Sagopa Kajmer & Ahmet Kaya - Söyle (2018)

21 917
870
 
YORUMLAR
Efe Design
Efe Design - 4 aylar önce
Yeni mix : https://youtu.be/PMKt-a4dBJA
Alpaslan Karaman
Alpaslan Karaman - 2 aylar önce
1
Burak A.
Burak A. - 2 aylar önce
Ahmet kaya daha çok yapsan ? Birde Norm Ender düşündün mü hiç?
Hakan ÖZER
Hakan ÖZER - 3 aylar önce
Sagopa Kajmer & Ahmet Kaya - Söyle (2018)/mix yazmalısınız
U K
U K - 3 gün önce
AMK nereden geldiyse aklıma uyurken kalktım bunu dnliyorum
Ulker Akkurt
Ulker Akkurt - 4 gün önce
Tammmmmm 1 gercek serefsizsiniz kurdooooooooooo tammmm namussuzzzzzzz
Ugur yıldırım
Ugur yıldırım - 5 gün önce
Girişte ki es'ler olmasa harika olurmuş
erdal oyunda
erdal oyunda - 8 gün önce
Ahmet kaya ölmez elinde sazi
po1xcsgo
po1xcsgo - 8 gün önce
Daha 100 görüntülenme varken Facebook Türkçe Rap Dinleme Platformunda paylaşmıştın o zaman dinlemiştim vay be..
Hayatina Pati Kat
Hayatina Pati Kat - 9 gün önce
En iyi mixin bence şarkı orjinal gibi duruyor. Sanki sago ve ahmet kaya bir araya gelip bu sarkiyi yapmis gibi. Arkadasima dinlettim. Nasi olm duet yapmaslar lan Ahmet kaya vefat etmedimi dedi.
YiĞiT
YiĞiT - 10 gün önce
Ahmet Kaya mekanın cennet olsun güzel insan :(
Emirhan gezer
Emirhan gezer - 11 gün önce
....
Bilgen POLAT
Bilgen POLAT - 11 gün önce
Ahmet Kaya nın bu sarkısını sagopa düeti ile kesf ediyor olusum😀
özlem erten
özlem erten - 12 gün önce
Sene 90 lara gittim harika iki insan ve eskimeyen üstad nur içinde uyu
erdogan demir
erdogan demir - 13 gün önce
Süper ötesi Allah vergisi Ahmet Kaya efsane Sagopa da oyle
01karacocuk01 poyraz
01karacocuk01 poyraz - 13 gün önce
Allah belani versin tugba
Gülçin EL
Gülçin EL - 14 gün önce
her gün doz almadan uyumuyorum
muhammet çelik
muhammet çelik - 15 gün önce
daha öyle güzel gözler göremdim
qweqwqwq
Sabriye Sakarya
Sabriye Sakarya - 15 gün önce
şimdi ben nerdeyim sen nerde:(
Emir Başak
Emir Başak - 16 gün önce
Melisa sen beni degil baskasini sectin ama o seni benim kadar sevmeyecek başlamadan bitirdin
Hasan Aydemir
Hasan Aydemir - 16 gün önce
Yanıyor ömrüm
Troubled Child
Troubled Child - 19 gün önce
vay aq
Aslan Ruhu
Aslan Ruhu - 20 gün önce
Büyük Usta Ahmet Kaya..❤⚘
Muhammed Palabiyik
Muhammed Palabiyik - 20 gün önce
İnş daha çok büyürsün ❤
SANDIKLI TRAP
SANDIKLI TRAP - 21 gün önce
youtube kanalımda audio spectrum yapabilirmiyim eğer izin verirseniz
Caner Harman
Caner Harman - 23 gün önce
Tanrim lanet olsun dunyana
Pelin Öncül
Pelin Öncül - 24 gün önce
🍷❤
Ali uğur Karakış
Ali uğur Karakış - 24 gün önce
İmkânsızlar ülkelerin imkansız aşklara sevdalanan insanlarıyız biz
gülis Tan
gülis Tan - 25 gün önce
cok guzel olmus lutfen böyle devam 😊
Ali Fuat
Ali Fuat - 27 gün önce
Güzel ama müzikte ara kesinti iyi olmamış
Kadir Çelik
Kadir Çelik - 28 gün önce
LAZ KIZI UNUTMADIM SENİ SEVİYORUM ♥️
Kaan Kaan
Kaan Kaan - Aylar önce
bu şarkıarlını spotify a taşımalısın bence :)
Melodi
Melodi - Aylar önce
Ahmet Kaya. ♡
Ma Vi
Ma Vi - Aylar önce
Kafamdaki gürültüyü susturan şarkı oldu.. 🙏🙏 Ömrü yananlar da sizinle.
Harika Kafalar
Harika Kafalar - Aylar önce
Ahmet kayanın söyle diye girdiği kısımda tüyler diken diken oldu amk
Elica Hristova
Elica Hristova - Aylar önce
❤👑
Alieren Çağlar
Alieren Çağlar - Aylar önce
Efso
mami krdmr
mami krdmr - Aylar önce
Rap İn kralı 👍 ve Ahmet Kaya kral 👍
Haktan Tamnan
Haktan Tamnan - Aylar önce
Arkadaş Ahmet Kaya dinlemek istiyor ben sagopa helal be aynı anda iki duygu
ömer bakan
ömer bakan - Aylar önce
süper olmuş yaa
Orhan Yıldırım
Orhan Yıldırım - Aylar önce
Efsanee
Orhan Yıldırım
Orhan Yıldırım - Aylar önce
Soyleee😍❤️😍❤️😍😍😘😘😘
Orhan Yıldırım
Orhan Yıldırım - Aylar önce
Harikaaa
Orhan Yıldırım
Orhan Yıldırım - Aylar önce
😍❤️😍
Orhan Yıldırım
Orhan Yıldırım - Aylar önce
😍
Sıfır Bir
Sıfır Bir - Aylar önce
Bu ülkede hep ölünce kıymet biliniyor.
hasan lazginoglu
hasan lazginoglu - Aylar önce
Seni unutamayız.....
Alp Dogan Caglar
Alp Dogan Caglar - Aylar önce
Her sözünündemi ben olurum
Her ben olduğumda HİÇ olurum
Koskoca evrende bir toz olurum
Rabbim seni iyiki yollamış
Günümüzün Mevlanası
HAMZA AKALIN
HAMZA AKALIN - Aylar önce
Süper şarkı güzel
ertelendim
ertelendim - Aylar önce
messi ile ronaldo aynı takımda oynamış gibi..
sagopa & ahmet kaya #respect
Ferhat Yılmaz
Ferhat Yılmaz - Aylar önce
Herşeyden değerli olan zamanı birazda tersten okusanız
ÜMİT YILDIZ
ÜMİT YILDIZ - Aylar önce
Sonra diyorsunuz neden ülkede intihar fazla oluyor
Murat Arslan
Murat Arslan - Aylar önce
Hangi orospu ç... yaptı bu şarkıyı anasına düet etsin🦈
Murat Arslan
Murat Arslan - Aylar önce
+Omer Somer ulan götünü kasecem senin gelmessen orospu evladısın annesini siktiğimin piçi
Murat Arslan
Murat Arslan - Aylar önce
+Omer Somer bacısını sikdiğimin homosu
Murat Arslan
Murat Arslan - Aylar önce
+Omer Somer gel lan kahpe evladı senin adamını sikeyim beylikdüzü medilayf hastanenin 20 metre altı hitit buğneş insaatına gel kaba inşaat içi seni ananın amına sokacam amına goduğumun veleti ananı sikecem senin gel
Murat Arslan
Murat Arslan - Aylar önce
+Omer Somer senin varya gırtlagını sikerim cocuksun boyundan büyük laflar ettin biraz erkeksen gel oğlum işte misafir edeyim seni
Murat Arslan
Murat Arslan - Aylar önce
+Omer Somer yarragımı yersin beylikdüzüne gel misafir ederim seni
Samet Ayaz
Samet Ayaz - Aylar önce
Ahmet Kaya'yı yaşatanların olması ne güzel birşey :)
CryzPuzs Alper Güngör
CryzPuzs Alper Güngör - Aylar önce
Dur Sago Daha Bergen İn Tribinden Çıkamadık
Napıyorsun Kafama Geldi
PUBG MOBİLE OYUNCUSU
PUBG MOBİLE OYUNCUSU - Aylar önce
Dışarıda Kar Yağıyor doğru
Ayetullah Narin
Ayetullah Narin - Aylar önce
Efsane ✌🏻✌🏻✌🏻
ertelendim
ertelendim - Aylar önce
ben öldüğümde götüme pamuk yerine usb ile bu müziği tıkasınlar, vasiyetimdir..
ertelendim
ertelendim - Aylar önce
ah sen, bir bilsen
ertelendim
ertelendim - Aylar önce
gazapizm sagopa ve cem adrian müzik dünyasını daha güzel yerlere getiriyor
Nejdet Örs
Nejdet Örs - Aylar önce
PKK'LI AHMET KAYA'YI HALA DİNLEYEN ve BEN SANATINA BAKARIM DİYENLERE GELSİN..!
2 amca çocuğu kuzen İstanbul'dan Cizre/Katran karakoluna vatani görevlerini yapmak için giderler.Sürekli birlikte vakit geçirirler nöbetleri bile beraber tutarlar.Bir akrabalarının düğününe gitmeleri gerekir ancak ikisine birden izin çıkmaz birisi izne ayrılır.Kuzenlerden birisi nöbette başka bir askerle birlikteyken arkadaşı mevzide uyur kendisi de ileriden geçen koyun sürüsünü görür.Koyunların yakınına gittiğinde koyun postu giymiş ve sürünün arasına sızmış 3 pkk'lı terörist tarafından şehit edilir...
Diğer asker izinden döner,kuzenini şehit olduğu mevziye nöbet yazdırmaz komutanlar ancak o nöbetini başka bir asker ile değiştirerek o mevzide nöbet tutar.Gece yarısı bir koyun sürüsünün karakol yakınlarından geçtiğini görür.Mevzisini terk ederek sürüye yaklaşır.Kuzenini şehit eden koyun postu giymiş sürünen pkk'lıları fark eder ve 3 pkk'lıyı da öldürür...
Öldürülen 3 pkk'lının isimleri Ahmet Kaya köpeğinin "Biz üç kişiyiz" şarkısında geçen "Bedirhan,Nazlıcan ve Suphi" dir
"Ey Bedirhan; katran gecelerin heyulası,
Ey Bedirhan; kancık pusuların belası..."
Bu beyitteki "katran" Şırnak/Cizre/Katrak karakolunu tasvir etmektedir
HALEN BU AHMET KAYA ŞEREFSİZİNİ DİNLEYEBİLECEK MİSİNİZ?
VİCDANINIZ RAHATSA DİNLEYİN........
Nejdet Örs
Nejdet Örs - Aylar önce
Sagopa bunları bilmiyor olabilirmiki buradaki tepki öncelikle sagopayadır
Ömer P
Ömer P - Aylar önce
Sagopanin galiba parçasının altina ahmet kaya ile ilgili bi yorum yapmistim ve sonra sende bunu yaptın hediye gibi oldu bana )))) EYVALLAHHHH
Laxy
Laxy - Aylar önce
Ulan şu iki adam bir parça çıkarsa tüm ülke yas tutar evlat acısı niteliğinde efkârâ girer. Ruhu şad olsun ahmet kaya.
Sevim Karanlık
Sevim Karanlık - Aylar önce
Size aşığım ❤❤
Vito
Vito - 2 aylar önce
Harika bir şarkı Efe ..
Yakup Aydin
Yakup Aydin - 2 aylar önce
Adam king
Devran Yavuz
Devran Yavuz - 2 aylar önce
Reis helal olsun başarıların devamını görmek isterim
Zekeriya Çiftçi
Zekeriya Çiftçi - 2 aylar önce
Siper alın buralar değerlenicek 👏👍
Murat Sağlam
Murat Sağlam - 2 aylar önce
Bir ocak kışında gözüm uzaktan izler mayısı ondan sonra sevdik biz hı hı anam babam sevdiniz ben şimdi o piçin ihanetine kahpeliğinemi beni reklam pusulası gibi bile bile benimle taşşak geçergibi beni oynattı ortalıkta kendini paklamak için sen buna göz yumdun sen dahi herkes şimdi beni sevmekmi sikmekmi istiyorsunuz valla ona göre vercem nasıl olsa artık az kalkıyo
Elif Sayan
Elif Sayan - 2 aylar önce
heyt beee gelde bitme bu şarkıya emeğine sağlık sago
Erdal Kara
Erdal Kara - 2 aylar önce
ırk falan umrumda deyil hakarete gerekyok bildigim tek sey ikiside insanlara cok seyler veriyo anlayanlara ve kimin kurt kimin turk kimin terörist olduugunu kimse bilemez sonuna kadar miliyetciyim diyen adamlardan ne kurtler cikti kurtum diyenlerden vatan severlik cikti ahmet kaya guzel insan sagopa ise anlatmaya gerek yok biliyosunuz
Mustafa Yılmaz
Mustafa Yılmaz - 2 aylar önce
Biri rap müziğin idolü diğeri terörist.
Babacan Elverdi
Babacan Elverdi - Aylar önce
+BPREAL EVET DUYDUM TERÖRİST NE ALAKA ADAMIN TÜRKİYEYE NE ZARARI DOKUNDU LAN
BPREAL
BPREAL - Aylar önce
+Babacan Elverdi kardeşim sen Ahmet Kaya'nın vallahi biz apoyu özledik şarkısını hiç duydun mu?
Babacan Elverdi
Babacan Elverdi - Aylar önce
+BPREAL orospu çocuğu kansızlar sizi
BPREAL
BPREAL - Aylar önce
Sonunda! Akıllı bir adam buldum.
StylishMecnun91
StylishMecnun91 - 2 aylar önce
Guzel insan ahmed kaya! Keske halen muziklerini dinleyebilsek! Bu adami sevmeyen bu adama terrorsit diyen tam oruspu cocuklarisiniz rezil insanlar terrorsit asil sizin devletiniz ve sizin gibi pic insanlardir boyle guzel insana yapilir mi oruspunun evlatlari irkcilar yasasin ahmed kaya yasasin kurtler ve guzel irkcisiz turkler olsun irkci turkler
cahıde kozan
cahıde kozan - 2 aylar önce
Offf sagopa ya anca bu düet yakışırdı
Zeliha Dag
Zeliha Dag - 2 aylar önce
İki güzel adam 🍁
TÜRKMEN
TÜRKMEN - 2 aylar önce
ahmet kaya ve sagopa 6 aydır bu kadar mutlu olmamıştım
Hakan Ak
Hakan Ak - 2 aylar önce
Adamsın sagopa.
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen editim için kanalıma göz atabilirsiniz!
Zurinak Tore
Zurinak Tore - 2 aylar önce
Ooff of
Ebrahim Alhmadi
Ebrahim Alhmadi - 2 aylar önce
😘😘😘😍
Resul GÜNEŞSEVER
Resul GÜNEŞSEVER - 2 aylar önce
Iı şey ahmet kaya bundan öte yol yok ve sagopadan sorun varı mixlesen güzel bişeyler ortaya çıkabilir ilgilenirsen sevinirim 😃
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen editim için kanalıma göz atabilirsiniz!
Karışık Genç
Karışık Genç - 2 aylar önce
sago yazık sana bu adamla sarkı yapıyosan
Nursena Selçuk
Nursena Selçuk - 2 aylar önce
❤❤❤❤❤❤❤❤
Recep Sibal
Recep Sibal - 2 aylar önce
Hay sagopa ateist köpek sesine sokam pislik
Furkan İ-D
Furkan İ-D - 2 aylar önce
Orospu cocu birisiyle sagoyu karistirmayinn
BatuR Cvk
BatuR Cvk - 3 aylar önce
Kim nederse desin ben sagodan başka rapci tanımam
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen editim için kanalıma göz atabilirsiniz!
TMB Dizi Jenerik Müzikler
TMB Dizi Jenerik Müzikler - 3 aylar önce
Tek kelimeyle evsane ❤️❤️
yasar tut
yasar tut - 3 aylar önce
güzel olmuş elinize saglik
Murat Yılmazyıldırım
Murat Yılmazyıldırım - 3 aylar önce
Güzel izin alıyorum
kemal dagdibi
kemal dagdibi - 3 aylar önce
Sagopa ne zaman insan Olcan sen
derin derya
derin derya - 3 aylar önce
♥️😍
Yusuf Alperen
Yusuf Alperen - 3 aylar önce
Rep acidir ahmet kaya dinlemek de acidir aciya aci katarak dinlenir
Yusuf Özalp
Yusuf Özalp - 3 aylar önce
Kesicem kendimi amk böyle olmicak 😐
ayşe ulu
ayşe ulu - 3 aylar önce
Şimdi sen nerdesin ben nerde? Neden sen ben biz değil?
Harun Tok
Harun Tok - 3 aylar önce
Yıl 2019 hala dinleyenler
Şeyda Adıgüzel
Şeyda Adıgüzel - 3 aylar önce
Efsane olmus
Ahmet Gürsoy
Ahmet Gürsoy - 3 aylar önce
Mükemmel ! Özellikle ilk saniyelerdeki o durmalar çok hoşuma gitti .
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen editim için kanalıma göz atabilirsiniz!
MIRXAN72 OFFICIAL
MIRXAN72 OFFICIAL - 3 aylar önce
hll olsun valla efsane olmus >333
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen düeti için kanalıma göz atabilirsiniz!
Cixxx Xxxx
Cixxx Xxxx - 3 aylar önce
Hacım ne yapıyon sen yaa nasıl bunu yapiyosun remixi cuk diye oturtmussun yine..vesselam
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen düeti için kanalıma göz atabilirsiniz!
Cem Cem
Cem Cem - 3 aylar önce
Sago ahmet kaya ne alaka amk boktan olmus bozma derim sago dj akman gibi
Mücahit Candaş
Mücahit Candaş - 3 aylar önce
Bu 2 sanatçıyı birleştiren zihniyetinde mk
Azer Bubul
Azer Bubul - 3 aylar önce
Bu neşenin sonudur elbet derin bi baş ağrısı, 
Kahkahalar bugün senin, peki ya bundan sonrası? 
Gün geçer ve dost göçer; azdır yandaş sayısı, 
Bir Ocak kışında gözün uzaktan izler mayısı... HARIKA BEEE ❤❤
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX
KIRGIN ÇİÇEKLER REMİX - 2 aylar önce
Sagopa Kajmer ve Bergen düeti için kanalıma göz atabilirsiniz!
IByBurak HD
IByBurak HD - 3 aylar önce
2019 hala izleyenler 😜😜
Turkan Tekin
Turkan Tekin - 2 aylar önce
Bennnn😂
Sonraki