NO VIDEO :o(

TÜRKİYEDE BİTMEYEN ŞAMPUAN ŞAKASI (DAYAK YEDİM)

107 832
4 201
 
YORUMLAR
Deli Mi Ne?
Deli Mi Ne? - 11 aylar önce
Daha çilgin fikirleriniz için bana instagram:delimine0 adresinden ulaşabilirsiniz videoyu beğenip paylaşmayı unutmayın:)
Nevin Nedjib
Nevin Nedjib - Gün önce
Deli Mi Ne? zkauq?
Yasemin Arabacı
Yasemin Arabacı - 8 gün önce
+Ceren Tayboğa hue73846747474567464745674647374674647464874847?🏟🏜🏖
Birsen Salmas
Birsen Salmas - 12 gün önce
👍💅👂
İsmail Yegin
İsmail Yegin - 18 gün önce
Deli Mi Ne? #
Halil Vural
Halil Vural - 2 saatler önce
Neden boyle aptalca sakalari ergen cocuklar gibi ozenti haline getiriyonuz nasil bilmiyonuz hayati yasamayi aldığınız her nefesi şükredin boyle hayat mi olur
Death Kind
Death Kind - Gün önce
aq kızın vücuttan köpüklü köpüklü sular akıyo olsada içsek
Efeyusuf Koyuncu
Efeyusuf Koyuncu - Gün önce
Abi senin videolarını cok seviyorum
Tunc Haznedar
Tunc Haznedar - Gün önce
Kameraman arkadaş arada konuşcak tabi ,profesyonel prodüksiyon çekim mi yapıyosun ki?:)!! 00:12
HAPPY NOOB'LAR
HAPPY NOOB'LAR - Gün önce
Abi süper olmuş
umut tunç
umut tunç - 2 gün önce
su kapatin bare 3 tane boşta
Gul A-va
Gul A-va - 2 gün önce
😁
at kafası
at kafası - 2 gün önce
Bana böyle bir şaka yapılsa orta Afrikaya kadar kovalarım
Mesut Güneri
Mesut Güneri - 2 gün önce
Bİ ARADA HÜSNÜ BANA YAPMIŞTI 3 AY KONUŞMAMIŞTIM KERETAYLA
Bahar Bellarke
Bahar Bellarke - 3 gün önce
hepside head&shoulders kullanıyor ne hikmetse aq
ֆɛʍɨɦ şɨʀɨռ
ֆɛʍɨɦ şɨʀɨռ - 3 gün önce
4:31 kıza bakın kurgu abi video ben seni severdim
eyup ışık
eyup ışık - 3 gün önce
Bana obone laźım
Şahende Yurtkök
Şahende Yurtkök - 3 gün önce
Deli mi ne
Treble Clef
Treble Clef - 4 gün önce
ADAM BU VİDEODAN 3500-5000 ARASI PARA KAZANMIŞ LA
Bilal Sarikaya
Bilal Sarikaya - 4 gün önce
Herkes memeyi gördü izledi aq
arda tekingül
arda tekingül - 4 gün önce
Sesi baturay a benzio
arda tekingül
arda tekingül - 4 gün önce
Abi kameramanin
msp MovieBloom1
msp MovieBloom1 - 5 gün önce
AAAA DELİ Mİ NE?
tolu halil
tolu halil - 5 gün önce
5:42
Güler emc
Güler emc - 5 gün önce
Kardeşim emekten bahsetmişsin bir videoda senin buvyaptigin nedir peki başkalarının yaptığı şeyi sen yapmışsın heminiz aynısınız
Ahmed Gala
Ahmed Gala - 5 gün önce
fake oldu belli soguk sampuani ele gelince belli oluyor amk
Devil Gt
Devil Gt - 5 gün önce
5:57 saniyesi sonrası çok komik..
Bahar Süer Delisi
Bahar Süer Delisi - 6 gün önce
gülme krizine girdim😂
Kadın Erkek ve Doğaya Dair
Video 6 dakika 20 dakika konuşuyor embesil
Alper Zaferoglu
Alper Zaferoglu - 6 gün önce
Pembeli kiz saglam mis gercekten oo momeler ne oyle yaa bombaa bomba
Ferdi Bağcı
Ferdi Bağcı - 7 gün önce
Süperdi ya
kadir kader
kadir kader - 7 gün önce
abla şaşır dı
Dizi Tv
Dizi Tv - 8 gün önce
abi bu benim kanalım lütfen abone olun https://www.youtube.com/channel/UCdsI5VUdK0aUb3TgtQpNtaw nolurr abi
Birkan Üner
Birkan Üner - 8 gün önce
Emek hırsizi
ahmet çiftçi
ahmet çiftçi - 8 gün önce
abone olurmusunuz karşılıklı olalım :D
bekliyorum
Abdullah Tut
Abdullah Tut - 8 gün önce
Abi helal sana bir video için dayak yedin helal
Cınar Yılmaz
Cınar Yılmaz - 8 gün önce
Baştaki aplamda ne kedarta sextiymiş
muharrem cankurtaran
muharrem cankurtaran - 8 gün önce
Soyunma kabininin içine saklan
muharrem cankurtaran
muharrem cankurtaran - 8 gün önce
Abi yine bir başarı vidyosu
Gökhan Öztürk
Gökhan Öztürk - 8 gün önce
Harbi delisin adamım muhakkak bu videonun devamını ve hatta seriye bağlamalısın
Huzeyfe M.
Huzeyfe M. - 9 gün önce
Jajsjsjs
Münevver Ertürk mertcan
Münevver Ertürk mertcan - 9 gün önce
Abi Süpersin ya son yakalandiginda yüzümde siyah maske vardı gülünce çok gerildi😂😂
Ganimat Isayev
Ganimat Isayev - 9 gün önce
xChather
OYUN KOLU 32
OYUN KOLU 32 - 9 gün önce
Hah amk buda sapiklasti
rc
rc - 10 gün önce
abi aboneyim zaten
Mustafa Timur
Mustafa Timur - 10 gün önce
Bu şaka bana yapılamaz gözüm açık yıkanırım ben efsane sizede tavsiye ederim şampuan kaçıyor yanıyor filan efsane oluyor
Ahmet Kus
Ahmet Kus - 10 gün önce
NEŞET ERTAŞ KIRŞEHİR qalp
Ahmet Enirates
Ahmet Enirates - 10 gün önce
4.22 de dikkatinizi çekti mi kız kamerada yüzünü kapatıyor sanki haberi var gibi
Zeynep
Zeynep - 11 gün önce
Bir kere daha neden Türkiye' de sosyal deney veya şaka türü videolarda kadınlara yapılmadığını anladım. Bu ülkedeki yarıdan çok genç türk erkeği o kadar abaza ve sapık ki bu videodaki kadın gibi birçok kadının doğal hakkı olan bikini giymeyi bile fırsat olarak algılayıp "Hatunun memeler de taş." vs. yorum yapan insanları görünce şaşırmıyorum. Bu ülkenin bazı erkekleri eğer kadınları dikizlemek dışında başka bir işle uğraşsaydı şuan birkaç ülkeden daha çok gelişmiş bir durumda olurduk. Ancak ne yazık ki ülkemizin bazı erkekleri bunun için çok meşgul. Çünkü kadınları dikizlemek onlar için en büyük uğraş haline gelmiş. Sizi gönülden tebrik ediyorum, böyle yapmaya devam edin. Biz bu gidişle en kötü ülke haline geleceğiz...
YUSUF GÜN
YUSUF GÜN - 11 gün önce
Fotoğrafı görüpte gelenler
İleri Mi Ne ¿ FeRhAt
İleri Mi Ne ¿ FeRhAt - 11 gün önce
Abi paraya kıymayıp küçük şampuan almızın
Yücel Karakan
Yücel Karakan - 11 gün önce
Sirf o kiz icin izledim 😘😘
Halil İbrahim Ekşioğlu
Halil İbrahim Ekşioğlu - 11 gün önce
delimine yazarsam kac like
Halil İbrahim Ekşioğlu
Halil İbrahim Ekşioğlu - 11 gün önce
abi adamsin
Jungkook'un Minik Dişleri
Jungkook'un Minik Dişleri - 11 gün önce
Ş-A-M-P-U-L-A-N-D-I-N-Z
Buğrahan Can
Buğrahan Can - 11 gün önce
Abi iyi kas çalış birgün dayak yiycen bigün
salim karatas
salim karatas - 11 gün önce
En Sondaki çok iyiydi ya😂😂😂
Nihal Yilmazoglu
Nihal Yilmazoglu - 11 gün önce
Abi çok hızlı gelsin vidyolar
F. H
F. H - 11 gün önce
Ne kadar para kazandin... İki mln goruntuleme var... Baska isiniz mesleğiniz yok mu sizin insanlarla dalga geciyorsunuz böyle...
Küçük Mozart
Küçük Mozart - 11 gün önce
Deli sensin mine nerde
galip girl
galip girl - 12 gün önce
Abi yine böyle bir adama şaka tap seni görsün sende artsislen ve kaslı atkadaşını çağıeir
Black Anqel
Black Anqel - 12 gün önce
Aga keske ben orda olsaydim o kizi ayarlayip sonra sey yapip birakirdim
eğlence kralı
eğlence kralı - 12 gün önce
5:57
Mehmet Güntekin
Mehmet Güntekin - 12 gün önce
Terbiyesiz
Berkay Demirtaş
Berkay Demirtaş - 12 gün önce
Ablayı na' p tınız
uslu tv
uslu tv - 12 gün önce
Abi eniyi yutube kanali
Okan Yokus
Okan Yokus - 12 gün önce
O kız turkmi y
EMRE KILIÇ
EMRE KILIÇ - 12 gün önce
Hani sen kimsenin fikirlerini calmazdin emek hırsızlıgı yapmazdın sen üretirdin sadece , simdi sende mi emek hırsızı oldun o zaman ?
Gulay Eken
Gulay Eken - 12 gün önce
böylece vidyolar gelsin
_ SquadBlack
_ SquadBlack - 12 gün önce
Ama bro videonun resim kapaginda o kocaman memeleri gordum diye geldim galiba gercegi solemektense :D Jsjsksksksks
GÖKHAN TAŞER
GÖKHAN TAŞER - 13 gün önce
Kafandaki gezegene işim ver
royale gemisi
royale gemisi - 13 gün önce
M
Ma
Mal
Ma
M

Emeğe saygı 3121₺@_2@32@43313@12312@3@123 saattir uğraşıyorum
yağız altay
yağız altay - 13 gün önce
adamsın
alielvin huseynzade
alielvin huseynzade - 13 gün önce
Kıza bakın 3kere bosaldim
CEYLAN GÜNAYDIN
CEYLAN GÜNAYDIN - 13 gün önce
2 ki yokmu ?
berat ok
berat ok - 13 gün önce
Lara mı ora beyfendi
MISTIK OYUNDA
MISTIK OYUNDA - 13 gün önce
Abi süper
Besra Durak
Besra Durak - 13 gün önce
Abi Antalya'nın neresindesin
games TR
games TR - 13 gün önce
Bidaha gelsin çok güzel olmuş
Sbhss Sabah
Sbhss Sabah - 13 gün önce
çüş abi ölürsün yaa
Furkan Aydın
Furkan Aydın - 13 gün önce
Günahı boynuna olsun. Kaldir bu vidyoyu. Ihrenç ve ötesi.
Umut Sancar
Umut Sancar - 13 gün önce
çok güzel
Konurhan Eren
Konurhan Eren - 14 gün önce
Gecen yanina gittim kreteinli bakim yapmis verdikleri sampuanda mavi yapiyor sacini bulut gibi dedim ki Allah senin belani versin su yasa geldin hala kafa baska yerde dedim arkadaslarinin yaninda niye oyle diyorsun dedi para aldim biraz buyuk Babaanne geldi agladi bu dedi
Konurhan Eren
Konurhan Eren - 14 gün önce
Bende babaanneme yaptim Allah belani versin hic degerim kalmamis Allah belani versin diye bagirdi su daki puma gibi bakiyodu
Ahmet Demirel
Ahmet Demirel - 14 gün önce
bune aq herkez heder sholdırs kullanıyo
ali poro kale
ali poro kale - 14 gün önce
abi adamaın helal bana abne olun
Ali İleri
Ali İleri - 14 gün önce
3:01 de siyahlı ablaya çekil amq manzarami kapattin diyenler hepiniz bendensiniz
xPROxGAMERx
xPROxGAMERx - 14 gün önce
https://youtu.be/qiMLsrfLWNk
haluk soykan saraç
haluk soykan saraç - 14 gün önce
ABİ YAKIŞMIYOR BEN OLMÜSAM CILDIRDIGINDA DÖVERDİM HERLERİ KANAYA KADAR MUHAHAHAHAHHAA
Yetenekli İnsanlar
Yetenekli İnsanlar - 14 gün önce
Hahaha çok iyi :)
Berke Türkoğlu
Berke Türkoğlu - 15 gün önce
:) :) jyasghdaskdlasd
recep kaan yazıcı
recep kaan yazıcı - 16 gün önce
Sanki adamın anasını sikti altı üstü bi şampuan ne bu tepki
Ali Y.
Ali Y. - 16 gün önce
Kız füze anasını memelere bak ne öyle
vido mido
vido mido - 16 gün önce
Her izlediğimde kopuyorum hela
E.T
E.T - 16 gün önce
abi videolarin cok guzel hepsini izledim
muhammed kurt
muhammed kurt - 16 gün önce
Arkada Neşet Ertaş 'ın çalıyor olması ülkeyi şaka kaldıramayan anlayissiz veya gerizekalı mi yapar anlamadım. Be beyinsiz laflarına dikkat et.
armanın dünyası
armanın dünyası - 16 gün önce
özenti seni
meryem demirci.
meryem demirci. - 16 gün önce
Ben bakarak abone oldum neyin kafası bu ben. Olsam kesin döverdim
Mr Senior
Mr Senior - 17 gün önce
Memleket ne hale gelmiş amk
Senan Gaming
Senan Gaming - 17 gün önce
3:04 Cocuk Kizin poposundan gozunu alamiyo
Musa Turşak
Musa Turşak - 6 gün önce
Aynen lan
Ecrin Bayrak
Ecrin Bayrak - 17 gün önce
Abi bu şaka kızlara yapılmaz yaa acıdım yazık ama gülmekten çatladım
My Love LL Stylish
My Love LL Stylish - 17 gün önce
*Ablada taş gibi Ne sikerim lan bunu ben götünü 2 metre açarım*
My Love LL Stylish
My Love LL Stylish - Gün önce
+yaren ayhan*utancak ne var bunda*
yaren ayhan
yaren ayhan - Gün önce
+My Love LL Stylish ne utanmazsın
Semih Öztürk
Semih Öztürk - 2 gün önce
Aynısını senin annene söyleseydiler hoşuna gider midi piç kurusu
Aşkın İnce
Aşkın İnce - 2 gün önce
Nesi taş amk sen taş görmemişin
SHN GAMETV
SHN GAMETV - 3 gün önce
Birine abla deyip sora ne sikerim diyene daha ne denirki
fatih kuş
fatih kuş - 17 gün önce
türk erkekleri ve bayanları o kadar anlayışlı olmaz mümkün değil
Enes İpek
Enes İpek - 17 gün önce
Abi dünyanın en iyi kanalı sensin abi ben seni çok seviyorumm
Sonraki