HERKES ŞAŞKIN! TURABİ'DEN ACUN'A SURVİVOR SONRASI REST!

1 429
1 732
 
YORUMLAR
Arda Teközgen
Arda Teközgen - 4 gün önce
Turabi kim acunu takipten çıkarmışmış çokta fifi
KızgınDomates
KızgınDomates - 4 gün önce
Dünyanın sonu geliyo Turabi Acunu takip etmeyi bırakmış!😱
Ahmet sagir
Ahmet sagir - 4 gün önce
Aq ne önemli bir hamle!
Rune Wolf
Rune Wolf - 4 gün önce
Kaynak götünüz
MESUT ILIS
MESUT ILIS - 4 gün önce
Turabi zaten Acun Ilıcalı'yi takil bile etmiyordu ki...
ebru arslan
ebru arslan - 5 gün önce
iyi yapmis koca adami samar oglanina cevirdi miluonlarin onunde kucuk duruma dusurdu hakan yuzunden ireniyorum survivora bakmadim turabiyi o kadar desteklerkene
Burak BAR
Burak BAR - 5 gün önce
Acunun söylediklerinde hangisine haksız diyebilirsiniz ki ?
Gorkem Sarikaya
Gorkem Sarikaya - 5 gün önce
baya şaşırdık şuan orospu çocuğu
Arzu Akarsu
Arzu Akarsu - 5 gün önce
herkes diyorya turabinin sampionlugunu caldilar yalan cunku o gece turabi destekcileri daha cok arkasinda durdu demekki bu yil diger yarismacilar daha basarili olmuslarki turabiyi finale bile sokmamislar
Okan Rüzgar
Okan Rüzgar - 5 gün önce
Tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış.
Umut Alper
Umut Alper - 5 gün önce
Yalan bunlar ya iftiraya cok meraklı toplumuz. Turabi Survivor'dan önce sadece 1 kişiyi takip ediyordu o da kendi fan sayfası Turbo Turabi Team. Acun'u hiçbir zaman takip etmedi dolayısıyla takipten de çıkarmadı.
Ozan Bingöl
Ozan Bingöl - 5 gün önce
Ya bi sg Acun
Ozan Bingöl
Ozan Bingöl - 5 gün önce
Turbo turabi sonuna kadar
Ozan Bingöl
Ozan Bingöl - 5 gün önce
Turboo sonuna kadar
sercanato
sercanato - 5 gün önce
vay aq dünya terse döndü...
Baycan Faeghi
Baycan Faeghi - 5 gün önce
Allah gözünü doyursun turabi neyin hırsı bu neyin egosu veya neyin aç gözlülüğü 2 kere şampiyon olmuşsun artık hak ederekmi kazanmışsın yada halkamı oynamışsın oy veya sms toplamak için bilemem çünkü sorvivor hiç izlemem özelliklede senin için izleyemem karakterin hal ve tavırların büyük konuşmaların basit ,saygısız ve kaba kişiliğin beni fazlasıyla rahatsız ettiği için asla izlemiyorum .Sözüm şuki ben ne acunun taraftariyım nede bu sorvivor programını seven biriyim başından beri en sevmediğım yarışma programı budur .bunlari açıklama nedenim yanlış anlaşılma olmasın diye. Bence biraz erkek ol turabi erkeklik sakal bırakıp kollarını açarak kaba dayılar gibi yürümekle kendinden fazlasıyla büyük büyük laflar etmekle olmuyo kendini övüp övüp bitirememekle'de olmuyo sana 2 kere şampiyonluk ödülünü kazanmana sebep ve neden olan acuna yatıp kalkıp dua etmen ve elinden öpmen gerekir bari hiç olmazsa yediğin kaba tükürme acun olmasaydı eğer sorvivor programı olmasaydı ve sen o yarısmaya katılmasaydın şu an köyünde ya çobanlık yapıyodun ya çiflikte çalışıyodun senede bir iki kez de taylant da siktiri boktan mahalle dovuş yarışmalarına katılıp 3,5 kuruş para kazanmanın peşindeydin halaa .aa bide dansçılık yapıyomuşsun gördüm videolarını oryantelin'de bu arada harika 👌 . Sen sen ol seni meshur etmis halka kazandırmış kişinin arkasindan laf etme ,ona saygısızlık etme ,allaha ve ona nankörlük etme .evler arabalar,bilmem kac miyon tl ler iş imkanları, ve bir sürü hayatında göremeyeceğin şeyleri onun sayesinde gördün biraz adam ol .
Ömer Faruk
Ömer Faruk - 5 gün önce
derdinizi sikeyim
ARWEN youtube efendisi
ARWEN youtube efendisi - 5 gün önce
Allahım çok büyük rest acun abinin halini kimseye vermesin allah
Emre Yıldız
Emre Yıldız - 5 gün önce
Takipten çıkabilir bu gayet normal bir şey yani hem sizene abii amk
Ahmet Ceylan
Ahmet Ceylan - 5 gün önce
Acununda cokda sikinde.
Recep Tayyip Erdoğan
Recep Tayyip Erdoğan - 5 gün önce
Yediği kaba sıçtı.
İstanbul İstanbul
İstanbul İstanbul - 5 gün önce
Bu stiprizci adam mi olmuş fare dağa küsmüş dağın haberi yok
Benden Ötürü
Benden Ötürü - 5 gün önce
aa çok ayıp hiç ykışmıyo böle şeyler hadi bensana bi köfte ekmek yaptırıp rıfkı abinden gönderticem hadi canım sikerler enayiyi
Elif Yılmaz
Elif Yılmaz - 5 gün önce
Cok buyuk bi restmis cidden
Hasan Ulutaş
Hasan Ulutaş - 5 gün önce
*ohaaa resmen acunu öldürmüşşşş !!! olamaazzzz takipten çıkarmakta neeee çok sertt*
Gülçin melis Ergün
Gülçin melis Ergün - 5 gün önce
Acun abi sen o nankör insan la birlikte bir daha umursama karekter siz anca anlamsız konuşur Boş boğaz piç o evi haketmiyor sun puşt kahpe çocuğu oruspu çocuğu tıfıl yerden bitme yer elması elmaya kurban olsun kancık anası sikişmiş senden konuşmaları rından nefret ediyorum hakanın tırnağı olamaz sın kansız köpek 🐶 🐷 🐵 🐰 🐮 🐻 🐻 🐼 🐡 🐌
Kemal Çalışır
Kemal Çalışır - 5 gün önce
Acun reisinde çokta umrunda
Eray Doğan
Eray Doğan - 5 gün önce
büyük rest resmen tehdit etmiş
Muhammet Abir
Muhammet Abir - 5 gün önce
Bu acunun cok umrunda mk sanki😂
Hayati Bulut
Hayati Bulut - 5 gün önce
Turabi en az finali hak ediyordu acun yüklenince oyu düştü bu survivor olmadı sn acun
İsmail Balyemez
İsmail Balyemez - 5 gün önce
Ohaa bu olay ciddi mi? Bence bu bir dönüm noktası insanlık tehlikede kartlar yeniden dağıtılır...
Serdar Çağlar
Serdar Çağlar - 5 gün önce
Ne büyük haber
Osman Sixfinger
Osman Sixfinger - 5 gün önce
Yapacağın videoyu sikeyim
Yunus Emre
Yunus Emre - 5 gün önce
Acun bunu görür turabiyi survivor almam der Ne boş işlerle uğraşıyonuz
Berkay Paytar
Berkay Paytar - 5 gün önce
Para için striptiz yapandan zattan ne hayır gelir sözde adam(!) adamlıktan bahsediyor birde. Para için gay olsa şaşırmam. Kilotlu turbo
Also known as The Capricorn
Alınganlığa lüzum yok
Hemra Batur
Hemra Batur - 5 gün önce
Acun için ne buyuk kayıp 😀
Sami Turkme
Sami Turkme - 5 gün önce
Çok büyük bok yemiş amk boş adam turabla
hakan Akal
hakan Akal - 5 gün önce
Çok önemli bir haber. Ortadoğuda kartlar yeniden dağıtılıyor. Çok ta önemli bir şeydi sanki amk.
Bu haberlere ilgi duyanın haberdekiler kadar beyni yoktur.
Safiye Kurt
Safiye Kurt - 5 gün önce
Ya siz ne mal insanlarsınız bir başlık atıyorsunuz bambaşka seyler cıkıyor
2KAFADAR
2KAFADAR - 5 gün önce
Hacı inanamıyorum.Turabi Acunu takip etmeyi bırakmış.Nasıl olur abi bu.Savaş nedeni resmen 😀😀😀
funda durmaz
funda durmaz - 5 gün önce
Bu muydu rest sanki turabi acunu takip etmeyince acunun takipçisi kalmıycak
Aykut Özkut
Aykut Özkut - 5 gün önce
herşeyini acuna borçlu bu tip
Furkan Demir
Furkan Demir - 5 gün önce
Güzel Clickbait mal adam
Berke Uslu
Berke Uslu - 5 gün önce
Oha olaya bak CIA devreye gitmesi lazım bu nasıl rest aman Tanrım!
Ahmet Ulan
Ahmet Ulan - 5 gün önce
OHA TURABİ ACUNU TAKİPTEN ÇIKARMIŞ BU TRENDLERDE 1# OLMALIYDI
Ahmet Ulan
Ahmet Ulan - 5 gün önce
Ohhhaaaaa
KURTHAN KURTBEYLİ
KURTHAN KURTBEYLİ - 5 gün önce
*TAVŞAN DAĞA KÜSMÜŞ DAĞIN HABERİ FALAN FİLAN İŞTE.......*
*YEMEK YEDİĞİN TASA TÜKÜRMEK VSVSVSVS*
*DAHA ÇOK ÖRNEKLER VERİLEBİLİR SURVİVOR DA ZENĞİN OLUP HAKSIZ OLDUĞUN YÜZÜNE VURULUNCA HAZMEDEMEYİP NANKÖRLÜK ETMEK KLASİK GERÇİ BEKLENEN Bİ HAREKET*
Özlem Paksoy
Özlem Paksoy - 5 gün önce
turabi finale gitmeyi hak etmisti orda haksizlik yapildi anormal degilmi acunla turabi bi munakasa yasiyor 2 sene art arda sampiyon olmus tirabi finale cikmiyor ve onun yerine 2016 da survivor da 5 olmuş nagihan finale cikiyor ademin sampiyon opmasinda bir,sikinti yok ama turabi finale cok rahat cikardi
OĞUZHAN ÖZDEMİR
OĞUZHAN ÖZDEMİR - 5 gün önce
Ne Büyük Bir Hamleymiş Nerden Ögrendin Bunu
Bedirhan Coşar
Bedirhan Coşar - 5 gün önce
Yapacağın videonun jxjdkfk bu muydu rest
ENES AK
ENES AK - 5 gün önce
Turabi kurabi
TR - Emirhan
TR - Emirhan - 5 gün önce
Ororspu Çoçukları Bilmeden Konuşmayın Acun kendi parasından vermiyo ödülü Ortaklarlar beraber Sponsorlarla beraber Verliyor O pata Survıvıro Acununmu Zannedıyosunuz Kaç Tane Kişi Ortak Ona AQ
Elif Mrt.
Elif Mrt. - 5 gün önce
Acun orada haklıydı ama bir yarışmacının üzerine oylama anında bu kadar gidilmesi yalnış...
Işıl Er
Işıl Er - 5 gün önce
Aman ne büyük konu ülkede neler yaşanıyo umrunuzda değil ama bunlar çok önemli dime...
yavuz selim
yavuz selim - 5 gün önce
bunu izleyen beynimi sikim aq
Sevdicegim
Sevdicegim - 5 gün önce
Vaybe prime bak amina koyim 😎😁😂
ww
ww - 5 gün önce
Tabi takipten çıkarıcak adem belki yine şampiyon olacaktı ama acun öyle bir şey yaptı ki damla hilmi anıl ve turabiye yazık oldu çeyrek finalde damlaya oy atanların bazılarının onay kodu seçim bittikten sonra geldi bazılarında hatalı yarışmacı girdiniz dendi
burda ademe laf atmıyorum ama nagihan 2.liği aslında hak etmiyordu onu diyorum ve turabi acunun yaptığı bu şeyi görse(belki de gördü bilmiyorum) takipten çıkarmak yerine daha büyük şeyler bile yapabilir
Hakkı cıbık
Hakkı cıbık - 5 gün önce
Acunun da çok sikindydi
Hannan Isıklar
Hannan Isıklar - 5 gün önce
Aminakoyim o kadarda izledim bi takipten cikarmis bunun icin 1.31 snyemi caldin oc
Mahir Devkaya
Mahir Devkaya - 5 gün önce
insanin içinde kötülük ve hayinlik varsa eğer tilyoner de olsa bir gun hepsi kaybeder acun iyi birine benziyor fakat turabiyi bilmem ikisinide tanimiyorum arkadaşlar turabi iki kez kazandi bu seferde almasin baskasini firsat versin her zaman kazanacak diye bisey yok lutfen arkadaslar
sami özcan
sami özcan - 6 gün önce
ananı sikiiim ohaaaaa reste baaaaaak...
Muhammed UÇAR
Muhammed UÇAR - 6 gün önce
ulan memlekette ne kadar mal var amk
Yusuf Barutçu
Yusuf Barutçu - 6 gün önce
Yalniz fena rest cekmis öff be (acun ilicali'ninda cok s*kindeydi zaten)
Gurkan Karadag
Gurkan Karadag - 6 gün önce
Acundan önce bodrumlarda dar mayoyla haldır huldur vurduruyodu.
Aşk kaldı sağ
Aşk kaldı sağ - 6 gün önce
Çıkarsın hirbo turabi. Şovdan başka bildiği bişey yoktu zaten
Orkun Çaylak
Orkun Çaylak - 6 gün önce
Tavşan dağa küsmüş dağın habarı yok 😂😂😂 insanoğlu hep mi böyle seni sen yapan sahibine trip atmis😂😂😂bi turabi gider diğer kurabiye gelir sıkıntımı bu😎burdan sana ekmek çıkmaz sen ne yap biliyon mu mersinde bi tantuni dükkanı ac yanınada kerebiç dükkanı islet elindeki parayı da panamada kızlara yedirme modan geçti bak demedi deme ekmeğe dilenin sonra abi sözü dinle😎👌🇹🇷
Dr. Chifoilisk
Dr. Chifoilisk - 6 gün önce
Turabi sikmis
Mehmet Alper Çağırtekin
Okadar onemli bi mesele ki bu hemen trendlere sokmaliyiz arkadaslar herkes like atsin pls
sadık güler
sadık güler - 6 gün önce
Aman ne kadar önemli. Bunu öğrediğim için o kadar mutlu oldum anlatamam. Çünkü çok önemli bişey bu. Hayata bakış açım değişti. Ne kadar fazla gereksiz insanlarsınız ya.
Müptezel Samet
Müptezel Samet - 6 gün önce
hayda nası takipten çıkar ya dünyanın sonu geldi
serk jump
serk jump - 6 gün önce
Eee şimdi ne olacak beyler 3. dünya savaşı çıkmasın amk
Skood
Skood - 6 gün önce
Ne hamle bee 🔥🔥 Turabi baba boynuma dola
ramiz karaeski
ramiz karaeski - 6 gün önce
yapacan videoyu sikim gavat
#52 Berkay
#52 Berkay - 6 gün önce
Hassiktir amınakoyım resmen öldürmüş takipten çıkarak
Betül Yılmaz
Betül Yılmaz - 6 gün önce
Turabi kimseyi takip etmiyordu ki survivor panaromada gösteriyor zaten açıp izleyebilirsiniz 🙃
guzel günler
guzel günler - 6 gün önce
Aman ne kadar önemli
Çiçekli Mutfağım
Çiçekli Mutfağım - 6 gün önce
Merhaba arkadaşlar kanalima abone olurmusunuz 🙏💕🤗
Susamadım Acıktım
Susamadım Acıktım - 6 gün önce
Yemek yediği kaba pislemiş bu yaptığı saçma
Bess Xc
Bess Xc - 6 gün önce
Zatenn takip etniyodu ki götünden sallıyip durma
SONER AVCI
SONER AVCI - 6 gün önce
senın ananı sıkım bu nebıcım vıdeo
Elsa Makyajları
Elsa Makyajları - 6 gün önce
Acun kadere inanan bir insan sözde. Ama başkalarinin kaderiyle oynuyor. dedikleri bile bağdasmiyir
TeKTaBaNCa
TeKTaBaNCa - 6 gün önce
Bakıyorum da yorumlara acun sayesınde tanındın para kazandın ama acunda turabıden kazandıklarını versın turabıye ozaman acun zararlı cıkar ozamanda
Emin Akdeniz
Emin Akdeniz - 6 gün önce
Derdini sikim
Nihal Ekenel
Nihal Ekenel - 6 gün önce
Gerçekten acunda takıcaktı bunu
Türk Türk
Türk Türk - 6 gün önce
acun icin büyük bi kayip :)
Çağrı Yiğit Altuntaş
Çağrı Yiğit Altuntaş - 6 gün önce
koskoca milyarder acunu takipten çıkmış acunun çokta sikinde
Bora Saraç
Bora Saraç - 6 gün önce
ACUN REYTING ICIN ADAM HARCADI EGER turabı adamsa gercekten bı daha asla katılmaz bu yarısmaya bence...
XxİmçİÇiXx XxuyurmuxX
XxİmçİÇiXx XxuyurmuxX - 6 gün önce
Acununda çokta sikindeydi aq
Buse Gül Esin
Buse Gül Esin - 6 gün önce
çünkü turabi kendi bir şey sanan zamanında hayran kaşımak için acındıran iğrenç bir insandır . şimdide egonun kurbanı olacak inşallah
Hayatın Anlamsızlığı
Hayatın Anlamsızlığı - 6 gün önce
Eser west-turabi rest
Berke KARA
Berke KARA - 6 gün önce
Şu turabiyi acun bir daha survivora almasın
NAİL KURUN
NAİL KURUN - 6 gün önce
Çok önemli bilgi bu bilgiyle artık atomu parçalır.😀😀😀😀
Hasan Inat
Hasan Inat - 6 gün önce
Soran olursa 2 kupamiz var dersiniz.
Yavuz Emir
Yavuz Emir - 6 gün önce
Ulan ne şok oldum ya. Resmen kanım çekildi amk.
kanal d
kanal d - 6 gün önce
turbinin hakkına girdi acun o akşam adem değil turabi kupayı kaldıracaktı ama acun milletin kaderiyle oynadı
abone olun kanalıma
Ufuk Akın
Ufuk Akın - 6 gün önce
Bir japon ata sözü derki あなたは、優しい持っている果物の庭を歩いて、あなたはそれが最大の優しさで物思いにふけるように見えます。
boynumdan öpp
boynumdan öpp - 6 gün önce
Amk kekosu OROSPU ÇOCUĞU yerken iyi, Acun malinda kabahat bu serefsizi korudu kolladi adam etti. Diskalifiye olmayı hak etti etmedi, millete saldırdı sustu, hakaret etti duymadı. Bu kanı bozuklarin alayı aynı!
Mert Güler
Mert Güler - 6 gün önce
Hilmiceme yaptığım heycanı yok videosu :
https://www.youtube.com/watch?v=vgTtw-1tFuU
mandalimon
mandalimon - 6 gün önce
Ya nagihan kimmiş turabiyi eleyecek acununda arkadaşı ölmüş hala kurgu peşinde bi rahat dur acun
Yusuf Kaan
Yusuf Kaan - 6 gün önce
karaktersizce geliyor bana yaptıkları acun haklı bence
Sonraki