Somer şef o ismi stüdyodan gönderdi! | 3. Bölüm | MasterChef Türkiye

2 293
609
 
YORUMLAR
Şahin atçı
Şahin atçı - 6 saatler önce
Beyler Tiyatro oldugunu cok acık belli :D insanlari bölye şeyler yaparak izlemelerini saglıyorlar öbür
türlü kım izlicekki hep ayni taktık mk :DSAFAd
Erdem Ceylan
Erdem Ceylan - 12 saatler önce
Yaw kimse kusura bakmasın Türkler olarak AMK her program sadece kavga üzerinden nasıl program yapıyorsunuz AMK AMK çıldırıyorum tek kavgadan prim yapıyorsunuz
Uğur Ağdaş
Uğur Ağdaş - 19 saatler önce
Bu adam gitiği her yerden kovuluyor.
Bile bile yapıyor sanırım.
Esra Kes
Esra Kes - 20 saatler önce
BEN ÖZÜR DİLEMİYORUM HAHAHAHAHAHA :d::ddd
ozan usta
ozan usta - 22 saatler önce
Gordon Ramsay’nin taklidini yaparak başarılı jüri olmuş olmuyorsunuz. Orjinalinin çakmasını yapmayın kendiniz olun
Senpaii
Senpaii - 22 saatler önce
chefini sikiyim bu muratıda sikiyim bu şefleride bunların malın önde gideni ya
CBR'ın Sesi Motovlog
CBR'ın Sesi Motovlog - 22 saatler önce
Turabi=murat ikisi de aynı bok sırf reyting için tutuluyorlar
MURAT KANANKARA
MURAT KANANKARA - Gün önce
Bu herif her yerden kovuluyor :)
Türkiyem !
Türkiyem ! - Gün önce
Yerli hitman kim bilir ne işler çeviriyor
Mithat
Mithat - Gün önce
DELİ OROSPU ÇOCUĞU FDAHSJGFADSJHLKFDSLJKHAFSDGLKJFGLKŞFJKŞADGSŞHJKGASDJKLHGŞAGSDLNMFGVSLJKGFASDLHJKAGJKLGAJKLAGFASGFGFFGASKFASGHSDHDSAŞLHJKGFDASLHKŞFGCSZLHKŞGFSXLHJKFGASLHJKŞFASDGLHIKŞFASDGLHKPŞGFASDLHJKŞSGFDFLJKAGFSDLHYIJKŞESTRGUYOIŞY3ĞOIEYTWLYIJKŞWTRFSGEATRGOIQTGWGFERLYJKŞRWQPOFESDRGLYJKSGDLYIKŞFESDRGYP
Sinan Demir
Sinan Demir - Gün önce
Bu Adamı hangi programda görsem kovuluyor
Özdemir Öztürk
Özdemir Öztürk - Gün önce
yemekteyizin en gicik ise yaramazlarini alip hele bolulu oldugunu itda eden o adam boluda öyle adam yok tur
Duygu Sıylı
Duygu Sıylı - Gün önce
Bu murat bildiğin ruh hastası valla ruh hastası piskopat ya gıcık oluyorum
Onur Can KARAKÜTÜK
Onur Can KARAKÜTÜK - Gün önce
Yazık, belki de neler yaşamıştır:(
Seda Turan
Seda Turan - Gün önce
Bu adam her yerden kovuluyor😂
RRa en`E`Spor
RRa en`E`Spor - Gün önce
Amk Bu gene Tv8 de Yemekteyiz'dende kovulmuştu bu nasıl birkafa
Reis Reis
Reis Reis - Gün önce
Olum siz şakamısınız lan
Reis Reis
Reis Reis - Gün önce
Chefinize soksunlar
Ela Goral
Ela Goral - Gün önce
Salak murat
mekin katırcıoğlu
mekin katırcıoğlu - Gün önce
Bok gibi boktan beter çok adi...
İsmail HAKKI
İsmail HAKKI - Gün önce
Bu ve buna benzer programlar bu ve buna benzer insanlarla bu milletle resmen dalga geçiyor. Bunlar bu milleti manyak yerine , aptal yerine koyuyorlar.
Ben bu video ya şuan tamamen tesadüfen denk geldim. Yoksa inanın 5 dakika dahi bakılacak bir program 5 dakika zaman ayrılacak insanlar değil.
miku ne
miku ne - 2 gün önce
O değil de somer şef çok tatlı değil mi
Kadir Yavuz
Kadir Yavuz - 2 gün önce
Askerlik yaptım komutan davrandığı gibi konuşması ne kadar mantıklı ?
Gürkan Akça
Gürkan Akça - 2 gün önce
Bu ne saçma bi program amk
Tolga Atas
Tolga Atas - 2 gün önce
Bu ne lan kim izliyo bunu 🤣 pattes pattes pattes cıstak cıstak pattes 🤣🤣
Kaan Avem
Kaan Avem - 2 gün önce
Dışarı ÇIK KEL KAFALI ORUBPU COCUGU
Oyuncu TC
Oyuncu TC - 2 gün önce
1:30 sa en alttaki DRONEYİ görenler +1 pls :D
Best Oyuncu
Best Oyuncu - 2 gün önce
oxi gibi hep ban yiyor aq aoksjdaksdjl
ELIF BENGÜ YAZICI
ELIF BENGÜ YAZICI - 2 gün önce
Şu Murat'a sinir oluyorum ya😬
Yasmin Sezencan
Yasmin Sezencan - 2 gün önce
Şefler neden bu kadar kötü ya inzan hata yapmış olabilir bir artisleniyor olabilir sen sadece bi şefsin şeflere göre davran biraz çok ön yargılısınız
Büşra çetin
Büşra çetin - 2 gün önce
Bu şefler neden bu kadar egoist ve kibirli ???
yk k.
yk k. - 2 gün önce
Jüri harika yarışmacılar vasatın altında aq
Usagi Tsukino
Usagi Tsukino - 2 gün önce
hahahaha çok iyi lan
Amnesia Haze
Amnesia Haze - 3 gün önce
Hakan reis adamdır
A rtigoaas
A rtigoaas - 3 gün önce
O meyve tabağından sonra hiç şaşırmadım
Bennu ve oyuncakları
Bennu ve oyuncakları - 3 gün önce
merdaneyle hahhahahahh😂😂😂😂😂😂😂
cenk ulkuseven
cenk ulkuseven - 3 gün önce
Bundan sonra TV8 izlemeyecem alayı kurgu
Ertan Can Atik
Ertan Can Atik - 3 gün önce
Bu rahatsız atıldıysa izlenecek kıvama gelir program.
Hasan Durak
Hasan Durak - 3 gün önce
oyunculuk var lan burda
Hasan Durak
Hasan Durak - 3 gün önce
özenti bir kanal daha
yusuf tagman
yusuf tagman - 3 gün önce
Gotune koduklarım sanki memleketi kurtarıyot
Yiğit Reis
Yiğit Reis - 3 gün önce
Murat koyimde tur at
Ekrem Yumusk
Ekrem Yumusk - 3 gün önce
yemekle alakası yok acunun programlarında hep kavga şiddet var izlemeyin derim böyle adice hazırlanan programları izleyerek reyting üzerinden para kazandirmayın izlerseniz şeyma subaşı 50 bin dolarlık çantalar alir acun özel uçaklar alıp dünyayı gezerken sizde dolaptakı yarısı su içindeki yogurdu yemeye çalişirsiniz.
Emre Acıman
Emre Acıman - 3 gün önce
Ben böyle yarışma böyle rezillik görmedim acilen bu yarışma kaldırılmalıdır beni orda şef yada kaptan azarlicak ben susucam öylemi yok öyle dünya...
das kapital
das kapital - 3 gün önce
Şeflere bak 😂😂😂
orhun düşmez
orhun düşmez - 3 gün önce
ya somerin anasını senin avradını sikeyim ne boş adamlarsınız enflasyon olmuş% 17 faiz olmuş %24 siz hala yemekle oynuyosunuz hepinizin karısını sikeyim yakında ekmek arası makarna yiyeceksiniz haberiniz yok çoluğunuzu çocuğunuzu sikeyim
Sayko Gençlik
Sayko Gençlik - 3 gün önce
1:33 keltoşun dediği sadece şaka yapiyorum ne var bunda deyisine ayar olan tek benmiyim misafirligi gidip anne zoruyla acıktığını söyleyemeyen çocuk gibi amk :D
HÜDAVERDİ SAĞLAM
HÜDAVERDİ SAĞLAM - 3 gün önce
hareketlere bak amına kodumun oğilu
Techy34
Techy34 - 3 gün önce
Amk psikopatı
Mustafa subaşı
Mustafa subaşı - 3 gün önce
Hayatimdan caldiginiz saniseleri geri istiyorm amina koyum ülkenin derdine bak bunlarin derdine bak amk kelleri
mahmut hamza Kaboğlu
mahmut hamza Kaboğlu - 3 gün önce
Tam bi rezalet
Serhat Saçak
Serhat Saçak - 3 gün önce
Hakan diyor..
Lafını kesme kızın sen konuşma
Azarlama bağırma çocukmu lan bu murat herkes ona yürüyor..
Bence hepsi kurgu
mahmut hamza Kaboğlu
mahmut hamza Kaboğlu - 3 gün önce
Çok saçma boktan birşey hep sitsert ve kavga
Haktan Tunc
Haktan Tunc - 3 gün önce
Sokarım böyle proğrama
boran murat öcalan
boran murat öcalan - 3 gün önce
7:34 den sonrasını x0.25 de izleyin asdafsdafs
Nedime Erdoğan
Nedime Erdoğan - 3 gün önce
Bu ne biçim yarışma herşey pahaliyken çok israf var herşey çöpe gidiyo yazıktır hep kavga muratı orda reyting olsun diye tutuyorlar
OTOMOBİL MANYAĞI
OTOMOBİL MANYAĞI - 3 gün önce
Murattta tam vitaminsiz jonny sins tipi var
Nil sari
Nil sari - 3 gün önce
Bu muratı takip ediyorum bu kovulma ona yaradı kurallara daha uymaya başladı biraz hiper aktif buda başına bela kontrollü olmaya çalışıyor favorim sensin iyi aşçisin dokunulmazlığı alarak ta bunu ispatladın tebrikler
gercekleri soyleyen adam
gercekleri soyleyen adam - 3 gün önce
Boyle proframlar nedir amk ulkeyi siktiniz attiniz bastaki yetmiyor gibi..
Tunar Alizade
Tunar Alizade - 3 gün önce
Muratın nefret ediyorum
Süren Genç
Süren Genç - 3 gün önce
murat zaten yemekteyizde bile söz kesiyordu kaliba psikolojik sorunları var laf anlamıyor ?
Aysima Türkyılmaz
Aysima Türkyılmaz - 3 gün önce
19 yasındakine vuruldum
Mustafa Aygün
Mustafa Aygün - 3 gün önce
abi bu hakana ne oluyor artisliğe bak amk
Orkun ÖZCAN
Orkun ÖZCAN - 3 gün önce
Murat salak zaten
volkan mami
volkan mami - 3 gün önce
Bune rezalet be.kendini bir bok zanneden 3 zibidi sözde şefler. Orada askerlik yapan aşçı müsveddeleri.maddiyat için kendini ezdiren asaglatan bir kaç kişi.yani adamlarin bir hedefi var maddi manevî neyse mecburlar diyelim. Ya onları aşağılamaya çalışıp hakaretler eden bu 3 zibidi neyin nesi.ne oluyooooor acunnn yapıyorsanız adam gibi yapin
erhan pekbilek
erhan pekbilek - 3 gün önce
Türkiyede şef kalmamış Australyadan gurbetçi şef getirmişler. Sıçsa bunun gibi 10 tane şef çıkaracak 100 tane şef tanıyorum. Bu programın gastronomi ile yakından uzaktan alakası yok.
Elif Biçer
Elif Biçer - 3 gün önce
Murat ı hiç sevmiyorum o yemekteyiz e de katılmıştı orda da gıcıktı hatta onur büyüktopçuda onu kovmuştu
kemal Kurt
kemal Kurt - 3 gün önce
Silik murattt
Demir Soykıran
Demir Soykıran - 3 gün önce
1:36 sjsjsjsj bu adam 3 dünya savaşını çıkarır ve yener
Ramazan Utgan
Ramazan Utgan - 3 gün önce
Somer abi ne güzel kovmuşsun öyle 100 kere arka arkaya izledim 😂🍳
Gökhan Yıldırım
Gökhan Yıldırım - 3 gün önce
Çok malsınız...
Yakıyor Abi
Yakıyor Abi - 3 gün önce
1:30. 1:40
ULT_ ShXc3X
ULT_ ShXc3X - 3 gün önce
Yapacağınız programı s****m
Sule Sanli
Sule Sanli - 3 gün önce
Böyle salak bir Programm olmaz olsun
Acun icin türkiyenin ahlakini bozuyor
Ne büyük büyüklügünü ne kücük kücüglünü bilmiyor artik ..

Gercek den de öyle artik bende bundan emin im,,
Bu ne yaa hep bir bagris cagris kafa kiyamet
Kendilerini bir. Halt Sanan juriler
Bu acun gercekden bilerek Böyle sacma Salami Programm yapiyor
Insanlarimiz zaten yeterince aggressiv
Heran heryere kavga eden toplum olduk
Allah asikna izlemeyin söyle brogramlari
Kötü örnek olan birine birde 💩 para kazandiryorsunuz ..
ShıneX
ShıneX - 3 gün önce
Bu kel piç Yemekteyiz'den de kovulmuştu :/
Nerminww 123
Nerminww 123 - 3 gün önce
Xazer bey bence azeri
xFactor &
xFactor & - 3 gün önce
Hakan amguard mk kız konuşuyo sus diyo mk
Yusuf Özer
Yusuf Özer - 3 gün önce
Bunlar ne ayak şef değil mahalle abisi gibi
Mustafa Kaya
Mustafa Kaya - 3 gün önce
Hepsi kurgu arkadaşlar Acun Ilıcanin işleri hepsi oyuncu bunların bakın isterseniz kanmayin
SALİH DEGE
SALİH DEGE - 3 gün önce
Tam bir orospu çocugusun murat
Kayıtsız Hal
Kayıtsız Hal - 3 gün önce
Murat ya şizofren yada bipolor.
MUHAMMED EYUP ÖNCEL
MUHAMMED EYUP ÖNCEL - 3 gün önce
1:31 insan üzülüyor
zeearagorn
zeearagorn - 4 gün önce
rezalet ! yurtdisi programlarindan almislar ustelik programlardaki gerginlikleri de taklit ediyorlar.
Falcon Eyes
Falcon Eyes - 4 gün önce
Ya yemin olsun bu kel ayiyi sabaha kadar sikerdim ya cok sexy
Ongun AKIN
Ongun AKIN - 4 gün önce
Enteresan, Programlara katılıp, olay çıkartıp programın reyting yapmasını sağlayıp sonra da senaryo gereği kovulmak gibi bir meslek türedi ... Ne kadar para alıyor acaba ? FAKE ... İnandırıcılığınız ; SIFIR ... Türkiye'deki pek çok program ve dizi gibi bu da iğrenç bir yapım ... Şöyle abuk subuk şeyleri izleyip bunlara prim yaptıranlara yazıklar olsun ...
Marmara Kazim
Marmara Kazim - 4 gün önce
Bu ne amk Darıca hayvanat bahçesine dönmüş burası,siktimin keli burayı da karıştırmış bu kelin girdiği ortamdan hayır gelmez soyleyim
faksmakinesi
faksmakinesi - 4 gün önce
YARAK KAFALI MURAT SENİN BEN ZÜRRİYETİNİ SİKEYİM
severmi bilirsin
severmi bilirsin - 4 gün önce
Nefret ediyordum o adamdan Allatan gitti kovulmaktan da sıkılmıyor
Pro Boxer
Pro Boxer - 4 gün önce
Dombili seni
İbrahim berberoğlu
İbrahim berberoğlu - 4 gün önce
çok boktan b program
No Game No Life
No Game No Life - 4 gün önce
Burdada kovuldu xd reyting için almışlar programa
Erol Yağmur
Erol Yağmur - 4 gün önce
Bu master şef de neden bir takım yokta hep entrika var.
Zafer Şahin
Zafer Şahin - 4 gün önce
Anca deli dana gibi bağırıyolar. Nerde o eski master chef
ATIF AKPINAR
ATIF AKPINAR - 4 gün önce
Bu tipler insanları eğlendirmek için var işlerinide iyi yapıyorlar
şirin aydın
şirin aydın - 4 gün önce
Bu şeflerin nasıl bir konuşma tarzı var ya yarışmacilara gelince bir çekirdeğin kabuğunu doldurmayacak nedenlerden dolayı kavga tartişma gibi vs . Bütün bunlarn REYTİK derdi olduğunu adım gibi eminim tekrar şeflere gelince bu arada şef diyorum güya şef oldukları için ki şeflikle alakaları yok emir ve aşağlayıcı bir dilden başka . bence en iyisi ARDA ŞEF 😊😊
Eren Akbaşlı
Eren Akbaşlı - 4 gün önce
Fake amk buna inanan var mı???!!!
Gizem Köse
Gizem Köse - 4 gün önce
*_Ne karaktersiz bir adam Yemekteyiz programındada kovulmuştu_*
D D
D D - 4 gün önce
sadece şaka yapıyordum ne var bunda gldlvldcl
Serkan Kagnici
Serkan Kagnici - 4 gün önce
Bunu alan senaristin oynatan yonetmenin bunu kabul eden sunucunun
ραииe Cem
ραииe Cem - 4 gün önce
Yahu bu programı Acun getirdi hepsi kurgu inanmayın boşuna , dünyada nerede görülmüş ekranların önünde istediği kadına onlar istemediği sürece dokanacak , yok saçıyla oynayacak adamın yaptığı fiilen tacizdir gerçek bir olay olsa o kadınlardan biri istemediği takdirde kendine dokanmak gibi bir durum söz konusu olabilir mi Allah aşkına ? Orijinali ile uzaktan yakından alakası olmayan program bir de şu ismini hatırlayamıyorum yaşlı olan jüri üyesi nasıl bir Gordon Ramsay taklidi sen kimsin şaka gibi ya :)) yok yemiyorum protesto ediyorum he tamam yedik Acun bu kurguları :))
Sonraki