Okulda Youtuber Gribi | Özcan Show

14 547
294
 
YORUMLAR
Özcan Show
Özcan Show - 9 gün önce
Özcan Show'a destek olmak için bir YORUM ve bir LIKE bırakabilir, bir emekli fen öğretmeni ve bir iskeleti sevindirik edebilirsin! Sevgiler!
Murat Soysal
Murat Soysal - 16 saatler önce
Özcan Show kanalıma destek olmak için abone olabilirsiniz
guven dırıl
guven dırıl - 2 gün önce
Abi Dizini TV ye çıkart lütfeeen
Mesut Asi HD
Mesut Asi HD - 3 gün önce
.
Demirci AGA
Demirci AGA - 5 gün önce
Bir kerede yazsınlar kral geri döndü
Aybars Saral
Aybars Saral - 5 saatler önce
Son Sahne Yüzünden GÜLME Hastalığına yakalandım :D
Feax_Lord Efe
Feax_Lord Efe - 9 saatler önce
La yeter tik tok reklami yeter aikivem
durdu alay
durdu alay - 9 saatler önce
😄😊😋😃
durdu alay
durdu alay - 9 saatler önce
Yutubır hastalığı
Muhammed Musap Muaz Özdemir
Muhammed Musap Muaz Özdemir - 11 saatler önce
Çok güzel
later game
later game - 13 saatler önce
Hahahahahahhahah
Ayşe Yoğurt
Ayşe Yoğurt - 13 saatler önce
Bolu'mu orası Mengen yazıyo ya ondan dedim Özcan abi
Murat Soysal
Murat Soysal - 16 saatler önce
Kanalıma destek olmak için abone olabilirsiniz
Murat Soysal
Murat Soysal - 16 saatler önce
Kanalıma destek olmak için abone olabilirsiniz
Ahmet TAŞTAN
Ahmet TAŞTAN - 17 saatler önce
0:43
IBaran Winner
IBaran Winner - 18 saatler önce
Aras Karafil Ani Efso :D
Msp Gonciş
Msp Gonciş - 19 saatler önce
Kazım mengen jsjssjsjsj peker mengen
Ayşin_Kookie
Ayşin_Kookie - 21 saatler önce
Harry Potter
RDIGNES MOON
RDIGNES MOON - Gün önce
Helal Olsun Vallaha Size Bir Animasyon Yapmak için bu kadar çok uğraşan YouTuber görmedim ben +1
Yagiz Gaming
Yagiz Gaming - Gün önce
Sizd hayatımda en merak ettiğim soruyu sorcam: Ben büyüyünce astronot olcam. (oldum varsayın)Uzayda osurursak uzaya hava vermiş olurmuyuz?
hdjdmdkd jdjdnx
hdjdmdkd jdjdnx - Gün önce
Yakında ozan tufanada bulaşır
İbrahim Rıza ün
İbrahim Rıza ün - Gün önce
HEHEH
Baturalp Esen
Baturalp Esen - Gün önce
Zordur yaaa bunları yapmak
kaan pakmak
kaan pakmak - Gün önce
5:35
ÇİĞKÖFTEYİYEN PANDA
bizim hapishanede birine bulaşmış ama sorun olan adam 38 yaşında ve adamın çocuğu yok adam konuşamıyo sadece hepinize merhaba arkadaşlar diyor bir polis memurunu ısırdı ve adam zombi gibi birşey oldu şuanda ikiside 51.bölgede tedavi oluyor
jruhgyuhg bbgıggyu
jruhgyuhg bbgıggyu - Gün önce
Arif karafile koptum
Emir Kocataş
Emir Kocataş - 2 gün önce
Hangi programla yapiuon
Adolf Hitler
Adolf Hitler - 2 gün önce
Banada at dopingi yapın LGS de derece yapmak istiyom
Caanan Karatay
Caanan Karatay - 2 gün önce
Aras karafill??!!?!!!. /? /:;;!
Kaan Pro2
Kaan Pro2 - 2 gün önce
Abi kanalıma abone olurmusun
Sahne Bizim
Sahne Bizim - 2 gün önce
İyi geçirmiş siniz aradan aradan 😂😂
Zeynep Bilgin
Zeynep Bilgin - 2 gün önce
Reis
FTW FTF
FTW FTF - 3 gün önce
7. sınıfım girmeye başladı bile 2.dersten yazı yazıoz not defterine
AYUygarPvP
AYUygarPvP - 3 gün önce
FIRTINA TAKIMI GELDİĞİNDE ÇALAN ŞARKININ İSMİ NE????
zey Kanyigit
zey Kanyigit - 3 gün önce
aras karanfil kanı
ismet melih altıntaş hd
ismet melih altıntaş hd - 3 gün önce
Mal öyle şey mi olur
Shamil Aliyev
Shamil Aliyev - 3 gün önce
Super
Fitz Warin
Fitz Warin - 3 gün önce
.
oyun fırtınası
oyun fırtınası - 3 gün önce
5:36 tuzu az gibi
oyun fırtınası
oyun fırtınası - 3 gün önce
Aras karafil
KARAORS
KARAORS - 3 gün önce
bu hafta ki bölümün fragmanı ne zaman gelecek
TWO GAMERS
TWO GAMERS - 4 gün önce
En kralı niyazi
Hakan Şahin
Hakan Şahin - 4 gün önce
Osuruktan bulaşmasa iyiydi 😂
6S1G
6S1G - 4 gün önce
buradaki denek çocuk cübbeli hoca bölümünde kafasına sıkan çocuk. Nasıl yaşadı?
Ahmet Safa
Ahmet Safa - 4 gün önce
duygu koseoglu whaaaattt
Jimmy
Jimmy - 4 gün önce
Y1N1 = NDNG
Subay Aydemir
Subay Aydemir - 5 gün önce
👍
Nuri Can KALKAN
Nuri Can KALKAN - 5 gün önce
iyice japon prno filmine cevirdiniz mık
Legion Gamer
Legion Gamer - 5 gün önce
Hayrı poter
😂
Aybars xd
Aybars xd - 5 gün önce
Beni çağarın
Oğuzhan Demir
Oğuzhan Demir - 5 gün önce
3.51 deki radi nin baklavaları görenler +1
Kahramanların Dünyası
Kahramanların Dünyası - 5 gün önce
hocam kolay gelsin animasyonu hangi program ile yapıyorsun? :)
Mert Toydaş
Mert Toydaş - 5 gün önce
nerelisin abi
Bronze Axe
Bronze Axe - 5 gün önce
3:36 da Aras Karafil 😀😀😂😂
Anime Bağımlısı
Anime Bağımlısı - 5 gün önce
cocuk bi osurdu yer inledi yemin ediyorum
Salih HALAT
Salih HALAT - 5 gün önce
Çok iyi
Pluginer TR
Pluginer TR - 5 gün önce
Ooo mengen
Kaan Alfa
Kaan Alfa - 5 gün önce
Aras karafil i öldürdüler ğsçeçsşdşdçç
google türk mapper TCMG
google türk mapper TCMG - 5 gün önce
ADOLF HİTLER GELSİN
Ayça Evci
Ayça Evci - 5 gün önce
Banada Bulaştı :D
Dokisus Manaios
Dokisus Manaios - 5 gün önce
ABİ ANİME İNTRO MÜZÜGİ PLSE Yaşım 12
GAMİNG OYUNCULAR
GAMİNG OYUNCULAR - 5 gün önce
H
Babo oyunda
Babo oyunda - 5 gün önce
gülmekten altıma sıçtı
Hilal Fidan
Hilal Fidan - 5 gün önce
İbiş Harry Potter'ı adam eden Radi Hoca yaşasın 😂
ömer coşkun
ömer coşkun - 6 gün önce
kimsaldı la götünü sikecem onun kim o
Muhammed Ali
Muhammed Ali - 6 gün önce
1:47 *Sağdaki arkadaşın sümügü akmış* 😂😂😂
Muhammed Ali
Muhammed Ali - 6 gün önce
*Hahahah HeryPotır Sahnesi efsaneydi* 😀😀
Sewinç
Sewinç - 6 gün önce
Onu bunu bilmem de sözel olduğum halde o tahtaki AGTC-TGCA dna sarmalı eşleşmesi
Bana biraz yanlış gibi geldi ama yine de siz bilirsiniz🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 👍👍👍
Ayrıca konu çok harika ve çok önemli
Oyun Zamanı
Oyun Zamanı - 6 gün önce
Yaratık videosu çekip clikbait yapacağım. :D
Duyguların  Dili
Duyguların Dili - 6 gün önce
Yorekok takıma gelsin +1+1
İyi Fikir!
İyi Fikir! - 6 gün önce
6 dk da bile bu kadar sürükleyici oluyosa demek bi uzun bir film çok yakışır 🙋
GÖLGE SHADOW
GÖLGE SHADOW - 6 gün önce
Veletler
Luna Kitty
Luna Kitty - 6 gün önce
Ben de youtuber olcam hocam
1 Level Oyuncu Ali
1 Level Oyuncu Ali - 6 gün önce
Süper Anlamlı Bir Video Ve Komik :d
Elif Dereli
Elif Dereli - 6 gün önce
Harry Potter kısmı çok iyi olmuş 😂😂😂
Halime Rana Aktaş
Halime Rana Aktaş - 6 gün önce
Hogwarst imam hatip lisesi 😂
atsTR
atsTR - 6 gün önce
Hayri potther ın okul hayatını falan yapın
Ahmet Korkmaz
Ahmet Korkmaz - 6 gün önce
can bonomo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deniz Ülvan
Deniz Ülvan - 6 gün önce
BENDE YOUTUBER OLUCAM HİHİHİ
adnan eroglu
adnan eroglu - 6 gün önce
japon şarkısı adı ne
Sahib Kazimov
Sahib Kazimov - 6 gün önce
Abi en sevdigim kanallardan biri sensin
sıla hesabı
sıla hesabı - 6 gün önce
süper beeee
Zeki Kısacık
Zeki Kısacık - 6 gün önce
Ulan süper olmuş ajahagfafsd
lps toh çika tv
lps toh çika tv - 6 gün önce
Çok matıklı youtuber gibi
Meryem Bingül
Meryem Bingül - 6 gün önce
Ķőšţəbėķ niyazi ISKELET ADAM
H a V a L ı Gumball
H a V a L ı Gumball - 6 gün önce
Okullar açılıyo :(((
Jigolokloklok lok
Jigolokloklok lok - 6 gün önce
Melih taşcının bu videodan daha onde olması koyuyo be hocam
Mr. Mehmet
Mr. Mehmet - 6 gün önce
niye önerilen videolar altta yok
Mr. Mehmet
Mr. Mehmet - 6 gün önce
h1z1
Mr. Mehmet
Mr. Mehmet - 6 gün önce
yorekoka yapılmayan intro
Havin Çalbay
Havin Çalbay - 6 gün önce
*_Gülerken ölmüşüm haberim yok like atmamışsam beynim yok._*
The Games For All
The Games For All - 6 gün önce
Ajajajsjshdhs
Doğan efe kırbaç
Doğan efe kırbaç - 6 gün önce
radi hocanın hogwarts anılarını izlemek isteyenler
Seyfi Bal
Seyfi Bal - 6 gün önce
HARRY POTTER
Tüplü Adam
Tüplü Adam - 6 gün önce
bende youtuber olmak istiyorum ama şu hayatta 70 den aşağı not almadım
Rusev Day
Rusev Day - 6 gün önce
1:43 Jahrein :D
Erkut Yetis
Erkut Yetis - 6 gün önce
5.35
Minecraft Gemisi
Minecraft Gemisi - 6 gün önce
Çok komikkkk
Ennur Asya KAYA
Ennur Asya KAYA - 6 gün önce
0:05 Abi ne yaptın! Gitti güzelim Nimbus 2000 süpürge 😂
madalek 571
madalek 571 - 6 gün önce
https://youtu.be/dR9KO4Rp7ow senin adın Umut olsa gerek! İki minik bebek...
ss ss
ss ss - 6 gün önce
☝️☝️☝️👍👍👍👍👍👍
Bilgin Adam
Bilgin Adam - 6 gün önce
Efsane olmuş lan özellikle o aras karanfil denen herifin fake videoları için
EdwardGamingTR
EdwardGamingTR - 6 gün önce
Çocuk uçtu a*mına koyim
baby love
baby love - 6 gün önce
BİR ŞEYDİCEM BEN DE GRİBİM OFF
Sonraki