İkimizin Yerine 525. Bölüm Fragmanı - 14 Şubat Cuma

2 602
168
 
YORUMLAR
Fikrət Eliyev
Fikrət Eliyev - 2 gün önce
Akiraj dan nefret edenler +1
Halil yılmaz
Halil yılmaz - 3 gün önce
Sırf dislike vermek için geldim
Züzü
Züzü - 3 gün önce
Spoilerr


Amandi ölecek
Serhat Tayfur
Serhat Tayfur - 3 gün önce
Akiraj ve badri gibi iki arkadaşım olsun dünyayı yerinden oynatırız yemin ederim böyle bir bitirim ikili görmedim
Musa
Musa - 3 gün önce
Olm bu ne lan Hint filmi mi izliuonuz çok saçma olm xD
YoutuberTurk HD
YoutuberTurk HD - 3 gün önce
Oha arka sokaklar ömrü
Adnan Ke
Adnan Ke - 3 gün önce
Ya. Arkadaş. Bu. Anandiyi. Bu. Kadar. Salak. Senaryo. Yazan. Alçak. Mangla. Kızım. Kızım. Diyor. Utanmaz. Kadın. Nefret. Ayağıyla. Yalan. Söylüyor. Yeter. Beeee.
NEFES TAHİR NefTah delisi
Nandiniyi büyüten yenge ne kadar da iğrenç bir kadınmış ya
Dilnaz Tayis
Dilnaz Tayis - 3 gün önce
Yeter öldürecek sen öldür herkesi Akerac. Bu kadar saçmalık yeter bıktım artık şu hind dizilerinden . Finala girsin kurtulalim
Zeynep Karakaya
Zeynep Karakaya - 3 gün önce
+60 yaş
Kadehtekidudakizi
Kadehtekidudakizi - 3 gün önce
Ne zaman final yapıcak bilen var mı?
Senan M
Senan M - 3 gün önce
22 mart
Efe Eren Yılmaz
Efe Eren Yılmaz - 3 gün önce
Bunları kim izliyor lan gerçekten msjdjsjxjs
Aydın Ezizov
Aydın Ezizov - 3 gün önce
Magladan nefret edenler+like
Asim Kılıç
Asim Kılıç - 3 gün önce
Akirajdan nefret ediyorum oldursunler artık onu bide eğer anandi ölürse filmin tadı kalmayacak bu çok sacma
Hint aşığı
Hint aşığı - 4 gün önce
https://youtu.be/KfaHPVSsAwE
Hint aşığı
Hint aşığı - 4 gün önce
https://youtu.be/5L0YtThNOaQ
Simay Karataş
Simay Karataş - 4 gün önce
Aynen ya
aşk Kuyusu
aşk Kuyusu - 4 gün önce
Bu dizi məni dəli edib🙄bular pul qazanır mən sinir kirizi keçirirəm
NefesTahir Kaleli
NefesTahir Kaleli - 4 gün önce
Teori: anandi vurulur son sözleri sanar nimnoliye kızı olduğunu söyler hastaneye götürürler akiraji yakalarlar anandi ölmez nimnoli olayları kafasında uyarlaması çalışır alışamaz sonra magla dan nefret eder sonra anandi aralarını yapar falan filan
Cihan Deniz
Cihan Deniz - 4 gün önce
Cok var iplisin ölmesine
İsmet Menus
İsmet Menus - 4 gün önce
Akiraj👑❤
Miray Özer
Miray Özer - 4 gün önce
Dizi sıkıcı oldu artık..
Msp Cuirles.
Msp Cuirles. - 4 gün önce
Akiraj sende ne abarttın ya hep kaos sıktı artık biraz.
hüseyin ergün
hüseyin ergün - 4 gün önce
Yeter artık bu kadar uzattiginiz annesi olduğunu soylesin 😏
Awzem Dursun
Awzem Dursun - 4 gün önce
Bu diziler psikolojiğimizi bozdu ilk başta güzel sonra saçma oluyo 🙄
Aydın Semsur
Aydın Semsur - 4 gün önce
Yuh
BTS DİĞER YARIM
BTS DİĞER YARIM - 4 gün önce
Akiraj inşallah o kumlar seni içine alır Amin
Arzu Çapar
Arzu Çapar - 4 gün önce
Allah askina aetij bu akirajda badride harkide kundan da bide o maglada olsunler yada ciksinlar diziden git gide sacma sapan oldu artik izlemiyorum sadece fraan izliyoruk oldujlerini ciktiklqrini gormek icon
Oznur Bahce
Oznur Bahce - 4 gün önce
Anandi kacinci bolumde olcek bilen varmi yaa
Şuheda Çimen
Şuheda Çimen - 4 gün önce
Bu bölümde anandi ölecek galiba
Yunus Keeş
Yunus Keeş - 4 gün önce
anandinin bu sesliliğine deli olanlar fazla uzamadi mi sizce manga onunla iyi oynuyor 😒
vartolu sadettin
vartolu sadettin - 4 gün önce
Bu dizi ne zaman bitiyor artık mutlu son olsun annem çok üzgün 😢
sidharth shukla kanalı
sidharth shukla kanalı - 4 gün önce
Annen neden uzgun ki☹️🙄
Divyanka tripathi dahiya
Divyanka tripathi dahiya - 4 gün önce
Bu diziyi bitirin artik 😏
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
akiraj ve maglaya okadar çox nefret ediyorumki size anlatamam
MaDhu BalA
MaDhu BalA - 4 gün önce
@Yağmur kiz
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
@MaDhu BalA evet
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
@MaDhu BalA evet
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
@MaDhu BalA abune olun
MaDhu BalA
MaDhu BalA - 4 gün önce
Bende
Ebubekir Öztürk
Ebubekir Öztürk - 4 gün önce
Ninbolu anandi jagdisi öldür Bayım istanbula gel sana saklancak yer bulurum
rana rahimli
rana rahimli - 4 gün önce
Offff şivi ozledim bikdim bunlardan
Aastha Shlok Agnihotri
Aastha Shlok Agnihotri - 4 gün önce
Akiraj cehenneme hazır ol adi herif😠Arkancada öyle ağlıycazki çok iyi insandın sanki aptallll😂Ahlaksız insan.😏
Esra Sarı
Esra Sarı - 4 gün önce
Babaanneye ne olacak peki
MaDhu BalA
MaDhu BalA - 4 gün önce
😭😭
Murat Sen
Murat Sen - 4 gün önce
Kimse ölmuyecek kumlarin aldindan polisler cikacak ganga kurdulacak caku vurulacak ölmuyecek akiraz in adami ölecen elbiselerini gydirecek pis akiraj sanacaklar adamun yuzunu karkalar yiyecek herkes akiaj öldu sanacak ama kimse ölmuyecek. Babanneyi anandiyi öldurecek akiraj bir hafda sonra falan caku da akiraji öldurecek sonrasinida biliyom ama biraz daha zaman gecsin anladirim yudubdan izliyom
Ayya
Ayya - 4 gün önce
Badri boyun devrilsın. Sana ne Anandi Nandini sana ne yapmışlar
ardil kajin
ardil kajin - 4 gün önce
Bu bölümde mi ölücekler?
gul cicek
gul cicek - 4 gün önce
Once kalyani olecek anandiyi kurtarmak icin sonra akiraj anadiyi vuracak nehre dusecek cagdis gelip akiraji vuracak orda sonrada cocuklar ayrilacak ayri yerde buyuyecekler filan
Yegane Eliyeva
Yegane Eliyeva - 4 gün önce
Nigar Aksoy hayır bence Cagdis ölmüyor cünki Kalyani öldükde Cagdis yasıyordu
Ragini Maheshwari
Ragini Maheshwari - 4 gün önce
@Nigar aksoy. Kanalıma Abone Olur musun 👈🏻
Nigar aksoy.
Nigar aksoy. - 4 gün önce
Yok ölmüyecekler. Ama gelen bölümlerde kalyani, sonrada caqdişle anandini öldürecek. Zalim akiraj. Ama caqdiş akirajı öldürmeden evvel caqdişi yaralıyacak, caqdişde akirajı öldürecek. Sonra yaralı olduğu üçün kendiside kan kaybından ölüyor
Hanifejsmama Karakurt
Hanifejsmama Karakurt - 4 gün önce
I k
Rengarenk Hint dizileri
Rengarenk Hint dizileri - 4 gün önce
Hint dizileri iyi güzel ama bir az mantıksız.Bu arada yeni başlayacak olan Aşk bir rüya adlı dizinin özetleri kanalımızda
Yusuf Ağaç
Yusuf Ağaç - 3 gün önce
bu kadar kalitesiz diziler izleyenlerin kendisine saygısı yoktur
burak özdemir
burak özdemir - 4 gün önce
eger başlarsa bıçak sırtını final yapma olasılgı nedir biliyorsan yorum olarak yazarmısın lütfen
MaDhu BalA
MaDhu BalA - 4 gün önce
Pislik akiraj
Leyla Leyla
Leyla Leyla - 4 gün önce
Akhiraj ve Magla ‘yı öldürmek isteyen var mı ?
Ilqar Aliyarov
Ilqar Aliyarov - 2 gün önce
Beeeeeeeeen bu iksini öldürmeyi çok istiyorum
burak özdemir
burak özdemir - 4 gün önce
beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn ben ben ben çok istiyorum MAGLA AKHİRAJI ÖLDÜRMEYİ keşke dizide ben olsaydım kundan akhiraj hark gibi kötü insanları yok etmek isterim yani öldürmek benim için gurur olurdu
funny girl
funny girl - 4 gün önce
onların burdan ta. ..
RAGİNİ VE LAKŞİYA AŞKI Kusar
*SAÇMA DIZI BITMEK BILMIYOR*
Qizilgul solmaz
Qizilgul solmaz - 4 gün önce
Salam ben abune olurum oldumu 😊😍😙😘
Ragini Maheshwari
Ragini Maheshwari - 4 gün önce
@xxx yayy Komik mi?
xxx yayy
xxx yayy - 4 gün önce
@Ragini Maheshwari 😂😂😁😁
Ragini Maheshwari
Ragini Maheshwari - 4 gün önce
@xxx yayy Sana şunu söyleyebilirim ben kendi halimde biriyim ve kendimi ragini falan zannetmiyorum. Sadece fanı olmak istiyorum o kadar. Sorun var mı senin için ismimi değiştirmemi mi istiyorsun. Ha İsmimden hoşlanmadıysan benim sorunum değil 😊
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
Bana abune olun
Fatma kya
Fatma kya - 4 gün önce
Akirajın ölmesini dört gözle bekliyenler
Sezen Mustafa
Sezen Mustafa - 3 gün önce
Ölüyo zaten
xWarKrup
xWarKrup - 4 gün önce
@Ragini Maheshwari trvideos.net/1JuDD20XlJU-video.html
ayşe ayşe
ayşe ayşe - 4 gün önce
@Ragini Maheshwari 👏👏👏👏
Ragini Maheshwari
Ragini Maheshwari - 4 gün önce
@ayşe ayşe Kanalımın büyümesini istiyorum da! Abone olmak istemiyorsan Sorun yok 😊
ayşe ayşe
ayşe ayşe - 4 gün önce
@Ragini Maheshwari nedan
Vahid Nuruyev
Vahid Nuruyev - 4 gün önce
Akiraj ölecek öl akiraj
Gabriela SABATINI
Gabriela SABATINI - 4 gün önce
Çocuklarda aslında bugün haklıydı 😂😂😂abiyle shivam geçinemezken bir anda birleştiler 😂😂😂
Hacer Kizil
Hacer Kizil - 4 gün önce
Kumların altından polisler çıkacak
Hacer Kizil
Hacer Kizil - 4 gün önce
Evet olabilir
MATTSUN !
MATTSUN ! - 4 gün önce
@Hacer Kizil Colors TV Den bakiyon dimi hintçe amma
Hacer Kizil
Hacer Kizil - 4 gün önce
@MATTSUN! Ben akiraj ölüyor demedim
MATTSUN !
MATTSUN ! - 4 gün önce
@Hacer Kizil Akhiraş ölmüyo Başkasıymış o Bakmadinmi Sen
Ragini Maheshwari
Ragini Maheshwari - 4 gün önce
@Hacer Kizil Kanalıma Abone Olur musun 👈🏻
Sahib official
Sahib official - 4 gün önce
Akirajdan nefret ediyorum
Sahib official
Sahib official - 4 gün önce
@RAGİNİ VE LAKŞİYA AŞKI Kusar abone ol ama kalıcı ben de sana abone oldum
RAGİNİ VE LAKŞİYA AŞKI Kusar
Kanalima abune olurnusun ben sana oldum
RAGİNİ VE LAKŞİYA AŞKI Kusar
Bende
Jenerik Dizi Müzikleri123
Akhiraj senin yapacağın işe başlarım 😡
Korkak şey
Öldürmek istiyorum seni
Sjsjsjsj Sjsjsjsj
Sjsjsjsj Sjsjsjsj - 4 gün önce
Allah belanı versin Akhiraj
Senin gibi adi bir herifte
Ne görgü ne ahlak var ?
Önce küçük bir çocuk kaçırır evlendirirsin
Şimdi de bir kadın kaçırıp el kaldırırsın
Senin gibiler değil müebbet
Direkt olarak infaz edilmeli
Leyla Osmanoğlu
Leyla Osmanoğlu - 3 gün önce
Anandi artık kızının oldugunu söylesi nezaman söyleyecek acaba yakın
burak özdemir
burak özdemir - 4 gün önce
katılıyorum dogru söylüyorsun
MATTSUN !
MATTSUN ! - 4 gün önce
Bu akiraj ölümü yarın
kecmisin_izi_ 1
kecmisin_izi_ 1 - 4 gün önce
Arkadawlar kanalima bi goz ata bilirmisiniz lutfen
Gabriela SABATINI
Gabriela SABATINI - 4 gün önce
Ah shiv ah sen gelsen bir anda shivami nandiniyi ve anandıyi çıkarıp kurtarsan bu sıkıntıdan akirajida şöyle evire çevire dövsen 2☹☹☹
gul cicek
gul cicek - 4 gün önce
Shivli diger anandini bolumler enfesti shivli bolumler baskaydi adam reyting getirdi cok seviliyordu yaa
xWarKrup
xWarKrup - 4 gün önce
@Tuğba Yılmaz trvideos.net/1JuDD20XlJU-video.html
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
Bana abune olurmusun
Tuğba Yılmaz
Tuğba Yılmaz - 4 gün önce
Senarist niye böyle bisey yaptı anlamadım sevilen oyuncuları çıkarıyor bütün hint diziler boylamı analmadim
Mucizevi Böceyim
Mucizevi Böceyim - 4 gün önce
Bənce anandi vurulacak
Özlem Gündoğdu
Özlem Gündoğdu - 4 gün önce
Afedersiniz ama bu Hintlileri iyice salak yerine koymuşlar. Aynı şeyler bizde olsa dizi hemen düşüşe geçer biterdi. Vallahi gına geldi uzasın diye saçmalık üstüne saçmalık.
gul cicek
gul cicek - 4 gün önce
Tum dizileri salakca nerdeyse bi ah kalbim vardi Allahim bu hintliler bu kadarmi gerizekali diyordum pesss diyordum senaryoyu bebe yaziyor diyordum yaa bide izleniyor sok yani
Yağmur
Yağmur - 4 gün önce
Bana abune olurmusun
Özlem Gündoğdu
Özlem Gündoğdu - 4 gün önce
@sidharth shukla kanalı Mesela Akhiraj'ın derdi küçükken oğlunu evlendirecekken Anandi engel olduğu için onun kızını kaçırıp oğluyla evlendirmekti. Amacına ulaştı bu seferde urmiyle evlendirdi Nandiniyi yine bırakmadı Anandi naptı ki bu kadar düşman oldu ona. Kendi yaptığı suçlardan hapse girdi zaten hele Manglayı söylemiyorum diye evdekiler falan bu kadar mı aptal bi türlü gerçek yüzünü göremediler.
Özlem Gündoğdu
Özlem Gündoğdu - 4 gün önce
@sidharth shukla kanalı Aynı şeyler demedim aynı olaylar bizim dizilerimizde olsa dedim. Bilmem kaçıncı oyuncu değişikliği bizde denge bozuldu mu hop bitiyor diziler. Senarist Hintlileri salak yerine koymuş hiç inandırıcı gelmiyor doğrusu. Yani bende seviyorum izliyorum ama çok saçmalıyor bazen. Kundan'ı tutukladılar Jagdish hemen korkup geri bıraktırdı yani o kadar mı salak o da dese ya bende kundan'ı öldürürüm karımı bırak diye film bitecek ama hala aksiyon bitmiyorm
sidharth shukla kanalı
sidharth shukla kanalı - 4 gün önce
Nesi aynı bu dizide ne aynı sey oldu soylesene
Ali ve Nazlı
Ali ve Nazlı - 4 gün önce
Allahın cezası akiraj 😒
Reyhan A.
Reyhan A. - 4 gün önce
İlk
MaDhu BalA
MaDhu BalA - 4 gün önce
😊
Sonraki