Mesut ve Selin Düğünde Dans Etti - Arka Sokaklar 517. Bölüm

1 333
69
 
YORUMLAR
mesut güneri
mesut güneri - 3 gün önce
Bi gülüşüme bide sana hayranım selinim
Sezin Özcan
Sezin Özcan - Aylar önce
Mesut gözleri çıktı çıkacak yerinden
Ahmet Sevim
Ahmet Sevim - 2 aylar önce
AH KEŞKE CANADA OLSA OLSAYDI O ZAMAN GÜZEL OLUCAKTIR ❤️❤️💚👊👊😚BAKALIM MESUT HANGİSİNİ SEÇECEKTIR SELİN 💚CANAMI ❤️SÜPER OLURDU ❤️🌹👍🔫🔫
kerimcannn Kesenoglu
kerimcannn Kesenoglu - 2 aylar önce
Selin
Seyit Ali
Seyit Ali - 2 aylar önce
Selmesci tayfaya yazık üzülüyorum 4 senedir bekletiyorlar küs barış sürekli.Birde gümbür gümbür geliyoruz diyorlar komediler hâlbuki gümbür gümbür Selmes bitiyor.Sezon finalinde Selin'de ayrılıyor zaten Mesut'a yeni manita bulurlar.😁
Seyit Ali
Seyit Ali - 2 aylar önce
@Arka Sokaklar Selin & Mesut Sezon finali görüşürüz teyit ettirmisler bilmem ne kanıt lazım oda yok tabii.
Arka Sokaklar Selin & Mesut
Arka Sokaklar Selin & Mesut - 2 aylar önce
Seyit Ali aşktan anlamadığın yobaz kafanla o kadar belli ediyorsun ki😏 ESAS çift dizinin hangi dizide esas çiftin kolay kavuştuğunu gördün hem de ayrıca Selin’den kendi ağzından çıkma haberi de var kadın 14 sezonda da devam edeceğini teyit ettirildi boşuna sevinme yani her sezon sonu aynı umutlarla abuk subuk konuşuyorsunuz ama işte hep boş 😏
M.P.A
M.P.A - 2 aylar önce
Bunlar ayrıldi mi ki ?
Arka Sokaklar Selin & Mesut
Arka Sokaklar Selin & Mesut - 2 aylar önce
Aşkınız efsane🔥 #SelnMesut
Burcununlezzetleri
Burcununlezzetleri - 2 aylar önce
Bitmeyen dizi yapmışlar
Mustafa Çınar
Mustafa Çınar - 2 aylar önce
2:50 mesutun gülüşü skdkd abi adam efsane ya
MARS 24
MARS 24 - 2 aylar önce
Mesut gulunce koptum la
Gokberk Tanın
Gokberk Tanın - 2 aylar önce
Güzel oyun oldu abi harika oldu
fakir. aferim Kabakçı
fakir. aferim Kabakçı - 2 aylar önce
Mesut. Api.
Sevi Kayimoglu
Sevi Kayimoglu - 2 aylar önce
Ayy niye ayrıldınız nede güzel yakıştınız birbirinize
OS Fatma Nur
OS Fatma Nur - 2 aylar önce
ne zaman barıştı la bunlar
StarİnfoTR
StarİnfoTR - 2 aylar önce
damat seyden SANAYİ SİTESİNDEN :D
Yılmaz Şen
Yılmaz Şen - 2 aylar önce
Mesut şanslı
winx winx
winx winx - 2 aylar önce
Mesutşananlls
İsa Timaş
İsa Timaş - 2 aylar önce
çok yakışıyolar
Ahmet Şavak
Ahmet Şavak - Aylar önce
K hkhkk ما تفسير
selmani uludag
selmani uludag - 2 aylar önce
Selin konuşmayı azdaha belirleştıt yapmacık oldugu belli
Tokatliyiz 60
Tokatliyiz 60 - 2 aylar önce
O dublaji montaj yapanlarda var bisey Mesut'un sesde geriden geliyor.
Ilkin Emrahli
Ilkin Emrahli - 2 aylar önce
Odun MAN
ayhan ahmedov
ayhan ahmedov - 2 aylar önce
keske dizide daha fazla SELMES sahnesi gorsek. ama bu da yeterli
Enes Şahin
Enes Şahin - 2 aylar önce
ODUNSPOR ghghsfdshfd :D
Mesut Güneri
Mesut Güneri - 2 aylar önce
Mesut ve Selin birbirine çok yakışıyorlar.
Delo Tas
Delo Tas - 2 aylar önce
Htswu
mr. joker
mr. joker - 2 aylar önce
@R v B nnKkkw8issis9isisis8wsksksossosoIIKkwkw[ne juijbb kkk jkdjdjjdjdj sybhiyg7tgtjyuaj
R v B
R v B - 2 aylar önce
Niye evlenmiyorsunuz o zaman amk
Mesut Güneri
Mesut Güneri - 2 aylar önce
Böyle giderse SelMes tekrardan olur benden söylemesi.
Mamcık
Mamcık - 2 aylar önce
MeSel
Ugurcan Yıldırım
Ugurcan Yıldırım - 2 aylar önce
Oha lan 5 saniye surdu dans ne kadar uzun surdu oyle😀😀 daha kisasi gelsin 1.5 saniye falan😀
Ahmet Şavak
Ahmet Şavak - Aylar önce
Jhohlvogog9999112
Mr. Veys
Mr. Veys - 2 aylar önce
MESUT ekibe giren genç bekar ve güzel kızların kalbini çalıyorsun afagdsjfkgkgldıjl
Sonraki