Muharem İnce: Erdoğan, sen Balyoz’da Ergenekon’da söktüğün apoletleri FETÖ'ye mi taktın?

2 232
163
 
YORUMLAR
yaren Yıldırım
yaren Yıldırım - 4 aylar önce
Erdoğan sen ülkemize
Suriyelileri soktun onlara yardım ettin ama Muharrem ince ye oyunuzu verirseniz bu Türkiyeyi fakirlikten kurtarır suriyelileri ülkemizden çıkarır. AKP tutanlar zirlamayin neden suriyeliler var neden ülkemiz fakir diye
Fırat Yavuz
Fırat Yavuz - 11 aylar önce
Demistim inceden birşey olmaz kimse dinlemediki beni sen yinede git köyüne orda ot tırpanla sen kim cumhur reyizlik kim inceeeeee
mohamad toran
mohamad toran - 11 aylar önce
Helal olsun Al sana vereceğim
Osman Güngör
Osman Güngör - 11 aylar önce
ALLAHINA kurban senin ALLAHINA cesur adam
Mert Demir
Mert Demir - 11 aylar önce
Mehmet Murat
Mehmet Murat - 11 aylar önce
AÇ TAVUK KEDİNİ DARI ANBARINDA ZANNEDER. İNCE KAMO TARIFINDAN HARCANDIĞINI SEÇIMDEN SONRA ANLAYACAKSIN
HAVAN DA SÖNECEK
Smile Good
Smile Good - Yıl önce
Erdogan 1 numara!!! Inshalah
Bahattin Bulut
Bahattin Bulut - Yıl önce
Boş (konuşma insan olsan seni okutan öğretmen sen hiç bir şey olmasın #avar gut ancak sıfır çobanları sizlere ülkeyi teslim etmeyiz
Dogan Kuscu
Dogan Kuscu - Yıl önce
NIYE KADÎLE KARŞI GELIYORSUN ŞÎMDÎ
Dogan Kuscu
Dogan Kuscu - Yıl önce
BU KALABALIK DA
CHP VAR
SADET VAR
IYI VAR
HDP VAR
4 BÖLDÛNMÛ 1RÎ KALIR INCE INCE
Azat Ertűrk
Azat Ertűrk - Yıl önce
Halkın adamın ta kendisi
deist adam
deist adam - Yıl önce
Ama erdoğan kıraathane yapacakmış.🤣
Senol Zeynep
Senol Zeynep - Yıl önce
Solcu pezevenkler
tek tabanca
tek tabanca - Yıl önce
Avrupanın ve üst akılların dışkısını kaya zanneden zavallılar her kuşun eti yenmez ama bu bi terörist savunucusu bi yılan ve biz yılan eti hiç yemeyiz.mide bulandırıyor
tek tabanca
tek tabanca - Yıl önce
Böyle her yoldan geçeni millet vekili yaparsanız döner terörist mıçı yalar mite askere iftira atar yalana yalan katar terörist leşine taziyeye gider avrupaya ülkesini karalar gavura kapı aralar ihanetin yılanının başları mecliste kapanmaz böyle yaralar CHPKKNIN IÇI VATAN HAINI KAHPE KAYNIYOR
tek tabanca
tek tabanca - Yıl önce
Koltuk için teröristin mıçını yalayanlara yazıklar olsun.terörist yalakasından cumhur başkanı olmaz.
tek tabanca
tek tabanca - Yıl önce
Ince .ne diyodu zeytin yerine zeytin yağı yapıp domates yerine ketçap yapıp dünyaya satacakmış biz zaten dünyaya satıyoruz zeytin yağında markayız ayrıca ince biraz yerli malı tüketsin örneğin komili yada tat ketçap acemi çırak bile olamazsın cahil .ne olacak yerli arabayı durduracakmış projeleri durduracakmış mooook durdurursun sen sen önce pisiklet durdurmayı öğren tüüüh bide buna öğrenci teslim etmişler vaah vaah vah pisikletin selesi ula bura neresi.aman ALLAHIM .SÜRÜYE BAK DEEH
Furkan 16
Furkan 16 - Yıl önce
Hsgt pislik ince ulan demirtaşa sayın dediğin o piçin pkk domuzlar askerimize saldırı yaptı 4 askerimiz yaralandı domuz sen o bizim seçtiğimiz cumhura sayın demiyon Demirtaş piçine sayın diyon sen bukadar şerefsizsin işte ince abd ab tasmalı domuzu muharrem laam faresi pislik Yunan dan kaçan mülteci çocuğunuzu burası aş evi değil anladın
Dr.MK11
Dr.MK11 - Yıl önce
Helal olsun sana devrin zamani bu zaman !!
bysoleman
bysoleman - Yıl önce
sayın rte her evde buzdolabı var diyor, eskiden de vardı sizin sayenizde olmadı ama eskiden o buzdolapları yerli malları ile dolardı şimdi ya boş ya da her şey ithal yabancı mal ile doluyor.
نبنب منى نبهني
şeref siz kavat
نبنب منى نبهني
şeref siz kavat
نبنب منى نبهني
şeref siz kavat
İlke Yazar
İlke Yazar - Yıl önce
Kesinlikle Muharrem İnce diyoruz... Artık saltanata son...Seninleyiz Muharrem İnce...
onur can
onur can - Yıl önce
darbeci atapuşt bile halk ile seçılmedi erdoğan bir türk lideridir siz zaten anlayamazsınız İTAAAT edeceksınız 16 senedir oldugu gibi
Mathieu Valbuena
Mathieu Valbuena - Yıl önce
ADAMI KENDİ PARTİSİNİN BAŞINA GETİRMİYORLAR ÜLKENİN BAŞINAMI GETİRCEKLER ASDF.FDKSLAFHDSFKJLDAAHDSKJLFHASDKF

SONUNA KADAR AKP❤️
RTE Türk
RTE Türk - Yıl önce
Tam bir hainsin Tayyip Erdoğan Adamdır 🇹🇷🤘🇹🇷🤘
lordaeron lordaeron
lordaeron lordaeron - Yıl önce
At yalanı ....
hakan_06
hakan_06 - Yıl önce
Sn.Muharrem bey...Bu hükümet tu kaka da peki koskoca CHP 16 yıldır muhalefette ülkemizin hangi sorununa sorunlarına çözüm buldunuz? ?????????????????
Kamil alaboğaz
Kamil alaboğaz - Yıl önce
Üzülerek Söylüyorum Sayın İnceyi Erdoğan istediği Yere Çekti Maalesef Karşılıklı Atılmaya Döndü.İnsanımız Mutlu edecek vaadleri Umutlandıracak Gelecek için Hayalleri Duymak istiyor
Özgür Demokrat
Özgür Demokrat - Yıl önce
Aslanım İnce devam et. Milyonlar peşinden geliyor. Bu iş tamam. Recepi emekli edecek. Recepin işledigi binlerce suçlar yanına hicbir zaman kalmayacak.
caglar tunca
caglar tunca - Yıl önce
ince ince dedik ama çok kalın sokmaya başladı artık
king jet
king jet - Yıl önce
AFRİNİ MÜMBİCİ KİM DOLANACAKSA CANDAN BİZ ONUN YANİNDAYIZ
king jet
king jet - Yıl önce
AFRİNİ MÜMBİCİ KİM DOLANACAKSA CANDAN BİZ ONUN YANİNDAYIZ
king jet
king jet - Yıl önce
AFRİNİ MÜMBİCİ KİM DOLANACAKSA BİZ ONUN YANİNDAYIZ
gündüz gece
gündüz gece - Yıl önce
Müthiş bir siyaset aklı var bu adamda
king jet
king jet - Yıl önce
AFRİNİ MÜMBİCİ KİM DOLANACAKSA BİZ ONUN ARKASINDAYIZ EGİTİM TEKNOLOJİ TIP ARAŞTIRMA MADEN KAYNAKLARI BU PREJELERİ KİM DESTEKLERSE BİZ ONUN ARKADINDAYIZ
U Y
U Y - Yıl önce
hersey güzel olacak sen gel-
İNCE !!!
king jet
king jet - Yıl önce
AFRİNİ MÜMBİCİ KİM DOLANACAKSA BİZ ONUN ARKASINDAYIZ
ŞEVKET KUTLU
ŞEVKET KUTLU - Yıl önce
YAŞASIN MUSTAFA KEMALİN ASKERLERİ YAŞASIN TÜRK MİLLETİ ..13.. CUMHURBAŞKANI SAYIN MUHARREM İNCE DİR......TAMAM
Sevket Bayram
Sevket Bayram - Yıl önce
SAYIN INCE SIZ ELECTRIK FATURALARINDAKI T R T PAYINI CIKARACAKMISINIZ
Sevket Bayram
Sevket Bayram - Yıl önce
MUHARREM JINCE RESMEN ERDOGANIN AGZINA SICTI
Sevket Bayram
Sevket Bayram - Yıl önce
HATSIZ HATSIZDIR NEDES BOS
Sevket Bayram
Sevket Bayram - Yıl önce
TABIKI FETOYA TAKTI ERDO DAN BI BEKLENI(R
Niger Asego
Niger Asego - Yıl önce
Orusbu çocuğu muharrem ince !!!
Sefa İnce
Sefa İnce - Yıl önce
Mevzular izleyip gelmiş
Sefa İnce
Sefa İnce - Yıl önce
Mevzular izlemeden önce acaba biliyor muyduki bu konulari
Nuri topel
Nuri topel - Yıl önce
ADAM ADAM.....
Arif Bulut
Arif Bulut - Yıl önce
Zamanla sıkıntısı olduğu net çok çalışmak lazım çok
Arif Bulut
Arif Bulut - Yıl önce
Herkes çevresindeki insanları kırmadan inciltmeden saygılı bir şekilde gerçekleri bilmeyenlere aktarmalı
furkan tutar
furkan tutar - Yıl önce
ince sende biliyorsun erdoğanın tırnağı olamazsın sölediğin yalanlara sende inanmıyorsun bu millet te inanmayacak ilk turda bu iş bitecek güneş balçıkla sıvanmaz
Challengeroğlu
Challengeroğlu - Yıl önce
Ne yalani soylemis
Challengeroğlu
Challengeroğlu - Yıl önce
çözüm bilgisayar yav sen once kendi yalanina inan hiyar
Deli Ibraam
Deli Ibraam - Yıl önce
Sen söktüğün apolet'leri FETÖ'yemi taktın ???
Helal olsun sana Muharrem İNCE , recep , recep olalı böyle KAPAK görmedi ...
oğuz
oğuz - Yıl önce
koyar geçer affetmez
Ataturk Mustafa Kemal
Ataturk Mustafa Kemal - Yıl önce
@@ MUHARREM INCE : SELAHATTIN DEMIRTAS TERORISTTIR diye haykir meydanlarda oyumu sana verecegim SOZ ....ama diyemiyorsun cunki sana onu ziyaret et diye AMERIKA 'dan Telefon geldi ... disardan gudumlu cakma zeybek seni... MUSTAFA KEMALIN ASKERIYIZ demek ile Terorist DEMIRTAS 'i ziyaret etmek nasil oluyor .?? CHP'li kardeslerim aciklarmisiniz ?
umt umt
umt umt - Yıl önce
Supercalifragilisticexpialidocious peki kardeşim apoyla masaya oturan AKP'li Tayyip Erdoğan değilmi peşmerge ye yol acan Recep Tayyip Erdoğan değilmi sen neyin kafasindasin.
Challengeroğlu
Challengeroğlu - Yıl önce
Yav adam demirtasi ziyatet etti degil tum cumhurbaskani adaylarini ziyatet etti. Maksat tum cumhur adaylarini ziyaret edip bir jest yapmak, dusman degil sadece siyasi bir rakip oldugunu hatirlatmak Erdogani da ziyaret etti. Sen inceye hesap soruyorsunda erdogana niye sormuyorsun. Bu adam nasil cumhurbaskani adayi olabiliyor diye niye sormuyorsun. Incenin demirtasla ne alakasi var.
Ataturk Mustafa Kemal
Ataturk Mustafa Kemal - Yıl önce
@@ MUHARREM INCE : SELAHATTIN DEMIRTAS TERORISTTIR diye haykir meydanlarda oyumu sana verecegim SOZ ....ama diyemiyorsun cunki sana onu ziyaret et diye AMERIKA 'dan Telefon geldi ... disardan gudumlu cakma zeybek seni... MUSTAFA KEMALIN ASKERIYIZ demek ile Terorist DEMIRTAS 'i ziyaret etmek nasil oluyor .?? CHP'li kardeslerim aciklarmisiniz ?
Ataturk Mustafa Kemal
Ataturk Mustafa Kemal - Yıl önce
@@ MUHARREM INCE : SELAHATTIN DEMIRTAS TERORISTTIR diye haykir meydanlarda oyumu sana verecegim SOZ ....ama diyemiyorsun cunki sana onu ziyaret et diye AMERIKA 'dan Telefon geldi ... disardan gudumlu cakma zeybek seni... MUSTAFA KEMALIN ASKERIYIZ demek ile Terorist DEMIRTAS 'i ziyaret etmek nasil oluyor .?? CHP'li kardeslerim aciklarmisiniz ?
Londradaki Adam
Londradaki Adam - Yıl önce
Yav sn baskanim evde coluk cocuk var ayiptir ya bir CB na bu kadar siddet uyguladiginiz icin sizi kiniyorum:)))pp
Nermin Karakoc
Nermin Karakoc - Yıl önce
Hadi ya bos bos konusuyon yaptiginiz bisey yok zaten
osman taş
osman taş - Yıl önce
O apolet senin yenilgin oldu oyuna geldin. Kurnaz Tayyip seni oyuna getirdi bir tek sen başedebilirdın seni de yemledı bea. Şimdi onun büyük bir gaf yapması lazım ama zor birinci turda bıtmez 2.turda yenilgin kaçınılmaz
Mücahit Orgun
Mücahit Orgun - Yıl önce
aq malı harcandığının farkında değil siyasetin tozlu sayfalarına gömülüp unutulup gideceksin.
Hamdi Koçak
Hamdi Koçak - Yıl önce
Diğer partili arkadaşlar gelin birleşip cumhur başkanı yapalım bu adamın hası muharrem İNCEYİ
Muhsin Keskin
Muhsin Keskin - Yıl önce
sıkılmadan dinlettiriyorsun sayın başkan.....
martinez josher
martinez josher - Yıl önce
`muharem ince annani avradini koopekler siksin oruspu cocugu
Hasan güler
Hasan güler - Yıl önce
Sayın ince siyasi hayatında son 20 gün boşuna yaygara kopartıryorsun kemal 'in seni harcadığını hepimiz çok iyi biliyoruz kazanılacak bi seçim olsaydı sana papuç bırakmaz bay kemal kendi içinizde demokrasi yoksunusunuz bize ders vermeye çalışmayın.Ayrıca lütfen sirke çevirdiğiniz miting alanlarında kendi parti içi porno cd lerinizi yayınlayın yiğitlik abidesi beyefendi
bamufa
bamufa - Yıl önce
valla adam güzel konuşuyor :) ince ince geliyor..
yapay zeka
yapay zeka - Yıl önce
turkiyeyi kurtarack bu adam
Aynur
Aynur - Yıl önce
Helal olsun AYDIN 👏👏👏👏👏
ogün bacaksız
ogün bacaksız - Yıl önce
Artık gülmek serbest.
Kaan Türker
Kaan Türker - Yıl önce
Hızlı sor, kombo yapacağım.
orhan oguz
orhan oguz - Yıl önce
ORTALIĞI GENE AKP Lİ ÇOMARLAR BASMIŞ! HOŞTUNUZ İTLER!
Abdul Dumlu
Abdul Dumlu - Yıl önce
Chp yi hic aslında sevmemde Ama doğru söylüyor.Apoletleri Fetoya takti!
Ezbeti Belina
Ezbeti Belina - Yıl önce
Millet icraata bakar boş vaatlere değil yıkmak durdurmak Sökmek satmak oy kazandırmaz Aydın mitingi kalabalık diye sevinilecek yer değil çünkü aydın zaten chp'lidir
Can Pektas
Can Pektas - Yıl önce
Icraat bakacaksan verceksin yeni partilere oyunu iktidara çıkıp icraat yapabilmesi için akp yoldan başka rant yaratıp kendi ceplerini doldurmayan başka ne icraat yaptı ekonomi bitti satilmadik şey kalmadı türkcel ,ptt, turktelokom bunlar turkmuydu 2008 e kadar şimdi satti onları yol yaptı eee dolari durduramiyor ben ekonomi okuyorum yabancilara satarsa tüm şirketleri yabanci sirketler türk lirası ile dolar alıp kendi ülkesine döviz götürüyor hop ne oldu türkiyedeki dolar rezervi azaldı türk lirası düştü ekonomik yükselmeler genelde yatırımcıyı ilkgilendirir 6 ay sonra falan gerçekten halka yansımaya başlar zaten cumhur baskani olsun muharrem ince de iktidarın gelen tüm parayi parayi sirf rantta yolsuzluk kolay diye betono dökmesinin bedeliyle o ugrascak hic bir üretime yatırım olmadi bu ülkede üretim yoksa ihracat geliri de az olur ithal etmek zorunda kalınır cari açık tavan yapar turkiyenin super zengin kesimleri bile dis borcunu 10 yil taksitlendirmeye çalışıyor yabancılarla anlaşıp halk zaten fakirdi zenginlerde borcunu ödemek icin calisan işten çıkartmaya baslicaklar ekonomi devülasyona gircek ben seni 6 ay sonra görcem cahil kardesim
Hakim
Hakim - Yıl önce
Her dediğin her yaptığın mı doğru olur be Muharrem abi
Harun Kabataş
Harun Kabataş - Yıl önce
MUHARREM INCE VURDU GOL OLDU HATTRICKE GIDIYOR
Ne Ta
Ne Ta - Yıl önce
Hala Akepe'ye oy vermeyi düşünen cahiller...16 yıldır iktidarda bunlar var-hala seçim sonrası Türkiye şaha kalkacak saçmalığı anlatıyorlar.Bunlara hala inananların akıl sağlığından şüphe duyarım.Aklınız ile alay alay edildiğini hala anlayamadınız mı?16 yıldır iktidarda olan bir parti ülkeyi fakirleştirmiş ve itibarsızlaştırmış,seçim sonrası ülke refaha erecekmiş.İnanıyormusun?
sfdtthu yutyuyu
sfdtthu yutyuyu - Yıl önce
Bu zamana kadar chp'liyidim bu kez oyum erdoğana.
orhan oguz
orhan oguz - Yıl önce
HASTİR,YALANCI ÇAKAL!
crayzbum rol
crayzbum rol - Yıl önce
Hadi bana bakma sana diyor hadi cevap ver:))
Bozkurt reis60
Bozkurt reis60 - Yıl önce
Her chpli otomatikman pkk sevici itin tekidir.. şimdide kandile yapılacak operasyonu engellemek için uğraşıyor amk Chpkk partisi. .biliyorlar binlerce pkkli orospu çocuğunun lesi serilcek ciyak ciyak bağırıyorlar siktigimin chpkkli itleri..
orhan oguz
orhan oguz - Yıl önce
ESAS İBNE SENSİN ŞEREFSİZ!
Aliosman Aydın
Aliosman Aydın - Yıl önce
abi vallaa muharem ince siyasetin messisi gibi önüne gelene çalım atıyor 😂😂😂
Tamer Yilmaz
Tamer Yilmaz - Yıl önce
Feto general olmustur, akp de Fetonun emir eri dır.
Ali Usta Brezilya'da
Ali Usta Brezilya'da - Yıl önce
https://www.youtube.com/watch?v=l8P2tHanjko
Nursel Sağlamer
Nursel Sağlamer - Yıl önce
Sennn nasılll birr kralsınn adammm..
Bahri Açıkgöz
Bahri Açıkgöz - Yıl önce
Muammer ince selahattin demirtaşı niye ziyaretin sebeb neydi lan ha hep partisi kim niye ziyaret ettin senin vekilliğin düşücek haberin yokkk😂😂😂😂😂😂
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Bahri Açıkgöz Geç bu asker duyarı kasma ayaklarını kardeş.RTE demirtaşın adaylığına onay veriyosa ona oy vermezsin.İnce"Ben RTEyi eleştirirken beni alkışlarsa o zamanda sökerdim"dedi.Asker parti tutmaz.RTE ergenekonda apoletini söktüğü askerlerinkini fetöyemi taktı?Ayağa kalkmadı diye hapse attığı eski MHPli Engin Alanın apoletini "sayın" dediği öcalanamı taktı?
Bahri Açıkgöz
Bahri Açıkgöz - Yıl önce
Ulubatlı Hasan Kardeş geç geç onları eğer selahattin demirtaşın terörist biri olduğunu biliyorsan onu ziyarete giden inceye oy vermezsin kardeş Ben askerim kardeş ıraktayım askere tabirine baksana şunun apoletini sökecekmiş nah sökersin
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Bahri Açıkgöz TRTyi satıcam demedi,temizlicem dedi.Aselsan hakkında birşey demedi.Yerli oto üretmiyoruz,parçalar,yazılım ithal dedi.Yerli otodan araç başı %10 kâr yapıyoruz.İnce haklı o konuda.Saydıkların yandaşlardan duydukların,İnceden değil
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Bahri Açıkgöz Başka kime gitti biliyonmu?Tüm c.başkanı adaylarına gitti.Erdogana bile gitti.Hatta CHPye rağmen "RTE saraya çağırsa orda da görüşürüm"dedi.Demirtaşı kimi terörist görür kimİ görmez.bana sorarsan pkkyı desteklediğini söylerim.Ama Erdoganda pkkyı desteklemişti.Ne olursa olsun demirtaş bu ülkenin %10-15 inden oy alıyor.Sen bu kitleyi temsil edene gitmezsen ayrıştıran olursun birleştiren değil.
Bahri Açıkgöz
Bahri Açıkgöz - Yıl önce
Ulubatlı Hasan Adam daha cumhurbaşkanı olmadan Türkiyede satılacak hiç birşey kalmadı TRT'yi sattı asel sanı devretti yerli otomabili durdurdu vs daha neler neler say say bitmez.
Hasan SAĞLAM
Hasan SAĞLAM - Yıl önce
Soğan ekmek yerim bu cehapeye oy vermem
Hasan SAĞLAM
Hasan SAĞLAM - Yıl önce
Lan ne götelek adamlarsınız, ben Sayın Muharrem İnce'yi 10 senedir takip eden bir insanım ve Chp'nin geleceğinin bu adam olacağını söyleyen biriyim. Deden toruna Atatürkçüyüm. Ama şurda iki akpli rolü yaptım, doğru düzgün bir cevap veren olmadı. Cumhurbaşkanı İnce inşallah.
orhan oguz
orhan oguz - Yıl önce
SEN TAYYİBİN VERDİĞİ MAKARNALARLA İDARE ETMEYE DEVAM ET O ZAMAN!
Hasan SAĞLAM
Hasan SAĞLAM - Yıl önce
Ulubatlı Hasan iyi de kardeşim bana iyi örnek olarak gösterdiğin mhp çok mu düzgün bir parti, bir kaç koltuk uğruna davasını sattı. Bugün bizle iş birliği yaptı yarın başkasıyla yapar, cumhur ittifakı benim için bir hiçtir. Daha dün Reis bu adana züriyetsiz dedi, bu adam da reise senden cb olmaz dedi. Şimdi ne oldu da ortak olundu. Benim tek oyum var o da Reise. Parlamento için de o gün düşünürüz.
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Hasan SAĞLAM Bu adam MHP gibi atatürkçüdür.Diplerden keMALa karşı aday olacak seviyeye geldi.Eğer chpnin başında olsaydı 3-5 senede chpnin MHPden farkı kalmazdı.Seçimde RTE ye verip parti seçiminde ak partiye vermeyen insanlar var.İşte bunlarda biliyor parti seçimi ile c.başkanı seçiminin ayrı olduğunu.Biz bireylere oy vercez 24 haziranda partilere değil.Eğer keMAL aday olsa sana hiç birşey demezdim
Hasan SAĞLAM
Hasan SAĞLAM - Yıl önce
Ulubatlı Hasan kardeşim bu adam 27 senedir cehapenin içindeyim demiyor mu, nesi farklı ki. Cumhurbaşkanı olduğunda nasıl tarafsız olsun. Ben kendi tarafımın adayını cumhur görmek istiyorum bu doğal değil mi?
1313AslanBey
1313AslanBey - Yıl önce
Erdogan Fetocu ibnesine iyi soktu zuahahah ergenokon mahkemesinin savcisi oldugunu soyluyordu erdogan serefsizi !!!
çagdas TR
çagdas TR - Yıl önce
RTE Muharrem ince doğru söylüyor her kuşun eti yenmezz sen sadece haram yemesini biliyorsun😂
Fırat Özkan
Fırat Özkan - Yıl önce
Fena hırpalıyor yalnız. Bu kalabalıklar boşa değil. Vurduğu yerden ses getiriyor adam.
Hasan Ünlü
Hasan Ünlü - Yıl önce
Tamam
Mert Can
Mert Can - Yıl önce
TAMAM
Orhan Akdogan
Orhan Akdogan - Yıl önce
Muarem senin feto dersanesinde 1 yıl öğretmenlik yapıp çalışmışlığın var .tayinin doğuya çıktığında kaçmak için senin lise öğretmenin bunu açıkladı . Vay fetöcü vaay. İşkembeden salla bakalım yüzde 18 lik adam. Artık chp lilerde bu fetocuya itibar etmiyor
Ulubatlı Hasan
Ulubatlı Hasan - Yıl önce
Orhan Akdogan Lan sizin vekilleriniz,bakanlarınızın içinde akrabalarını fetö okullarına yollamamış adam yok amk:D Hüseyin gülerce denen fetöcü itin yalanlarını ötme burda:D
MuRaT _34_69
MuRaT _34_69 - Yıl önce
*Vpn ile izledim*
Samirabdul Abdulla
Samirabdul Abdulla - Yıl önce
Muharrem ince Türkiyede Tualetlerin Bakanı ışleye biler.
Samirabdul Abdulla
Samirabdul Abdulla - Yıl önce
Heroic Comments Akpe liler ananı 16 ildır sıkır..Azerilere ımkan olsa sıkecek
Burak !!!
Burak !!! - Yıl önce
Adaaam adam
Mikail Daşçı
Mikail Daşçı - Yıl önce
Yurube ince Başkan uzun ince bir yoldasın allah yolun açık etsin
Deniz Bulut
Deniz Bulut - Yıl önce
Ben bu %42 ilk kesime asla güvenmediğim için bu beyinsizlere kendi bindiği dalı itinayla kesmeye and içkileri için olurda Allah korusun seçilmexseniz SİZ BİZİM GÖNÜLLERİMİZİN CUMHURBAŞKANIMIZSINIZ SAYIN MUHARREM BEY ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ-MIZ OLSUN
Cihan Cihan
Cihan Cihan - Yıl önce
İlkez oyum chp ye helal Muharrem ince
salim süren
salim süren - Yıl önce
çok kalabalık harikaaa muhteşemm bu iş TAMAM
İsmail Alkan
İsmail Alkan - Yıl önce
Ahmet Celik
Ahmet Celik - Yıl önce
oglen tv yi bi aciyom hertaraf akp recep tayyip erdogan varsa bi halk tv muharrem inceyi tam veriyo geri kalanlar 5 dk var yok
Mehmet Arısoy
Mehmet Arısoy - Yıl önce
Bu adamin yarin birgun ucagi duserse hic sasirmayin valla gumbur gumbur geliyor.
burası elbistan merkez
Onlar hep kötüye kazandı bu sefer bizler öyle bi iyiye kazanacaz ki ülkenin tamamı gülümsemeler ile yaşlanacak
Tren Efendi
Tren Efendi - Yıl önce
0:38 mahşeri kalabalık maşallah bunları görünce her gün umutlanıyorum yürü be İNCE bu iş TAMAM
Artur Koort
Artur Koort - Yıl önce
2:20 "sen nerdeydin" dedigi anda kendisinin nerede oldugunu da izlettirseymiş keşke
Mister Boss
Mister Boss - Yıl önce
Uzun INCE bir yoldayım yürüyorum gündüz gece . Bilmiyorum ne haldeyim
Sonraki