okul Psikolojik Danışmanı denir.
Burak Günay
Burak Günay - Aylar önce
sıçtım mavisi ne ?
Talha Aliz
Talha Aliz - Aylar önce
Açın Kapıyı 100’e kadar izlerim 🤣
Fravor _HD
Fravor _HD - Aylar önce
Kapıyı aççınnnnnn!!
RadHael
RadHael - Aylar önce
Açın kapıyı çok iyi yaaa
Ümit Tuna
Ümit Tuna - Aylar önce
En iyisi açın kapıyı
Ümit Tuna
Ümit Tuna - Aylar önce
Belgesel sesi çok zayıf bir daha belgesel havası verilebilir
Gökhan Tuna
Gökhan Tuna - Aylar önce
43:38 Roket takımı girer, Jessie - James :D Miyav'ın da sesi geliyor :D ( Pokemon. kimse anlamadı zoraki alkışladılar :D )
Hanife Berra
Hanife Berra - Aylar önce
Baba kanka sikecindeki çocuğun fikirleri harbiden çok efsaneydi. Bence aşırı zekiceydi...
Evra Karakoç
Evra Karakoç - Aylar önce
Anneler günü için video yapın
Evra Karakoç
Evra Karakoç - Aylar önce
En sevdiğim HAMZA lütfen o daha çok gelsin, ona MAŞALLAH diyorum sevgiler saygılar diliyorum
Sinan Bilmez
Sinan Bilmez - Aylar önce
37:35 aynı izmir kemeraltı dgjgs
Onur Güray
Onur Güray - Aylar önce
Ben böyle rezalet görmedim:)
Nidaka Doğan
Nidaka Doğan - Aylar önce
Allah aşkına METİN ve ATAKAN bu kadar güzel bir skeç yazmak zorunda mı
ES 1905
ES 1905 - Aylar önce
AÇIN KAPIYI SERİSİ DEVAM ETSİN HASTASIYIIIZZ :)
Zuhal Odabaşı
Zuhal Odabaşı - Aylar önce
O
Dilara Aydın
Dilara Aydın - Aylar önce
Bayan değil kadın sevgili yazarlar. Bir daha böyle yazarsanız izlemeyi bırakacağım. Öğrenemediniz gitti çünkü. Sıkıldık.
CyJKa
CyJKa - Aylar önce
Ecem nerde diyecektim ki son skeçte geldi gönlümün sahibi yaa
Hüseyin Gümüş
Hüseyin Gümüş - Aylar önce
Evliyanın hababam sınıfı oyuncularından hayta ismaile benzemesini napıcaz peki😂😂
Özcan D
Özcan D - Aylar önce
Ya gösteriden önce şu seyircilere bir uyarıda falan bulunsanız da otu boku alkışlamasalar. Skeci bölüp durmasalar. Hayır skeç biter en son alkışlarsın. Usül erkan budur ya. Adam sadece komik bir bakış atıyor onu bile alkışlıyorlar. Bunu da nedense en çok Çok Güzel Hareketler izleyicisi yapıyor daha çok. Gidin bir Cem Yılmaz'ın gösterisine 2 saatlik stand up gösterisinde adam kaç defa alkış alıyor. En ufak bir alkışta adam uyarıyor seyirciyi alkışlamanıza gerek yok diye. Alkış alkış alkış alkış, oyuncunun da ivmelenmesi düşüyor. Lütfen yetkililer bunu bi duyun da müdahale edin.
HAYATSIN CANE
HAYATSIN CANE - Aylar önce
açın kapıyı açınnnnn kapıyı
Seval Kiz
Seval Kiz - Aylar önce
Süpersiniz 👍👍
Ahmet
Ahmet - Aylar önce
Çok iyi yaa . Unulan yerler çok iyi yaaa :DDDD Haykırdım . Sefa ve Açın kapıyıııııııı :DD
Ahmet
Ahmet - Aylar önce
Sefanın olduğu sahneler çok iyi :) Güzel kurtarıyor oyunu .
karadayı8123 sorlar
karadayı8123 sorlar - Aylar önce
BKM müzikal abi cok guzel ama biraz daha guldurur olması gerekır
gunka i_ova
gunka i_ova - Aylar önce
Atakan, Safa ,Hamza cokkk iyiler aslinda hepsi iyi ama bunlar baska❤
mr muscle
mr muscle - Aylar önce
1in yerini tutamaz tutamıyo
xhellsoldier Twitch
xhellsoldier Twitch - Aylar önce
1:01:45 - 1:06:30 ♥
GamingMouse
GamingMouse - Aylar önce
sözleri unutun nolurr yarıldım gülmekten en coook güldüğüm skeçtii :):):)
Feneri siken adam
Feneri siken adam - Aylar önce
Seyrederken yoruldum başım ağrıdı rezalet son skeç hariç
İsmail Özkul
İsmail Özkul - Aylar önce
1:13:33 sanayi mahallesi ya!
Sıla Atiş
Sıla Atiş - Aylar önce
Açin kapıy..
nalin ucar
nalin ucar - Aylar önce
Ne güldük yaaaa efsanesiniz 😂
Magsad Ragimov
Magsad Ragimov - Aylar önce
Abi ya sarhow sahnesi super
Adnan Göze
Adnan Göze - Aylar önce
adam taklit yapabiliyor diye her bölüm taklit niye yaptırıyonuz neden her bölüm aynı şeyi izliyoruz ki
Ender Aktaş
Ender Aktaş - Aylar önce
alkol komasındaki adam hatırladı oğlum
Sezen Baruk
Sezen Baruk - Aylar önce
Altyapıdan arkadaşların yazdığı skeç Engin'in yazdığı skeçden çok daha güzel fakat onlar yeterince beğenilmiyor 😐
Enez Kesici
Enez Kesici - Aylar önce
gerçekten severek izliyorum ama yılmaz hoca gerçekten çok boş yapıyorsun
Ayhan Uçarkuş
Ayhan Uçarkuş - Aylar önce
Bence hepsi ayrı ayrı iyi ve yetenekli arkadaşlar.Emek verip bizleri güldürüyorlar.Ayrıca her dönemin yeri ayrı.1 de güzel 2 de.Çok güzel hareketler bunlar ekibine teşekkürler 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
raife solmus
raife solmus - Aylar önce
Ya abi helal olsun çok zor işiniz ama çok eylenceli bir şey yaptığınız şey aaaa bende geveledim
BLUE A R M Y
BLUE A R M Y - Aylar önce
29:01'deki espriyi kimse anlamadı sinir oldum fsdfkjxdhfsdıhf
ferdi kaygusuz
ferdi kaygusuz - Aylar önce
1:54:22 DAHA EZBERLEMİŞ BKHGH
Sinem Demirci
Sinem Demirci - Aylar önce
Ne güzel ya fiziksel saçmalıklara takılmadan tiyatro oyuncuları oyunlarını oynuyor mükemmel
Talha Ceyhan
Talha Ceyhan - Aylar önce
Abi bende Çorum luyum Osman ında dediği gibi...
Hayata Dair Her Sey Hayata Dair Her Sey
15:06 ingilizce konuşan erkeğin😍çok güzel aksanı var😍😍 gerçek ismi ne.
Alperen
Alperen - Aylar önce
Atakan
Sinem Demirci
Sinem Demirci - Aylar önce
Bu bölümde baya şaşırmışlar gülmüşler falan ama güzeldi
Sinem Demirci
Sinem Demirci - Aylar önce
Atakanın sunuculuğundan çok memnunuz
warnom
warnom - Aylar önce
Ben Ecem'e aşık olmak üzereyim 💘
warnom
warnom - Aylar önce
Dolmuş skecinin sunumu harika seni seni.... 😂
warnom
warnom - Aylar önce
Kötü final gelmiş geçmiş en iyi final olmuş 🤣
Vusale Esgerzade
Vusale Esgerzade - Aylar önce
Cox gesengdi. Ela. Beyenin
Piskonut Crew
Piskonut Crew - Aylar önce
açın kapıyı skeci efsane harbiden :)
Feqan Amanullayev
Feqan Amanullayev - Aylar önce
Acin kapiyi 4 cok superdi
Can Sarialtin
Can Sarialtin - Aylar önce
Zamanı var daha sanki mutfaktan çıkmaya çalışanların. ÇGH değil alt yapıdan gelenler için. Daha zorla çgh mi diye sormak ? Yaş aldı başını gidiyor sanki, seyirciye müteakip...? En büyük erdemlerden biridir; eğer yaş geçiyorsa o giydiğin hırkayı bırakmaktır... İyi güzel fakat olmuyorsa zorlamamak lazım.. Bu arada ekip lideri olan insan.. Neyse sadece görüşlüksünüz, ne de olsa izleniyor.. Tiyatro ruhuna.... beğen butonuna bastım.
Bahar
Bahar - Aylar önce
gozlerim yasardi su yeni alt takimdan gelen ekibin yaptigi skeclerden muhtesemsiniz. devam.
Emir W
Emir W - Aylar önce
Abi vallaha her hafta izliyom
Emir W
Emir W - Aylar önce
Abi vallaha her hafta izliyom
Mjor FoE
Mjor FoE - Aylar önce
Zil ortalık oldu. Eskiden 5 bölümde bir çalardı şimdi 1 bölümde beş defa çalıyorlar
Furkan Temizel
Furkan Temizel - Aylar önce
alt yapının yaptığı skeçler turşu tadı vermeye başladı
erdal Kılıçparlar
erdal Kılıçparlar - Aylar önce
bkm ne oluyor?
Mert Aşcı
Mert Aşcı - Aylar önce
Doğaçlamalara güldüğüm kadar başka kısımlarına gülmedim çok iyi topluyorlar birbirlerini bravo 👏😃😃
Deniz Erdin
Deniz Erdin - Aylar önce
1:54 BEN ONUN AİMİNİ AYARLADIM MUAZZAM KSHDKLAHDLKASHDKLASDHİSAK
kanal ayarları
kanal ayarları - Aylar önce
ÇGHB1 den sonra bunlara bir türlü alışamadım 2 yıldır egitilmisler ama her skeç te hata var.
Muhammed Yusuf Mertdede
Muhammed Yusuf Mertdede - Aylar önce
|Giriş| |Gelişme| |Sıçış|
Galiba ÇGH De Sıçış Evresine Geçti...
Just me
Just me - Aylar önce
Bak yemin ediyorum hepsi cok güzel oynuyor, ama şu sarhoş adam oynayan daha bi başkadir ya! Hep gülmekten koptum😂
Sonraki