NO VIDEO :o(

Real Madrid'e kafa tutan çocuk!

8 960
466
 
YORUMLAR
ARDA BABA Pro
ARDA BABA Pro - 2 gün önce
O çocuk Marcelo Nun
baba bana
baba bana - 2 gün önce
futbolcuların çocukları hayata 10-0 onde başlıyo aq
Arda Şengül
Arda Şengül - 3 gün önce
Ronaldı nerde
Mustafa Semeoğlu
Mustafa Semeoğlu - 3 gün önce
Aq ben lafa vurumiyom topa çocuk maşallah nasıl oynuyor
Fethiye Koçak
Fethiye Koçak - 4 gün önce
Ronaldo yok nasi ilk 11
Arzu Delibaş
Arzu Delibaş - 5 gün önce
Babasına çekmiş.
Ferit Kemal Gündoğdu
Ferit Kemal Gündoğdu - 5 gün önce
O değilde milyoner futbolcunun çocuğunun topu bizim 5 liralık mahalle maçı topu
Muhittin Soner
Muhittin Soner - 8 gün önce
😍😍😍
Ahmet Enes
Ahmet Enes - 11 gün önce
Marcelo Gibi Bir Partnerim Olacakta Bende Yıldız Olmayacam . sittir
Muhammet Şamil Özcan
Muhammet Şamil Özcan - 12 gün önce
Abi bu show haber her boku sunuyor aq
Nur deniz
Nur deniz - 13 gün önce
Yeni ronaldo geliyeahhhhh😂😂😂
Kristal Küre
Kristal Küre - 14 gün önce
Top kadar çocuklar nasıl böyle yapıyo hiç anlamıyom
turan Tosun
turan Tosun - 14 gün önce
Para var çare var
Serhat Kanğ  릇롣녕츳넡
Vayyy
Jadolive- kemal
Jadolive- kemal - 15 gün önce
Kanala Abune Olana Abune Olurum Bu arada vidyolarina Layh atarim
Gerçek Atatürkçü [Sketch]
Türk olsa rövaşata Çekerdi aq
Fevzi Colak
Fevzi Colak - 15 gün önce
Macelonun oğlu
turan Tosun
turan Tosun - 15 gün önce
Babandami marceloydu bee
Ece Karakaya
Ece Karakaya - 15 gün önce
Boynuz kullagı sana gecmis
Angel Dupein-Cheng
Angel Dupein-Cheng - 16 gün önce
😂
Osman Talha Kalkan
Osman Talha Kalkan - 17 gün önce
Real madrid elden gidiyeh
Yahya Turan HD
Yahya Turan HD - 17 gün önce
*Ronaldo* Nerde?
Osmanli torunu kaos
Osmanli torunu kaos - 17 gün önce
Her Türk doğuştan asker olduğu gibi her brazilyalida doğuştan futbolcudur😂
Levent Abadan
Levent Abadan - 17 gün önce
Olum o kaleciye üzüldüm be bi tek onla paslasmadi garibim onlar sevinirken dışlanmış bir şekilde arkada kaldı tuhaf oldum 😒
oyun Zengini
oyun Zengini - 17 gün önce
Bravo
SERDAR Muhammetnurow
SERDAR Muhammetnurow - 18 gün önce
real madeidin hepsi var ama ronaldo yok
A.G -OrÇuN
A.G -OrÇuN - 18 gün önce
Quaresmanin ogluna genziyo lan😂😂😂
Özgür Akın
Özgür Akın - 18 gün önce
Haber mi lan bu???? Asıl kahraman ülkemizde simit, peçete vs. satan çocuklardır. Birgün de onları çıkarın haberlere. Yabancılarınki herzaman tatlı geliyor değil mi???
Takım Elbiseli Başbakan
Takım Elbiseli Başbakan - 19 gün önce
Marcelonun oğlu
Muksiye Gürsoy
Muksiye Gürsoy - 19 gün önce
biz yaptık ama çuvala girmedi az farkla
Burak Cakar
Burak Cakar - 19 gün önce
Ben marcelo yerinde olsam: Aq veledi sen kime kafa tutuyon. Diyip kıçına tekme atardim aglayak soyunma odasindan. Cıkardi
Emmi Baba
Emmi Baba - 19 gün önce
Dünyayı kurtardı sanki benim babamda footbolcu olsun bu pezevengten daha iyi Oynarım.
HIYAR GAMES
HIYAR GAMES - 20 gün önce
Vay bee
Halil Korkmaz
Halil Korkmaz - 20 gün önce
Marcelo insan değil ki oğlu olsun 😂😂
Reis Reis
Reis Reis - 20 gün önce
vay anasını çocuk real madrid takimiyla kafa topu oynuyo bizde şevket abi roket gibi şutlar çekiyo
Elif özgü gülsoy
Elif özgü gülsoy - 20 gün önce
*bu çocukta gelecek var*
Haylaz Genç
Haylaz Genç - 20 gün önce
Arkadaşlar karşılıklı abone....!❤❤❤❤
Bilgi Merkezi
Bilgi Merkezi - 21 gün önce
Oğlu çok tatlııı😊😊😊
RMA CR7
RMA CR7 - 25 gün önce
Helal Marselo qibi başarılı olur inşallah
FURKHAN VEVO
FURKHAN VEVO - 26 gün önce
Ulan show haber ...
Haberde istanbul boğazı geçiyor siz yandı götümün ağzı olarak haber yapıyorsunuz.
Alperen Altun
Alperen Altun - 26 gün önce
Harika
veys krcn
veys krcn - 27 gün önce
Marceloo
M. Talha Köse
M. Talha Köse - 27 gün önce
Vay be
ismail 68
ismail 68 - 27 gün önce
RONALDO ELDEN GIDIYAEH
Rabia kızılbulut
Rabia kızılbulut - 27 gün önce
Enzo benimle aynı yaşta
Osman Efe Görür
Osman Efe Görür - 27 gün önce
Ronaldo yu gören varmı
Ayşe Nebil
Ayşe Nebil - 27 gün önce
bsuvsy9vsyvtsbtsbyv8ycey7 e6
Mr. Curious
Mr. Curious - 27 gün önce
Parcalamislar cocugu
setarah 15
setarah 15 - 27 gün önce
Real Madrid is the best team EVER🔥🔥♥️☝🏼☝🏼☝🏼☝🏼
Onur Halici
Onur Halici - 27 gün önce
Ünlüler bsy paylassa 4milyon normaller paylasınva 50 60 fln
ALMAN OYUNCU
ALMAN OYUNCU - 27 gün önce
Ronaldo nerde
xZ makeup
xZ makeup - 27 gün önce
Helal be ona ayni babasinin oglu
Yuro King
Yuro King - 28 gün önce
navas a arkada öle duruyo yazık
Trap Music Channel Turkey
Trap Music Channel Turkey - 28 gün önce
Vay Be
HAYALPEREST tv
HAYALPEREST tv - 28 gün önce
Helal be
Galip Oyuncu
Galip Oyuncu - 28 gün önce
Olum ben daha halı saha topuna kafa vurunca kendimden geçiyom bu çocuk neler yapıyor
Togrul Aliyev
Togrul Aliyev - 29 gün önce
Civədi civə
Osman Demirjapi
Osman Demirjapi - 29 gün önce
Real mardin
Nurayım !
Nurayım ! - 29 gün önce
Vallah AFERİN
Ali Daban
Ali Daban - 29 gün önce
Navas picmi aq
Bülbül Aziz
Bülbül Aziz - 29 gün önce
Babadan oğula .
ay yıldiz tim
ay yıldiz tim - 29 gün önce
Bizim babamız ulan kawat öğlen oldu git işine 😂
[APTOİDE]Turk Market1
[APTOİDE]Turk Market1 - 29 gün önce
benim babamda futbolcu veya basketci veyada voleybolcu olsa bende öyle olurdum bendede garsonluk var babadan gelme babam ben doğdum doğalı çaycılık yapıyo
Emine Kolaşalı
Emine Kolaşalı - 29 gün önce
Vayy
Hüseyin Yiğit
Hüseyin Yiğit - 29 gün önce
Bh
Dark Blue
Dark Blue - 29 gün önce
Boşuna demiyorlar birinin babaları olucak birinin amcaları dayıları.
Dinçer Reyiz
Dinçer Reyiz - 29 gün önce
Oooooo adamsın enzooooo
KLuxX
KLuxX - Aylar önce
Enzoya Futbolu Kim Öğretti ????
intro men
intro men - Aylar önce
Marcelo
Serdar Tezcan
Serdar Tezcan - Aylar önce
Bu çocuk 100 milyon milyar trilyon
Gecici Hesap
Gecici Hesap - Aylar önce
Bizim peder marcelo olaydı rövaşataylan yapardık o paslaşmaları
ياسمين الشام
ياسمين الشام - Aylar önce
ل
Sansasyonel Y
Sansasyonel Y - Aylar önce
Navas orospuçocuğumu ?
Atasını seven Adam
Atasını seven Adam - Aylar önce
marcelo'ya bak aq
nihal dortkardeş
nihal dortkardeş - Aylar önce
Marcelonun oglu
Abdullah Göcek
Abdullah Göcek - Aylar önce
Saçma sapan haber başlığı ya bıktım bu saçma başlıklardan
Furkan Can
Furkan Can - Aylar önce
Marceloyu severim sempatiktir brezilyalilarin hepsi öyle neymar dani alves alexs
Pro Tekno Adam
Pro Tekno Adam - Aylar önce
+Real Madrid'e Kafa Tuttum
-Tamam.
Jatan `
Jatan ` - Aylar önce
Sizde her boka haber yapıyonuz
Bahadır Yüzlü
Bahadır Yüzlü - Aylar önce
Dislike messi
Göktan KARACAN
Göktan KARACAN - Aylar önce
Sabrinin oglu olsa tek vurusta topu kutuya sokardi aq
YouTube Çılgını-HD
YouTube Çılgını-HD - Aylar önce
Show haber olduğuna şaşırmayanlar +1 (yanlış anlamayın şaka amaçlı yazılmıştır)
YouTube Çılgını-HD
YouTube Çılgını-HD - Aylar önce
:D
Hamza Bayhan
Hamza Bayhan - Aylar önce
Bazıları diyor millete baba var Ulan Görgüsüzler Sizin babaniz aksama.kadar sirf evlatlarım kimseye muhtaç olmsin diye çalışırken Siz ne diyorsunuz babanniz görse ne kadar uzuulur
Selim Demir
Selim Demir - 7 gün önce
Nerdem biliyon
Mehmet Ceylan
Mehmet Ceylan - 9 gün önce
Acitasyon Shoe
Kamil Ismayilov
Kamil Ismayilov - 18 gün önce
Hamza Bayhan haklisin kardeş
Hamza Bayhan
Hamza Bayhan - 25 gün önce
Allah yardimciniz olsun babasi olmayanlarin
FURKHAN VEVO
FURKHAN VEVO - 26 gün önce
Haklısın valla helal.
Rauf RK
Rauf RK - Aylar önce
Gelecin o Pelesi.11 kere maaşallah!! Böylü yetenek babasına çekmiş.normal Braziliyalı
Konain Ahmed
Konain Ahmed - Aylar önce
Sonda çocuğu öldürdüler lan öyle bir çekiştiriyorlar ki
Kara Kartal
Kara Kartal - Aylar önce
Sen oynama Navas 😁😂
Dark Way
Dark Way - Aylar önce
Çalım manyağı yaparim bunu
Burak Turan
Burak Turan - Aylar önce
Öldü aq
ibrahim kılıç
ibrahim kılıç - Aylar önce
Kalecinin hayal kırıklığı
yorgunum hayat
yorgunum hayat - Aylar önce
marcelo işte 💚
Mustafa Tekin
Mustafa Tekin - Aylar önce
Tarik camdaldan iyi degilse ben bise bilmiyorum
Bu yasta bile
Muted Metal
Muted Metal - Aylar önce
rip navas
talha küçük bayraktar
talha küçük bayraktar - Aylar önce
7 numara yok!!!
Yildiz Kahreman
Yildiz Kahreman - Aylar önce
Rugtuktuk
Burak Ozyilmaz
Burak Ozyilmaz - Aylar önce
Bizdekilerde balona röveşata atsın
Infamous
Infamous - Aylar önce
Çocuk iyi değil futbolcular çok iyi aga.
Neymar JR TRFANS
Neymar JR TRFANS - Aylar önce
Infamous gözün yokmu senin habeş maymunu çocuk oyüzden mi kafasiyla her attigini isabetli atiyor
Muhammet Kocaman
Muhammet Kocaman - Aylar önce
salah da oynicak sizle böyle
Ceylin kkk
Ceylin kkk - Aylar önce
-Sana futbolu kim öğretti?
+Quarejmaa
-ADAMSI QUAREJMAAAA
Kaan 2345
Kaan 2345 - Aylar önce
afferin lan şirifsiz :D
NDNG- BARIŞ
NDNG- BARIŞ - Aylar önce
O çocuk Marcelo'nun oğlu
Halilarman Andirin
Halilarman Andirin - 13 gün önce
Ohaaaaaaaa
Ali Daban
Ali Daban - 29 gün önce
Tum sirri bozdun aq
KLuxX
KLuxX - Aylar önce
NDNG- BARIŞ aman yarabbi
Neymar JR TRFANS
Neymar JR TRFANS - Aylar önce
NDNG- BARIŞ oha ciddimisin
Sonraki