Bilal Sonses & Reynmen - Sen Aldırma (Çare Gelmez)

595 244
35 172
 
YORUMLAR
Bilal Sonses
Bilal Sonses - 3 aylar önce
‪#SenAldırma’ya ilginiz için teşekkürler. Bu eseri İbrahim Erkal’dan daha iyi söyleme gibi bir gayemiz olmadı, olamaz. Sevdiğimiz bir şarkıydı, yorumladığımız için çok mutluyuz. Bu vesileyle yeni nesile İbrahim abiyi tanıttığımız, unutanlara da hatırlattığımız için çok mutluyuz. ‬
Peter Peterti
Peter Peterti - 2 gün önce
35.000 dislike. Yuh be. Insan olamaz bunlar. Kiskanc bebeler.
ibram salim
ibram salim - 2 gün önce
❤👌👍🖒✌🤗
Qalib Hesenov
Qalib Hesenov - 3 gün önce
Super abi Reymennen sarki soylemek size cok yarasmis👏👏❤❤👍👍
Buğra Vox
Buğra Vox - 3 gün önce
Merhaba dostlarım , size bir kaç bir şey söylemek istiyorum . Kendi bestelerimi yapıp söylüyorum ancak kendimi kitleye gösterecek gücüm yok eğer bana destek olmak isteyen dostlarım var ise kanalımda ki videolar üzerinden bana yorum yapabilirler . Şimdiden çok teşekkür ederim ...
Goncagul BTS Akgun Army
Goncagul BTS Akgun Army - 6 gün önce
Bilal Sonses canım yanıyor abi
Djehit Djambazov
Djehit Djambazov - Saatler önce
Devamı bekleris
Djehit Djambazov
Djehit Djambazov - Saatler önce
Cok guzell
Emine Rehber
Emine Rehber - 14 saatler önce
Bir şeyler yaparken bunu dinliyorum çoooooook güzel
Ömer Kürşat Yanık
Ömer Kürşat Yanık - 14 saatler önce
Ibrahim erkalin kemikleri sızladı yeminle . Parçanın içinden geçmiş heriflermk
SALİH YÜKSEL
SALİH YÜKSEL - 17 saatler önce
klip olosaydı iyi olurdu
İlammedre
İlammedre - 18 saatler önce
Reynmen i takip edenler like atsın
Kamran Qasımov
Kamran Qasımov - Gün önce
guzel olmus
Kemal Güneş
Kemal Güneş - Gün önce
Amk veletleri at yaraklari size girsin reynmeni hic sevmiyom bi karsima ciksin
tuncay yasemin
tuncay yasemin - Gün önce
İbrahim erkal yaşasaydı kalpten giderdi berbat ötesi
Poisonous Arrow
Poisonous Arrow - Gün önce
O kadar içten ve güzel soylemisler ki bi ☆(yıldız) bu kadarı ni yapabilir
HARİKA GAME
HARİKA GAME - Gün önce
Çok güzel söyledin yinede ağzına sağlık
Safiye Kumru
Safiye Kumru - 2 gün önce
Üstleriydi bu 🏕😙😉😂😅🏕finduk
Peter Peterti
Peter Peterti - 2 gün önce
35.000 dislike. Yuh be. Insan olamaz bunlar. Kiskanc bebeler.
BRAD PITT
BRAD PITT - 15 saatler önce
Sen salaksin
72muhammed Saruhan
72muhammed Saruhan - 2 gün önce
BURDAA OLAN VARMİ BEGENİN SAYİMİZZİ BİLELİM TR TR
Elif Özyer
Elif Özyer - 2 gün önce
Adamasiniz seinşzle güzel bir sarki daha
Selma Selma
Selma Selma - 2 gün önce
Care gelmez aglamakdan, ayrilmi et tirnakdan....baska yol yoook ayrilmakdaannnnnnn...
Ali osman Uncu
Ali osman Uncu - 2 gün önce
Sebepsiz yer gelenler
FlashGame s
FlashGame s - 2 gün önce
Çare gelmez +1 lemekten
VideoMan
VideoMan - 2 gün önce
Son videomuzda en çok para kazanan 10 youtube kanalını ele aldık.Videolarımızı izleyerek bize destek olabilirsiniz. Her desteğiniz benim için 1 adım ilerlemdir. Şimdiden teşekkür ederim.İyi günler dilerim.
Nisanur Erdoğan
Nisanur Erdoğan - 2 gün önce
Reynmen diyenler hadi buraya😂😁+1
Abdurrahman Aykut
Abdurrahman Aykut - 3 gün önce
Arabeski ararken bulduğum tek şey yapay ve ucuz bir slow pop. Efsane şarkı yerle bir olmuş. ILIK ILIK söylemeseydiniz keşke şarkıyı.
suskun dunyamm
suskun dunyamm - 3 gün önce
Offfffff harikasiniz yaaa 😘
Qalib Hesenov
Qalib Hesenov - 3 gün önce
Ne kader zor duet ❤❤👍👍
Tamer Batan
Tamer Batan - 3 gün önce
abi şarkını beyendim
Duru ALTIN
Duru ALTIN - 3 gün önce
Sesleriniz ne kadar çok benziyor ağzınıza yüreğinize sağlık çok güzel yorumlamışsınız ikinizide çok beğeniyorum yolunuz açık olsun
fraktür ‘
fraktür ‘ - 3 gün önce
anama ana diyesin
Umut Saylan
Umut Saylan - 4 gün önce
1.21 "farz et" ayrı yazılır
KAZIM KIZILTAŞ
KAZIM KIZILTAŞ - 4 gün önce
Im From russhi
muhamet öz
muhamet öz - 4 gün önce
bişi demim abi ikinizin heykelini diksinlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Melek Karanfil
Melek Karanfil - 5 gün önce
çok begendim
ömer Kesik
ömer Kesik - 5 gün önce
Abi efsane şarkı olmuş
Fadime Kaplan
Fadime Kaplan - 5 gün önce
😍
Resul Ceren
Resul Ceren - 5 gün önce
Bilal piyasadaki kisilerden daha saglam sesin var yolun acik olsun bilader...
Sena Telli
Sena Telli - 5 gün önce
Çok güzel olmuş
Emrullah Turgay
Emrullah Turgay - 5 gün önce
Abi sesler aynı.
ByErdo Gt
ByErdo Gt - 5 gün önce
Sik ayrılır mı yarrakdan
Leyla Yılmaz
Leyla Yılmaz - 5 gün önce
Çok güzel
ahmet analay
ahmet analay - 6 gün önce
yoklama almaya gerek yok zaten herkes burda
MANYAK TV
MANYAK TV - 6 gün önce
Tamam reynmen daha iyi tartışmayın içinizden xdsasdafdaxda
Kader Sahin
Kader Sahin - 6 gün önce
👍👍👍🎵🎵🎵
Songül Dalbul
Songül Dalbul - 6 gün önce
Beğenenler Layk atsın 😁
mehmet emin yagmur
mehmet emin yagmur - 6 gün önce
BÜGÜN SINIFTA MAL GİBİ BUNU BARĞIRA BAĞIRA SÖYLEDİM EFKARLIYI LAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
İHackPvp
İHackPvp - 6 gün önce
Okula gidiyorum beğeninde hatıra kalsın.
Mert Enes Öz
Mert Enes Öz - 3 gün önce
Siktirgit buda hatıram kalsın
Meryem Arpa
Meryem Arpa - 4 gün önce
Vay beeeee
inTRo
inTRo - 6 gün önce
OKULLAR AÇİLDİ ÇARE GELMEZ AĞLAMAKTAN ):::::::::::::::::::::
inTRo
inTRo - 6 gün önce
@Fetihan Gortay KEŞKE 258 SANIYEDE BITSE
Fetihan Gortay
Fetihan Gortay - 6 gün önce
inTRo 258 gün sonra bitiyor
Ebru Özmen
Ebru Özmen - 6 gün önce
Ne guzel bir ikili olmuşsunuz basarlarinizin devamini bekleriz harika olmus şarkı
Zilan Dilekli
Zilan Dilekli - 6 gün önce
Yeni sarki gelsin artik
ayaz rodoplu
ayaz rodoplu - 6 gün önce
13 eylül dinleyenler +1
Aşkı vuslat
Aşkı vuslat - 6 gün önce
Farkli yorumla okumakda cok guzel agziniza saglik basarilar..
Ya KUL
Ya KUL - 7 gün önce
İbrahim Erkal Allah rahmet Eylesin. :(
Emrah Sercan
Emrah Sercan - 7 gün önce
ERKAL ÖLMEDİ KALBİMİZDE YAŞIYOR!!!
Goncagul BTS Akgun Army
Goncagul BTS Akgun Army - 7 gün önce
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Goncagul BTS Akgun Army
Goncagul BTS Akgun Army - 7 gün önce
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 sevgilim beni aldatı
Mert Şükrü Oyun Kralı
Mert Şükrü Oyun Kralı - 7 gün önce
"Anan Senin Anan Yarim Baban Senin Baban Yarim"
Reynmen
KOMaNdo
KOMaNdo - 7 gün önce
Sa
Sebnem Nurika
Sebnem Nurika - 7 gün önce
Reynin sesi gelince adam bir garip oluyor ne biliyim(⚡️
Aykan Şeker
Aykan Şeker - 7 gün önce
Şarkının a.q koydunuz ...
Remzi Akca
Remzi Akca - 7 gün önce
Abi Ibrahim erkali hatirladim yaa
specials gt
specials gt - 7 gün önce
her gun bizim hoca dinliyo biz de dinledik sozlu 0 geldi
Nuhbey Sahin
Nuhbey Sahin - 7 gün önce
😫😪
Sonraki