İşte Türkiye'nin 'Robin Hood'u

15 927
426
 
YORUMLAR
HAKAN AKBAŞ
HAKAN AKBAŞ - 11 saatler önce
Bizim buraya da gel abi
ya hayy ehad
ya hayy ehad - 12 saatler önce
bende diyiyorumki o bir hz ebubekir timsali bir şahşiyettir
ya hayy ehad
ya hayy ehad - 12 saatler önce
yazıklar olsun böyle batılı bir hayal perest isim verenlere bir hz ebubekir dururken böyle gavur isimleri verenlere yazıklar olsun.
Serdar Küçük
Serdar Küçük - 12 saatler önce
Gerçek iman budur herkes iyi düşünsün.allah ebeden razı olsun
Süreyyaemiş Akalın
Süreyyaemiş Akalın - 12 saatler önce
Telefonda bile görüşe yeterli olur illa amerikaya yanına gitmeme gerekmezki nolur sun banayardımcı olun
Süreyyaemiş Akalın
Süreyyaemiş Akalın - 12 saatler önce
Nolursunuz banayardımedin lütfen tek çocugum başka yok derdim paradeyil çözüm problemim kızım amerikada 10yıldır görüşmüyor kardeşim yüzünden nolursunuz biraz para var vize yada ucak ileti için sonrada birazda harcamalariçin sadece kızımla aramdaki sorununun çözümünü istiyorum
Süreyyaemiş Akalın
Süreyyaemiş Akalın - 12 saatler önce
Sonrası malum kızım şuan evli üç çocugu var 34yaşında ama enimle hala görüşmüyor
Süreyyaemiş Akalın
Süreyyaemiş Akalın - 12 saatler önce
Bilmiyorum benimi in yardım yapabilir isiniz benim problemim paradeyil kızımı kardeşime evlatlık verdim babası vefatetikten sonra 16yaşında amarikaya gitti 20yaşınakadar gelipgitti Türkiye ye sonrasında kızkardeşim le aram açılınca dolayısıyla kızımla da görüşdürmedi beni çok arelerebaşvurdum aklınızagelen herşeyi denedim 3kez vizeye gittim ankarada vizealamadım
Süreyyaemiş Akalın
Süreyyaemiş Akalın - 12 saatler önce
Adanadan selam sevgiler
Murat Kondu
Murat Kondu - 13 saatler önce
Merhaba abim benim sıkıntım var ailem le kopmak üzere yim bana ulaşırsan sadece dinle beni belki bir yardımın olur bana sıfır beşyüzotuzbes yedi yüz dokuz elli iki kırk yedi inşallah sesimi duyar sın
Bextiyar Quliyev
Bextiyar Quliyev - 14 saatler önce
Kaw Azerbaycandada bele ogullar ola.bizim kiler ama ancaq pullarini altlarina yigir.
Erol Şahin
Erol Şahin - 14 saatler önce
BIR SÖZ VARDIR KARDES
BIR ELIN VERDIGINI DIGER EL GORMEZ
REKLAM YAPMAK LA YARDIM HAYIR OLMUYOR
Zeynel Duman
Zeynel Duman - 14 saatler önce
Tebrikedyorum Erdoğan Ulusa yolun açık olsu
Ncy
Ncy - 15 saatler önce
Bu güce bende sahip olmak istiyorum Allahım beni de kendi yolunda istihdam etsin Allah razı olsun güzel insan
Burak Çöğgün
Burak Çöğgün - 15 saatler önce
Haluk levent.. Türkiye nin iyilik meleği...
Mensure Yorulmaz
Mensure Yorulmaz - 15 saatler önce
Benim eşim hasta 4 çocukla tek çalışıyorum ama yetmiyor sizden ricam bana yardım edin
Yiğit Çolak
Yiğit Çolak - 16 saatler önce
Allah razı olsun Rabb'im seni her türlü sıkıntıdan korusun .Amin
Semra Akgül
Semra Akgül - 16 saatler önce
Sen yüregi ne güzel insansin bütün iş adamlarina ornek olsun
Medıko Jıqıa
Medıko Jıqıa - 20 saatler önce
🙏
Murat Bulut
Murat Bulut - 21 saatler önce
Bütün zenginler bu koca yürekli insanlar gibi fakire, çaresize yardim etse dünya bambaska olurdu, iyiki varsiniz 👏💓
azat bor
azat bor - 22 saatler önce
Hep merak etmiştim güzel adam allah bin katını versin
Adam kimi Adam
Adam kimi Adam - 22 saatler önce
https://youtu.be/AbW2CxGO0j8
nazdar sozdar
nazdar sozdar - 23 saatler önce
Bu mubarek günde bu regayip kandilinde duysesimi canım abem ne olur annemede yardım et 😢😢😢😢😢
nazdar sozdar
nazdar sozdar - 23 saatler önce
Bi calişani var oda 14 yaşinda erkek kardeşim
nazdar sozdar
nazdar sozdar - 23 saatler önce
Allah senden razi olsun allah işini gücünu rast getirsin abem benim ah be abem keşke bi elin annemede uzansaydida ona yardim edeydin .allah tan tek dileyim annrmin mutlu olmasi öyle bişey olsa dünyalar benim olur 😢😢😢
Cansu Ortaç
Cansu Ortaç - Gün önce
Allah razi olsun!!! Coh merak edyodum bu insani!!! Yabanciyiz bizde kedileri kushlari besliyoruz elimizden geldikce kizimla!!!IOnlari besleyince coh mutlu oluyoruz!!!!
hayrettin yiğit
hayrettin yiğit - Gün önce
Hayrrin gazini kacirmissin gizli kalsaydi ufdade olmussun
Veysel Kaya
Veysel Kaya - Gün önce
Robin hooda ulaşabilirmişim kızımın fizik tedavisi için yardımcı olursa seviniriz
Adalet Deniz
Adalet Deniz - Gün önce
Yaw arkadaş madem o kadar zenginsin gel şu bizim evi bi satın al yaa, degerinde satın al, ben senden para pul istemiyorum yani, lan 1 sene icinde 40 tane emlakçı dolandım, ayaklarima kara sular indi bi türlü satamadılar şu evi gitti
Okan Emre Sahin
Okan Emre Sahin - Gün önce
Ağbi ankaraya gelsen benim de telefon fatura borcum var
Adalet Deniz
Adalet Deniz - Gün önce
Yanlış yaptın dayı, şimdi yaptıgın bir iyiligin hiç anlamı kalmadı desem yeri, bende seni hep hayal ediyordum lan diyordum, şu adam bi de bize bi denk gelse falan ama anlamının kalmadıgını gördüm.
Derda Çapar
Derda Çapar - Gün önce
Sıfır bir savaş..
Yasin Tengioglu
Yasin Tengioglu - Gün önce
Borc kulturu. Karakter ve kisilik olarak zayif bir topluluk uretir. Kimse demez halimize bakin diye.
Yasin Tengioglu
Yasin Tengioglu - Gün önce
Niye sen yapiyon. Halk bu durumda olmamali. Avrupada yada diger toplumlarda borc yap kulturu yoktur biz Turkiye haric. Bu kulture alistirildik. Dunya su anlatigini duysa. 3 sinif dunya ulkesi oldugumuz algisi olur. Sosyal devlet olmadigimiz bakkala yapilan borcantan belli.
Nimet Uzun
Nimet Uzun - Gün önce
Allah Razı olsun Rabim bire bin versin inşallah 🙏
DENİZ SEVGİ
DENİZ SEVGİ - Gün önce
Merhaba ALLAH iyilik sağlinizi versin ALLAH sizden razı olsun sizin gibi insanlar merhametli olsalar
Arjen Dilan Demdeviren
Arjen Dilan Demdeviren - Gün önce
Türkiye'de büyük bir insanlık dramı yaşanıyor. Doğu'da sırf doğulu diye depremde hayatını kaybeden 9 kişi için hiçbir önlem alınmadı. Sadece lice'de zıhlı araç tarafından 25 sivil ezilerek katledildi. Bunlar arasında küçük çocuklar da vardı. Kürt olduğu için bıçaklanarak öldürülen genç çocuklar, Kürt sanıldığı için bir polis tarafından şiddere uğrayan afgan mülteci, kayyımlar, etnik temizlik, idlib operasyonu, burada mücahitlerin desteklenmesi, Şırnak'ta sebepsizce ortadan kaybolan iki insanın soruşturma dosyasına gizlilik getirilmesi, havuz medyasının Kürtleri ve Hdp'yi terörize edip milletvekillerini haps etmesi. Doğudaki Kürt Spor kulüplerin ırkçılığa ve şiddete maruz bırakılması, Kayyımları yolsuzluk yapması, Van'da çığ sebebiyle hayatını kaybeden 42 kişi hakkında o bölgenin tünel çalışmasını kendi arazisine parselleyen yolsuzlukçular dahil kimsenin hesap vermemesi, Elazığ'da tebirsizlikten hayatını kaybeden 33 depremzede ve sonrası gibi sorunlar, Kerpiç evlerde yaşadıkları için 5.8 gibi komik bir deprem şiddettinde enkaz altında kalıp can veren fakir çocuklar varken İstanbul'da her türlü imkanı olup da sırf sinemaya gidemediği için ağlayan insanları mağdur diye haber yapmanız oldukça alçakca. Doğuda insanlar ne eğitim hakkında yararlanıyor ne yaşam hakkından... Gününü çıkaramayan insanlar var. Çoğu yarın ne yiyeceklerini düşünerek geçiriyor gününü. İşsizlik, eğitimsizlik, güvenlik açığı, yolsuzluk, sağlık hizmeti yoksunluğu hat safhada olan doğu bölgesine bir kere gidip oradaki şartları gündeme getirmediniz. Bu da Almanya'daki medyanın ne kadar iki yüzlü olduğunu gösteriyor. Sanırım oradaki insanlık dramını gündeme taşımak için Erdoğan çıkar çatışması yaşıyor olmanız gerek. Yoksa yapılan insanlık suçları umrunuzda değil.
Fidan Canak
Fidan Canak - Gün önce
Keşke beni de bulsa ya
Betul Derin
Betul Derin - Gün önce
Bizimde sana çok ihtiyacımız var lütfen buraya da gell
Muhammed Sarihan
Muhammed Sarihan - Gün önce
Yüce allah sizden razı olsu
özge erol
özge erol - Gün önce
Allah. Sizden. Razı olsun güzel insan rappim seni. Bu. Yolda. Devam ettirsin. İşallah. Allaha emanet olun. Evlladım.
Venüs Trans
Venüs Trans - Gün önce
Tam bir üç kağıtçı tipi var yakında foyası çıkar hemde tekstil sektöründe adam hiç çıkmaz alayı zaten kul hakkı yiyerek işcinin emekçinin sırtından zengin olan tiplerdir adamın konuşmasından tipinden resmen bağırıyor ben sahtakar üç kağıtçıyım diye !!!
Nurgeldi Dushemow
Nurgeldi Dushemow - Gün önce
selamunaleykum abi maşallah
Yolcu
Yolcu - Gün önce
Abi sen ne güzel insansın..
HAYVANLAR ALEMİ
HAYVANLAR ALEMİ - Gün önce
Allah sana daha çok versin insallah
mesut Kaynak
mesut Kaynak - Gün önce
Allah razı olsun kardeşim Rabbim ayağına taş düşürmesin
fatih fetih dursun
fatih fetih dursun - Gün önce
Bende. Varım insanlara yardım etmek için dünya hayatı benim için bir sinav yardımın büyüğü küçüğü olmaksızın. Ne kadar param varsa hepsini yardıma muhtaç olan köylere mahallelere şehirlere yaşlılara kimsesizlere. Gariplere yetimlere din dil ırk ayrımı yapmaksızın Allah için yardımcı olacağım
Galatasaray İstanbul
Galatasaray İstanbul - Gün önce
Bu adam dolandırıcılıkta mastır yapmış. Bu adamı tanıyan bilir dolandırmadığı insan kalmadı Türkiye’de . Hayırseverin biri üst üste yardımlar yapmaya başlayınca bu arkadaşta güzel bir tezgah kurup kendini hepsini yapmış gibi tanıttı hepsi kurgu
ilşte adamın biri
ilşte adamın biri - Gün önce
Zenginin parasında fakirin hakkı vardır
White Green
White Green - Gün önce
Allah senden razı olsun ogul.Sen esil Turk oglu tuürksen Kaşki menim oglumda senin kibi biri olsaydı.Baküden bir anne dileyidir.
LEYLA
LEYLA - Gün önce
Ne olur banada uğra
Emrah Guneri
Emrah Guneri - Gün önce
Ulan tbmm de okadar millet vekili var şu güzel insanin yaptığının dörtte birini yapmazlar. Biz asgeri ücretle çalışıp iki küçük çocukla ay sonunu zor getiriyoruz. Bu tbmm deki vekillerin maaşlarını da düşür seler ne var. Anca koltukta uyuyorlar
Xaent Vevo
Xaent Vevo - Gün önce
CLİCKBAİT
Barış Varlar
Barış Varlar - Gün önce
Bence ebul vefa benzetmsi olabilirdi Fatih sultan Mehmet döneminde yaşamıştır İstanbul büyük zatlarından biridir
Barış Varlar
Barış Varlar - Gün önce
Helal olsun kardeşim bu ülkede herkes sıkıntı içinde 10 milyon zengin var 75 milyon fakir var orta halde olana insanlar bile artık sıkıntı çekiyor
sıradan biri
sıradan biri - Gün önce
Dinimizin en çok üzerinde durduğu konu bu işte YETİME DÜŞMÜŞE FAKİRE MUHTAÇLARA YANİ İNSANLARA FAYDALI OLMAK ....Yüce Allah razı olsun desemde demesemde zaten Mevlam'ın razı olduğu bir amel işliyorsunuz ne mutlu size Yüce Allah daim etsin
Ali karadağ
Ali karadağ - Gün önce
Hell olsun kardşime 🙏
Mlk Mlk
Mlk Mlk - Gün önce
Bizede gelse robinhut 👩‍🦳
Sinan Keser
Sinan Keser - Gün önce
Devletin yapamadığını sıradan biri kazandığı helal parayı dağıtıyor ve birde bizim yandaş müteahhitler ne yapıyor kanallara çıkıp deste deste para sowu yapsınlar ve bunların devlet vergi borcu olanlarin borcunu silsin ne güzel düzen.
Ali Veli Maria
Ali Veli Maria - Gün önce
türkiyenin enayisi!
Sonraki